بهترین هتل ‌های آنتالیا (از ارزانترین تا لوکس‌ترین هتل)

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل ‌های آنتالیا (از ارزانترین تا لوکس‌ترین هتل)

انتخاب یک هتل مناسب برای اقامت از هر نظر کیفیت سفر شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. حال فرض کنید به مقصدی ساحلی و پرشور همچون آنتالیا سفر کنید. در چنین شرایطی اقامت در هتل باکیفیت با موقعیت مکانی عالی اهمیت دوچندانی خواهد داشت. با توجه به اهمیت این موضوع ما در این مقاله معرفی بهترین هتل های آنتالیا را هدف قرار داده‌ایم. به این صورت که سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را در هر گروه هتل‌های ۳ ستاره، ۴ ستاره، ۵ ستاره و همچنین بهترین هتل های یوآل آنتالیا را معرفی کنیم. پس برای داشتن یک اقامت عالی و به یادماندنی در این شهر زیبای کشور ترکیه شما را به همراهی ما تا انتهای این نوشته دعوت می‌کنیم.

 

بهترین هتل های یوآل آنتالیا

معرفی خود را با هتل‌های یوآل آنتالیا آغاز می‌کنیم. این هتل‌ها اقامتی کامل بدون نیاز به بیرون آمدن از هتل به منظور برطرف کردن احتیاجات خود نظیر تفریح، خورد و خوراک و ... را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. سه مورد از برترین این هتل‌ها که در تور آنتالیا فرصت اقامتی رویایی به همراه خانواده را در آن خواهید داشت، عبارتند از:

هتل میرامور و اسپا

هتل میرامور و اسپا (MIRAMOR HOTEL & Spa) با اختلاف یکی از بهترین هتل های آنتالیا در دسته اقامتگاه‌های ULTRA ALL INCLUSIVE است که در فاصله ۶۰۰ متری ساحل کامیووا قرار دارد. از ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به محوطه باغی، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و رستوران‌های بی‌نظیر آن اشاره کرد. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و این هتل دارای کلاب مخصوص کودکان، سرویس اتاق و وای فای رایگان نیز است. از دیگر امکانات تفریحی آن می‌توان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام، تراس، استخر سرپوشیده، سونا و پارک آبی اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار دارند.

تمامی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. همچنین MIRAMOR HOTEL & Spa - ULTRA ALL INCLUSIVE اتاق‌های خاصی را نیز با منظره دریا به مسافران ارائه می‌دهد که با پرداخت هزینه بیشتر فرصت اقامت در آن‌ها را نیز خواهید داشت.

علاوه بر رفاه و تفریحات همه جانبه در این هتل هرگز بابت غذا با مشکل روبرو نخواهید شد. چرا که می‌توانید صبح خود را با صبحانه‌های قاره‌ای و گیاهی آن شروع کرده و در طول روز نیز شکم خود را با انواع غذاهای وده و تفریحاتی نظیر بیلیارد، تنیس روی میز، دارت بازی و همچنین منطقه‌ای برای دوچرخه سواری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عکس: chiangdao.com

 

هتل مگاسارای وست بیچ آنتالیا

اگر به دنبال بهترین هتل های آنتالیا و البته یوآل هستید، Megasaray Westbeach Antalya می‌تواند در لیست الویت‌های شما قرار بگیرد. این هتل دوست داشتنی در ساحل کنیالتی واقع شده و با امکانات تفریحی و اتاق‌های بزرگ خود اقامتی راحت را به مسافرانش به ارمغان می‌آورد. به طوری که همه اتاق‌ها دارای مبلمان شیک و ملافه‌های لوکس بوده و دارای بالکن فرانسوی خصوصی مشرف به دریای مدیترانه هستند. از دیگر امتیاز‌های اقامت در این هتل می‌توان به فاصله تنها ۳۵۰ متری ان از ایستگاه اتوبوس آکدنیز بلوار و ۲۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه اشاره کرد.

 

معرفی ریزورت و اسپا آسکا لارا آنتالی

عکس: megasarayhotels.com

 

هتل استلا و اسپا

مورد بعدی از بهترین هتل های آنتالیا می‌توان STELLA HOTEL & Spa را نام برد. این اقامتگاه در موقعیتی رو به ساحل قرار گرفته و دارای امکاناتی نظیر استخر فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام و محوطه سرسبز باغی است. همچنین مسافران می‌توانند نهایت استفاده را از سالن استراحت مشترک، رستوران، پارک آبی و تراس‌های دوست داشتنی اتاق‌ها بکنند. علاوه بر آن این هتل دارای سونا، کلاب شبانه اختصاصی و اتاق‌هایی با سیستم تهویه مطبوع است که حتی برخی از آن‌ها مجهز به آشپزخانه با یخچال، مایکروویو و اجاق گاز نیز هستند.

البته که مهمانان STELLA HOTEL&Spa ALL INCLUSIVE می‌توانند از صبحانه حلال و خوشمزه در طول اقامت خود لذت برده و با تفریحاتی از قبیل تنیس روی میز، دارت بازی و منطقه‌ای برای دوچرخه سواری مشغول شوند. در نهایت نیز جا دارد به موقعیت عالی این هتل اشاره کنیم که تنها در فاصله ۴۰۰ متری از ساحل Camyuva و ۶۱ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته و خدمات ترانسفر فرودگاهی را به مسافران ارائه می‌دهد.

عکس: hrs.com

 

بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا

اگر جز گردشگرانی هستید که اقامت در هتل‌های لوکس با امکانات مدرن را دوست دارید، آنتالیا حرف‌های بسیاری برای گفتن به شما خواهد داشت. چرا که این شهر توریستی ترکیه دارای هتل‌های ۵ ستاره بسیاری است که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل رامادا پلازا آنتالیا

با اختلاف یکی از بهترین هتل های آنتالیا Ramada Plaza Antalya نام دارد. این اقامتگاه در مرکز شهر قرار گرفته و به صورت پیاده به اغلب جاذبه‌های گردشگری آنتالیا دسترسی خواهید داشت. همچنین با انتخاب این هتل می‌توانید از خدمات ماساژ در اسپا، حمام افتاب در در ساحل خصوصی و دیگر تفریحات از جمله استخر روباز و غیره آن بهره‌مند شوید. منو غذایی رستوران هتل رامادا پلازا به قدری لذیذ و متنوع است که برای سیر کردن شکم خود در وعده‌های غذایی نیازی به بیرون آمدن از هتل نخواهید داشت. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های گوارا در بار ساحلی، بار کنار استخر و یا یکی از سه بارسالن استراحت لذت ببرید.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره در بلک آنتالیا

عکس: joinup.lv

 

هتل کرون پلازا آنتالیا

با اقامت در Crowne Plaza Hotel Antalya در مرکز کنییالتی تنها ۳ دقیقه پیاده تا ساحل کنیالتی و ۵ دقیقه با ماشین تا پارک ساحلی کنیالتی فاصله خواهید داشت. این هتل تمامی خدمات رفاهی و اقامتی یک هتل ۵ ستاره استاندارد را ارائه داده و مهمانان سفری به یاد ماندنی را با انتخاب آن در یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای خود رقم خواهند زد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به دو رستوران، بار کنار استخر و سالن استراحت، صبحانه بوفه‌ای در تمامی روزهای هفته و همچنین مرکز تجاری اختصاصی آن اشاره کرد. همه اتاق‌ها دارای رفاه کامل بوده و با دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان و همچنین سیستم تهویه مطبوع احساس راحتی را برای شما القا می‌کنند.

عکس: kayak.com

 

هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا

Porto Bello Hotel Resort & Spa مورد بعدی از بهترین هتل های آنتالیا با ۵ ستاره است که در محدوده کنیالتی قرار گرفته و دسترسی شما به اغلب جاذبه‌ها و سواحل شهر را آسان می‌کند. همچنین این هتل با امکاناتی نظیر اسپا، انواع خدمات ماساژ، ساحل خصوصی، زمین تنیس در فضای باز و استخر روباز در هر لحظه شما را سرگرم خواهد کرد. البته که هتل ۵ ستاره‌ای با این کیفیت در آنتالیا نمی‌تواند بدوم امکانات اضافی از قبیل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، اتاق بازی کودکان و فروشگاه‌های خرید سوغاتی آنتالیا باشد. همچنین شما می‌توانید در وعده‌های غذایی خود به یکی از رستوران‌های این هتل رفته و با غذاهای خوشمزه شکم خود را سیر کنید. یکی از محبوب‌ترین این رستوران‌ها در کنار استخر با منظره‌ای رو به باغ قرار گرفته و امکان نوش جان کردن غذاها را در محیطی متفاوت و دوست داشتنی فراهم می‌کند. صبحانه بوفه رایگان، شاتل فرودگاهی رفت و برگشت، پارکینگ رایگان و اتاق‌های مجهز با سرویس‌های روزانه منظم از دیگر خدماتی هستند که با اقامت در این هتل فرصت استفاده از آن‌ها را خواهید داشت.

 

۱۲ بوتیک هتل‌ محبوب در منطقه کالیچی آنتالیا

عکس: hotelsantalyaturkey.net

 

بهترین هتل های ۴ ستاره آنتالیا

برای گردشگرانی که بودجه بالا برای اقامت در هتل‌های یوآل و ۵ ستاره آنتالیا ندارند، هتل‌های ۴ ستاره می‌توانند انتخابی مناسب باشند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، توجه شما را به هتل‌های زیر جلب می‌کنیم:

هتل اکرا وی

اقامت در هتل آکرا وی (Akra V Hotel) موقعیت مکانی عالی را در اختیار مسافران برای گردش در تور آنتالیا قرار می‌دهد. این اقامتگاه که بدون شک یکی از بهترین هتل های آنتالیا است، دارای ساحل اختصاصی بوده و از سه استخر روباز برای شنا برخوردار است. همچنین این هتل دارای دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات نگهداری از کودکان (با هزینه اضافی) و سه رستوران با غذاهای جذاب و خوشمزه است. همچنین مسافران می‌توانند از منو کافی شاپ و بار کنار استخر نیز در زمان استراحت خود در هتل استفاده کنند. از دیگر امکانات اکسترا در این مجموعه می‌توان به مرکز تجاری، خدمات خشک‌شویی و شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی اتاق‌های مرفه اشاره کرد.

عکس: antalya-hotels.org

 

اسپا هتل اولد تاون پوینت

اگر به دنبال یک هتل ۴ ستاره خوب در آنتالیا می‌گردید که با اقامت در آن دسترسی آسانی به جاذبه‌های مهم شهر و همچنین سواحل آن داشته باشید، Old Town Point Hotel Spa را پیشنهاد می‌دهیم. این یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در مرکز شهر قرار گرفته و تنها ۱۵ دقیقه با ماشین تا ساحل کنیالتی و پارک ساحلی کنیالتی فاصله دارد. علاوه بر آن از خدمات رفاهی این اقامتگاه می‌توان به اسپا، استخر سرپوشیده، سونا و استخر روباز فصلی اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان، آرایشگاه، فرصت موج سواری و دیگر تفریحات ساحلی با دسترسی آسان اشاره کرد. در نهایت نیز با انتخاب این هتل می‌توانید از اتاق‌های راحت، رستوران و کافی شاپ، بار کنار استخر صبحانه بوفه‌ای رایگان، خدمات خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه و پارکینگ رایگان بهره‌مند شوید.

 

بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو آنتالیا

عکس: oldtownpointhotel.com

 

هتل فالکون

هتل فالکون (Falcon Hotel) از جمله هتل‌های ۴ ستاره نسبتا قدیمی در آنتالیا است که با موقعیت عالی و خدمات رفاهی قابل توجه توانسته در لیست بهترین هتل های آنتالیا برای داشتن اقامتی راحت با بودجه‌ای معقول قرار بگیرد. شما می‌توانید با انتخاب این هتل از تمامی امکانات یک هتل ۴ ستاره استاندارد در شهر آنتالیا نظیر اسپا، ساحل خصوصی، استخر با سرسره‌های آبی در فضای باز، استخر سرپوشیده و همچنین منو غذایی خوشمزه یکی از سه رستوران آن لذت ببرید. در این میان جا دارد اشاره‌ای به خدمات تکمیلی هتل از قبیل اتاق‌های متنوع با هزینه‌های اقامتی مختلف، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، بار کنار استخر، ایستگاه کامپیوتر، خدمات خشکشویی و پارکینگ رایگان اشاره کنیم.

عکس: antalya-hotels.org

 

بهترین هتل های ۳ ستاره آنتالیا

بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای داشتن یک اقامت راحت و ایده‌آل حتما باید هتل‌های ۵ ستاره و گران را انتخاب کنند. در حالی که چنین تصوری کاملا غلط بوده و در لیست بهترین هتل های آنتالیا نمی‌توان هتل‌های ۳ ستاره آن را نادیده گرفت. از جمله بهترین این هتل‌ها عبارتند از:

هتل کروان

برای کسانی که به دنبال هتل‌های دنج و آرام در تور آنتالیا هستند، هتل سه ستاره کروان را پیشنهاد می‌دهیم. Kervan Hotel در مرکز آنتالیا قرار گرفته و در عرض چند دقیقه می‌توانید به سواحل معروف آن از قبیل ساحل لارا و ساحل کنیالتی دسترسی پیدا کنید. همچنین با انتخاب این هتل می‌توان از فرصت‌های تفریحی مانند استخر روباز، اتاق‌های دارای تراس و خوش منظره بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که این هتل تنها دارای ۴ اتاق بوده و اگر قصد اقامت در آن را دارید باید قبل از تکمیل ظرفیت رزرواسیون خود را انجام دهید.

عکس: booked.net

 

هتل پیرلی

اقامت در Pearly Hotel فرصت دسترسی آسان به سواحل، مراکز خرید و همچنین برخی از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا را برای مسافران ممکن می‌سازد. هر چند این اقامتگاه در دسته هتل‌های ۳ ستاره قرار دارد اما امکانات کاملی از قبیل ماساژ، اینترنت بی سیم رایگان، منو غذایی متنوع در رستوران و همچنین صبحانه بوفه‌ای رایگان را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. همچنین همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و امکاناتی نظیر سشوار و چای ساز هستند.

 

معرفی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

عکس: pearlyhotel.com

 

هتل پرگه

Perge Hotels اقامتگاهی مخصوص فقط بزرگسالان بوده و امکان پذیرش مسافران زیر ۱۸ سال در آن وجود ندارد. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب می‌گردید که بدون هیاهوی کودکان اقامتی آرام را در آن تجربه کنید، ما به شما هتل پرگه را پیشنهاد می‌دهیم. این هتل نیز همانند دیگر اقامتگاه‌های برتر شهر از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و دارای محیطی زیبا و اتاق‌هایی رو به چشم‌انداز سرسبز باغ هستند. از دیگر امکانات آن می‌توان به شاتل رایگان ساحلی، صبحانه رایگان اینترنت رایگان و همچنین اتاق‌های مجهز و راحت اشاره کرد.

عکس: booking.com

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۱ خرداد ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 25 مرداد 1402)

نظرات کاربران