هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بلک آنتالیا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بلک آنتالیا: بخش اول

پژوهشی توسط یک شرکت مسافرتی انجام شده که نشان می‌دهد در سال‌های اخیر، تعداد افرادی که با حیوانات خانگی‌شان سفر می‌کنند افزایش یافته است. این مطالعه همچنین نشان داد که بسیاری از مردم مایلند حتی مسافت‌های بیشتری را طی کنند و بیشتر بگردند تا اقامتگاهی بیابند که ورود حیوانات خانگی در آنها مجاز باشد و حاضرند بابت این امر، پول بیشتری پرداخت کنند. این امر، به ویژه در سفر با حیوانات خانگی به مقاصدی مانند منطقه بلک ترکیه که آب و هوای آن در تمام طول سال گرم و دلپذیر است نیز صدق می‌کند.

گفتنی است بلک، یک استراحتگاه تفریحی و مجلل در استان آنتالیاست که از شهرتی جهانی برخوردار است. این منطقه، در ساحل غربی دریای زیبای مدیترانه ترکیه قرار دارد که مناظری خیره‌کننده و فیروزه‌ای را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محدوده و پتانسیل‌های گردشگری‌اش، توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای بهترین کارها در بلک آنتالیا را نیز مطالعه کنید.

 

مزایای سفر با حیوانات خانگی به بلک آنتالیا 

  • اقامتگاه‌های مربوطه، امکانات متعددی را برای حیوانات خانگی ارائه می‌دهند

بسیاری از هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی، طیف وسیعی از امکانات رفاهی را برای مسافران و حیواناتشان ارائه می‌دهند مانند مکان‌های پیاده‌روی مشخص، ایستگاه‌های تغذیه و کاسه‌های آب و غذا برای حیوانات. این امکانات سفر با حیوان خانگی را بسیار آسان‌تر و کم استرس‌تر می‌کنند.

  • در بلک، فعالیت‌های مناسب حیوانات خانگی بسیاری قابل انجام است

بلک سواحل، پارک‌ها و رستوران‌های متعددی را در خود جای داده که بهشت حیوانات خانگی به شمار می‌آیند. فعالیت‌ها و جاذبه‌های بسیاری وجود دارند که شما همراه دوست پشمالویتان، می‌توانید از آنها لذت ببرید. پینشهاد می‌کنیم در این رابطه سری به مقاله ۱۰ رستوران عالی در منطقه بلک آنتالیا بزنید.

 

آشنایی با شهرهای باستانی آنتالیا

  • آب و هوا در بلک برای حیوانات خانگی عالی است

آب و هوای بلک برای حیوانات خانگی، با متوسط دمای بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتیگراد بسیار ایده‌آل است. آب و هوای معتدل، اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های زیادی در فضای باز انجام داده و به راحتی به گشت و گذار بپردازید، بدون اینکه این هوا برای حیوان خانگی شما آزاردهنده و خیلی گرم یا سرد باشد.

  • هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند

با رشد صنعت سفر حیوانات خانگی، هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. این بدان معناست که احتمالا هنگام سفر با حیوان خانگی‌تان، گزینه‌های بیشتری برای اقامت پیدا خواهید کرد.

بسیار خب بیایید در ادامه، سری بزنیم به برخی از بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در منطقه بلک و با سایر امکانات و موقعیت مکانی آنها آشنا شویم که در کنار ویژگی‌های فوق، روزهایی مفرح و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا رقم می‌زنند.

 

لند آو لجندز کینگدام در بلک آنتالیا (The Land Of Legends Kingdom Hotel)

اینجا، یکی از این هتل‌های مقرون به صرفه و دوستدار حیوانات خانگی در بلک است. این هتل ۵ ستاره، تقریبا ۱۹ دقیقه پیاده روی از تم پارک The Land of Legends  و کمتر از ۱.۹ کیلومتر از باشگاه گلف کایا ایگلز فاصله دارد. در ضمن ظرف چند دقیقه، می‌توانید از اینجا خود را به ساحل برسانید.

از جمله مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به تراس، باغ، امکانات تفریحات آبی، کلوپ شبانه / دی جی، زمین و اتاق بازی کودکان، دستگاه خودپرداز، صرافی، وای فای رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، استخر در فضای باز، رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی پولی، خدمات خشکشویی، آرایشگاه و خدمات پذیرایی و نگهداری از حیوانات خانگی اشاره کرد.

 

انواع تفریحات آبی در kemer آنتالیا

از طرفی ۴۰۱ اتاق و سوئیت‌ مهمان، از طراحی سفارشی و رنگ‌های فانتزی برخوردارند و مجهز به عایق صوتی، تهویه مطبوع، مینی بار، قهوه‌ساز/چای‌ساز، و تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار،  گاوصندوق شخصی و سایر امکانات رفاهی هستند.

بعلاوه اسپای هتل خدمات درمانی و ماساژ جامع، حمام ترکی، استخر سرپوشیده آب گرم و اسنک بار کنار استخر، سونا، جکوزی و امکانات تناسب اندام را ارائه می‌دهد. همچنین پرسنل پذیرش به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و از این رهگذر، تعاملی بی نظیر با مهمانان برقرار می‌نمایند.

آدرس: Kadriye Mahallesi Atatürk Caddesi No:1, D:No 515, 07506 Serik/Antalya, Turkey

 

پاین بیچ در بلک آنتالیا (Pine Beach Belek Hotel)

این ریزورت ۵ ستاره، در میان جنگل‌ها محصور شده و مشرف به ساحل شنی است. اینجا یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در نزدیکی بلک و در کنار سواحل خصوصی و مفرح است. این اقامتگاه را می‌توانید در ۴ کیلومتری مرکز شهر، ۲.۴ کیلومتری پارک ساحلی بلک و ۳ کیلومتری مسجد بلک پیدا کنید.

 

ترفندهایی برای سفر ارزان به آنتالیا

این هتل با امکاناتی جذاب نظیر باغ، تراس، اتاق‌های ضد آلرژی بزرگ با بالکن، ۲ زمین تنیس، ۳ استخر روباز، ۳ استخر سرپوشیده، استخر کودکان، پارک آبی با ۸ سرسره آبی به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، میز بیلیارد، سالن تناسب اندام، خدمات نگهداری از کودکان، باشگاه و اتاق بازی کودکان و مرکز اسپا همراه با حمام ترکی، جکوزی، سونا و خدمات ماساژ در دسترس هستند.

اتاق‌ها همگی دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی و بالکن با چشم اندازی به منظره باغ  بوده و از وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، گاوصندوق شخصی، مینی بار، امکانات تهیه چای و قهوه، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و حوله و سشوار، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، تخت تاشو، ملحفه، کمد لباس، همچنین آشپزخانه کامل همراه با صندلی بلند، کتری برقی و یخچال برخوردارند.

شرایط خورد و خوراک نیز به بهترین نحو فراهم است و این اقامتگاه، ۵ رستوران و ۱۱ کافه بار را در خود جای داده که طیف وسیعی از غذاها از جمله غذاهای دریایی، ایتالیایی و ترکی را در فضاهای مختلف آرامش بخش سرو می‌کنند. در ضمن بوفه، مناسب برای کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز ارائه می‌شوند.

همچنین یک تیم انیمیشن، فعالیت‌های روزانه را سازماندهی می‌کند و رویدادهای عصرانه مکرر مانند نمایش‌ها، پارتی‌ها و بازی‌ها را رقم می‌زند. از طرفی این حوالی، برای فعالیت‌هایی نظیر شنا، غواصی، قایقرانی، موج سواری و ماهیگیری بسیار ایده آل است.

از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌توان به انبار چمدان، میز تور، صرافی، بازی‌های رومیزی و پازل، کتاب، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، فروشگاه، آرایشگاه، فضای مخصوص سیگار کشیدن، کلاس‌های ایروبیک و یوگا، تیراندازی با کمان، اجرای موسیقی زنده، دارت، مینی گلف و کارائوکه اشاره کرد. جالب است بدانید پرسنل این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و ترکی با مهمانان در تعامل هستند.

 

۵ تا از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا

آدرس: Ileribasi Mevkii 5. Parsel, 07525 Belek, Turkey

 

کایا در بلک آنتالیا (Kaya)

اگر به ‌دنبال هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بلک هستید، می‌توانید به این گزینه نیز فکر کنید. هتل کایا در فضایی جنگلی و در فاصله ۱.۹ کیلومتری باغ تلورانس، در منطقه‌ای آرام واقع شده و روزهایی شاد و جذاب را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. بعلاوه باشگاه گلف کایا ایگلز در نزدیکی محل اقامت قرار داشته و فرودگاه آنتالیا، تقریبا ۳۱ دقیقه رانندگی و پارک تفریحی Land of Legends، ۲.۲ کیلومتر از هتل فاصله دارند. همچنین ساحل نیز در نزدیکی هتل واقع شده و از طرفی با ماشین می‌توانید ظرف چند دقیقه خود را به آمفی تئاتر برسانید.

از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به فضای بازی کودکان، وای فای رایگان در مناطق عمومی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، استخر روباز فصلی، استخر سرپوشیده، ترانسفر فرودگاهی پولی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامتی همراه با خدمات ماساژ، جکوزی و حمام ترکی اشاره کرد.

همچنین اسنک بار کنار استخر، رستوران، بار لابی، پارکینگ خصوصی رایگان، میز تور، صرافی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن نیز ارائه می‌شوند. در ضمن زبان‌هایی که در اینجا صحبت می‌شود عبارتند از: عربی، آذربایجانی، بلغاری، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، اسلوونیایی، صربی، ترکی و چینی!

اتاق‌ها نیز از کلیه وسایل آسایش و راحتی برخوردارند و همگی دارای عایق صوتی، بالکن با چشم اندازهایی به منظره جذاب شهر، کف چوبی یا پارکت، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و وان و سشوار، پشه بند، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه با میز غذاخوری، کتری برقی و یخچال هستند.

 

سفری جذاب به مناطق ساحلی آنتالیا

آدرس:  Belek Mahallesi Üçkum Tepesi, 07525 Serik/Antalya, Turkey

 

ریزورت لاکچری پورت نیچر در بلک آنتالیا (Port Nature Luxury Resort)

اینجا اقامتگاهی است که خدمات پذیرایی و رسیدگی از حیوانات خانگی را در بلک، با قیمت‌هایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این اقامتگاه ۵ ستاره دارای امکاناتی نظیر پارکینگ خصوصی رایگان، اجراهای زنده، یک پارک آبی وسیع با ۱۸ سرسره و استخرهای روباز و سرپوشیده، امکانات اسپا و برنامه‌های سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان است و اقامتی خاطره انگیز را در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از آتاتورک رقم می‌زند. این مکان دارای محیطی مجلل، در یک منطقه ساحلی است. فاصله ریزورت تا اسکله، ۴.۷ کیلومتر بوده و دسترسی آسان به ساحل اختصاصی وجود دارد.

اتاق‌ها از مبلمان مدرن، عایق صوتی، بالکن و تهویه مطبوع برخوردارند و برخی از آنها چشم اندازی از منظره دریا را به مهمانان هدیه می‌دهند. بعلاوه مینی‌ بار و وای‌ فای رایگان، کف چوبی یا پارکت، عایق صوتی، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز، قفسه خشک کن لباس، ملحفه، حوله، حمام اختصاصی، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۶.۵ فوت) برای پذیرایی از مهمانان مهیا هستند.

مهمانان می‌توانند از خدمات آلاکارت در رستوران‌ها به جز رستوران اصلی لذت ببرند. بعلاوه این هتل، دارای زمین بازی ۳۲۸۱ فوت مربعی و مرکز بازی پلی استیشن است. باغ، تراس، امکانات باربیکیو، پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، بار، رستوران، کافی شاپ، خدمات خشک شویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات، فروشگاه، آرایشگاه، سالن مشترک با تلویزیون، خدمات کرایه خودرو، ترانسفر فرودگاهی پولی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامتی همراه با خدمات ماساژ و درمان‌های زیبایی، سونا و جکوزی در دسترس مهمانان هستند.

 

بهترین حمام‌های ترکی در آنتالیا

همچنین امکانات سرگرمی متنوعی را می‌توانید در اینجا شاهد باشید از جمله کلاس‌های ایروبیک، زمین و تجهیزات تنیس، کلوپ شبانه و دی جی، بولینگ، دارت، پینگ پونگ، میز بیلیارد، زمین گلف، بازی‌های رومیزی و پازل. در کنار اینها باید گفت این اقامتگاه، بسیار مناسب کسانی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند. زیرا امکانات و خدمات جذابی نظیر زمین بازی و باشگاه کودکان، بوفه مناسب برای کودکان، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از کودکان را ارائه می‌دهد.

در نهایت باید گفت پرسنل این ریزورت به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی تسلط داشته و از این رهگذر، ارتباطی عالی و صمیمی را با مهمانان برقرار می‌نمایند.

آدرس: Boğazkent Mahallesi 40.Sokak No:4 BELEK, 07500 Antalya, Turkey

 

سوئنو در بلک آنتالیا (Sueno)

اگر در سفر با تور آنتالیا، سگ عزیزتان را هم به همراه می‌برید، شاید خالی از لطف نباشد که برای اقامت، این هتل ۵ ستاره جذاب را انتخاب کنید که دوستدار این موجودات باوفا و دوست داشتنی است. این هتل، در فاصله ۱۰ دقیقه رانندگی از باغ تولرانس واقع شده و در ۳ کیلومتری مرکز شهر بلک، ۴۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و همچنین ۲.۹ کیلومتری باشگاه گلف کایا ایگلز قرار دارد. در ضمن، به ساحل بسیار نزدیک است و فضایی خصوصی و دنج را در این رابطه برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

این ملک ساحلی دارای باغ، تراس، استخرهای روباز فصلی، استخر سرپوشیده، سرسره‌های آبی برای کودکان، دسترسی رایگان به وای فای، امکانات تیراندازی با کمان، امکانات تنیس روی چمن و بولینگ بوده و به بهترین نحو اوقات فراغت مهمانان را پر می‌کند. از دیگر شرایط سرگرمی می‌توان به تورهای دوچرخه سواری، باشگاه کودکان، کلاس‌های ایروبیک، مینی گلف، دارت، پینگ پونگ، میز بیلیارد، یک لوناپارک سرپوشیده، سینما و اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

 

شهربازی دنیای برف آنتالیا

هر اتاق در اینجا دارای عایق صوتی، کف چوبی یا پارکت، تهویه مطبوع، بالکن یا تراس، فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، کمد لباس، مینی بار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه، حمام اختصاصی، سشوار، حوله، ملحفه است و امکانات استراحت و ریلکس کردن را به نحوی مطلوب و لوکس، برای مهمانانش رقم می‌زند.

برای خورد و خوراک نیز می‌توانید در رستوران‌های آلاکارت، از طعم بی نظیر غذاهای ترکی و بین‌المللی بهره مند شوید. بوفه مناسب برای کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها نیز در اینجا مهیا هستند.

خدمات کرایه خودرو، پارکینگ اختصاصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی، دستگاه خودپرداز، صرافی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، فروشگاه، فضای مخصوص سیگار کشیدن، آرایشگاه، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامتی با طراحی مدرن شرقی و همراه با جکوزی، خدمات ماساژ بدن و صورت و حمام ترکی را در اینجا خواهید یافت. در نهایت باید گفت پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان در تعامل هستند.

 

دانستنی‌هایی درباره آنتالیا

آدرس: Akkınlar Mahallesi, Taslıburun Caddesi No:4 Kadriye-Serik/Antalya, 07525 Belek, Turkey

 

در این مقاله، با برخی از بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در منطقه بلک آنتالیا آشنا شدیم. اما گزینه‌های جذاب دیگری نیز پیش روی مسافران تور آنتالیا ست که در قسمت دوم این مقاله، سفری مجازی به آنها را نیز تجربه خواهیم کرد.

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۹ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران