بهترین بوتیک هتل‌های آنتالیا برای اقامتی راحت و مقرون‌ به صرفه

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین بوتیک هتل‌های آنتالیا برای اقامتی راحت و مقرون‌ به صرفه

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین نقاط ساحلی ترکیه برای سفرهای تابستانی میان گردشگران سراسر دنیا است. شما می‌توانید از سواحل ماسه‌ای زیبا، آب‌های آبی تمیز و تپه‌های پوشیده و از درختان لذت ببرید و در نقاط باستانی و تاریخی آن دیدن کنید.اما یکی از نکاتی که می‌تواند بر کیفیت سفر شما با تور آنتالیا تاثیر مستقیم بگذارد مساله اقامتگاه است. آنتالیا به واسطه اهمیت گردشگری‌اش میزبان طیف گستره‌ای از انواع هتل‌هاست. اگر می‌خواهید در هتلی مناسب با امکانات قابل قبول نه چندان گران قیمت اقامت کنید می‌توانید بوتیک هتل‌های درجه یک آن را مد نظر قرار دهید.

 

Hoyran Wedre Country Houses

اگر علاقه‌مند به تم روستایی هستید و می‌خواهید تجربه‌ای راحت و در عین حال به دور از طراحی‌های مدرن و بیش از حد سفید داشته باشید هویران ورده جایی است که باید به آن بروید. شما می‌توانید با نیم ساعت ماشین سواری از مرکز شهر به حاشیه روستایی باستانی و قدیمی بروید و در بوتیک هتل هویران ورده که اتاق‌هایش تمی روستایی و مدیترانه‌ای دارد اقامت کنید. در اطراف این هتل خرابه‌های شهر باستانی ۲۵۰۰ ساله، درختان بلوط هزار ساله و کوه‌های سر سبز و آرام قرار گرفته که می‌توانید در آن‌ها کاوش کرده و از نقاط تاریخی اطراف بازدید کنید. آرامش این هتل تعطیلاتی کاملا آرام به شما هدیه می‌کند. از هوای لطیف و نسیم خنک لذت ببرید و برای بازگشت به زندگی روزمره تجدید قوا کنید.

 

معرفی ۵ هتل لاکچری آنتالیا، شهر تفریحی و ساحلی

 

 

Hoyran Wedre Country

 

 

آدرس: Kapaklı Köyü Hoyran Mahallesi No:25, Demre-Antalya

تلفن: +90 (242) 875 11 25

 

 

هتل Fidanka Houses

هتل فیدانکا یکی از زیباترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در آنتالیا به دنبال آن باشید. طراحی داخلی با استفاده از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و وسایل گل گلی زیبا بسیار گرم و صمیمی است. شما به محض ورود به هتل عاشق دکوراسیون آن خواهید شد و کاملا در اتاق‌ها احساس راحتی خواهید کرد.تخت‌های بزرگ سفید، تراس‌های چوبی رو دریا، تخت‌های پر کوسن برای استراحت و تماشای دریا از تراس همگی به راحتی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این بوتیک هتل کوچک و فوق‌العاده تنها ۱۱ اتاق خصوص ارائه می‌دهد. بنابراین قبل از رفتن بهتر است اتاقی رزرو کرده باشید. شما می‌توانید در استخر زیبا و محاصره در انواع گل و گیاهان شنا کنید و یا در یکی از آلاچیق‌های چوبی سنتی به استراحت بپردازید. به علاوه در در فاصله ۳۰۰ متری شما با یک پیاده‌روی کوتاه در دسترس‌تان قرار دارد. شما با اقامت در این هتل خودتان را به دنیای رنگ‌ها مهمان می‌کنید. همچنین اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، استخر روباز، سیستم تهویه هوای مطلوب، خدمات کودکان و اتاق خشکشویی از ویژگی‌های برجسته آن شمرده می‌شود.

 

 

Fidanka Houses

 

 

آدرس: Kışla Mevkii Zeytinlik Caddesi No:19, Kalkan, 07960, Turkey

تلفن: +90 242 844 12 45

 

 

Olympos Mountain Lodge

بوتیک هتل کوه المپیوس در کنار جاده‌ای طیبعی و جنگلی زیر شاخ و برگ سر سبز درختان قرار گرفته است. المپیوس متعلق به خانوم وکیل و همسر معمارش است که سعی کرده‌اند با تلفیق سبک روستایی کوه المپیوس و امکانات مدرن و شیک، اقامتگاهی سازگار با محیط زیست و رضایتبخش برای گردشگران فراهم کنند. شما می‌توانید از امکانات این هتل استفاده کنید، در تخت‌های بزرگ و راحت بخوابید و روزتان را با مناظری چشمگیر و دیدنی شروع کنید. در استخر آن شنا کنید و یا در مسیر لاسیان به پیاده روی و کاوش بپردازید. اگر احساس گشنگی کردید در رستوران آن غذاهای خوشمزه  باکیفیت بخورید و شب‌ها قبل از خواب همراه همسرتان به کافه آن بروید و با نوشیدنی‌های خنک از خودتان پذیرایی کنید. اگر فرزند کوچک همراه‌تان است اصلا نگران نشوید. زیرا این هتل خدمات کودکان هم ارائه می‌دهد. استخر روبار و سرویس خشکشویی از دیگر مزیت‌های این بوتیک هتل شمرده می‌شود.

 

راهنمای سفر یک روزه به آنتالیا، شهر ساحلی شورها و حال‌ها

 

 

Olympos Mountain

 

 

آدرس: No:40 Kemer, Beycik Köyü Yolu, 07980 Kemer/Antalya, Turkey

تلفن: +90 242 816 12 46

 

 

Mehtap Pansiyon

اگر از آن دسته افراد سختگیری هستید که دوست دارید امکانات رفاهی را در بستری زیبا و همه چیز تمام دریافت کنید پانسیون مهتاب قطعا نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. این هتل کوچک که در روستای دوست داشتنی کاله سیمنا واقع شده نمایی سراسری از دریا را پیش روی چشمان شما به نمایش می‌گذارد. سقف این هتل بوتیک خوش منظر شبیه به معبد Sunken به نظر می‌رسد. تراس‌های چوبی پوشیده از گل‌های رنگی در پس زمینه درخشان دریا نمایی دوچندان داشته و عطر ملایم آن‌ها کاملا شما را مسخ می‌کند. اگر از معتادان اینستاگرام هستید می‌توانید تا مدت‌ها خوراک اینستاگرام‌تان را با عکس‌های این هتل فراهم کنید.

 

 

Mehtap Pansiyon

 

 

آدرس: Kale Simena, Demre-Antalya

تلفن: +90 242 874 21 46

 

 

Olympos Lodge

اگر دوست دارید چیزی بیشتر از لمیدن روی سواحل آنتالیا را به دست بیاورید بوتیک هتل Olympos Lodge در نزدیکی خط ساحلی سیرالی از گزینه‌های مناسب شما خواهد بود. این هتل باغ جذاب با ظرافت‌های دکوراسیون داخلی، ساحل خصوصی، و ۱۳ کلبه ییلاقی لوکس و آرامش‌بخش، تعطیلاتی کاملا به یاد ماندنی به شما هدیه خواهد داد. در دریا شنا کنید، در آلاچیق‌ها به استراحت بپردازید و زیر شاخ و برگ درختان شام بخورید. شما می‌توانید در ساحل خصوصی‌تان به استراحت و تفریح بپردازید و تعطیلاتی به دور از شلوغی را تجربه کنید.

 

۷ مرکز مجلل اما ارزان ماساژ در هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

 

 

Olympos Lodge

 

 

آدرس: Çıralı PK 38 Antalya, Kemer-Antalya

تلفن: +90 242 825 71 71

۰۳ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 01 مرداد 1400)

نظرات کاربران