بهترین هاستل‌های آنتالیا: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هاستل‌های آنتالیا: قسمت اول

ترکیه، کشوری است که در آن شرق و غرب به هم می‌رسند و آسیا و اروپا یکدیگر را ملاقات می‌کنند. این کشور مقصدی فراموش نشدنی است که در آن سواحل مدیترانه‌ای شگفت‌انگیز، معماری بیزانسی باورنکردنی و البته بالون‌سواری بر فراز شهر غارنشین کاپادوکیا به استقبال مسافران می‌آیند! در این میان آنتالیای دوست داشتنی، به عنوان دروازه ورود به ریویرای ترکیه شناخته می‌شود و بزرگ‌ترین شهر در خط ساحلی مدیترانه غربی ترکیه است! مقاله راهنمای گردشگری آنتالیا، اطلاعات جالب توجهی از این شهر شگفت انگیز ارائه می‌دهد.

اگر دوست دارید سفری مقرون به صرفه به این کشور داشته باشید و یک تجربه خاطره‌انگیز از تور آنتالیا را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید، نیازی نیست بیشتر بودجه‌تان را صرف اقامتگاهی لوکس و سرشار از امکانات رنگارنگ نمایید. می‌توانید با اقامت در یکی از بهترین هاستل‌های آنتالیا، این بودجه را صرف دیدن جاذبه‌های گردشگری این شهر نمایید و  هر چه بیشتر خوش بگذرانید. بعلاوه هاستل‌ها، بهترین امکان برای یافتن دوستان جدید از سراسر دنیا و آشنایی با سایر فرهنگ‌ها و وقت گذرانی و دورهمی به شمار می‌آیند.

 

Gold Coast Hostel

این هاستل، در شهر قدیمی واقع شده و تنها چند دقیقه با مکان‌های دیدنی مانند مناره شکسته، برج ساعت، دروازه هادریان، قلعه هیدربلیک، خیابان تفریحی، سواحل و حمام‌های ترکی تاریخی و پارک بزرگ کنار دریا فاصله دارد.

اتاق‌های این هاستل، شیک و ارزان بوده و بسته به سطح بودجه می‌توانید یک تخت در خوابگاه ۵ تخته بانوان داشته باشید و یا از میان گزینه‌های مختلط ۴ تخته، اتاق‌های دو نفره عمومی یا خصوصی یکی را انتخاب نمایید. در ضمن این هاستل، پذیرای افراد سیگاری نیست.

 

۱۰ جاذبه گردشگری برتر سیده در آنتالیا

رزرواسیون ۲۴ ساعته، عدم منع رفت و آمد در ساعاتی خاص، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، امکانات باربیکیو، پارکینگ دوچرخه و اتومبیل، ماشین لباسشویی و آشپزخانه‌ای مجهز در این هاستل فراهم هستند. در ضمن حداکثر اقامت در این اقامتگاه، ۱۴ روز می‌باشد. ترانسفر فرودگاهی و امکان کرایه دوچرخه نیز از طرف هاستل، برای مهمانان ارائه می شود.

آدرس: Kılınçarslan, Tabakhane Sk. no:16, 07310 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Sabah Pansiyon

این پانسیون، با یک استخر و یک باغ زیبا به استقبال مهمانان می‌آید و اقامتی ۴ فصل را به آنها هدیه می‌دهد. تمام اتاقهای دنج و تمیز این هاستل دارای تهویه مطبوع، مبلمان ساده و حمام اختصاصی بوده و از وای فای رایگان پرسرعت برخوردارند. گفتنی است این اتاقها، در طیف‌های متنوعی از قیمت موجودند.

جالب است بدانید یک خانواده انگلیسی زبان، این مکان را اداره می‌کنند و مدام در تلاش برای ایجاد فضایی راحت و آرامش بخش هستند. غذاهای خانگی سرو شده در کافه رستوران این هاستل، در مقایسه با غذاهای بسیاری از رستوران‌های محلی برتری دارند و مهمانان می‌توانند از صرف غذاهای ترکی و ایتالیایی خانگی و غذاهای گیاهی در تراس لذت ببرند. در نهایت باید گفت پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو و دوچرخه، پارکینگ رایگان و امکانات باربیکیو این اقامت را کامل و خاطره انگیز می‌کنند. این ملک، تنها ۳ دقیقه پیاده روی تا ساحل شنی طلایی فاصله دارد.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

آدرس: Kılınçarslan, Hesapçı Sk. No:60, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Hostel Vague

در رفت و آمد به این هاستل ساده و آرامش بخش، هیچ ساعت منع ترددی وجود ندارد و در این رابطه آزادی کامل دارید. در ضمن، پرداخت پس از ورود به صورت نقدی یا کارت اعتباری صورت می‌پذیرد. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای تعاملات اجتماعی و دورهمی‌های شاد و مفرح است و محیطی محترمانه را در بر می‌گیرد، صرف نظر از اینکه از کجا آمده اید، چه اعتقادی دارید یا جنسیت شما چیست.

در این ملک می‌توانید از وای فای رایگان، پارکینگ دوچرخه، تراس، ماشین ظرفشویی و لباسشویی و همچنین تهویه مطبوع برخوردار شوید. در ضمن برای رفع گرسنگی، مجبور نیستید به غذاکده‌های این اطراف مراجعه کنید، بلکه می‌تواننید از آشپزخانه مجهز هاستل استفاده کرده و به آشپزی و صرف غذا بپردازید. بعلاوه در اینجا چای، قهوه، نان تست و آب به صورت رایگان ارائه می‌شوند.

آدرس: Haşimişcan, 1304. Sk. No:22, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Flaneur Hostel

اینجا هاستلی است که سابقا یک ساختمان قدیمی بود، اما اخیرا بازسازی شده و به یک بوتیک هاستل بدل گشته و از طراحی دکوراسیون به روز و جدیدی برخوردار است. این ملک، در مرکز شهر واقع شده و ۵ دقیقه پیاده تا دیوارهای قدیمی شهر فاصله دارد. مهمانان می‌توانند از بین دو نوع اتاق سوپریور و خوابگاه، یکی را انتخاب کنند. اتاق سوپریور، یک اتاق دو نفره با حمام اختصاصی است. خوابگاهها نیز دارای تخت‌های دو طبقه بزرگ با حمام و سرویس بهداشتی مشترک هستند.

بعلاوه مهمانان در طول اقامتشان به ماشین لباسشویی، وای فای رایگان و آشپزخانه مشترک دسترسی دارند. گفتنی است پذیرش در این هاستل، از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب بوده و البته در صورت کنسلی باید ۷۲ ساعت قبل اطلاع دهید. در غیر اینصورت هزینه شب اول اقامت از شما اخذ خواهد شد.

 

۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

آدرس:  Haşimişcan, 1296(Melih Kibar) Sokak No:19, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

CITYHUB

این هاستل زیبا و خوش رنگ، مورد توجه مردم محلی و گردشگران تور آنتالیا است. مسافران بومی و خارجی که به دنبال اقامتگاهی مدرن و راحت و البته مقرون به صرفه هستند، از اقامت در این ملک استقبال می‌کنند. این هاستل در شهر قدیمی آنتالیا و در چند قدمی مناره شکسته، دروازه هادریان، قلعه هیدریلیک، خیابانهای سرگرم کننده، سواحل و حمام های تاریخی ترک واقع شده و تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه آنتالیا و ۴۰ دقیقه با تراموا فاصله دارد. بنابراین، به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار شهر دسترسی داشته باشید.

ساعت رفت و آمد به این هاستل، از ۱۴ تا ۲۳ بوده و پرداخت را می‌توانید هم به صورت نقدی و هم با کارت اعتباری انجام دهید. پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، امکانات باربیکیو، تلویزیون کابلی و ماشین ظرفشویی، از مهمترین امکانات این هاستل محبوب به شمار می‌آیند. بعلاوه این هاستل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Kılınçarslan, Tabakhane Sk. No:9, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Kuyu

این هاستل، از مهمانانش در شهر قدیمی آنتالیا پذیرایی می‌کند. می‌توانید در حیاط باصفای این ملک، به خوردن و نوشیدن و صرف میان وعد‌ ها و شنیدن موسیقی بپردازید. کافه رستوران این هاستل، انواع غذاهای بین المللی لذیذ را سرو می‌کند. در اینجا هر روز صبح، صبحانه‌ای کامل مشتمل بر مرباهای ارگانیک، تخم‌مرغ و غذاهای محلی سرو می‌شود.

همچنین می‌توانید در صورت تمایل، در سالن مشترک آرام این اقامتگاه مطالعه کنید. این هاستل، به لحاظ موقعیت مکانی دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد و البته در فضایی بسیار دنج و بی سر و صدا واقع شده است.

این ملک برای مسافرانی که از سراسر جهان با تور آنتالیا سفر می‌کنند، اقامتگاه و معاشرت و دورهمی‌های خاطره انگیزی ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید برای برگزاری جشن تولد و سالگردها و رویدادهای موردنظرتان، با این هاستل هماهنگ کنید. رفت و آمد به این هاستل، از ساعت ۱۳ تا ۲۳ بوده و توصیه می‌شود قبل از ۲۳ در این هاستل حضور داشته باشید. وای فای رایگان، پارکینگ دوچرخه، تراس، تهویه مطبوع و سالن مشترک از جمله امکانات و ویژگی‌های این هاستل پرطرفدار به شمار می‌آیند.

 

بهترین هتل‌های شهر قدیمی آنتالیا

آدرس: Kılınçarslan, Hamam Sk. No:17, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Kont Pansiyon

این هاستل باصفا، در منطقه قدیمی تاریخی کالیچی آنتالیا در یک محله آرام و ساکت واقع شده و دسترسی بی نظیری به دریا و سواحل اطراف دارد. مهمانان می‌توانند از مناطق مشترک بسیاری نظیر تراس، لابی، اتاق نشیمن و آشپزخانه مشترک استفاده نمایند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، مینی بار، وای فای رایگان، تلویزیون، کمد دیواری و چشم اندازی جالب به نمای خیابان است.

بعلاوه، فضای پارکینگ هم برای دوچرخه و هم برای خودرو به صورت رایگان وجود دارد. همچنین در کافه این هاستل، صبحانه‌های کاملی سرو می شوند در عین حال می‌توانید از رزرواسیون ۲۴ ساعته، فکس و خدمات لباسشویی در این اقامتگاه برخوردار شوید.

آدرس: Barbaros, Kandiller Sk. No.14, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Camel Pension And Apartments

این پانسیون آپارتمان، دارای ۲ ساختمان در خیابان ۷۰ متری در مرکز شهر قدیمی کالیچی بوده و انتخابی عالی برای مسافران علاقه مند به موزه‌ها، کاوش در شهر قدیمی و تاریخ به شمار می‌آید. مهمانان در این اقامتگاه می‌توانند از رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ اختصاصی رایگان، امکانات بازی شطرنج و تخته نرد در لابی و مجموعه‌ای از کتاب‌های کتابخانه به زبان‌های مختلف برخوردار شوند. در ضمن در صورت درخواست از طرف مهمانان، این هاستل تورهای گردش در شهر و امکانات سفر با قایق را ترتیب می‌دهد.

در اینجا اتاق‌هایی با مبلمان ساده، تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، یخچال کوچک و حمام اختصاصی ارائه می‌شوند. آپارتمان‌ها همچنین دارای آشپزخانه مجهز به یخچال، ظروف و سایر وسایل آشپزی هستند. در ضمن رفت و آمد به این اقامتگاه، از ساعت ۱۲ تا ۲۳ مجاز است.

آدرس: Kılınçarslan, Zafer Sk. No:9, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

White Garden Pansion

این ملک ساده، زیبایی‌های بی‌نظیر معماری ترکیه به سبک " Kaleii"را منعکس می‌کند. پانسیون، ۱۵ اتاق مدرن و بی‌نقص و ۳۰ تخت را در خود جای داده و تمام اتاق‌ها دارای حمام خصوصی همراه با آب گرم شده با انرژی خورشیدی هستند.

بعلاوه وای فای رایگان، روزنامه‌های روزانه به زبان انگلیسی، فضایی آرام، باغی زیبا و قیمت‌های عالی در این اقامتگاه به استقبال مهمانان می‌آیند. از جمله خدمات دیگر هاستل می‌توان به تورهای خصوصی، بار و رستوران و یک تراس پشت بام اشاره کرد که زیبایی‌های کوه‌های توروس و دریای مدیترانه را به نمایش می‌گذارد. در ضمن میزبان صمیمی و خونگرم این هاستل نیز برای شام، هر شب در باغ کباب سرو می‌کند و لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا رقم می‌زند.

در ضمن این اقامتگاه به مهمانانش اتومبیل همراه با بهترین بیمه‌ها را در قیمت‌هایی مناسب کرایه می دهد تا بتوانند به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازند. و گفتنی است این پانسیون، در  قلب آنتالیا در ۲۵۰ متری بندرگاه قدیمی مارینا و ساحل مرمرلی و ۱۲ کیلومتری فرودگاه واقع شده است.

آدرس: Kılınçarslan, Hesapcı Geçidi Sk. No:9, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Gizli Bahçe

این هاستل دنج و آرام، اتاق‌های خصوصی یک و دو نفره را با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌دهد. همه اتاقها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. با وجود موقعیت مکانی عالی این اقامتگاه، به انواع کافه‌ها و رستوران‌های این حوالی به راحتی دسترسی خواهید داشت. بعلاوه باید گفت این هاستل در فاصله ۳۰۰ متری از ساحل مرمرلی واقع شده و با آسودگی می‌توانید از ساحل گردی و تماشای طلوع و غروب آفتاب و منظره دریا لذت ببرید. در ضمن این هاستل پذیرش ۲۴ ساعته، کافه بار، وای فای رایگان را برای مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

معرفی هتل سلکتیوم آنتالیا

آدرس: Selçuk, Karadayı Sk. No.5, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Ozmen Pension

این مسافرخانه خانوادگی که در منطقه تاریخی کالیچی آنتالیا واقع شده است، با بندرگاه مارینا ۳۰۰ متر فاصله دارد و از یک تراس پشت بام با چشم اندازی به منظره وسیع دریا و همچنین یک پاسیوی سرسبز و باطراوت برخوردار است. اتاق‌های این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن با چشم اندازی به باغ یا دریا هستند. گفتنی است تمام اتاقها، به وای فای رایگان دسترسی دارند. و همچنین صبحانه رایگان به صورت بوفه باز، در تراس با منظره دریا سرو می‌شود.

در ضمن باید گفت این هاستل، تا فرودگاه آنتالیا ۱۵ کیلومتر فاصله دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهد. بعلاوه برای کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ اختصاصی رایگان در دسترس است.

آدرس: Kılınçarslan, Zeytin Çk. No : 5, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Role Street Hostel

این هاستل، اولین هاستل در مرکز شهر آنتالیاست. رول استریت، یک ویلای سنگی است که به تازگی بازسازی شده و با یک باغ سایه دار زیبا احاطه شده است. همچنین داخل ویلا، با هنر خیابانی نقاشی دیواری و مبلمان قدیمی تزئین شده است. این خوابگاه منحصر به فرد، محبوبیت زیادی در بین گردشگران محلی و بین المللی داشته و مناسب تمام مسافرانی است که به صورت انفرادی یا گروهی سفر می‌کنند و به دنبال اقامتی مقرون به صرفه هستند.

در اینجا رستوران با تراسی آفتابگیر همراه با چشم اندازی به باغ، به استقبال مهمانان می‌آید و لذت صرف غذا را دوچندان می‌نماید. وای فای رایگان، کافی شاپ و آشپزخانه، اجاره دوچرخه، خدمات ترانسفر، خدمات خشکشویی، خدمات تور و راهنما از مهمترین امکانات این اقامتگاه به شمار می‌آیند.

گفتنی است اتاقها همگی دارای تراس یا بالکن و حمام اختصاصی بوده و برخی از اتاق‌ها، دارای قسمت نشیمن هستند که امکان استراحتی عالی را برای مسافران خسته فراهم می‌کنند. رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات دربان و فروشگاه سوغاتی نیز برای مهمانان درنظر گرفته شده‌اند. مصرف سیگار در این ملک مجاز نیست و همچنین حیوانات خانگی، اجازه ورود به این هاستل را ندارند. و در نهایت باید گفت این ملک دسترس عالی به موزه ها، شهر قدیمی و مناطق تاریخی دارد.

آدرس: Kılınçarslan, Park Sk. No:24, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

۳۰ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران