بهترین هتل‌های بزرگسالان در آنتالیا (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌های بزرگسالان در آنتالیا (بخش دوم)

در بخش اول این نوشته، به مرور هتل‌های بزرگسالان محبوب در آنتالیا پرداختیم و ۷ هتل ۴ و ۵ ستاره را به شما معرفی کردیم. هتل‌هایی که تنها افراد بالای ۱۶ یا ۱۸ سال امکان اقامت در آن‌ها را دارند. در ادامه و در این نوشته نیز تعداد بیشتری از این هتل‌ها را به شما معرفی خواهید کرد تا از میانشان، هتل محبوب خود را برای اقامت در تور آنتالیا انتخاب نمایید.

 

هتل سانپرایم سی‌-لانج آنتالیا (Sunprime C-Lounge)

این هتل ۵ ستاره‌ی بزرگ و لوکس، کار خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده و ۱۶۵ اتاق و سوییت دارد که در ۶ طبقه قرار داده شده‌اند. طراحی شکیل و مدرن که در اتاق‌ها و فضای عمومی هتل مشاهده می‌کنید، یکی از مهم‌ترین خصایص این مجموعه فوق‌العاده است. هتلی که در ۲ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و شما به راحتی می‌توانید به سراغ مراکز خرید و تفریحی در آنتالیا نیز بروید و از جاذبه‌های شهری نیز دیدن نمایید. هتل سانپرایم سی-لانج مجموعه‌ای مفرح است که امکانات رفاهی بسیار خوبی را نیز برای مهمانانش ترتیب داده است. اتاق‌ها شیک و عالی هستند و همگی دارای بالکن اختصاصی بوده و به اینترنتی رایگان بی‌سیم دسترسی دارند.

تنوع زیادی در مورد اتاق‌ها وجود نداشته و تنها از نظر منظره‌ای که ارائه می‌دهند از هم متمایز هستند و تنها یک مدل سوییت برای اجاره وجود دارد. این هتل دارای یک مرکز اسپا و سلامتی بزرگ و لاکچری، سالن ورزشی بزرگ و مجهز، چند استخر بزرگ، ساحل اختصاصی و شیک و یک اسکله چوبی اختصاصی و چندین زمین ورزشی و سالن‌های تفریحی است. همچنین چند رستوران این مجموعه به ارائه غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای پرداخته و حتی در خود ساحل و اسکله نیز می‌توانید برای صرف غذا یا نوشیدنی، چیزی برای خود سفارش دهید.

 

بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو آنتالیا

آدرس: Ahmet Tokuş Bulvarı 7. Sokak No:1 Oba Mevkii

شماره تماس: 00902425142000

 

هتل آدام و ایو آنتالیا (Adam & Eve)

آدام و ایو یکی از هتل‌های معروف بزرگسالان در آنتالیا به حساب می‌آید. این هتل ۵ ستاره بزرگ البته اصلا جایی آرام و بی سر و صدا نیست ودر عوض جایی شاد و مفرح، مملو از تفریحات مختلف بوده که تنها برای بزرگسالان ۱۸ سال ساخته شده است. این مجموعه دارای چند استخر بزرگ بوده و با توجه به این که درمنطقه بلک قرار گرفته، در کنار داشتن ساحلی زیبا و مجهز، امکان دسترسی به منابع طبیعی مختلف و چندین ساحل دنج را نیز برایتان فراهم خواهد کرد.

هتل آدام و ایو، مکانی شاد و سرزنده است و این را می‌توان از دکور سفید و قرمز، جشن‌های بزرگ و شلوغ، نایت کلاب اختصاصی بزرگ و برنامه‌های تفریحی متعددی که برای مهمانانش ترتیب می‌دهد شناخت. اقامتگاه‌های این مجموعه نیز بزرگ و زیباست و همین طراحی سفید و قرمز در آن‌جا نیز حفظ شده است. این مجموعه زیبا دارای چند رستوران بسیار عالی و ۶ بار است که از جمله آن‌ها می‌توان به بار ساحلی، دیسکو بار و یک بار در روفتاپ اشاره کرد. مرکز اسپا و سلامتی، سالن بدن سازی، زمین‌های ورزشی و امکنات متعدد دیگری هم برای این هتل منظور شده که گفتن از همه‌ی آن‌ها در حوصله‌ی این نوشته نمی‌گنجد.

 

برترین هتل‌های لاکچری آنتالیا

آدرس: Iskele Mevkii Antalya, 07500 Belek

شماره تماس: 00908508507070

 

هتل پاشا پرنس آنتالیا (Pasha's Princess)

این هتل زیبا در زمره هتل‌های لاکچری و البته آرام برای اقامت در تور آنتالیا به حساب می‌آید که ورود به آن‌جا تنها برای افراد بالای ۱۶ سال ممکن خواهد بود. هتل پاشا پرنس پشت به طبیعت کوه‌های توروس ساخته شده و ۱۰ کیلومتر تا کِمِر فاصله دارد. فضای کلی این ریوزرت نسبتا کوچک، مجلل و زیباست و یک ساحل اختصاصی زیبا نیز در مقابل خود دارد که بخشی از ساحل معروف کامیوا را شامل می‌شود.

اتاق‌های این هتل به شکل کلاسیک و بسیار زیبا تزیین شده و همچنین سوییت‌های بزرگی نیز وجود دارد که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. هتل دارای یک استخر بزرگ و زیبا بوده و درون ساحل نیز، امکاناتی عالی برای استراحت و آفتاب گرفتن و همچنین انجام بعضی از تفریحات آبی مهیا شده است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌ها و بارهای مجلل، اسپا لوکس و سالن ورزشی کوچک اشاره کرد.

 

هتل ۵ ستاره‌ کلاب سرا آنتالیا

آدرس: Uzunçınar Mah. Turizm Cad, 07980 Kemer

شماره تماس: 00902428247502

 

هتل و اسپا سلنا آنتالیا (Selene Beach & Spa Hotel)

این هتل ۵ ستاره نیز در زمره هتل‌های بسیار بزرگ آنتالیا قرار نمی‌گیرد اما فضای داخلی بسیار شیک، یک استخر بزرگ در حیاط اصلی، یک استخر بر روی تراس و استخری بر روی روف تاپ این هتل را به مکانی جذاب برای اقامت بدل کرده است. جایی که دارای رستوران‌های بسیار با کیفیت با غذاهای عالی و یک مرکز اسپا و سلامتی مجهز، زیبا با کارکنانی زبده است. هتل و اسپا سلنا برای آن‌هایی که به دنبال یک اقامت آرامش بخش در فضایی مجلل با امکانات رفاهی کامل هستند، انتخابی عالی است. این مجموعه در کل دارای ۲۰۴ اتاق بوده که شامل ۱۹۰ اتاق استاندارد، ۱۲ سوییت و ۲ اتاق مخصوص افراد با معلولیت جسمی می‌شود.

ساحل اختصاصی این هتل در یک خلیج کوچک واقع شده که در گذشته‌ی دور، اسکله‌ای کوچک برای تردد قایق‌ها و داد و ستد در آن‌جا واقع شده بود. این ساحل دارای فضایی زیبا، آبی آرام و شفاف و همچنین امکانات خیلی خوبی برای استراحت و تفریح است. البته همه چیز در سلنا تنها به رفاه ختم نشده و برنامه‌های تفریحی مختلفی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است که از جشن‌های شبانه و کلاب اختصاصی تا برگزاری برنامه‌های موزیکال را شامل می‌شود. زوج‌های جوان می‌توانند، برنامه یک شام عاشقانه را در این هتل بچینند. این برنامه با نوشیدنی اختصاصی و میزهای تزیین شده هم در ساحل و هم در روفتاپ هتل قابل برنامه‌ریزی است.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره بلک در آنتالیا

آدرس: Türkler, Gölcük mevkii, 07407

شماره تماس: 00902422540311

 

ریزورت فلورا گاردن بیچ آنتالیا (Flora Garden Beach)

یکی دیگر از هتل‌های زیبای ۵ ستاره آنتالیا که عموما برای زوج‌ها پیشنهاد می‌شود. فلورا گاردن بیچ دارای یک ساحل ۸۵۰ متری اختصاصی بسیار زیباست که حدودا ۱۷ کیلومتر از ماناوگات دور بوده و از فرودگاه نیز ۸۵ کیلومتر دور است. البته با توجه به فاصله‌ی نسبتا زیاد تا مرکز شهر، ممکن است رفت و آمد به مراکز خرید و تفریحی برایتان سخت باشد، اما از طرفی خود هتل امکانات بسیار زیادی دارد که تا حد زیادی شما را از محیط بیرون بی‌نیاز می‌کند.

۵ رستوران بسیار عالی که انواع غذاهای ترکی و بین‌امللی را پخت می‌کنند، فضای داخلی و محیط بیرونی شاد، مجلل و البته مملو از امکانات رفاهی، داشتن چندین استخر به صورت روباز و سرپوشیده، بیش از ۲۰ زمین برای انجام ورزش‌های مختلف از جمله تنیس و فوتبال و خیلی امکانات دیگر از جمله این خدمات هستند. ساحل زیبای هتل با آب شفاف و عالی و فضای کم‌عمق که برای آبتنی مناسب است، آن‌قدر زیباست که احتمالا چند ساعتی از زمان سفر به آنتالیا را در آن‌جا برای عکاسی صرف خواهید کرد.

آدرس: Çavuşköy Köyü/ Manavgat/ Antalya, 07610 Çavuşköy Köyü/ Manavgat

شماره تماس: 00902425055151

 

هتل و اسپا میشل آنتالیا (Michell Hotel & Spa)

میشل یکی از هتل‌های ۵ ستاره نسبتا ارزان در لیست امروز ماست که البته فضای شیکی دارد و اتاق‌های زیبا و مدرنش همراه با بالکن اختصاصی، اقامتی بسیار خوب را برایتان در تور آنتالیا رقم خواهد زد. این هتل چیزی نزدیک به ۵ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا دور است و کار خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده. قرار گیری در منطقه‌ی کوه تائوروس، زیبایی‌های طبیعت آن‌جا را برای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین دسترسی به ساحل بزرگ مجموعه نیز، آبتنی و انجام تفریحات آبی را برایتان ممکن می‌کند.

 

هتل ۵ ستاره مگاسرای وست بیچ آنتالیا

مجموعه میشل دارای امکانات تفریحی بسیار خوبی هم است. این مکان جدا از دیسکو اختصاصی و اجراهای زنده شبانه، دارای یک سالن تفریحی برای انجام بازی‌های میزی بوده، برنامه‌های تفریحی گروهی برپا می‌کند، زمین تنیس و مینی گلف دارد و همچنین فضایی برای انجام والیبال ساحلی نیز برای مهمانان مهیا شده است. اما یکی از بهترین بخش‌های هتل، امکانات کامل برای انجام تفریحات آبی از جمله پاراشوت، جت اسکی، اسکی روی آب و بانانا است که البته هزینه‌ی اضافی برایتان به همراه خواهد داشت. فراموش نکنید که اقامت در این هتل برای افراد بالای ۱۶ سال ممکن است.

آدرس: Kestel Mevkii

شماره تماس: 00902427450987

 

ریزورت ساحلی و اسپا هون آنتالیا (Heaven Beach Resort & Spa)

ریزورت هون یا همان بهشت، در منطقه کیزیلاغاچ در نزدیکی سیده قرار گرفته است و تا فرودگاه آنتالیا ۷۱ کیلومتر فاصله دارد. این مجموعه بزرگ از آن دست اقامتگاه‌های شاد و دوست داشتنی است که دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی بوده و فعالیت‌های گروهی مختلفی در این محل برپا می‌شود. اتاق‌های هتل شیک بوده و دارای بالکن هستند اما آن تجمل یک هتل ۵ ستاره گران قیمت را ندارند.

 

اقامت در هتل‌های لاکچری آوسالار در آنتالیا

هتل دارای چند استخر روباز و یک استخر سرپوشیده بوده و ساحل اختصاصی بزرگی برایش در نظر گرفته شده است. این ساحل در امتداد یک باغ بزرگ و فضای سبز بوده که چندین زمین ورزشی همچون زمین تیراندازی با کمان در آن‌جا واقع شده است. وجود امکانات عالی برای تفریحات آبی، کلاب شبانه بزرگ با برنامه‌های تفریحی مختلف، پخش فیلم در سینمای کوچک، تورهای پیاده روی، موسیقی زنده و خیلی کارهای دیگر هستند که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و جالب این که اغلب آن‌ها به جز تفریحات آبی و اجاره‌ی دوچرخه، همگی رایگان هستند. این هتل چندین رستوران مختلف، اسپا و امکانات مختلف برای استراحت در فضای باز را هم به مهمانانش ارائه می‌کند.

آدرس: Kızılagaç Mevkii Kızılağaç Turizm Merkezi, 07600 Manavgat

شماره تماس: 00902427450475

 

منبع

 

۱۵ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران