بهترین کافه‌های آنتالیا در سال ۲۰۲۲: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین کافه‌های آنتالیا در سال ۲۰۲۲: بخش اول

منطقه آنتالیا اکنون به دلیل زیبایی‌های باستان شناسی و طبیعی، "ریویرای ترکیه" نامیده می‌شود. آنتالیا جایی است که دریا، خورشید، تاریخ و طبیعت هماهنگی کاملی را با یکدیگر برقرار کرده‌اند و در عین حال این خطه، زیباترین و شفاف‌ترین ساحل در امتداد دریای مدیترانه را نیز شامل می‌شود. این شهر اساطیری که خدایان و الهه‌ها را در خود جای داده بود، اکنون تمامی اسرار و شگفتی‌هایش را در معرض دید گردشگران تور آنتالیا گذاشته است.

اما همچنین امکانات رفاهی نیز در این شهر به خوبی خودنمایی می‌کنند و می‌توانید انواع اقامتگاه‌ها را برای استراحت با هر سطحی از بودجه بیابید. بعلاوه برای شکم گردی، به غذاکده‌های بسیاری دسترسی خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم در این رابطه، حتما سری به مقاله معرفی ۱۱ رستوران منحصر به فرد آنتالیا بزنید. و اما در ادامه، قصد داریم به گشت و گذار در میان بهترین کافی شاپ‌ها و کافه‌های آنتالیا بپردازیم و از این سفر مجازی در سال ۲۰۲۲ نهایت لذت را ببریم. پس با ما همراه شوید.

 

Coffeetainer

این کافه، محبوبیت فراوانی در ترکیه و خارج از کشور دارد. صاحبان این کافه، خود تولید کننده قهوه‌های باکیفیت هستند و آنها را به سراسر جهان نیز صادر می‌کنند. این ساختمان بزرگ که از فضای زیاد و یک قسمت نشیمن روی پشت بام برخوردار است، چشم اندازی جالب توجه به مناظر زیبای اطراف دارد.

پرسنل اینجا لباس فرم مدرن می‌پوشند و با عشق و علاقه، انواع قهوه‌های درجه یک از جمله اسپرسو، آمریکانو، لاته و غیره را سرو می‌کنند که با خامه ای لذیذ ترکیب شده و در عین خوشمزه بودن، ظاهری جذاب را به مخاطبان هدیه می‌دهند و آنها را از حظ بصری سرشار می‌کنند. بعلاوه در کنار قهوه، می‌توانید فراپه، بستنی و شکلات و کیک میوه‌ای را نیز سفارش دهید.

 

بهترین خوردنی‌های لذیذ در آنتالیا

آدرس: Altınkum, 432. Sk. No:6, 07070 Bahtılı Köyü Köyü/Konyaaltı/Antalya, Turkey

 

Cozy Coffee House

این ساختمان که در پارک Yalim واقع شده، دارای دو شعبه در آنتالیاست. این یک کافه بوتیک بسیار مناسب کسانی است که می‌خواهند از شلوغی و ازدحام دور باشند. این قهوه خانه دنج با داشتن طراحی دکوراسیون زیبا با تم آنتالیا و نورپردازی‌های جالب توجه و مبلمانی راحت، به شما احساسی به یادماندنی و خوشایند را از سفر با تور آنتالیا هدیه می‌دهد. قهوه‌های لذیذ و خاص نیز در این محیط صمیمی و گرم به استقبالتان آمده و تجربه کافه گردی در این شهر را به خوبی کامل می‌کنند.

آدرس: Yeşilbahçe, Lara Cd. No:33B, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Mackbear Coffee CO

قهوه‌های این کافه که رقیبی برای برند معروف قهوه استارباکس به شمار می‌آیند، با طعم‌های خاص و لذیذ خود اخیرا محبوبیت بالایی در میان دوستداران قهوه در آنتالیا پیدا کرده‌اند. و این کافه نه تنها با قهوه‌های لذیذ، بلکه با طراحی شیک خود در میان همتایانش متمایز بوده و لحظات خوشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است در این کافه، انواع اسپرسو و قهوه فیلتر شده سرو می‌شوند. بعلاوه در اینجا به شدت احساس راحتی خواهید کرد به نحوی که تصور می‌کنید در خانه خودتان هستید. در صورت تمایل می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و همچنین وای فای رایگان نیز بهره مند شوید.

 

۸ ورزش آبی هیجان انگیز در آنتالیا

آدرس: Elmalı Mahallesi, Gültekin İşhanı, Cumhuriyet Cd., 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

The Little Café

این محیط آرام هم، فضایی مناسب برای دورهمی و هم انجام امور شخصی کاری به شمار می‌آید. بنابراین همیشه در اینجا دانشجویان و متخصصانی را خواهید یافت که در کنار صرف خوراکی‌های خوشمزه، با لپ تاپ خود به کار مشغولند. دکوراسیون این کافه با مبلمان عتیقه، گیاهان طبیعی، تابلوهای دیواری و اکسسوری‌های ساده و زیبا، حال و هوایی کلاسیک را به مخاطبان هدیه می‌دهد. و طعم منحصر به فرد قهوه‌های خوشمزه در این کافه هنری دنج، برای همیشه در خاطرتان خواهد ماند. البته باید بگوییم منوی این کافه بسیار غنی است و می‌توانید اسم ۲۰ اسموتی و بستنی، گرانولای خانگی و چیزکیک را در این میان بیابید. پاستا، سوپ و ساندویچ نیز از جمله گزینه‌های پرطرفدار در این مکان محسوب می‌شوند.

آدرس: Çağlayan, 2052. Sk. No:43, 07235 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

The Sudd Coffee Kaleiçi

پیشنهاد می‌کنیم بعد از گشت و گذار در پارک کارالی اوغلو، سری به این کافه زیبا و شیک بزنید. در اینجا می توانید از طعم اسپرسوی خوشمزه، انواع کیک و چیزکیک‌ها و پاستا برخوردار شوید و در صورت تمایل، خوراکی‌تان را در فضای باز میل کنید. پرسنل این کافه بسیار مهربان، حرفه‌ای و مثبت بوده و خدمات عالی هستند. بعلاوه نیازی نیست نگران دسترسی به اینترنت باشید زیرا این کافه، وای فای رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

 

بهترین کلاب‌های شبانه آنتالیا برای گردشگران

آدرس: Kılınçarslan, Hamam Sk. No:27, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Robert's Coffee

ساختمانی که این کافه در آن قرار دارد، تماما از چوب ساخته شده و بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. در صورت تمایل از فضای داخلی برای خورد و خوراک بهره مند شوید، اما تعداد زیادی صندلی در فضای باز نیز وجود دارند. بعلاوه اگر با فرزند خردسال به این کافه آمدید جای بسی خوشحالی است، زیرا یک فضای بازی کودکان نیز به نحوی عالی به استقبال فرزند دلبندتان خواهد آمد و در عین حال فرصت بیشتری برای استراحت و لذت بردن از این جو صمیمی را خواهید داشت. گفتنی است فضای داخلی کافه بزرگ بوده و میزهای متعددی دارد و می‌تواند مشتریان بسیاری را در خود جای دهد. البته جای تعجب نیست، زیرا این کافه یکی از محبوب‌ترین کافه‌های آنتالیا به شمار می‌آید.

اینجا بهشت علاقمندان به قهوه است و می‌توانید از میان هشت دانه مختلف (کلمبیا، گواتمالا، کنیا، اتیوپی، جاوه، گینه نو، کاستاریکا و برزیل)، هر کدام را خواستید انتخاب کنید. در حقیقت در منوی این کافه انواع متنوعی از قهوه‌ها را خواهید یافت. اما منوی ویژه قهوه داغ جالب‌ترین گزینه است، زیرا نوشیدنی‌هایی مانند کوکی لاته شکلاتی، لاته دارچین، لاته شرقی و موکای رابرت را ارائه می‌دهد.

علاوه بر قهوه، می‌توانید از خوردن اسموتی‌ها، میلک شیک‌ها، نوشیدنی‌های میوه ای و گزینه‌های غذایی متعددی نظیر ساندویچ، کرپ، سالاد، همبرگر، کیک و پاستا نیز برخوردار شوید. در واقع این کافه، انواع خوراکی‌ها را متناسب با انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها سرو می‌کند.

آدرس: Kızılsaray, Şarampol 1 Alt Geçidi No:2005, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

404Coffee

آمریکانوی خوشمزه، بهترین نوشیدنی است که در این کافه سرو می‌شود. این کافه که در Sirinyali واقع شده از طراحی دکوراسیونی جالب توجه، فضایی دل نشین، وای فای و میز و صندلی‌هایی چیده شده در فضای باز برخوردار است. بعلاوه در این غذاکده می‌توانید از طعم پاستا، انواع سوپ، کیک و چیز کیک و براونی نهایت لذت را ببرید. گفتنی است این کافه، دارای ۲ شعبه در لارا و کنیالتی است.

آدرس: Şirinyalı, Çimili apartmanı, 1503/1. Sk. no: 3/B, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi

این مکان یک جواهر واقعی در دل آنتالیاست و فقط وقتی به اینجا بیایید، می‌توانید دلیل آن را درک کنید. این کافه کمی دورتر از مرکز شهر قرار دارد، با اینحال ارزشش را دارد که حداقل یکبار به اینجا سری بزنید. این مکان واحه ای در بهشت است و رودخانه‌ای زیبا به رنگ سبز آبی، از میان آن و از زیر یک پل کوچک می‌گذرد و همچنین چندین آبشار را می‌توان در این حوالی یافت.

این سرزمین فانتزی، بهترین گزینه برای استراحت کامل و نوشیدن قهوه سنتی ترک باکیفیت است. منو حدود ۱۰ نوع قهوه ترکی مختلف نظیر افندی (سنتی)، افه (با ۱۱ طعم) یا عثمانلی (قهوه امضایی کافه) را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از لذت خوردن انواع دسر، از جمله سوفله شکلات که شامل شکلات خانگی است نیز بهره مند شوید.

 

طبق ذائقه‌تان در آنتالیا غذا نوش جان کنید

آدرس: Balbey Mahallesi, Cumhuriyet Caddesi Eski Pazar Hamamı Kadınlar Bölümü) D:, D:4, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

ÇaY-Tea’s

از آنجایی که این کافه در مرکز شهر واقع شده، از دسترسی عالی برخوردار بوده و به راحتی قابل پیدا کردن است. اینجا یک کافه ترکی است که از جالب‌ترین دکوراسیون برخوردار بوده و فرهنگ شرق و غرب را با سبک‌های مدرن و سنتی به مخاطبان ارائه می‌دهد. جالب است بدانید رنگبندی نیز، به روش سنتی ترکی انجام شده است.

یکی از اتاق‌ها دارای سبکی پیچیده است که یادآور امپراتوری بریتانیا بوده و نورپردازی‌های کوچک و جذابش حس کلاسیک ترکی را به مشتریان القا می‌کند. بعلاوه پرسنل این کافه، نمونه‌ای کامل از مهمان نوازی ترکیه‌ای هستند و با آغوش باز و لبخندی بزرگ به استقبالتان خواهند آمد به نحوی که احساس می‌کنید در خانه خودتان هستید. گفتنی است قهوه ترکی در اینجا به روش سنتی و با فنجان‌های کوچک و شیرینی‌های ترکی در بشقاب سرو می‌شوند. طعم و عطر این قهوه‌ها فوق العاده هستند و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌دهند.

کاپوچینو و سایر قهوه‌های غیر ترکی را نیز می‌توانید در این کافه بیابید، اما قهوه سنتی تاثیری ابدی روی شما خواهد گذاشت. بعلاوه تنقلات و شیرینی‌های زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند از مشتریان وفادار این کافه شوید و بارها به این مکان بازگردید. در کنار این‌ها، قلیان نیز در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. بنابراین جای تعجب نیست که این کافه، یکی از پربازدیدترین کافه‌ها در کل آنتالیا به شمار می‌آید.

آدرس: Selçuk, Adalya Port Hotel altı, Selçuk Mah No: 72, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Kahve Dünyası

Kahve Dunyasi، یکی از بزرگ‌ترین برندهای زنجیره‌ای ارائه دهنده قهوه ترکی بوده و میزبان مشتریان در هر سنی است و منویی غنی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. این برند دارای ۸ شعبه در آنتالیا بوده و با قهوه‌های لذیذ، شکلات، سوپ، محصولات نانوایی و بستنی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. اگر در حوالی پارک کارناوال به گشت و گذار مشغول بودید، می‌توانید برای رفع گرسنگی به این کافه بیایید که درست در کنار پارک واقع شده است.

 

در سفر به آنتالیا چه چیزهایی خریداری کنیم؟

آدرس: Tahılpazarı Mahallesi, Şarampol Caddesi no:84 Muratpaşa MarkAntalya AVM, 07040, Turkey

 

Monk coffee&more

این کافه که در تمامی ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ صبح به روی علاقمندان باز است، انواع قهوه، پاستا، فراپه و همبرگر را سرو می‌کند. اینجا همچنین جوی دلپذیر داشته و از چشم اندازی عالی به مناظر زیبای اطراف برخوردار است.

آدرس: Şirinyalı, Lara Caddesi, 1503. Sk. no:2, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

The beaver

این کافه و پارک ساحلی‌اش، هر دو واقعا می‌توانند برای گردشگران جذاب باشند. کافی شاپ که در سال ۲۰۱۷ در آنتالیا به منظور ارائه قهوه تخصصی از سوی تیمی پرشور و علاقمند تاسیس شد، یکی از خوشمزه‌ترین، باکیفیت‌ترین و منحصر به فردترین قهوه‌های سراسر آنتالیا را سرو می‌کند.

بعلاوه انواع دسرها از جمله کیک و چیزکیک، براونی، بستنی و همچنین سوپ‌های لذیذ را می‌توانید در این کافه زیبا امتحان کنید. دکوراسیون این مکان نیز خلاقانه بوده و با گلها و گیاهان طبیعی، میز و صندلی‌های راحت و اکسسوری‌های شیک و مدرن و ساده تزئین شده است.

 

معرفی سرزمین شنی یا سندلند آنتالیا

آدرس: Yasam Parki, Sahil Antalya, 07030 Konyaaltı, Turkey

۲۱ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران