بهترین هتل‌های بزرگسالان در آنتالیا (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌های بزرگسالان در آنتالیا (بخش اول)

خیلی از مسافرینی که به تور آنتالیا یا هر شهر دیگری می‌روند، دوست دارن در هتل‌هایی با محیط آرام اقامت داشته باشند. مسلما هتل‌هایی که پارک آبی دارند، کلاب کودکان داشته و خانواده‌های مختلف با بچه‌های کوچک و بزرگشان به این مکان‌ها می‌آیند، آن آرامش مد نظر این افراد را ندارد، به همین دلیل هتل‌ها و ریزورت‌ها مخصوص بزرگسالان، انتخاب بهتری برای این دسته از مسافران است. آنتالیا هتل‌های این چنینی خیلی خوبی دارد که در نوشته‌ی امروز به سراغشان رفته‌ایم.

با توجه به تعدد هتل‌های بسیار خوب آنتالیا که محدودیت سنی بالای ۱۶ و ۱۸ سال دارند، تصمیم گرفتیم این مقاله را در قالب دو بخش کار کنیم تا هتل‌های بیشتری را بتوانیم معرفی نماییم.

 

هتل توی بلو باروت آندیز آنتالیا (TUI BLUE Barut Andiz)

این هتل در دو کیلومتری سیده (Side) و ۵۴ کیلومتری فرودگاه آنتالیا در جایی دنج و بسیار زیبا قرار گرفته است. اگر یک جاده‌ی کوچک با ترافیک پایین، هتل را از ساحل جدا کرده است اما این ریزورت زیبا، یک اقامتگاهی ساحلی به حساب می‌آید که اتفاقا ساحلی بزرگ و جذاب دارد و امکانات خوبی از جمله تخت‌ و آفتاب‌گیر در آن‌جا مهیا شده است. بلو باروت آندیز، یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا مخصوص بزرگسالان بوده که محدودیت سنی برای اقامت در آن‌جا، ۱۸ سال است و همین باعث شده در کل فضایی آرامش بخش داشته باشد.

اتاق‌های هتل مجلل و بزرگ بوده اما تنوع زیادی در آن‌ها دیده نمی‌شود و همگی دارای بالکن اختصاصی نیسز هستند. استخر مرکزی هتل نیز نسبتا بزرگ است و دور تا دور آن تخت و آفتابگیر کار گذاشته شده. در کل انتظار شما از خدمات، زیبایی و امکانات هتل، می‌تواند در حد هتل‌های ۴ ستاره برتر باشد و مطمئنا از حضور در این مکان که از اکثر سایت‌های توریستی نمرات بالایی گرفته، راضی خواهید بود. از دیگر امکانات بلو باروت آندیز می‌توان به رستوران، بار و کافه بسیار عالی، سالن ورزشی و مرکز اسپا و سلامتی لوکس اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو آنتالیا

آدرس: Özal Caddesi No: 31, 07330 Side

شماره تماس: 00904449600

 

مجموعه سوییت‌ها و اسپای کومودور الیت آنتالیا (Commodore Elite Suites & Spa)

کومودور الیت از جمله هتل‌های بزرگ و ۵ ستاره آنتالیا است که تنها بزرگسالان را پذیرا است و با امکانات گسترده، اقامتی مفرح و عالی را برای آن‌هایی که به تور آنتالیا می‌روند، رقم خواهد زد. این مکان مجموعا ۲۹۵ اتاق و سوییت بزرگ دارد که اتاق‌های استاندارد آن ۳۴ تا ۳۶ متر هستند  و سوییت‌های مجموعه ۵۵ متر مربع وسعت دارند. این هتل دارای چند استخر و یک ساحل بزرگ و عالی‌ست که با این که تعداد زیادی تخت و آفتابگیر درآن‌جا مهیا شده است، باز هم فضای کافی برای قدم زدن روی شن‌ها، بازی و آبتنی برایتان وجود دارد.

تمام اتاق‌ها کف پوش چوبی داشته و اغلب دارای بالکن رو به دریا هستند اما در نهایت نباید انتظار مکانی خیلی تجملی را داشته باشید. اما از نظر امکانات تفریحی و رفاهی، همه چیز در بهترین شرایط برایتان مهیا خواهد بود. چندین رستوران و بار در جاهای مختلف هتل، مرکز اسپا و سلامتی بزرگ و مجهز همراه با اتاق‌های ماساژ خصوصی و خدمات عالی، نمایش‌های زنده‌ی شبانه موزیکال و موسیقی زنده، جشن‌های بزرگ در کلاب اختصاصی، زمین‌های تنیس، والیبال، دارت و ...، فعالیت‌های گروهی و خیلی چیزهای دیگر هستند که در این هتل انتظار شما را می‌کشند.

 

معرفی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

آدرس: Evrenseki mahallesi 21. Sk No: 3, PK.15, 07600 Manavgat

شماره تماس: 00902424638840

 

هتل کلاب پورتو آموره آنتالیا (Club Porto Amore Hotel)

در این بخش از نوشته‌مان، قصد داریم یکی از هتل‌های خاص آنتالیا را به شما معرفی کنیم. این هتل بر بالای صخره‌ای چسبیده به دریا قرار دارد و با دکور زیبا و مدرن خود، از هتل‌های رمانتیک آنتالیا به حساب می‌آید. فضای صخره‌ای پای هتل ، ساحل اختصاصی کوچکی که برای مهمانان مهیا شده، سوییت‌های بزرگ با جکوزی رو به دریا، باغ زیبا و سر سبز، استخری به شکل قلب و تراس بزرگ همه از ویژگی‌های بصری این هتل زیبا به شمار می‌آید که البته از نظر امکانات نیز در شرایطی عالی به سر می‌برد.

هتل به غیر از استخر بیرونی، دارای یک استخر سر پوشیده در مرکز اسپا و سلامتی فوق‌العاده شیک و جذابش است و رستوران‌هایی عالی در خود دارد. اتاق‌های شیک و مدرنی که برای کلاب پورتو آموره مهیا شده دارای کف پوش چوبی و سقف‌های چوبی هستند و تمامی آنها دارای بالکن رو به دریا بوده و بعضی سوییت‌ها، بالکن‌های بزرگ‌تری نسبت به بقیه دارند. این هتل ۵ ستاره به نسبت امکانات، موقعیت مکانی ویژه و زیبایی‌اش، قیمت نسبتا مناسبی دارد و انتخابی عالی برای زوج‌های جوان به حساب می‌آید.

آدرس: Uğrak Mah. Aydap Sahil Sok. No:150

شماره تماس: 00902422121333

 

رامیرا سیتی هتل آنتالیا (Ramira City Hotel)

این هتل ۴ ستاره مدرن و کوچک نیز انتخابی عالی برای اقامت در تور آنتالیا به حساب می‌آید. این هتل تا ساحل معروف کلئوپاترا تنها ۶۰۰ متر فاصله دارد و اگر چه از بیرون کمی معمولی به نظر می‌آید، اما در داخل با اتاق‌های شیک و جذابش از شما پذیرایی خواهد کرد. اتاق‌هایی با کف پوش چوبی، امکانات رفاهی کامل، تلوزیون بزرگ، میز تحریر و ... که مجموعا شامل ۸۴ اتاق می‌شود. رامیرا سیتی هتل البته در غازیپاشا واقع شده و تا فرودگاه ۱۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل ۵ ستاره‌ کلاب سرا آنتالیا

محدودیت سنی برای این مجموعه بالاتر از ۱۶ سال است و یک استخر نسبتا کوچک روباز برای آن‌جا در نظر گرفته شده و اغلب اتاق‌ها به یک تراس یکپارچه با تخت و آفتابگیر دسترسی دارند. دسترسی به کلاب‌های پرتعداد در منطقه، یک بار عالی در کنار استخر، رستوران بوفه باز، سوتنا و اتاق‌های خصوصی ماساژ و یک سالن ورزشی مجهز، از دیگر امکانات هتل به حساب می‌آید.

آدرس: Atatürk Cad. No:60

شماره تماس: 00902425125252

 

هتل شروود بلو بلک آنتالیا (Sherwood Blue Belek)

شروود یکی دیگر از هتل‌های بزرگ و لوکس آنتالیا است که تنها برای بزرگسالان بوده و افراد زیر ۱۸ سال اجازه‌ی اقامت در آن‌جا را ندارند. این مجموعه دارای یک استخر بسیار بزرگ به هم متصل است که در میان آن‌جا، رستوران، بار و مکان استراحت در نظر گرفته شده و ساحل اختصاصی مجموعه نیز بزرگ و مجهز بوده، امکان سفارش نوشیدنی درآن‌جا را دارید و همچنین یک اسکله چوبی برای شنا و انجام تفریحات آبی در آنتالیا نیز در این محل ساخته شده است.

هتل شروود بلو بلک همان‌طور که از اسمش پیداست در منطقه بلک واقع شده و حدودا یک ساعت از مرکز شهر آنتالیا دور است. مجموعا ۲۳۰ اتاق و سوییت در این هتل بزرگ در نظر گرفته شده و همچنین در کار استخر بزرگی که از آن یاد کردیم، ۸ رستوران و کافه، چند بار، مرکز اسپا و سلامتی لوکس، سالن ورزشی، امکاناتی برای انجام تفریحات آبی و ... نیز برای این هتل در نظر گرفته شده است.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره بلک در آنتالیا

آدرس: Bogazkent Mevkii Serik

شماره تماس: 00902427310900

 

آلبا رویال هتل آنتالیا (Alba Royal Hotel)

این هتل بزرگ و مدرن، فضایی شاد و عالی را برای مهمانان خود مهیا کرده است، مهمانانی که حتما برای پذیرش، باید بالای ۱۶ سال داشته باشند. مجموعه آلبا رویال در فضایی به بزرگی ۱۰۸۰۰ متر مربع ساخته شده و در ۵۵ کیلومتر فرودگاه و ۶۵ کیلومتر مرکز شهر قرار دارد. این مکان در مجموع ۲۲۴ اتاق و سوییت شیک دارد که دارای دکور چوبی بوده و تمامی آن‌ها دارای یک مبلمان حداقلی، تلوزیون بزرگ و همچنین میز هستند. فضای داخلی هتل با سنگ‌های مرمر به زیبایی از شما استقبال کرده و محیط بیرونی هتل نیز شامل فضای سبز، استخری بزرگ، رستوران روباز و البته یک ساحل عالی می‌شود.

جدا از استخر بسیار خوب و ساحل عالی که استاندارد چنین هتل‌هایی به شمار می‌آیند، این مکان جایی عالی برای تفریح نیز هست و اگر در سفر به آنتالیا، آلبا رویال را انتخاب کنید، حسابی به شما خوش خواهد گذشت. این مکان یک سالن بازی دارد که در آن‌جا، چند میز بیلیارد، بازی‌های آرکید، بولینگ، تنیس روی میز و بازی‌های از این دست کار گذاشته شده است. یک زمین مینی گلف و چند ورزش دیگر نیز در هتل وجود دارد و البته یک کلاب ساحلی عالی و بزرگ نیز مهیاست که هر شب در آن‌جا بساط موسیقی جشن به راه است. در کنار همه‌ی این‌ها، نمایش‌های موزیکال و رقص نیز چند روز در هفته برپا می‌شود.

 

هتل ۵ ستاره مگاسرای وست بیچ آنتالیا

آدرس: Çolaklı, Tilkiler Mevkii, Erhan Demir Blv. No:4, 07600 Manavgat

شماره تماس: 00902422540221

 

رابینسون کلاب کامیووا آنتالیا (Robinson Club Camyuva)

هتل رابینسون در منطقه‌ای جنگلی و زیبا، حدودا ۱۰ دقیقه با ماشین دورتر از کمر واقع شده و در پشت خود، کوه سرسبز توروس و در مقابل یک ساحل دنج، آرام با آبی شفاف و کریستالی را می‌بیند. فضای کلی این هتل ۵ ستاره بسیار زیباست و در میان باغ‌های سرسبز و زیبایش، جاهایی برای استراحت، رستوران‌های روباز و همچنین مکان‌هایی برای آفتاب گرفتن لحاظ شده است.

این مجموعه بسیار بزرگ، زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع دارد و دارای ۱۲ زمین تنیس، زمینی بزرگ برای تیر اندازی با کمان، زمین فوتبال و چندین زمین ورزشی دیگر است. سالن ورزشی مجهز، مرکز اسپای لاکچری، سالن بازی‌های کامپیوتری با سیسیتم تهویه هوای مطبوع و برنامه‌های تفریحی متنوع به همراه امکانات لازم برای ورزش‌های آبی، از رابینسون کلاب نیز یک هتل مفرح و عالی برای تور آنتالیا ساخته است که تنها افراد بالای ۱۸ سال امکان اقامت در آن‌جا را خواهند داشت.

 

اقامت در بهترین هتل‌های دمره؛ آنتالیا

آدرس: Çamyuva, No:2, Turizm Blv., 07980 Kemer

شماره تماس: 00902428246384

منبع

 

۰۶ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران