لوکس‌ترین هتل‌های لارا در آنتالیا: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
لوکس‌ترین هتل‌های لارا در آنتالیا: قسمت دوم

لارا، ناحیه‌ای در شهر آنتالیا در کشور ترکیه است که در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد. این محدوده، بسیاری از هتل‌های لوکس را در خود جای داده که عمدتا در مناطق محبوب ساحل لارا و در بخش‌های لارا، کوندو، آکسو و موراد پاشا در استان آنتالیا پراکنده شده‌اند. معماری و طراحی اغلب این هتل‌ها، از مکان‌های مشهور در جهان الهام گرفته شده و از امکانات کامل رفاهی و ساحل اختصاصی برخوردارند. بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه لارا در تور آنتالیا آشنا شویم.

 

Swandor

این اقامتگاه ۵ ستاره محبوب، در ساحل لارا و در منطقه کندو، در ۲۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. در اینجا استخرهای سرپوشیده و روباز، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، زمین بازی کودکان و یک مرکز اسپا همراه با خدمات ماساژ و حمام ترکی ارائه می‌شوند. بعلاوه مرکز تناسب اندام تجهیزات کامل و لوکس و امکانات ورزشی از جمله بسکتبال، مینی فوتبال و والیبال ساحلی را در خود جای داده است. همچنین زمین تنیس و تجهیزات تنیس با هزینه اضافی، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

بعلاوه هر شب آمفی تئاتر هتل، برنامه‌های زنده سرگرمی اجرا می‌کند و می‌توانید از شنیدن موسیقی و تماشای رقص لذت ببرید. گفتنی است در این ملک، غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران‌های سفیر و هاندان ارائه می‌شوند.

در اینجا ۹۰۸ اتاق‌ و سوئیت درنظر گرفته شده‌اند که با امکانات کامل رفاهی از جمله مینی‌بار و تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی، تلفن و حمام خصوصی با وان و سشوار، فضایی آرامش بخش را برای استراحت رقم می‌زنند. در ضمن اتاق‌هایی برای مهمانان معلول نیز وجود دارند.

آدرس: Lara Bölgesi Kundu Mevkii Antalya, 07110 Lara, Turkey

 

Fame

این ریزورت ۵ ستاره زیبا، در ساحل مدیترانه و در ۲۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای یک ساحل خصوصی با پرچم آبی، مرکز اسپا و یک استخر روباز بزرگ با سرسره‌های آبی است. بعلاوه این هتل از فضای داخلی مجلل، ۵۵۹ اتاق مدرن و وای فای رایگان در مناطق عمومی سود برده است. گفتنی است تمام اتاق‌ها، مجهز به تهویه مطبوع بوده و با رنگ‌های ملایم تزئین شده‌اند تا اقامتی راحت و آرامش بخش را ارائه کنند. برخی از اتاق‌ها نیز، چشم اندازی باشکوه به منظره زیبای دریای مدیترانه دارند.

در اینجا امکانات سرگرمی و تفریحی متعددی در نظر گرفته شده‌اند که از آن جمله می‌توان به زمین فوتبال، زمین تنیس و یک مرکز تناسب اندام اشاره کرد. بعلاوه مرکز اسپا دارای حمام ترکی، سونا و اتاق‌های ماساژ است که مهمانان می‌توانند ماساژ و ماسک‌های آروماتراپی را تجربه کنند.

و اما برای شکم گردی می‌توانید از صرف غذاهای لذیذ ایتالیایی و چینی و همچنین غذاهای ترکی که در رستوران‌های شیک این اقامتگاه سرو می‌شوند در فضای داخلی و یا بیرونی بهره مند شوید. بعلاوه نوشیدنی‌های خوشمزه در بارهای هتل ارائه می‌شوند. خبر خوب برای مسافرانی که با فرزند خردسال سفر می‌کنند اینکه کوچولوها می‌توانند از تفریح در زمین بازی و استخر کودکان لذت ببرند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا

آدرس: Kemer Ağzı Mevkii , Antalya, 07900 Lara, Turkey

 

Royal Seginus

این هتل لوکس ۵ ستاره، با ارائه یک استخر فصلی روباز و سرپوشیده در لارا از مهمانانش استقبال می‌کند. بعلاوه مهمانان می‌توانند در اسپا و مرکز سلامتی از خدمات ماساژ ، حمام، سونا و جکوزی برخوردار شوند و لحظاتی آرامش بخش را تجربه کنند. این ملک، همچنین دارای یک باشگاه کودکان و یک زمین بازی است. در عین حال مهمانان می‌توانند از نسیم مدیترانه‌ای در باغ و تراس هتل لذت ببرند.

در اینجا ۴۹۸ اتاق دنج با طراحی داخلی جالب توجهی را خواهید یافت که همگی دارای بالکن، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، رختکن، گاوصندوق شخصی، کتری برقی و حمام اختصاصی هستند. همچنین این هتل دارای یک رستوران آلاکارت است که در آن می‌توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را میل کنید. بوفه، بار و اسنک بار نیز در این ملک درنظر گرفته شده‌اند.

رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات دربانی، پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان از دیگر امکانات قابل توجه این اقامتگاه به یاد ماندنی به شمار می‌آیند. جالب است بدانید این محدوده با بارها، کافه‌ها و فروشگاه‌های محلی فراوان احاطه شده و فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله ۱۴ کیلومتری هتل قرار دارد. بعلاوه این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Lara Turizm Center, 07230 Antalya, 07230 Lara, Turkey

 

Delphin Palace Hotel

این ملک محبوب و پر رفت و آمد که در ساحل دریای مدیترانه واقع شده، تنها ۱۵ دقیقه رانندگی با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. در اینجا ۵۵۷ اتاق بزرگ با وای فای رایگان، استخر بزرگ به سبک تالاب، تفریحات روزانه و سرگرمی‌های شبانه ارائه می‌شوند. اتاق‌های این ملک، همگی جادار بوده و با مبلمان چوبی تیره و تزئینات ترکی آراسته شده‌اند. هر اتاق دارای بالکن خصوصی در فضای باز، تلویزیون ماهواره‌ای، میز کار و حمام ترکی است و برخی از آنها، منظره جالبی از دریا را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

رستوران این ملک نیز غذاهای بین المللی از جمله غذاهای عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی تازه سرو می‌کند. لابی بار نیز تمام ایام هفته، به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان است.  گفتنی است در طول روز، مهمانان می‌توانند از فراز و فرود سرسره‌های آبی لذت ببرند یا در مسابقات ورزشی شرکت کنند. سرگرمی‌های شبانه شامل موسیقی زنده، دیسکو و نمایش‌های کمدی است. بعلاوه این اقامتگاه، یک مرکز اسپا و سلامتی و مرکز تناسب اندام را با خدمات و تجهیزات ایده آل در خود جای داده است. سینما، کلوپ کودکان و صندلی‌های آفتاب‌گیر کنار دریا نیز این فضای مفرح را کامل می‌کنند.

 

هتل ۵ ستاره و جذاب Lara Barut Collection در آنتالیا

آدرس: Lara Turizm Merkezi , Antalya, 07113 Lara, Turkey

 

Royal Holiday Palace

این اقامتگاه لوکس ۵ ستاره که در کنار ساحل لارا آنتالیا قرار دارد، در زمینی محوطه سازی شده به مساحت ۵۳۰۰۰ مترمربع شده ساخته شده است. این ملک دارای مرکز اسپا، استخرهای روباز با سرسره‌های آبی و امکانات سرگرمی متنوعی است. و البته پرسنل سرگرمی این اقامتگاه، در طول روز بازی‌ها و نمایش‌های زنده را برگزار می‌کنند. در نتیجه بچه‌ها می‌توانند به نحوی عالی در مینی کلاب تفریح ​​کنند. بزرگسالان نیز می‌توانند در اسپای وسیع ریلکس کرده و استراحت نمایند که دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و حمام است و در عین حال خدمات ماساژ آرامش بخشی را ارائه می‌کند.  

در این ملک ۵۷۰ اتاق‌ را خواهید یافت که از تزئینات غنی سود برده‌اند و امکانات مدرن را با رنگ‌های سنتی ترکیب می‌کنند. همه اتاق‌ها دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و چای ساز و قهوه ساز هستند.

در اینجا گزینه‌های متعددی برای شکم گردی وجود دارند از جمله رستوران‌های ایتالیایی، مکزیکی و دریایی که غذاهایی بسیار باکیفیت و لذیذ را ارائه می‌دهند. بعلاوه شیرینی پزی، مجموعه‌ای از شیرینی‌های سنتی ترکیه را سرو می‌کند. همچنین مهمانان می‌توانند از صرف نوشیدنی‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند.

در نهایت باید گفت فرودگاه بین المللی آنتالیا ۱۵ کیلومتر و مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. بعلاوه برای مهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ خصوصی رایگان موجود است.

آدرس: Lara Turizm Merkezi Antalya, 07110 Lara, Turkey

 

Sherwood Exclusive Lara

این اقامتگاه زیبا و جذاب در کنار دریا واقع شده و دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله است. این ملک شامل استخرهای روباز، سرسره‌های آبی، سونا و حمام ترکی بوده و همچنین ۲ زمین تنیس در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام با تجهیزات کاردیو و وزنه‌های آزاد را ارائه می‌دهد.

گفتنی است تمام ۴۷۵ اتاق این ملک بسیار نورگیر بوده و از تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و بالکن برخوردارند. همچنین وای فای رایگان در سرتاسر ملک وجود دارد.

بعلاوه این هتل، خدمات شکم گردی فوق‌العاده‌ای شامل سرو وعده‌های غذایی لذیذ و نوشیدنی‌های منتخب را در ۵ رستوران ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از صرف غذاهای ترکی و ایتالیایی در رستوران‌های آلاکارت و همچنین شیرینی‌های تازه و خوشمزه در شیرینی پزی لذت ببرید. بارهای این هتل نیز در طول روز، انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها را سرو می‌کنند. به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم که مرکز شهر آنتالیا ۱۸ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۱۵ دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

آدرس: Kopak Cayı mevkii - Kundu, 07110 Lara, Turkey

 

Saturn Palace Resort

این هتل مجلل که در کنار دریا واقع شده، دارای ساحل اختصاصی بوده و همچنین استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و امکانات اسپا را به مهمانانش ارائه می‌دهد. بعلاوه امکانات تفریحی و ورزشی متعددی از جمله تنیس روی میز، تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، ایروبیک، دارت، واترپلو، ژیمناستیک آبی و سالن بدنسازی نیز فراهمند.

و خبر خوب برای علاقمندان به فعالیت‌های هیجان انگیز و ماجراجویی! این ملک فعالیت‌های سرگرمی مهیج بسیاری نظیر مسابقه اتومبیل رانی، ترن هوایی، کشتی دزدان دریایی و چرخ و فلک را ارائه می‌دهد. و در کنار اینها، کلوپ کودکان لحظاتی مفرح را برای فرزندان دلبندتان رقم می‌زنند و پرسنل مجرب و آموزش دیده این کلوپ، به خوبی آنها را سرگرم می‌کنند تا شما نیز بتوانید با فراغ بال از تعطیلاتتان لذت ببرید. و در نهایت تیم انیمیشن نیز با نمایش‌های روزانه و شبانه، این تفریحات را کامل می‌کنند.

گزینه‌های غذاخوری شامل رستوران‌های آلاکارت و بوفه هستند که غذاهای دریایی، ایتالیایی و ترکی را سرو می‌کنند. همچنین می‌توانید از صرف نوشیدنی‌های تازه و تنقلات در بار لذت ببرید.

در این ملک می‌توانید شاهد ۲۲۱ اتاق بزرگ  وجادار باشید که همگی از تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و بالکن برخوردارند و برخی از اتاق‌ها چشم اندازی بی بدیل به منظره دریا دارند. گفتنی است مرکز شهر آنتالیا ۲۰ کیلومتر با این استراحتگاه فاصله دارد و فرودگاه آنتالیا نیز، در فاصله ۱۶ کیلومتری هتل واقع شده است.

آدرس: Tesisler Cad. Kemeragzi Mevkii Cihantur Sitesi Karsisi Lara- Kundu, 07230 Lara, Turkey

 

Asteria Kremlin Palace

این ملک دوست داشتنی و مد روزکه با الهام از کاخ کرملین روسیه طراحی شده است، فرصتی برای کشف اقامتگاه‌های تزارهای روسیه ارائه می‌دهد. این کاخ با ساحل خصوصی، استخرهای بزرگ روباز و سرپوشیده و امکانات ۵ ستاره ورزش‌های آبی مهمانانش را غافلگیر می‌کند. در مرکز اسپای کامل این مجموعه نیز می‌توانید با وجود رفلکسولوژی، ماساژ، درمان با جلبک دریایی و غیره، استراحت و تجدید قوا کرده و از سونا و حمام ترکی نیز برخوردار شوید. این هتل، همچنین سرگرمی‌های ویژه کودکان را ارائه می‌دهد.

بعلاوه، این تفرجگاه دارای ۶ رستوران آلاکارت و ۷ بار است. همچنین این ملک، ۸۷۴ اتاق مجهز به کلیه امکانات رفاهی را در خود جای داده است.

این کاخ که مساحتی بالغ بر ۷۵۰۰۰ متر مربع را داراست، همچنین شامل یک پارک آبی ۳ سرسره برای کودکان و پارک آبی ۶ سرسره برای بزرگسالان است. بعلاوه مهمانان می‌توانند در دوره‌های رقص شرکت کنند، تیراندازی با کمان انجام دهند یا از غارهای مجاور بازدید نمایند. در نهایت باید گفت این ملک، در فاصله ۱۲ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و ۲۱ کیلومتری از مرکز آنتالیا قرار دارد.

 

معرفی هتل لاکچری Rixos Downtown آنتالیا

آدرس: Lara Bölgesi Kundu Mevkii Antalya, 07110 Lara, Turkey

 

Ramada

و در آخر سری می‌زنیم به این هتل لوکس ۵ستاره که در فاصله ۳۳۰ متری از ساحل خصوصی ۲۵۰۰۰ متری خود، در سواحل مدیترانه واقع شده و با یک استخر روباز بزرگ و ۴ سرسره آبی به زیبایی خودنمایی می‌کند. این اقامتگاه رویایی یک مدرسه غواصی، باشگاه ورزش‌های آبی و مرکز اسپا و سلامتی همراه با حمام ترکی، سونا و اتاق ماساژ را در خود جای داده است. بعلاوه کلوپ کودکان و زمین بازی نیز، به خوبی فرزندان دلبندتان را سرگرم می‌کنند. همچنین اتاق بازی با امکانات بیلیارد، تنیس روی میز و دارت برای تفریح بزرگسالان درنظر گرفته شده‌اند.

گفتنی است رستوران اصلی هتل صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند. ۶ رستوران آلاکارت نیز وجود دارند که انواع غذاهای منتخب بین المللی را ارائه کرده و دو مورد آنها، غذاهای دریایی لذیذ و غذاهای ایتالیایی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند. برای صرف نوشیدنی و اسنک نیز می‌توانید به بار در لابی، بار کنار استخر و بار ساحل مراجعه کنید.

در ضمن در این ملک ۲۷ اتاق وجود دارند که همگی دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، بالکن و حمام همراه با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. در این ملک خدمات کرایه خودرو، وای فای رایگان و روم سرویس نیز  ارائه می‌شوند. و در نهایت، باید گفت فرودگاه آنتالیا ۱۳ کیلومتر با این اقامتگاه خاطره انگیز فاصله دارد.

آدرس: Kemerağzı Mahallesi, Yaşar Sobutay Bulvarı, No: 29/C, Aksu / Antalya , 07160 Lara, Turkey

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران