بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه کاس آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه کاس آنتالیا

کاس، در بین مارماریس در منطقه دالامان و شهر آنتالیا در استان آنتالیا واقع شده است. اینجا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه بوده و با وجود اینکه بسیار کوچک است، خلیج‌های خیره کننده‌ای با آب‌های فیروزه‌ای شفاف، غذاهای عالی و طیف گسترده‌ای از تورهای قایق و امکانات تفریحات آبی را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم مقاله جاذبه‌های گردشگری مناطق کاس و کالکان در آنتالیا را مطالعه کنید.

این منطقه مملو از ریزورت‌های ساحلی تابستانی فوق العاده است. آن‌ها حتی در ماه‌های زمستان مکان‌های بسیار خوبی برای بازدید هستند زیرا به لحاظ آب و هوایی، استان آنتالیا بسیار گرم‌تر از سایر مکان‌های ترکیه است. در عین حال می‌توانید دیگر گزینه‌های اقامتی همچون هتل، آپارتمان و هاستل را به وفور در این محدوده بیابید. بنابراین اگر به دنبال فضایی خصوصی‌تر و مقرون به صرفه‌تر برای اقامت در سفر با تور آنتالیا هستید، توصیه می‌کنیم یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای کاس را انتخاب کنید.

 

گلدن رز اتلجیلیک در کاس آنتالیا (Golden Rose Otelcilik)

این آپارتمان ۱۰ واحدی، در منطقه مدیترانه ترکیه و در فاصله ۶۰۰ متری ساحل Big pebble یا همان ساحل سنگریزه‌ای بزرگ واقع شده است. این مکان، اقامتی به یادماندنی را با امکاناتی نظیر وای فای رایگان، باربیکیو، تراس، باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات خشکشویی، میز تور، سرویس رفت و برگشت، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، فکس و فتوکپی و پرسنلی که به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند رقم می‌زند.

بعلاوه هر واحد این آپارتمان از کف پوش سرامیک یا مرمر و عایق صوتی برخوردار بوده و چشم اندازهایی زیبا به باغ، کوهستان و دریا دارند. همچنین مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، وسایل اتو، میز، فضای نشیمن مبله، تختخواب بزرگ بیش از ۲ متری، ملحفه، حوله، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، پشه بند و حمام اختصاصی با دوش و سشوار به همراه لوازم بهداشتی رایگان هستند.

بعلاوه این واحدها آشپزخانه‌ای کامل با یخچال، فر، کتری برقی، ماشین لباسشویی و سایر وسایل موردنیاز جهت پخت و پز را در خود جای داده‌اند تا در مدت سفر بتوانید برای کاهش هزینه‌ها، خودتان خوراکتان را تهیه کنید. از نقاط محبوب در نزدیکی اقامتگاه می‌توان به ساحل Little pebble (ساحل سنگریزه‌ای کوچک)، قایق‌های تفریحی مارینا و مجسمه آتاتورک کاس اشاره کرد.

 

پارک ملی ساحلی المپیوس در آنتالیا

آدرس: Andifli mah. 1.sokak no 56/1, 07580 Kas, Turkey

 

سوئیت های لوبیلیا در کاس آنتالیا (Lobelya Suites)

این هتل آپارتمان که نزدیک ساحل سنگریزه‌ای کوچک، ساحل عمومی کالکان آنتالیا و ساحل سنگریزه‌ای بزرگ واقع شده است، دارای باغ بسیار مفرحی است که فضایی عالی و خوش منظره را در مدت اقامت به مهمانانش هدیه می‌دهد. در ضمن این هتل آپارتمان در نزدیکی اتوبوس کاس، مجسمه آتاتورک کاس و مقبره شیرها واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه دالامان مارماریس است که ۱۵۴ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارد.

گفتنی است تمامی واحدهای این آپارتمان از تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، اتاق نشیمن مبله، ملحفه، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، پشه بند، امکانات اتو، حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار و همچنین آشپزخانه مجهز با همراه با فضای غذاخوری، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال، فر، کتری، قهوه ساز و کتری برقی برخوردارند.

آدرس: Andifli mah.Harnup Sokak no 16 Antalya Kaş Lobelya Suites No 16 Kaş Andifli Mah, 07580 Kas, Turkey

 

پارادایز ۵ در کاس آنتالیا (Paradise 5)

این آپارتمان در کاس، در منطقه مدیترانه ترکیه، در ۱۰۰ متری بیمارستان دولتی قرار داشته و از مقبره شیرها ۱۰۰ متر و از تئاتر هلنیستی ۲۰۰ متر فاصله دارد. دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان عبارتند از: ایستگاه اتوبوس کاس، قایق‌های بادبانی مارینا و مجسمه آتاتورک. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه دالامان است که ۹۵.۷ مایل از آپارتمان فاصله دارد.

این ملک زیبا و جذاب در بدو امر با یک استخر فصلی در فضای باز، تراس آفتابگیر، آشپزخانه مشترک مجهز و آرایشگاه به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه پارکینگ اختصاصی، ترانسفر  فرودگاهی، آرایشگاه، همچنین خدمات کرایه خودرو برای گشت و گذار در شهر و تهویه مطبوع ارائه می‌شوند.

 

۶ جاذبه دیدنی کهن در سفر با تور آنتالیا

ازطرفی این آپارتمان، دارای یک ساحل خصوصی بوده و فضایی اختصاصی و مفرح را به مخاطبان هدیه می‌دهد. در ضمن پرسنل، به زبان‌های انگلیسی و ترکی با مهمانان تعامل دارند. جالب است بدانید این محدوده، بسیار مناسب اسب سواری، غواصی در آنتالیا و اسنورکلینگ است.

در ضمن هر واحد ۳ خوابه این آپارتمان دارای کف پوش مرمر و یا سرامیک بوده و از امکانات رفاهی کامل هستند. این واحدها با بالکن مبله همراه با چشم انداز باغ و دریا، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، روم سرویس، جا لباسی، پشه بند، امکانات اتو، یک فضای نشیمن، یک حمام خصوصی، حوله، کمد از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

آدرس: deniz sokak, 07580 Kas, Turkey

 

کِیِ بِله سی ویو در کاس آنتالیا (Kybele Sea view)

این اقامتگاه، ۱۵۰ متر از ساحل سنگریزه‌ای کوچک و کمتر از ۱ کیلومتر تا ساحل سنگریزه‌ای بزرگ فاصله دارد و در مسافت ۷۰۰ متری ایستگاه اتوبوس کاس و ۸۰۰ متری مقبره شیرها واقع شده است. از دیگر جاذبه‌های پرطرفدار آنتالیا دراین حوالی می‌توان به گورستان صخره‌ای لیکیا، قایق‌های تفریحی مارینا و مجسمه آتاتورک اشاره کرد. در ضمن فرودگاه دالامان، ۱۵۴ کیلومتر با این آپارتمان فاصله دارد.

و اما تمامی واحدهای ۱ خوابه این آپارتمان غیرسیگاری، چشم اندازی باشکوه به دریا و طبیعت سرسبز اطراف ارائه می‌دهند و مجهز به کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه نمایش تخت، حمام اختصاصی، سشوار، حوله، ملحفه، آشپزخانه با یخچال و ماشین لباسشویی هستند. بعلاوه تراس و خدمات کرایه خودرو در این اقامتگاه در دسترسند. گفتنی است این اقامتگاه، دوستدار حیوانات خانگی بوده و پذیرای این مهمانان دوست داشتنی است.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در ساید آنتالیا

آدرس: 19Barış Sokak, 07580 Kas, Turkey

 

یاسمین آپارتمان ۱ در کاس آنتالیا (Yasemin Apartment 1)

این آپارتمان ۳۰۰ متر تا مجسمه آتاتورک، ۴۰۰ متر تا قایق‌های تفریحی مارینا و ۳۱ کیلومتر تا یکی از شهرهای باستانی آنتالیا به نام شهر باستانی سونکن ککوا فاصله دارد. بعلاوه واحدهایی یک خوابه را در خود جای داده که از پاسیو با منظره دریا و عایق صوتی برخوردار بوده و دارای امکاناتی کامل هستند از جمله حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و دوش و سشوار، حوله، ملحفه، حوله، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز همراه با فر، چای/قهوه ساز، وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال.

بعلاوه امکاناتی نظیر تراس، پارکینگ رایگان و خدمات کرایه خودرو در این آپارتمان برای مهمانان فراهم بوده و پرسنل نیز، به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند.

و اما از جاذبه‌های طبیعی آنتالیا در این حوالی می‌توان به  ساحل سنگریزه‌ای کوچک، ساحل سنگریزه‌ای بزرگ و ساحل Ince Bogaz Cinar اشاره کرد. گفتنی است فرودگاه دالامان در ۱۵۴ کیلومتری آپارتمان قرار دارد و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: 3Göncüler Sokak, 07580 Kas, Turkey

 

سایلام در کاس آنتالیا (Saylam)

این ملک جذاب، کمتر از ۱ کیلومتر از ساحل سنگریزه‌ای کوچک و ۱۷ دقیقه پیاده روی تا ساحل Ince Bogaz Cinar فاصله دارد و در نزدیکی ساحل سنگریزه‌ای بزرگ، ایستگاه اتوبوس کاس، مجسمه آتاتورک کاس و قبرستان صخره‌ای لیکیان واقع شده است. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان است که در ۱۵۳ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

همچنین هر واحد در این اقامتگاه، دارای پاسیو با چشم‌اندازی بی نظیر به منظره باغ و کوهستان بوده و از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌ تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن، کمد لباس، مبل تخت خواب شو، آشپزخانه مجهز با ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی با دوش و سشوار برخوردار است.

خدمات کرایه خودرو ، باغ، تراس، اسپا و مرکز سلامتی همراه با خدمات ماساژ، کلوپ شبانه با اجرای زنده موسیقی، کلاس‌های یوگا نیز مهیا بوده و ورود حیوانات خانگی به این آپارتمان مجاز است. گفتنی است پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و تعاملی عالی با مهمانان دارند و هر لحظه آماده خدمت رسانی هستند.

آدرس: kaş Andifli gazi Şuayip caner sokak 23A-B-C 23 A-B-C, Kas, Turkey

 

ایگل نست در کاس آنتالیا (Eagle Nest)

این آپارتمان زیبا و بسیار تمیز و شیک، در ۶۵۰ متری ساحل سنگریزه‌ای بزرگ و ۸۰۰ متری ساحل سنگریزه‌ای کوچک واقع شده و ۲.۵ کیلومتر از Ince Bogaz Cinar و ۱.۸ کیلومتر از مجسمه آتاتورک فاصله دارد. بعلاوه این حوالی، برای دوچرخه‌سواری و ماهیگیری بسیار ایده آل است. در سفر با تور آنتالیا در اینجا اقامتی خاطره انگیز و مفرح را با وجود امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تهویه مطبوع، باغ، تراس، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکویی، تهویه مطبوع، خدمات کرایه دوچرخه و خدمات کرایه خودرو ارائه می‌دهد. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند.

بعلاوه واحدهای این آپارتمان، دارای بالکن و چشم اندازی به منظره باغ، کوهستان و دریا بوده و کفپوش چوبی یا پارکت دارند. همچنین از فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ملحفه، کمد لباس، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، پشه بند، آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، کتری برقی، یخچال و همچنین حمام خصوصی با دوش و سشوار برخوردارند.

 

۱۱ فعالیت جذاب و رایگان در آنتالیا

آدرس: Cerciler Mah. 9-1 Sok No: 9 Daire: 3 Antalya, 07580 Kas, Turkey

 

سوپر 1 آپارتمان کاس آنتالیا (Suer1 Apart Kas)

این اقامتگاه، تنها ۷۵۰ متر از ساحل سنگریزه‌ای کوچک و ۱.۲ کیلومتر ازساحل Ince Bogaz Cinar فاصله دارد و به جاذبه‌های گردشگری محبوبی همچون ساحل سنگریزه‌ای بزرگ، ایستگاه اتوبوس کاس و مقبره شیرها بسیار نزدیک است. بعلاوه، علاقمندان می‌توانند از پیاده روی در فضای زیبای این حوالی نهایت لذت را ببرند.

اینجا اقامتی جذاب و خاطره انگیز را با وجود کلیه امکانات رفاهی از جمله بالکن مبله با چشم اندازهای زیبا و باشکوه به دریا و کوهستان، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و تهویه مطبوع ارائه می دهد. بعلاوه واحدهای یک خوابه این آپارتمان دارای ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، میز کار، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، جا لباسی، کف پوش سرامیک یا مرمر، فضای غذا خوری، آشپزخانه کاملا مجهز همراه با فر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کتری برقی، چای/قهوه ساز و یخچال هستند.

آدرس: 12Sokullu Sokak, 07580 Kas, Turkey

 

بری ساید در کاس آنتالیا (Braeside)

این آپارتمان با فضایی جذاب همراه با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تراس آفتابگیر، استخر فصلی در فضای باز، باغ امکانات باربیکیو، پارکینگ خصوصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، خدمات خشکشویی، خدمات کرایه دوچرخه و خدمات کرایه خودرو به استقبال مهمانانش می‌آید. همچنین پرسنل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی صحبت می‌کنند و بر این اساس می‌توانند ارتباطی عالی را با مهمانان برقرار کنند.

بعلاوه واحدهای ۲ خوابه با کفپوش سرامیک یا مرمر، از کلیه وسایل آسایش و راحتی برخوردارند از جمله بالکن مبله با منظره استخر، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، امکانات اتو، فضای غذاخوری، صندلی کودک، کمد لباس، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله (با پرداخت هزینه اضافی). همچنین هر واحد دارای آشپزخانه‌ای کاملا مجهز همراه با توستر، فر، وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال است.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این اقامتگاه ۷۰۰ متر از ساحل سنگریزه‌ای کوچک، ۱.۵ کیلومتر از ساحل سنگریزه‌ای بزرگ و ۱.۵ کیلومتر از ساحل Ince Bogaz Cinar فاصله دارد و در نزدیکی مجسمه آتاتورک کاس، ایستگاه اتوبوس و مقبره شیرها واقع شده است.

 

اقامت در بهترین هتل‌های دمره؛ آنتالیا

آدرس: 5ararat sokak, 07580 Kas, Turkey

 

آپارتمان کاسین بیاز در کاس آنتالیا (Kasinn Apart Beyaz)

این آپارتمان در قلب کاس واقع شده و با یک تراس مشرف به دریا و منظره خیره کننده از شهر، از مخاطبانش پذیرایی می کند. بعلاوه پارکینگ اختصاصی و روم سرویس نیز مهیا هستند. همچنین علاقمندان به غواصی، دسترسی عالی به دریا و تجهیزات موردنیاز خواهند داشت.

در اینجا واحدهایی نورگیر و زیبا را شاهد هستید که دارای بالکن مبله بوده و به منظره دریا و فضای سبز دید دارند و از وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای،  تهویه مطبوع، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، کف پوش کف سرامیک یا مرمر، امکانات اتو، صندلی کودک، کمد لباس و حمام خصوصی با دوش، وان و سشوار برخوردارند.

بعلاوه هر واحد یک آشپزخانه کامل با اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کتری برقی، فر و سایر وسایل موردنیاز دارد و می‌توانید غذاهای‌تان را خودتان تهیه و طبخ کنید و در قسمت غذاخوری و در بالکن میل نمایید.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این اقامتگاه ۴۰۰ متر تا ایستگاه اتوبوس کاس، ۶۰۰ متر تا قایق‌های بادبانی مارینا و ۱۵۴ متر تا فرودگاه دالامان فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی، در صورت درخواست و با هزینه اضافی به مهمانان ارائه می‌شود.

آدرس: Andifli Mahallesi Harnup Sokak, 07580 Kas, Turkey

 

لونا در کاس آنتالیا (Luna)

و در پایان سری می‌زنیم به این آپارتمان شیک و زیبا که با چشم‌اندازهای باشکوه از دریا و شهر و کوهستان، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، خدمات تفریحی و خانوادگی، بازی‌های رومیزی، پازل و موقعیت مکانی عالی پذیرای مسافران تور آنتالیا است. این اقامتگاه در ۱ کیلومتری ساحل سنگریزه‌ای کوچک قرار داشته و به ساحل سنگریزه‌ای بزرگ، ایستگاه اتوبوس کاس و ساحل Ince Bogaz Cinar بسیار نزدیک است.

در ضمن تمامی واحدهای ۲ خوابه این آپارتمان از بالکن، حمام اختصاصی، سشوار، جا لباسی، پشه بند، کفپوش سرامیک/مرمر، امکانات اتو، چای/قهوه ساز، حوله، ملحفه، صندلی کودک، تلویزیون صفحه تخت کابلی، فضای غذاخوری و آشپزخانه مجهز همراه با ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردارند.

 

۱۰ کاری که باید در سفر به آنتالیا انجام دهید

آدرس: Andifli Mah. Adem Güçlü Sok. Kabakçı Köşkü No: 14/5 Kaş / Antalya, 07580 Kas, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۹ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران