هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بلک آنتالیا: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بلک آنتالیا: بخش دوم

منطقه بلک دوست داشتنی در ۴۵ کیلومتری شرق آنتالیا، از آب و هوای معتدل، هوای پاک و سواحل شنی برخوردار است. در این منطقه می‌توانید شاهد انواع امکانات تفریحی از جمله پارک آبی، دلفیناریوم، پارک طبیعی، شهرهای باستانی، رستوران‌ها، بارها و کافه‌ها، زمین‌های گلف و غیره باشید. انبوه درختان کاج و اکالیپتو و بیش از صدها گونه پرنده و لاک پشت‌های دریایی بسیار جالب توجه در این خطه، به استقبال مسافران تور آنتالیا می‌آیند و تمامی این جذابیت‌ها در طول سال در دسترس مخاطبان هستند.

در عین حال، بلک یک منطقه نسبتا آرام و دنج بوده و بهترین و باکیفیت‌ترین ریزورت‌ها و هتل را در خود جای داده است. اما اگر با حیوانات خانگی قصد سفر به این منطقه را دارید، بهتر است در ادامه قسمت اول این مقاله، اطلاعاتتان را راجع به بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در منطقه بلک آنتالیا کامل کنید.

 

تایتانیک گلف دلوکس در بلک آنتالیا (Titanic Deluxe Golf)

اگر به دنبال هتل‌های دوستدار گربه در بلک هستید، باید هتل تایتانیک دلوکس گلف آنتالیا را ببینید. این هتل ۵ ستاره، در ۲.۳ کیلومتری ساحل و ۳ کیلومتری باغ تولرانس قرار دارد. اینجا از محیطی بی نظیر در مرکز بلک برخوردار بوده و تنها چند دقیقه رانندگی، از باشگاه گلف بلک، ۱۹ مایل از فرودگاه آنتالیا و ۲۵ مایل از منطقه کالیچی از این ریزورت فاصله دارند. در ضمن  ساحل خصوصی، تنها ۰.۷ مایل دورتر از اقامتگاه واقع شده و به راحتی با شاتل، قایق سواری یا پیاده روی قابل دسترسی است.

در اینجا با ۴ رستوران آلاکارت و غذاهای منتخب ترکی، ایتالیایی و غذاهای دریایی، باغ، تراس، امکانات باربیکیو، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته و ترانسفر فرودگاهی، از مهمانان پذیرایی می‌شود. بعلاوه خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی، استخر کودکان، باشگاه کودکان و بوفه کودکان نیز برای فرزندان دلبندتان فراهم هستند.

این تفرجگاه مجلل، در کنار رودخانه و در میان جنگل‌های کاج واقع شده و ۹ استخر روباز، ۲ استخر سرپوشیده، یک پارک آبی با سرسره‌های آبی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دارای یک ساحل خصوصی به طول ۱ کیلومتر در منطقه‌ای خلوت و دنج است.

این اقامتگاه، با اتاق‌های مدرن از مهمانانش پذیرایی می‌کند که دارای تهویه‌ مطبوع مرکزی و بالکن با منظره باغ هستند. بعلاوه امکانات رفاهی کامل از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌ بار، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، ملحفه، کمد لباس، آشپزخانه مجهز، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس و میز کار را در خود جای داده است. گفتنی است برخی از اتاق‌ها، مشرف به رودخانه هستند.

 

اقامت در هتل‌های رمانتیک آنتالیا

از طرفی می‌توانید در مرکز اسپای وسیع که از فضای داخلی و خارجی مفرحی برخوردار است، ساعاتی را به استراحت و ریلکس کردن بگذرانید و از حمام ترکی، خدمات ماساژ، درمان‌های بدن و صورت و مو، خدمات زیبایی، جکوزی و سونا لذت ببرید. اینجا یکی از برترین اسپا هتل‌های آنتالیا شناخته می‌شود.

از دیگر فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها می‌توان به تور قایق خصوصی در رودخانه، زمین ورزشی خصوصی با 8 زمین تنیس و 3 زمین چمن حرفه‌ای فوتبال، کلاس‌های ایروبیک، تیراندازی با کمان، موسیقی زنده، بولینگ، دارت، پینگ پونگ، میز بیلیارد، بازی‌های رومیزی و پازل اشاره کرد.

خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت، فروشگاه، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان و میز تور، از دیگر مشخصه‌های این ریزورت به یادماندنی به شمار می‌آیند. در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، هلندی، روسی و ترکی با مهمانان در تعامل هستند.

 

بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو آنتالیا

آدرس:  Kadriye Mah. Uckum Tepesi Mevkii Besgoz Cad. No: 72/1, 07525 Antalya, Turkey

 

ترون سیگیت در بلک آنتالیا (Throne Seagate)

اینجا، یکی از چشمگیرترین هتل‌های دوستدار سگ در بلک و یکی از بهترین هتل‌های ساحلی آنتالیا است و روزهایی خوش و استثنایی را برای دوست پشمالویتان رقم می‌زند.

این هتل ۵ ستاره، تنها ۱۰ دقیقه با اسکله و ۲۲ مایل از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. مهمانان در اینجا به باغ، تراس، یک ساحل خصوصی، ۲ استخر روباز، سرسره آبی، یک استخر کودکان، یک استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و امکانات اسپا دسترسی دارند. گفتنی است پرسنل اقامتگاه به زبان‌های آذربایجانی، بلاروسی، آلمانی، انگلیسی، روسی، ترکی و اوکراینی با مهمانان ارتباطی صمیمی برقرار می‌کنند.

بعلاوه همگی اتاق‌ها ضدحساسیت بوده و دارای کف پارکت، تهویه مطبوع، بالکن، تلویزیون، مینی‌بار و گاوصندوق شخصی هستند. همچنین هر اتاق چشم اندازی جذاب از منظره باغ، استخر یا کوه را از بالکن خصوصی ارائه می‌دهد. حمام اختصاصی، حوله، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار نیز برای پذیرایی از مهمانان فراهمند.

برای سرگرمی نیز امکاناتی جذاب و متنوع در دسترس هستند از جمله: کلاس‌های ایروبیک، دارت، کارائوکه، پینگ پونگ، زمین گلف، زمین تنیس، باشگاه کودکان، امکانات ورزش‌های آبی، کلوپ شبانه و دی جی، وسایل بازی در فضای باز برای کودکان، بازی‌های رومیزی و پازل.

پارکینگ خصوصی رایگان، یک کلوپ شبانه، آرایشگاه، وای فای رایگان در مناطق عمومی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، سالن برگزاری جلسات و ضیافت، اسنک بار کنار استخر، رستوران، کافی شاپ، بوفه مناسب برای کودکان و شاتل فرودگاهی در دسترس مهمانان بوده و همچنین مرکز اسپا، امکاناتی همچون خدمات ماساژ بدن و سر، حمام ترکی و سونا را ارائه می‌دهد.

 

هتل ۵ ستاره آی سی هتلز گرین پالاس

آدرس: Belek, Mehmet Akif Ersoy Caddesi 32. Sok No:25, 07000 Serik/Antalya, Turkey

 

ریکسوس پرمیوم بلک در آنتالیا (Rixos Premium Belek)

این هتل ۵ ستاره، در ۳.۷ کیلومتری مسجد شهر بلک و ۳.۷ کیلومتری آتاتورک و در فاصله کوتاهی از باشگاه گلف کورنلیا واقع شده است. همچنین، دسترسی آسانی به دلفیناریوم آنتالیا و پارک آبی تروی دارد.

 این اقامتگاه، مساحتی بالغ بر ۴۰۵،۰۰۰ مربعی داشته و همچنین ۷۵۰ یارد ساحل خصوصی را نیز شامل می‌شود. این هتل همچنین دارای باغ، تراس، مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، پارک آبی و مرکز خرید است. مهمانان می‌توانند در طول اقامتشان، از ورودی ویژه و هدیه شاتل به تم پارک The Land Of Legends نیز لذت ببرند. در ضمن این منطقه، برای غواصی، شنا، قایقرانی و موج سواری بسیار پرطرفدار است.

بعلاوه وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، صرافی، شاتل فرودگاهی، خدمات کرایه خودرو، آرایشگاه، خدمات خشک شویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و فضای مخصوص سیگار کشیدن نیز در دسترس مهمانان هستند.

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا، با ۷۶۹ اتاق همراه با چشم‌اندازهایی جذاب از دریای مدیترانه، جنگل درختان پسته و استخر، پذیرای مسافران تور آنتالیا است. این اتاق‌ها همگی از دکوراسیونی زیبا با مبلمان مدرن و بالکن خصوصی، تهویه مطبوع، عایق صوتی و کف سرامیک/مرمر برخوردارند. همچنین دارای کلیه امکانات رفاهی لوکس از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، مینی بار، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه ایده آل و مجهز، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

همچنین بسیاری از امکانات مناسب کودکان از جمله اتاق بازی، محوطه بازی کودکان در فضای باز، باشگاه کودکان، بوفه کودکان، کالسکه و وعده‌های غذایی مخصوص آنها را در این اقامتگاه خواهید یافت. در ضمن این هتل، دوستدار سگ‌ها بوده و از این موجودات دوست داشتنی به گرمی استقبال و نگهداری می کند.

 

بهترین هتل‌های کناکلی، آنتالیا

اسپای La Del Mare، طیف وسیعی از درمان‌های لوکس بدن و صورت و مو را ارائه می‌دهد و آرامش و لذت را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. در اینجا می‌توانید از حمام سنتی عثمانی، استخرهای سرپوشیده گرم، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ و اسکراب برخوردار شوید.

امکانات شکم گردی نیز در اینجا به بهترین نحو مهیاست و می‌توانید گزینه‌های آلاکارت رایگان را در رستوران‌های این هتل بچشید و از  صرف غذاهای ایتالیایی، استیک‌، ترکی، بین‌المللی و غذاهای دریایی نهایت لذت را ببرید. همچنین ۸ بار در محل وجود دارند که نوشیدنی‌های شگفت انگیز و اسموتی‌های سالم را سرو می‌کنند.

این هتل همچنین اجرای زنده دی جی، کنسرت، مهمانی، رویدادها و برنامه‌های آموزشی برای کودکان را در باشگاه Rixy ترتیب داده و آکادمی ورزشی نیز مجموعه‌ای از برنامه های تمرینی مانند کراس فیت، اسپینینگ، دوچرخه آبی، کانگو پاور، جامپینگ فیتنس، تای چی، جیو جیتسو و پدل بورد یوگا را برای علاقمندان ارائه می‌دهد. در کنار اینها مهمانان می‌توانند از تورهای دوچرخه سواری، زمین تجهیزات تنیس، بولینگ، دارت، پینگ پونگ، میز بیلیارد، زمین گلف و کلاس‌های یوگا نهایت استفاده را ببرند.

در نهایت جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هلندی، روسی و ترکی مسلط هستند. از این رو، تعاملی بی نظیر را با مهمانان برقرار کرده و اطلاعاتی جالب توجه و جامع را برای گشت و گذار در این منطقه، در اختیارشان قرار می‌دهند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

آدرس: Belek Mahallesi Kongre Caddesi No:18/A Belek-Serik / ANTALYA , 07500 Belek, Turkey

 

ریزورت بلکونتی در بلک آنتالیا (Belconti Resort)

این ریزورت ۵ ستاره، در ۴.۷ کیلومتری ساحل، ۴.۲ کیلومتری از باغ تولرانس و در نزدیکی باشگاه گلف کورنلیا قرار دارد. بعلاوه در فاصله ۲۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر و چند دقیقه رانندگی از مسجد بلک واقع شده است. این اقامتگاه با امکاناتی جذاب و لوکس، در میان جنگل‌های حفاظت‌شده کاج و اکالیپتوس و باغ‌های وسیع زیبا و ساحلی طولانی پذیرای مهمانانش است.

این ریزورت، دارای یک مرکز تناسب اندام و سلامتی است که در آن می‌توانید از درمان‌های زیبایی و بدن از جمله ماساژ، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار برخوردار شده و ریلکس کنید. همچنین، استخرهای سرپوشیده و روباز را در اینجا خواهید یافت که در میان درختان نخل و تخت‌های آفتابگیر محصور شده‌اند. امکانات ورزشی گسترده‌ای از جمله بسکتبال، والیبال، تنیس و گلف در ۱۰ زمین فراهم بوده و سرسره‌های آبی در طول سال در دسترس هستند.

برای کودکان نیز یک استخر ویژه با سرسره‌های آبی و زمین بازی در باغ درنظر گرفته شده است. و علاوه بر اینها، یک تیم سرگرمی اختصاصی، فضایی پر جنب و جوش را با اجراها و مسابقات برای کودکان و بزرگسالان رقم می‌زند و آنها را به وجد می آورد. از دیگر امکانات جذاب این هتل می‌توان به کلاس‌های ایروبیک و یوگا، تیراندازی با کمان، اجرای موسیقی زنده، نمایش فیلم، باشگاه کودکان، دارت، کارائوکه، پینگ پونگ و میز بیلیارد اشاره کرد.

کنفرانس‌ها و فعالیت‌های اجتماعی را می‌توان با استفاده از تعدادی اتاق با اندازه‌های مختلف برگزار کرد که بزرگ‌ترین آنها ظرفیت پذیرش ۱۰۰۰ مهمان را داراست. همچنین امکانات خورد و خوراک نیز به نحوی مطلوب فراهم بوده و رستوران آلاکارت، غذاهای ترکی بسیار لذیذ و باکیفیتی سرو می‌کند. صبحانه قاره‌ای، هر روز در انتظار مهمانان هتل است. و بوفه مناسب برای کودکان نیز، در اینجا درنظر گرفته شده است.

 

بهترین هتل پارک‌های آبی‌ در آنتالیا

اتاق‌های بزرگ و راحت همراه با بالکن، تهویه مطبوع، پشه بند، عایق صوتی، فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، ملحفه، حوله، کمد لباس، حمام اختصاصی و آشپزخانه، پذیرای مسافران خسته هستند.

در نهایت تراس، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، خدمات خشکشویی، نگهبانی ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، فروشگاه، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو و آرایشگاه نیز برای مخاطبان فراهمند. همچنین پرسنل پذیرش به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی، ترکی و اوکراینی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و اطلاعات ارزشمندی را برای گردش در این حوالی ارائه می‌دهند.

 

معرفی هتل Granada Luxury Belek آنتالیا

آدرس: İskele Mevkii – Belek, 07506 Belek, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

۰۷ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران