لوکس‌ترین هتل‌های لارا در آنتالیا: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
لوکس‌ترین هتل‌های لارا در آنتالیا: قسمت اول

اگر اهل آنتالیا باشید، لارا را به خوبی می‌شناسید. اما اگر به تازگی با تور آنتالیا وارد این محدوده شده‌اید، باید بدانید که ساحل لارا، واقع در شرق شهر قدیمی، یکی از پربازدیدترین سواحل در کل آنتالیا به شمار می‌آید.

ساحل شنی لارا با آب زلال دریا، محبوبیت ویژه‌ای در میان مخاطبان خصوصا خانواده‌ها داشته و با وجود پس زمینه رویایی و باشکوه، مکانی عالی برای برگزاری مراسم عروسی منحصر به فرد در آنتالیا محسوب می‌شود.

و اما باید گفت این ساحل به ویژه به خاطر هتل‌های مجلل ساحلی‌اش شهرت دارد که در شمار بهترین هتل‌های ترکیه هستند و لارا را به مقصدی مورد علاقه برای تعطیلات ساحلی در تابستان بدل می‌کنند. ما نیز در ادامه سری خواهیم زد به لوکس‌ترین هتل‌های منطقه لارا در آنتالیا.

 

Titanic Mardan Palace

و اما سفر خود را از این کاخ زیبا و جذاب شروع می‌کنیم که در یک منطقه ساحلی با ساحل خصوصی، تعداد ۶۷۳ اتاق و سوئیت مجهز، یکی از بزرگ‌ترین استخرهای روباز اروپا و ۸ رستوران آلاکارت به استقبال مهمانان می‌آید. تمامی اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی لوکس، تهویه مطبوع و روشنایی کنترل از راه دور هستند و بالکن هر اتاق چشم‌اندازی به منظره کوه‌های توروس، دریای مدیترانه و یا استخر دارد.

 

معرفی مرکز خرید آگورا در آنتالیا

بعلاوه رستوران‌های این ملک ۵ ستاره، به صورت جداگانه و منحصر به فرد، به ارائه غذاهای بین‌المللی اختصاص داده شده‌اند. در این میان، رستوران اصلی تمام وعده‌های غذایی را سرو می‌کند و بار روی پشت بام، منظره‌ای پانوراما از استراحتگاه و دریا ارائه می‌دهد. در ضمن مرکز زیبایی در این اقامتگاه، مراقبت‌های صورت و بدن را به علاقمندان هدیه می‌دهد. گفتنی است مرکز آنتالیا، تنها ۱۵ کیلومتر با این ملک فاصله دارد و ظرف ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به آن برسانید. همچنین نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ آنتالیا، در ۱۷ کیلومتری این کاخ واقع شده است.

آدرس: Kundu Mah. Yaşar Sobutay Bulvarı No;450/1, 07112 Aksu Antalya, 07110 Lara, Turkey

 

Lara Barut Collection

این فضای آرامش‌بخش و منحصر به فرد که مناظر عالی را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد، دارای ۸ رستوران آلاکارت، اسپا با حمام ترکی، سونا و مرکز زیبایی است. بعلاوه این ملک ۵ ستاره که ۱۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد، امکانات باشگاه کودکان و استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره‌های آبی را نیز ارائه می‌دهد. برای افراد فعال‌تر زمین تنیس و اسکواش، سالن بدنسازی، مینی گلف و مرکز ورزش‌های آبی درنظر گرفته شده‌اند. در کنار اینها، میهمانان در تور آنتالیا می‌توانند از گشت و گذار در سواحل مخصوص بزرگسالان نیز لذت ببرند.

 

جذاب‌ترین تفریحات تابستانی در آنتالیا

در اینجا ۴۶۳ اتاق جادار شامل بالکن‌های بزرگ همراه با مبلمان، یک فضای نشیمن مجهز به تلویزیون LCD، پخش کننده DVD (در صورت درخواست) و مینی بار را خواهید یافت. در ضمن این هتل، دارای سرویس چرخشی است تا نهایت راحتی را به مهمانانش ارائه دهد.

در اینجا رستوران‌های Lara Barut Collection غذاهای غنی بین‌المللی و محلی را چه در فضای داخلی و چه در فضای باز سرو می‌کنند. منوی گیاهی، بدون لاکتوز و بدون گلوتن نیز در دسترس است. همچنین یک شیرینی‌پزی با خوراکی‌های لذیذ و ۵ بار برای صرف نوشیدنی‌ها در این ملک وجود دارند. در نهایت باید گفت نمایش‌های سرگرمی توسط تیم انیمیشن این اقامتگاه برگزار می‌شوند و می‌توانید عصرها در کلوپ شبانه محل، از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

آدرس: Güzeloba Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 07235 Muratpaşa,Antalya , 07100 Lara, Turkey

 

IC Hotels Residence

این اقامتگاه، مکانی رویایی برای گذراندن تعطیلات پس از یک سال سخت و طولانی کاری است. در اینجا به خوبی می‌توانید از ازدحام شهر دور شوید و از فضایی دنج برخوردار شوید. این هتل لوکس، اقامتگاهی مجلل همراه با یک باغ وسیع، ساحل خصوصی و استخر روباز ۴۰۰۰ متری است که واحه‌ای از صلح و آرامش را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید از امکانات و فعالیت‌های متنوعی برای ریلکس کردن و کسب انرژی و همچنین تفریح بهره‌مند شوید. مرکز اسپا با جذابیت شرقی طراحی شده و خدمات متنوعی نظیر ماساژ تایلندی، حمام گلی و درمان‌های مختلف پوست را ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید چتربازی و جت اسکی را در میان بسیاری از فعالیت‌های موجود تجربه کنید.

 

بهترین مکان‌های آنتالیا برای غواصی

در این اقامتگاه، مجموعه‌ای از ویلاهای دریاچه و لوکس در نظر گرفته شده‌اند تا محیطی خصوصی را به بهترین نحو فراهم کنند. بعلاوه مهمانان می‌توانند تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاها و نوشیدنی‌ها را با خدمات آلاکارت در این اقامتگاه داشته باشند. این استراحتگاه که در ۲۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و ۱۵ کیلومتری آنتالیا واقع شده است، در بدو امر با یک برنامه خوشامدگویی به استقبال مهمانان تور ترکیه آمده و با نوشیدنی‌های گوارا و لذیذ ترکی و میوه از آنها پذیرایی می‌کند.

گفتنی است اتاق‌ها از تزئینات خاص برخوردار بوده و گل‌های تازه، این فضا را به زیبایی هرچه تمام‌تر می‌آرایند. در ضمن این مکان رمانتیک، یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای گذراندن ماه عسل زوج‌های عاشق است. صبحانه رایگان نیز هر روز در اتاق سرو می‌شود و کلیه امکانات رفاهی از جمله وای‌فای رایگان، خدمات لباسشویی و خشک‌شویی، حوله ساحل و استخر، چترهای آفتابگیر، خدمات اداری نظیر فکس و فتوکپی، ۴ زمین تنیس با کفپوش تارتان، مرکز تناسب اندام، امکانات بولینگ، بیلیارد و مینی کلاب، فضای بازی و کالسکه کودک را نیز در اینجا خواهید یافت.

آدرس: Kundu Mahallesi Yasar Sobutay caddesi No: 423 Aksu / Antalya, 07110 Lara, Turkey

 

Concorde De Luxe Resort

این ملک ۵ ستاره رمانتیک که از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار است، در ۱۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. این استراحتگاه در ساحل لارا، دارای محوطه استخری زیبا و روباز با درختان نخل و سرسره‌های آبی است. تمام ۴۰۱ اتاق‌ این ملک از تهویه مطبوع، بالکن و چشم‌اندازی پانوراما از دریای مدیترانه برخوردارند. این اتاق‌های جادار که مبلمانی مدرن را در خود جای داده‌اند در عین حال کلیه دارای امکانات رفاهی از جمله تلویزیون ماهواره‌ای، وای فای رایگان و حمام خصوصی می‌باشند.

 

معرفی ۱۱ رستوران منحصر به فرد آنتالیا

برای شکم گردی، می‌توانید ۷ رستوران و بار را در اینجا بیابید. در این میان رستوران داوینچی غذاهای ایتالیایی را با منوی آلاکارت ارائه می‌دهد. کنکورد استیک و نوشیدنی سرو می‌کند و بار ساحلی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چشم‌اندازی جالب توجه از دریا، لحظاتی آرامش‌بخش و به یادماندنی را برای مخاطبان رقم می‌زند.

بعلاوه، میهمانان می‌توانند در ساحل خصوصی استراحت کنند یا در زمینی نورگیر و عالی به بازی تنیس مشغول شوند. اسپای این ریزورت نیز، ماساژ و درمان‌های بدن را ارائه می‌دهد. همچنین یک استخر سرپوشیده و یک اتاق بازی با سالن بولینگ و بیلیارد، رزرواسیون ۲۴ ساعته و پارکینگ عمومی رایگان در این ملک برای مهمانان مهیا هستند.

آدرس: Lara Turizm Merkezi , Antalya, 07230 Lara, Turkey

 

Delphin BE Grand Resort

این ملک پرطرفدار، اقامتگاهی ۵ ستاره است که با استخرهای بسیار بزرگ و باغ‌هایی وسیع احاطه شده و دسترسی خصوصی به ساحل شنی لارا دارد. رستوران‌ها و بارهای شیک در این ملک، فرصت‌هایی عالی برای شکم گردی و سرگرمی فراهم می‌کنند. در این غذاخوری‌ها، می‌توانید از انواع غذاهای ایتالیایی گرفته تا چینی و غذاهای مخصوص باربیکیو را تجربه کنید. بعلاوه، چندین سالن بار برای سرگرمی شبانه وجود دارند و بار ساحلی نیز میان وعده‌های سبک را در ساحل سرو می‌کند.

 

توریستی‌ترین جاذبه‌های آنتالیا

در ضمن در اینجا ۶۰ اتاق‌ جادار مجهز به تلویزیون صفحه تخت دیواری، پخش‌کننده DVD و VCR را خواهید یافت. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن با منظره دریای مدیترانه هستند. امکانات اسپا نیز شامل حمام مرمری، سالن ماساژ و درمان زیبایی و سالن بدنسازی با مربیان حرفه‌ای است. برای تفریح و سرگرمی نیز ۶ زمین تنیس با نور عالی، یک زمین والیبال ساحلی و کلاس‌های ورزشی برای ورزش‌های آبی در آنتالیا درنظر گرفته شده‌اند. گفتنی است این ریزورت، تنها ۸ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا و ۵ کیلومتر تا شهر لارا فاصله دارد.

آدرس: Lara Turizm Merkezi Antalya, 07113 Lara, Turkey

 

Limak Lara Deluxe

این ریزروت ۵ ستاره منحصر بفرد و مجلل در ساحل لارا،  تنها ۱۰ دقیقه رانندگی از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این ملک در بدو ورود، با یک سبد میوه و یک بطری نوشیدنی رایگان به استقبال مسافران تور آنتالیا می‌آید. در اینجا می‌توانید از مرکز اسپای مجهز به حمام ترکی و حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و جکوزی و طیف وسیعی از درمان‌های آرامش‌بخش از جمله ماساژ کل بدن، صورت و پدیکور برخوردار شوید و خستگی سفر را از تن بزدایید.

 

با ۷ آبشار دیدنی آنتالیا آشنا شوید

بعلاوه ۴ رستوران آلاکارت، امکاناتی عالی را برای یک شکم‌گردی به یادماندنی رقم می‌زنند. میهمانان می‌توانند از صرف انواع غذاهای بین‌المللی از جمله هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی در رستوران‌های هتل لذت ببرند. غذاها را می‌توان در فضای داخلی میل کرد و یا برای بهره‌مندی از هوای آزاد، می‌توانید از فضای بیرونی نیز برخوردار شوید.  

گفتنی است ۴۴۵ اتاق در این ملک وجود دارند که همگی مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان مدرن با تاثیراتی از سبک ترکی و فضای نشیمن بزرگ با تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای جکوزی و تراس با چشم‌اندازی به منظره دریا هستند. در نهایت باید گفت برای مسافرانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند، پارکینگ اختصاصی رایگان در دسترس است.

آدرس: Kemeragzi Mevkii Antalya, 07034 Lara, Turkey

 

Aska

این ریزورت لوکس که در ۵۰۰ متری ساحل لارا واقع شده، دارای ۲ منطقه است که از طریق جاده جدا شده‌اند. در اینجا امکاناتی از جمله ساحل خصوصی، پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، رستوران، مرکز تناسب اندام و اسپا همراه سونا و حمام ترکی، لحظاتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم می‌زنند. در ضمن وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس بوده و هتل رزرواسیون ۲۴ ساعته را نیز ارائه می‌دهد.

برای خورد و خوراک می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز میل کنید. همچنین ۲ رستوران آلاکارت برای فصل زمستان و ۴ رستوران آلاکارت برای فصل تابستان وجود دارند که انواع غذاهای سنتی ترکی، شرق دور و غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کنند. بعلاوه این ملک دارای بارهایی است که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت را میل کنید.

 

جذابیت‌های کوهستان tahtali در آنتالیا

این ریزروت ساحلی، ۵۴۵ اتاق را دربرگرفته که دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار و حمام خصوصی همراه دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. برخی از اتاق‌های این ملک نیز دارای بالکن بوده و چشم‌اندازی به زیبایی‌های اطراف و استخر دارند.  

گفتنی است امکانات ویژه، برای مهمانان کوچکتر نیز فراهم است. در اینجا زمین بازی و اتاق بازی وجود دارند. بعلاوه بچه‌ها می‌توانند از تماشای انیمیشن و فیلم‌ها لذت ببرند یا به بازی و جست و خیز در پارک آبی بپردازند.

از امکانات تفریحی برای بزرگسالان می‌توان به زمین بسکتبال، زمین تنیس، تنیس روی میز، باشگاه شبانه و ورزش‌های آبی اشاره کرد. خدماتی از جمله ماساژ و درمان‌های زیبایی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. خدمات خشکشویی هم با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. در نهایت، باید گفت فرودگاه آنتالیا ۱۲ کیلومتر و مرکز شهر آنتالیا ۱۵ کیلومتر با این ریزورت فاصله دارند.

آدرس: Kemeragzi Mevkii Kundu Antalya, 07100 Lara, Turkey

 

Liberty Hotels Lara

این ملک تاریخی و زیبا که خصوصا در میان زوج‌ها بسیار محبوبیت دارد، با یک ساحل خصوصی در دریای مدیترانه، یک منطقه استخر وسیع با نخل‌ها و سرسره‌های آبی از مهمانانش استقبال می‌کند. کودکان نیز می‌توانند در استخر کم عمق بچرخند و شنا کنند، از سواری در سرسره‌های آبی لذت ببرند یا به فعالیت‌های کلوپ کودکان بپیوندند. گوشه‌ای از استخر روباز نیز به بزرگسالان اختصاص داده شده است تا در نهایت آرامش، ریلکس کنند. برای کسب انرژی و آرامش بیشتر نیز مرکز اسپای مجهزی شامل سونا فنلاندی، حمام موزاییکی و ماساژ درمانی درنظر گرفته شده‌اند.

 

محبوب‌ترین غذاهای محلی آنتالیا

تعداد ۳۱۰ اتاق نورگیر این ملک همراه با تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، وای فای رایگان و حمام اختصاصی بوده و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن با منظره دریا هستند. جالب است بدانید رستوران اصلی این اقامتگاه، غذاهای جهانی و فرصت‌های غذاخوری در کنار استخر را ارائه می‌دهد. یک رستوران غذاهای مدرن ترکی، یک رستوران ایتالیایی و یک چادر یوروک اصلی که پیتزاهای سفارشی سرو می‌کند، امکانات شکم‌گردی را کامل می‌کنند.

و اما امکانات تفریحی این ملک شامل ۲ زمین تنیس با منظره دریا، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و زمین والیبال ساحلی است. گفتنی است فرودگاه آنتالیا، ۱۴.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

آدرس: Lara Bölgesi Kundu Mevkii,Antalya, 07100 Lara, Turkey

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران