بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در ساید آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در ساید آنتالیا

یکی از معروف‌ترین مکان‌های کلاسیک در ترکیه، منطقه تاریخی ساید است که تنها ۳۰ دقیقه رانندگی از آنتالیا فاصله دارد. اینجا که زمانی تنها یک دهکده ماهیگیری بود، اکنون به یکی از مقاصد پرطرفدار برای مسافران تور آنتالیا بدل شده و با دیوارهای باستانی مستحکم روی دماغه‌ای کوچک، سواحل شنی طولانی، ویرانه‌های باستانی و البته انواع امکانات رفاهی از جمله کافه‌ها، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های متنوع به استقبال گردشگران می‌آید.

این محدوده، دیدنی‌های بسیاری را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و اینطور به نظر می‌رسد که با یک موزه فضای باز طرف هستید. مقاله ۱۰ جاذبه گردشگری برتر سیده در آنتالیا، اطلاعات جالب توجهی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد. اما اگر به فکر سفر به این خطه هستید، پیش از هر چیز باید به فکر سکونتگاهی امن و راحت باشید. و البته اگر فضایی خصوصی با قیمتی مقرون به صرفه‌تر از هتل‌های این حوالی را جستجو می‌کنید، بهتر است در یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در ساید اقامت نمایید.

 

Safari Suit Hotel

این هتل آپارتمان، با ۱۴ واحد بزرگ و زیبا در ۱.۱ کیلومتری ساحل کومکوی و ۵۶ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی اقامتگاه عبارتند از: ساحل سورگون، شهر عتیقه ساید و موزه ساید.

مهمانان ملک می‌توانند از اقامتی به یادماندنی و امکانات جذابی نظیر استخر روباز، کافه بار و تراس، بهره‌مند شوند. بعلاوه تمامی واحدها مجهز به تهویه مطبوع، پاسیو و وای فای رایگان بوده و در عین حال مبلمانی کامل و راحت، یک فضای نشیمن، تلویزیون، گاوصندوق شخصی، حمام خصوصی با سشوار و همچنین  یک آشپزخانه مجهز همراه با یخچال، اجاق گاز، کتری و فضای غذاخوری را در خود جای داده‌اند. گفتنی است مهمانان می‌توانند برای سرگرمی، تنیس روی میز بازی کنند و یا در اطراف ملک به دوچرخه سواری و ماهیگیری بپردازند. در ضمن این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

لوکس‌ترین هتل‌های منطقه ساید آنتالیا: بخش اول

آدرس: 509Sokak, 07330 Side, Turkey

 

Summer House by the Sea

این خانه تابستانی در کنار دریا، در ۵۰ متری ساحل کومکوی و ۱.۵ کیلومتری شهر عتیقه ساید واقع شده و با وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، باغ، منطقه ساحلی خصوصی و زمین بازی کودکان به استقبال مهمانانش می‌آید. واحدهای ۲ خوابه این ملک نیز امکانات راحتی کاملی از جمله حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با چشم انداز باغ را مهیا می‌کنند.

از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به موزه ساید، آمفی تئاتر و اسکله ساید اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که ۵۴ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: 624Sokak Özal Caddesi Sırma tatil köyü, E 1, 07330 Side, Turkey

 

Elia Apartments

این آپارتمان که درست روبروی ساحل واقع شده، از طراحی داخلی فوق‌العاده جذابی برخوردار است و با یک باغ زیبا، تراس و چشم‌اندازهایی بی بدیل به مناظر اطراف، پذیرای مسافران تور آنتالیا می‌باشد. به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این ملک در ۵۰۰ متری ساحل کومکوی و ۶۶ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و به جاذبه‌هایی نظیر شهر عتیقه، موزه ساید و آمفی‌تئاتر ساید بسیار نزدیک است. در ضمن این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

در ضمن واحدهایی راحت و مجهز به تهویه مطبوع، بالکن، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وسایل اتو، میز، یک فضای نشیمن مبله، حمام خصوصی مجهز با دوش و سشوار و همچنین آشپزخانه‌ای با کلیه وسایل مورد نیاز از جمله ماشین ظرفشویی و مایکروویو در انتظار مهمانان هستند.

 

بهترین بازارها و مراکز خرید آنتالیا

آدرس: Atatürk Bulvarı No. 25 Side Manavgat Antalya , 07330 Side, Turkey

 

Beach House Apartment

این آپارتمان ساحلی که در یک ساختمان تاریخی بازسازی شده در قلب آنتیک ساید واقع شده است، دارای تراس با چشم اندازهایی جذاب به باغ بزرگ ملک است. بعلاوه واحدهایی دلپذیر با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، فضای نشیمن و حمام اختصاصی آماده استقبال از مهمانان هستند. بالکن این واحدها، به منظره باشکوه دریا و باغ دید دارد. بعلاوه یک آشپزخانه کامل با مایکروویو و اجاق گاز در هر واحد درنظر گرفته شده است و شما می‌توانید غذاهای خود را در اینجا تهیه کنید و از صرف آن در غذاخوری یا در فضای باز بالکن لذت ببرید.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این ملک در شهر عتیقه و در ۳۰۰ متری تئاتر ساید واقع شده و ۶۵ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی، در صورت درخواست و با هزینه اضافی قابل ارائه است. در ضمن علاقمندان می‌توانند از ماهیگیری، غواصی و قایقرانی در این حوالی لذت ببرند.

آدرس: Turgut Reis Cad. Antik Side, 07330 Side, Turkey

 

Nar

این هتل آپارتمان نیز روبروی ساحل و در فاصله ۶۰۰ متری از آن واقع شده و با استخر و اسنک بار کنار استخر، رستوران آلاکارت و پارکینگ اختصاصی رایگان، اقامتی به یادماندنی را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. واحدهای این ملک دنج و گرم همگی دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، بالکن، آشپزخانه کوچک، تهویه مطبوع، مبلمان چوبی و حمام خصوصی هستند. در ضمن نزدیک‌ترین سوپرمارکت، در ۱۰۰ متری هتل آپارتمان قرار دارد. گفتنی است این اقامتگاه، همچنین خدمات اتوبوس رایگان به ساحل و ترانسفر فرودگاهی به فرودگاه آنتالیا را ارائه می‌دهد که در فاصله ۷۰ کیلومتری واقع شده است.

 

۵ پارک ملی جذاب در استان آنتالیا

آدرس: Yalı Mahallesi 1097 Sok. No 22, 07600 Side, Turkey

 

Gezellig duplex appartement

این آپارتمان دوبلکس، در ۱.۶ کیلومتر از ساحل کومکوی و ۲.۲ کیلومتری از ساحل سورگون قرار دارد و شهر عتیقه و موزه ساید، ۲ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در ۵۶ کیلومتری این آپارتمان واقع شده است. مهمانان در اینجا به وای فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر روباز و باغ دسترسی دارند و می‌توانند از تراسی آفتابگیر و چشم‌اندازی جالب توجه به مناظر اطراف برخوردار شوند. بعلاوه، واحدهای این آپارتمان ۴ خوابه بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز، ماشین لباسشویی و ۳ حمام با دوش می‌باشند.

آدرس: 1536Sokak, 07330 Side, Turkey

 

Aquarius

این هتل آپارتمان با چشم‌اندازی به باغ، رستوران، کافه بار، رزرواسیون ۲۴ ساعته، استخر روباز فصلی، تراس آفتابگیر و وای فای رایگان، اقامتی جذاب را برای مسافران تور آنتالیا رقم می‌زند.

در اینجا می‌توانید شاهد ۱۲ واحد باشید که هر کدام دارای یک فضای نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یک آشپزخانه مجهز با ناهارخوری، گاوصندوق شخصی و حمام خصوصی با سشوار هستند. برخی از واحدها نیز، از پاسیو و یا بالکن با منظره استخر برخوردارند. در ضمن، یک منطقه ساحلی خصوصی به همراه یک سالن استراحت مشترک برای مهمانان مهیا می‌باشند.

در نهایت از نقاط محبوب نزدیک به این هتل آپارتمان می‌توان به ساحل کومکوی، شهر عتیقه و موزه ساید اشاره کرد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۵۴ کیلومتری محل اقامت واقع شده و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

آدرس: Side Mahallesi 616 Sokak No: 2 Manavgat/Antalya 616 Sokak no:2, 07330 Side, Turkey

 

Babylon Side

این آپارتمان دارای استخر فصلی در فضای باز، جکوزی و سونا، بار و باغ بوده و در عین حال وای فای رایگان، تراس و پارکینگ اختصاصی رایگان را نیز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. در ضمن واحدهای این ملک ۲ خوابه بوده و همگی از تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، حوله و ملحفه، فضای غذاخوری و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردارند. گفتنی است ساحل کومکوی در ۷۰۰ متری، شهر عتیقه در ۴.۱ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۵۲ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند.

آدرس: Ilica, Babylon sitesi, 18.sok, mallesi no 1,, 07600 Side, Turkey

 

Green apartments Side 207

این ملک در ۴۵۰ متری ساحل کومکوی، ۲.۴ کیلومتری شهر عتیقه، ۲.۶ کیلومتری موزه ساید و ۲.۸ کیلومتری آمفی تئاتر ساید واقع شده و با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر فصلی در فضای باز، باغ و پارکینگ اختصاصی به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه، خدمات کرایه خودرو برای گشت و گذار در این منطقه ارائه می‌شود.

واحدهای ۲ خوابه این آپاتمان مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام، بالکن، آشپزخانه کامل با ماشین ظرفشویی، مایکروویو و ماشین لباسشویی هستند. برای راحتی بیشتر، این ملک حوله و ملحفه را نیز با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد. گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۶۷ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و خدمات شاتل فرودگاهی نیز برای مهمانان مهیاست.

 

بهترین رستوران‌های فضای باز در آنتالیا

آدرس: Side Bulvari 208 green apartment 1097 sokak, 07330 Side, Turkey

 

Four Seasons

این ملک زیبا و جذاب اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانانش رقم می‌زند و با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، رستوران و دسترسی به باغی با استخر روباز فصلی، از آنان پذیرایی می‌کند. بعلاوه پارکینگ اختصاصی رایگان و رزرواسیون ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامتی همراه با سونا و استخر سرپوشیده نیز در طول اقامت برای علاقمندان در دسترس هستند.

این آپارتمان واحدهایی با ۳ اتاق خواب، ۲ حمام، ملحفه، حوله، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یک فضای غذاخوری، یک آشپزخانه کاملا مجهز و یک پاسیو با منظره استخر را در خود جای داده است.

در ضمن به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم ساحل کومکوی در ۲۰۰ متری، شهر عتیقه در ۵ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۶۳ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد.

آدرس: 18Sokak, 07330 Side, Turkey

 

Side Apart Hotel

این هتل آپارتمان ساحلی جذاب و بسیار تمیز، در فاصله ۳۵۰ متری ساحل کومکوی و ۲ کیلومتری مرکز ساید واقع شده است. در ضمن، مرکز شهر ماناوگات ۵ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۶۰ کیلومتر با این آپارتمان فاصله دارند و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید از استخر روباز، تهویه مطبوع، وای فای رایگان در سراسر ملک، روم سرویس و رزرواسیون ۲۴ ساعته برخوردار شوید. بعلاوه واحدهایی با بالکن و چشم‌اندازی مفرح به استخر و باغ، پذیرای مهمانان هستند. این واحدها همگی دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان و سایر امکانات رفاهی می‌باشند و در صورت تمایل، می‌توانید غذای خود را در آشپزخانه ساده‌ای آماده کنید که دارای اجاق گاز، یخچال، کتری برقی و وسایل آشپزی است.

بعلاوه در این اقامتگاه هر روز صبح، یک بشقاب صبحانه با پرداخت هزینه اضافی سرو می‌شود. در ضمن می‌توانید در کنار استخر استراحت کنید، کتاب بخوانید یا از نوشیدنی‌های تازه اسنک بار لذت ببرید.

 

بهترین مکان‌های آنتالیا برای غواصی

آدرس: Yalı Mahallesi 1112 Sokak No:7 Manavgat Antalya, 07330 Side, Turkey

 

Sun Flower

این هتل آپارتمان، از فضایی آرامش‌بخش و موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و در ساحل مدیترانه و مستقیما رو به دریا واقع شده است. بعلاوه مرکز شهر ساید ۸۰۰ متر و فرودگاه آنتالیا، ۶۵ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند.

گفتنی است این هتل یک استخر روباز، استخر کودکان و یک منطقه خصوصی در ساحل شنی مجهز به صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر را ارائه می‌دهد. واحدهای بزرگ نیز با تهویه مطبوع، بالکن، حمام اختصاصی، آشپزخانه کوچک با کتری برقی و یخچال و سایر وسایل راحتی پذیرای مهمانان هستند.

همچنین رستوران آلاکارت در این ملک، غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند از صرف وعده‌های غذایی خود در رستوران کنار دریا با چشم‌اندازهایی بی‌بدیل لذت ببرند. و در نهایت، انواع نوشیدنی‌های گوارا نیز در کافه بار هتل آپارتمان ارائه می‌شوند.

آدرس: Denizbuku Mevkii Yeni PTT alti Gulcu Sok Side , 07490 Side, Turkey

 

Melissa

و در آخر، به این هتل آپارتمان زیبا در منطقه آرام ساید می‌رسیم که تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی تا ساحل شنی فاصله دارد. همچنین تئاتر باستانی ساید در فاصله ۳ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا، در ۶۰ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند.

این هتل، دارای یک استخر بزرگ بوده که توسط یک تراس با صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیر احاطه شده است. همچنین سالن استراحت این ملک، دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و استخر مجزا برای کودکان بوده و در عین حال برنامه‌های کارائوکه نیز، توسط هتل بعنوان سرگرمی شبانه ترتیب داده می‌شوند.

بعلاوه واحدهای این ملک، همگی دارای بالکن خصوصی با منظره استخر هستند. در ضمن از یک فضای نشیمن، یک آشپزخانه کاملا مجهز و سایر امکانات رفاهی برخوردارند.

برای شکم گردی فضاهایی جذاب در انتظار مهمانان هستند، از جمله اینکه غذاهای ترکی در رستوران آلاکارت این اقامتگاه سرو می‌شوند و البته می‌توانید از اسنک بار کنار استخر نیز بهره‌مند شوید. همچنین در این هتل آپارتمان، شب‌های باربیکیو ترکی ترتیب داده می‌شوند. هر چند که رستوران‌ها و کافه بارهای بسیاری نیز، در اطراف این اقامتگاه وجود دارند.

 

برگزاری مراسم عروسی در ۱۱ مکان عالی در آنتالیا

آدرس: Yalı Mah.Kumköy Yolu Uzeri, Antalya, 07330 Side, Turkey

۰۷ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران