بهترین هتل‌های مناسب کودکان در آنتالیا: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌های مناسب کودکان در آنتالیا: قسمت دوم

در حالی که آنتالیا به سواحل طلایی و چشم انداز درخشان از مدیترانه شهرت دارد، اما این مکان گرمسیری در ترکیه بیش از آفتاب و شن و ماسه جاذبه‌های دیگری نیز برای ارائه دارد. ویرانه‌های باستانی یونانی، گنبدهای عثمانی مرمت شده، مناظر طبیعی سرسبز و البته انواع هتل‌ها و ریزورت‌های لوکس و بی نظیر که اوقاتی خوش را برای گردشگران تور آنتالیا رقم می‌زنند. بیایید در ادامه مقاله قبل با برخی دیگر از بهترین هتل‌های مناسب کودکان در آنتالیا آشنا شویم.

 

Korumar Ephesus

این هتل لوکس تازه تاسیس، در مکانی خیره کننده در ساحل Pamucak ترکیه واقع شده است. یک پارک تفریحی مخصوص کودکان، پارک آبی با ۷ سرسره آبی، یک زمین بازی سایه‌دار و ۲ استخر شنای کودکان را می‌توانید در این مکان زیبا بیابید. بعلاوه مهمانان بسیار تحت تاثیر طیف گسترده‌ای از بارها، کافه‌ها و رستوران‌های هتل و باغها و برنامه‌های تفریحی خیره کننده آن قرار خواهند گرفت. گفتنی است در اینجا، اتاق‌های خانوادگی با ۲ حمام و تهویه مطبوع در دسترس مهمانان هستند.

 

۵ تا از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا

Korumar Ephesus

Titanic Deluxe Golf Belek

هتل ۵ ستاره فوق العاده و مناسب کودکان Titanic Deluxe Golf Belek ، در یک فضای عالی در بین جنگل‌های کاج‌، دریای مدیترانه و رودخانه Besgoz واقع شده و دارای ساحل اختصاصی و یکی از بزرگ‌ترین اسپاهای آنتالیاست. ۳ استخر شنا برای کودکان، یک زمین بازی و یک فضای بازی سرپوشیده برای کودکان زیر ۳ سال در اینجا وجود دارند.

گفتنی است در اینجا ۵۹۶ اتاق بزرگ و جادار همراه با کلیه امکانات رفاهی در مساحتی بالغ بر ۱۷۰ هزار متر مربع در نظر گرفته شده‌اند و چشم اندازی به طبیعت سرسبز و دریای آبی فیروزه‌ای دارند و خاص‌ترین و خاطره‌انگیزترین تعطیلات را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می‌آورند.

Titanic Deluxe Golf Belek 

Hilton Dalaman Sarigerme

این ریزورت بسیار خیره کننده و لوکس که در میان گردشگران خصوصا کودکان طرفداران بسیاری دارد، یک اقامتگاه ساحلی است که ۱۳ بار و کافه، ۸ رستوران، ۵ استخر روباز (از جمله استخر مخصوص کودکان)، یک پارک آبی و ۴ استخر سرپوشیده و فضای بازی کاملی برای کودکان را در خود جای داده است.

سرگرمی‌های متنوعی در اینجا وجود دارند از جمله اینکه می‌توانید به گشت و گذار در ساحل Sarigerme بپردازید که یکی از زیباترین سواحل این منطقه به شمار می‌آیند. در ضمن باید گفت سوئیت‌های دوبلکس خانوادگی ۲ خوابه با منظره باغ یا دریا برای خانواده‌ها، بسیار مناسب و راحت و به یادماندنی هستند.

 

۷ فعالیت‌ خانوادگی جذاب در آنتالیا

Hilton Dalaman Sarigerme

Kustur Club Holiday Village

اینجا یک استراحتگاه کامل و ایده‌آل در کنار ساحل زیبای دریای اژه است.  تعداد ۵ استخر روباز شامل یک استخر شنای کودک با مینی سرسره، سرسره‌های بزرگتر آبی و سرگرمی‌های روزانه را می‌توانید در اینجا بیابید. پارک آبی Aqualand این محدوده نیز طرفداران بسیاری دارد زیرا ۲۰ پارک آبی خانوادگی، استخر موج و رودخانه تنبل را در خود جای داده است!

در این استراحتگاه باشگاه کودکان، زمین بازی، تیم انیمیشن و نمایش‌های زنده آمفی تئاتر انتظار فرزندان دلبندتان را می‌کشند و غذا و نوشیدنی‌ها در بوفه، کنار استخر و در غذاخوری‌هایی با منظره دریا، لحظاتی شگفت انگیز را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زنند. در ضمن باید گفت اتاق‌های خانوادگی نیز امکانات کامل داشته و یک انتخاب عالی برای خانواده‌هایی به شمار می‌آیند که به دنبال هتل مناسب کودکان در ترکیه می‌گردند.

Kustur Club Holiday Village

Titanic Beach Lara

اقامتگاه 5 ستاره Titanic Beach Lara آنتالیا یکی از بهترین مکانها برای طرفداران ساحل گردی، بازی‌های آبی و عاشقان داستان تایتانیک به شمار می‌آید! بخش اصلی این هتل را یک ماکت کشتی تایتانیک در میان استخر شنا تشکیل می‌دهد و فضایی هیجان انگیز با انواع بازی‌های آبی را برای فرزندانتان به ارمغان می‌آورد. بعلاوه ساحل اختصاصی نیز، جای بسیار مناسبی برای ساخت قلعه‌های ماسه ای است.

یک اتاق بازی کامل برای کودکان خردسال در این هتل درنظر گرفته شده است و به والدین اجازه می‌دهد ساعاتی را با فراغ بال به برنامه و گشت و گذارهای خودشان بپردازند. جالب است بدانید که این اقامتگاه، به دلیل انواع برنامه‌های سرگرمی که برای کودکان و بزرگسالان ترتیب می‌دهد و همچنین گزینه‌های عالی برای غذاخوردن، از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است.  

 

هیجان در شهر بازی اکتور لوناپارک آنتالیا

Titanic Beach Lara

Delphin Imperial

ریزورت ۵ ستاره لوکس Delphin Imperial Lara آنتالیا نیز، اقامتگاهی مناسب برای افرادی است که با نوزادان و کودکان نوپا سفر می‌کنند. این هتل در ساحل در مرکز تفریحی لارا واقع شده و تنها ۲۰ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. فضای بازی کودکان، یک استخر شنای روباز و یک استخر مخصوص کودکان همراه با تفریحات آبی و سرسره‌های متعدد را می‌توانید در این اقامتگاه بیابید.

بعلاوه توصیه می‌کنیم مرکز اسپا و انواع درمانهای سلامتی این هتل زیبا را از دست ندهید. این مرکز از یک ساختمان اصلی ۹ طبقه تشکیل شده و به گونه‌ای طراحی شده است که راحت‌ترین و زیباترین تعطیلات را برای شما فراهم می‌کند. تعداد ۷۹۸ اتاق، ۱۰ دستگاه آسانسور پانوراما، کافه ها و بارهای متعدد، ۹ رستوران، مرکز خرید کوچک، سالن بولینگ، کافی نت، سینما، دیسکو و یک سالن چند منظوره ۱۵۶۰ متر مربعی برای برگزاری جلسات و سمینارهای مختلف، از دیگر امکانات بارز این اقامتگاه به یاد ماندنی به شمار می‌آیند.

Delphin Imperial

Vogue

و در نهایت باید گفت این هتل بسیار بزرگ و مجلل دارای فواره‌های زیبا، درختان نخل و چشم انداز خیره کننده‌ای از دریای مدیترانه است. یک پارک آبی در این مکان درنظر گرفته شده که ۱۷ سرسره آبی، ۶ استخر شگفت انگیز، ۵ رستوران و ۶ بار را در خود جای داده است.

 

۹ رستوران دریایی در محله kemer آنتالیا

Vogue

کودکان خردسال و پرهیجان، این فضای شاد و مفرح را بسیار دوست دارند و اساسا به نظر می‌رسد که مخاطب این هتل طرفدار کودکان را اغلب همین بچه‌های خردسال تشکیل می‌دهند. بعلاوه ساحل شنی اختصاصی این اقامتگاه که در فاصله ۵۰۰ متری از فضای مسکونی واقع شده، یکی از بهترین مکانها برای ساحل گردی و بازی با شن و ماسه‌ها محسوب می‌شود.   

۱۹ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران