هتل‌های مناسب کودکان در آنتالیا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل‌های مناسب کودکان در آنتالیا: بخش اول

آنتالیا، هشتمین شهر بزرگ ترکیه است و یکی از مهمترین مناطق توریستی برای گذراندن تعطیلات این کشور پس از استانبول به شمار می‌آید. این شهر قدیمی پیچ و خم، پر از مکان‌های تاریخی بوده و البته تاریخ تمام جاذبه اش نیست. در واقع این شهر، انبوه جذابیت‌ها را در خود جای داده و مقاله آشنایی با بهترین جاذبه‌های طبیعی آنتالیا در این رابطه اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اینجا یک مقصد عالی برای مسافران سراسر دنیاست که با آب و هوای مدیترانه‌ای اش به استقبال علاقمندان می‌آید و استراحتگاه‌هایی به یادماندنی و زیبا را نیز برایشان فراهم می‌کند. اما اگر فرزندان خردسال دارید و علاقمندید که آنها نیز به نوبه خود از سفر با تور آنتالیا نهایت لذت را ببرند، پس لازم است که با بهترین هتل‌های مناسب کودکان در آنتالیا آشنا شوید.

 

The Haydarpasha Palace

این مکان فوق العاده چشمگیر، یک هتل ۵ ستاره دوست داشتنی برای کودک نوپا بوده و ساحل اختصاصی‌اش برای ساخت قلعه ماسه‌ای بسیار مناسب است! امکانات شگفت انگیزی برای کودکان در هتل وجود دارد از جمله ۳ استخر شنای کودک، پارک و سرسره‌های آبی، زمین بازی و سالن بولینگ. بنابراین قطعا فرزندان دلبندتان از ماندن در این هتل خسته نخواهند شد.

والدین نیز عاشق استراحت در اسپا هستند که درمان‌های آرامش بخشی را ارائه می‌دهد. در ضمن تمام اتاق‌های خواب در این مکان مدرن و جادار، با دکوراسیون بسیار زیبا تزئین شده‌اند و اتاق‌های بسیاری برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال وجود دارد.

 

معرفی هتل Calista Luxury Resort آنتالیا

Eftalia Aqua

این هتل زیبا و تازه تاسیس نیز، در نزدیکی ساحل شنی واقع شده و به دلیل وجود پارک آبی عالی در این محدوده از شهرت زیادی برخوردار است. علاوه بر این کودکان خردسال بالای ۲ سال می‌توانند از استخر شنای کودکان، یک استخر سرپوشیده و زمین بازی نهایت لذت را ببرند.

Ela Quality

هتل الا کوالیتی آنتالیا که فقط ۲ کیلومتر از استراحتگاه بلک فاصله دارد، دارای باغهای گرمسیری، استخر روباز عظیم و یک ساحل اختصاصی با اسکله است. والدین، اسپای مجلل و استخر سرپوشیده را بسیار دوست دارند. بعلاوه ۲ استخر روباز کودک، یک پارک آبی با سرسره و آبشار و ۲ استخر سرپوشیده نیز در این مکان به استقبال فرزندانتان می‌آیند.

گفتنی است کودکان نوپا عاشق سالن بولینگ هتل و منطقه بازی ماجراجویی هستند که دارای تاب، سرسره و سایر وسایل سرگرمی است. باشگاه کودکان و نوجوانان وهمچنین یک اتاق بازی سرشار از اسباب بازی برای کودکان بالای ۴ سال، اتاق‌های دوبلکس خانوادگی‌ و اتاق‌های رو به فضای سرسبز در این ریزورت نیز با بالاترین کیفیت در خدمت مهمانان هتل هستند.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های آنتالیا

Aquasis Deluxe

این ریزورت دوست داشتنی برای والدین و کودکان نیز از ساحل اختصاصی، اسکله، پارک آبی و استخری وسیع برخوردار است که در سراسر محل اقامتگاه گسترده شده است. علاوه بر این، ۲ استخر روباز آب شیرین و ۱ استخر سرپوشیده نیز در این مکان وجود دارند. در ضمن یک زمین بازی سایه دار با تاب و سرسره نیز برای کودکان درنظر گرفته شده است.

در اینجا هم یک کلوپ کودکان و نوجوانان برای افراد بالای ۴ سال و طیف گسترده‌ای از اتاق‌های لوکس، انتظار مهمانان را می‌کشند و چقدر عالی است که میهمانان درست در خارج از اتاق خود یک استخر مشترک دارند تا بتوانند هر زمان که بخواهند همراه کودکانشان در آن غوطه ور شوند.

Adalya Elite Lara

این هتل عالی، هر آنچه برای تعطیلاتی بی نظیر همراه با کودک نوپایتان نیاز دارید را شامل می‌شود از جمله یک نمایشگاه سرگرم کننده! بعلاوه طیف خارق العاده‌ای از بارها، رستوران‌ها، کافه ها و یک مرکز اسپا و سلامتی برای ریلکس کردن و روحیه بخشی به والدین خسته نیز در اینجا وجود دارند.

هتل در یک مکان ساحلی عالی قرار دارد و فقط ۶۵۰ متر از مرکز ساحل لارا فاصله دارد. بچه‌های کوچک، جاذبه‌هایی نظیر پارک آبی، مینی دیسکو و نمایشگاه سرگرمی کوچک این استراحتگاه را بسیار دوست دارند. گفتنی است طیف وسیعی از اتاق‌های خانوادگی حداکثر ۴ خوابه نیز در اینجا در دسترس مهمانان است.

 

معرفی هتل ۳ ستاره Himeros Beach آنتالیا

Lands Of Legends Kingdom

قطعا از بودن در این هتل ۵ ستاره که دارای پارک آبی و دلفیناریوم و پارک تفریحی است، خسته نخواهید شد. پارک آبی دارای سرسره‌های زیادی برای کودکان بزرگتر است اما یک رودخانه تنبل، پارک اسپلش، چشمه‌های رقصان و آبشارهای کوچک نیز برای کودکان نوپا و خردسال درنظر گرفته شده‌اند. کمی آنطرف‌تر از استخر، می‌توانید یک زمین بازی عالی را مشاهده کنید. گفتنی است علاوه بر این امکانات، سرگرمی‌های بیشتری از جمله نمایش‌های عروسکی برای فرزندانتان ارائه می‌شوند.

جالب است بدانید که در اینجا فروشگاهی بزرگ از جمله فضایی برای فروش اسباب بازی و کافه‌هایی متعدد و یک فضای قایقرانی وجود دارند و لحظاتی بی‌نظیر را برای گشت و گذار خانواده‌ها رقم می‌زنند. در نهایت باید گفت سوئیت‌های خانوادگی حداکثر 4 خوابه، از کلیه امکانات رفاهی و سرگرمی از جمله تلویزیون صفحه تخت با عینک سه بعدی و کنسول بازی برخوردارند.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران