بهترین کافه‌های آنتالیا در سال ۲۰۲۲: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین کافه‌های آنتالیا در سال ۲۰۲۲: بخش دوم

اولین چیزی که باید در مورد آنتالیا، بهترین تفریحگاه شهری و مقصد توریستی سواحل مدیترانه بدانید، این است که این منطقه سالانه میزبان حدود ۱۵ میلیون گردشگر است. درک این حقیقت نیز چندان سخت نیست! چرا که این مقصد محبوب و جذاب دارای آب و هوای افسانه‌ای، فروشگاه‌ها و امکانات عالی، مناظر خیره‌کننده، سواحل، یک مارینا در سطح جهانی و گذشته‌ای شگفت‌انگیز است. تاریخ گسترده این خطه نیز هزاران سال را در بر می‌گیرد و سلجوقیان، رومیان، عثمانی‌ها و بیزانسی‌ها هر کدام نقشی در ساختن این تاریخ داشته‌اند.

شما می‌توانید در سفر با تور آنتالیا مغازه‌ها، رستوران‌ها و بوتیک‌های کوچک و بزرگ را کشف کنید،.در عین حال مناطق جدیدتر مانند منطقه ساحلی کنیالتی و منطقه ساحلی لارا، در شمار بخش‌های مدرن و باشکوه شهر به حساب می‌آیند. برای اقامت و استراحت نیز آپارتمان‌های مجلل، هتل‌های ۵ ستاره متعدد و انواع ریزروت‌های زیبا را می‌توانید در این شهر شاهد باشید.

و اما گزینه‌های شکم گردی در این شهر فراوان بوده و اگر از بازدید ساختمان‌های باستانی یا استراحت ساحلی در تعطیلات‌تان لذت می‌برید، مطمئن باشید که همیشه یک کافه عالی را نیز می‌توانید در نزدیکی جاذبه‌های پرطرفدار شهر پیدا کنید. بیایید در ادامه مقاله قبل با برخی دیگر از بهترین کافی شاپ‌ها و کافه‌های آنتالیا آشنا شویم.

 

Kronotrop Agora Antalya

قهوه عالی و باکیفیت، محبوب‌ترین نوشیدنی این کافه است. اینجا یکی از بهترین کافه‌های آنتالیا است که در تمام طول سال، پذیرای علاقمندان بوده و از محیطی مفرح و خاطره انگیز برخوردار است. انواع قهوه سرد و گرم، پکا، لازانیا، بوزارا و انواع دسرها را می‌توانید در این کافه زیبا همراه با تماشای مناظر زیبای اطراف صرف کنید.  

آدرس: Altınova Sinan Mahallesi Çağdaş Sokak Agora AVM, D:No 5 1, 07170 Kepez, Turkey

 

Starbucks Reserve

این روف کافه جالب که یک دید عالی به مناظر شهر دارد، در واقع یکی از شعبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای استارباکس بوده و در مرکز خرید Terracity واقع شده است. این مکان، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ پذیرای علاقمندان است.

دانه‌های قهوه به صورت فصلی و با بهترین کیفیت، به روش "Clover" تهیه می‌شوند. این روش دم کردن قهوه که فقط در فروشگاه‌های استارباکس در سراسر جهان عرضه می‌شود، قهوه را خوشمزه‌تر کرده و نشان می‌دهد که طعم قهوه باید به خوبی بوی آن باشد. بعلاوه در این مکان دلباز و نورگیر می‌توانید از خوردن انواع خوراکی‌ها از جمله کیک، پاستا و سوپ‌ها نیز لذت ببرید.

آدرس: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Yemen Coffee

با ورود به این کافه درخواهید یافت که به لحاظ طراحی و دکوراسیون، شباهت زیادی به رستوران‌های آمریکایی دارد. این فضای بزرگ و زیبا که با المان‌های مختلف چوبی و به رنگ قهوه پرشده است، فضایی یکدست شبیه تابلویی از قهوه را به مخاطبان ارائه می‌دهد!

محیط داخلی بسیار راحت بوده و با صندلی‌های راحتی آراسته شده است. در وسط کافه حتی یک فضای بازی وجود دارد که می‌توانید فرزندان خود را در آن رها کنید تا بتوانید با آرامش استراحت کرده و قهوه‌تان را بنوشید. پرسنل نیز بسیار حرفه‌ای، صبور و همیشه خندان هستند و خدماتی سطح بالا را ارائه می‌دهند. گفتنی است این کافه زیبا و اینستاگرامی، بسیار مناسب دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بوده و برای برگزاری جشن‌های خصوصی نظیر تولد و سالگردها قویا توصیه می‌شود.

و اما قهوه تحسین برانگیز این کافه، عامل دیگری در جذب مخاطبان بسیار به این مکان است. انواع دانه‌های قهوه از برزیل، کاستاریکا، کنیا، گواتمالا و کلمبیا تهیه شده و با انواع روش‌ها و در طعم‌های مختلف نظیر قهوه موز، توت فرنگی و شاه بلوط تهیه و سرو می‌شوند. هر چند که ما، قهوه ترک معطر دوبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جدا از قهوه، بستنی این کافه نیز بسیار خوشمزه است و در عین حال از دیگر گزینه‌های محبوب برای خورد و خوراک می‌توانیم به وافل‌های خوشمزه، پاستا، چیکن، سوپ و استیک اشاره کنیم.

 

۱۰ رستوران عالی در منطقه بلک آنتالیا

آدرس: 51-A/B Şener İş Merkezi Muratpaşa, Evliya Çelebi Cd., 07010 Muratpaşa, Turkey

 

Lal Café

پس از بازدید از مسجد تکلی مهمت پاشا، این کافه یکی از بهترین مکان‌ها برای شکم گردی محسوب می‌شود. اینجا کلبه‌ای کوچک و محدود اما بسیار جذاب و دلپذیر است. این کافه رستوران در عین حال، میز و صندلی‌های بسیاری را در فضای باز برای مشتریان فراهم می‌کند تا بدین ترتیب به فضای قابل استفاده‌اش بیفزاید.

جالب است بدانید که کل مکان، توسط گیاهانی احاطه شده که سایه زیادی فراهم می‌کنند و گزینه‌هایی بسیار عالی در روزهای گرم تابستان به شمار می‌آیند. در ضمن بر فراز کافه، پرچم‌های بسیاری از کشورهای مختلف نصب شده تا نشان دهند این کافه بین المللی است.

پرسنل این مکان نیز حرفه‌ای و مودب بوده و خدمات، در سطحی عالی و استاندارد می‌باشند. در منو نیز می‌توانید قهوه سنتی ترک و انواع دیگر از جمله اسپرسو را بیابید. بعلاوه انواع غذاهای ترکی از جمله کباب، غذاهای دریایی و استیک نیز در این فضای آرامش بخش سرو می‌شوند.

آدرس: Selçuk, İzmirli Ali Efendi Sk. No:13, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Mado

بخشی از این فضا کافه و بخشی دیگر، بیکری است. طراحی شیک، دیوارهای شیشه‌ای، محیط بیرونی زیبا و باصفا همراه با میز و صندلی‌های راحت و چترهای آفتابگیر و انواع گلها و گیاهان در این مکان به یادماندنی به استقبال مشتریان می‌آیند. گفتنی است فضای داخلی، دارای طراحی ساده و مدرن است و رنگ‌های سفید و کرم در همه جای آن به چشم می‌خورند.  

همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسد. پرسنل واقعا مهربان و صمیمی هستند. البته چندان به زبان انگلیسی مسلط نیستند و ممکن است در حین برقراری ارتباط با آنها کمی دچار مشکل شوید. اما اگر شما به زبان ترکی آشنا هستید، قطعا تعامل خوبی را با آنها خواهید داشت.

پیشنهاد می‌کنیم از نوشیدن سالپ غافل نشوید که گاهی با آیس کافی سرو می‌شود. همچنین کاپوچینوها بسیار خوشمزه بوده و به شما انرژی بیشتری برای گشت و گذار در آنتالیا می‌بخشند. در کنار اینها، شیرینی کونفه را نیز توصیه می‌کنیم که یک دسر لذیذ ترکی است و با پنیر تهیه می‌شود. و البته بستنی ترکی نیز، طرفداران بسیاری در این کافه دارد.

 

۷ رستوران عالی کناکلی در آلانیا

آدرس: Tahıl Pazarı Mah., Şarampol Caddesi MarkAntalya AVM No:88, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Caffebus

این کافه، در واقع یک ون فولکس واگن کمپر به رنگ نارنجی است که شبیه یک پیشخوان طراحی شده و علاقمندان را به نوشیدن قهوه‌ها و آبمیوه‌های خوشمزه دعوت می‌کند. این فضای خلاقانه، در نزدیکی برج باستانی ساعت آنتالیا و در خیابانی قرار دارد که روزانه افراد زیادی در آن رفت و آمد می‌کنند. بنابراین یک ایستگاه عالی برای نوشیدن است و صاحب این ون نیز، به گرمی و محبت از مشتریان استقبال می‌کند. در ضمن باید گفت برای صرف قهوه، ۲ گزینه در پیش رو دارید: قهوه سنتی ترک و قهوه انگلیسی که هر دوی اینها با دقت و عشق تهیه می‌شوند.

آدرس: Kılınçarslan, Kecili Park, Civelek Sk. No:34, 07100, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Demlik

این کافه بار، بیشتر شبیه یک حیاط خلوت زیبا و دنج است تا کافه! درختان و گل‌های بسیار، راهروهای متعدد و میز و صندلی‌های زیادی این فضا را پر کرده‌اند. البته محیط سرپوشیده‌ای وجود دارد که به نظر می‌رسد ترکیبی بین یک کافه و یک بار باشد. حقیقت این است که این مکان راحت و دنج، به شما احساس بودن در خانه خودتان را می‌دهد. تابلوهای زیادی دیوارها را تزئین کرده‌اند و البته کل این مکان در عین حال، حرفه‌ای و آرامش بخش به نظر می‌رسد. بعلاوه پرسنلی خوش برخورد و مهربان، خدمات دلپذیری را به شما ارائه می‌دهند. جالب است بدانید منوی نوشیدنی آنقدر متنوع است که شما را شگفت زده می‌کند.

در عین حال مانند هر کافه‌ای در ترکیه، اینجا هم می‌توانید انتظار قهوه سنتی ترک را در کنار اسپرسوهای معمولی و غیره داشته باشید. قهوه به سرعت و با دمای مناسب سرو می‌شود و همیشه نه خیلی گرم است و نه سرد. در کنار اینها می‌توانید برای رفع گرسنگی، از انواع کباب و سالادها و سایر دسرها نیز برخوردار شوید.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی در آنتالیا

آدرس: Kılınçarslan, Zafer Sk. No:16, 07310 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

The Green Point Cafe Brasserie

اینجا مکانی باشکوه بوده و خصوصا بسیار مناسب خانواده‌هایی است که دارای فرزند خردسال هستند. زیرا از فضای بازی و چمن و محیطی دلباز و زیبا برخوردار است و راحتی و آرامش را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. در واقع این کافه برای تمام سنین جذاب بوده و منوی منحصر به فردش نیز به جذابیتش افزوده است. در واقع این مکان مفرح، برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و برگزاری جشن‌های کوچک به شدت پیشنهاد می‌شود.

علاوه بر طعم‌های بین المللی، انواع بی نظیری از غذاهای ترکی را در این کافه رستوران تجربه خواهید کرد. صبحانه‌های این کافه نیز طرفداران بسیاری دارند. همچنین انواع وافل‌ها، بستنی دوندورما، مندو، نوشیدنی‌ها و سوپ در این کافه به یادماندنی به استقبالتان خواهند آمد.

آدرس: Altınkum Mahallesi Konyaaltı Caddesi Kent Meydanı Parkı Bağımsız Bölüm K/2, 07070 Konyaaltı/Antalya, Turkey

 

Türk Kahvesi

این کافه که در مجاورت موزه Side Sualti واقع شده است، غذاهای خوشمزه ترکی و قهوه‌های بی نظیری را سرو می‌کند. بعلاوه، پیتزاهای کاملا پخته شده نیز طرفداران بسیاری در این کافه دنج و مدرن دارند. از دیگر گزینه‌های محبوب می‌توان به برگرها، پاستا، سوپ، منمن و ساندویچ‌ها اشاره کرد.

این مکان، به دلیل خدمات عالی و پرسنل صمیمی و حرفه ای‌اش نیز شهرت دارد که همیشه برای کمک به مشتریان آماده هستند. قیمت‌ها نیز در این کافه، مقرون به صرفه بوده و موقعیت مکانی و دسترسی به اینجا بسیار عالی است. گفتنی است که مشتریان می‌توانند علاوه بر صرف غذاهای باکیفیت و لذیذ، از شنیدن موسیقی زنده نیز نهایت لذت را ببرند.

 

معرفی ۱۱ رستوران منحصر به فرد آنتالیا

آدرس: Yeni, 2450. Sk. No:6, 07060 Kepez/Antalya, Turkey

 

Schiller Kaffee & Franco's Pizza

اگر گذرتان به این غذاکده زیبا و جذاب افتاد، حقیقتا طعم پیتزا، بوزارا و شنیسل‌های خوش پخت آنرا را دوست خواهید داشت. بسیاری از منتقدان می‌گویند که چیزکیک‌ها نیز خوشمزه هستند. همچنین توصیه می‌کنیم چای خوب، لاته یا اسپرسو را امتحان کنید.

بعلاوه فضای صمیمی این کافه، به میهمانان این امکان را می‌دهد که پس از یک روز کاری سخت استراحت کرده و انرژی تازه‌ای کسب کنند. بعلاوه می‌توانید برای استنشاق هوای تازه، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای خورد و خوراک استفاده کنید.

پرسنل بسیار مهمان نواز هستند، خدمات عالی بوده و این امر تاکنون در جذب مخاطب بسیار موثر بوده است.  بعلاوه باید گفت این مکان، وعده‌های غذایی را با قیمت‌های مناسب به شما ارائه می‌دهد. و در نهایت اینکه در اینجا وای فای رایگان به مشتریان ارائه می‌شود، بنابراین نیازی نیست نگران دسترسی به اینترنت پرسرعت باشید.

آدرس: Güzeloba, Çağlayangil Cad 47/A, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Castle Cafe & Bistro

و در نهایت باید بگوییم اینجا یک کافه منحصر به فرد است، زیرا بر روی صخره‌ای مشرف به مدیترانه، در کنار برج قدیمی هیدیرلیک واقع شده است. منظره اطراف کافه، به خصوص در هنگام غروب خورشید بسیار زیباست. نکته قابل توجه این است که این کافه، محبوبیت بالایی در میان مردم محلی دارد و این پارامتر مهمی است که نشان می‌دهد کیفیت خدمات و غذاهای این مکان عالی هستند. این کافه تابستانی که میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز را ارائه می‌دهد، با پرسنلی خوش برخورد و خدماتی عالی مهمانان را غافلگیر می‌کند.

قهوه‌های اینجا نیز مثال زدنی هستند و می‌توانید از طعم‌های مختلف قهوه ترک و برخی گزینه‌های دیگر نظیر اسپرسو بهره مند شوید. اما این همه ماجرا نیست! زیرا در واقع منوی این کافه بسیار غنی بوده و می‌توانید انواع خوراکی‌ها و دسرهای لذیذ را در آن بیابید. هر چند که پیشنهاد ما به شما، غذاهای ویژه دریایی است.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا

آدرس: Kilincaslan Mah. Hidirlik Sok. No: 48, Antalya, Turkey

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران