اقامت در هتل‌های لاکچری آوسالار، آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامت در هتل‌های لاکچری آوسالار، آنتالیا

تور آنتالیا از پرفروش‌ترین تورهای نیمه اول سال در ترکیه است و از خرداد این موج شلوغی توریستی شدت می‌گیرد و تا آخر مرداد ادامه می‌یابد. به علاوه به خاطر روزهای آفتابی و ادامه گرما تا شهریور حتی تا روزهای ابتدایی مهر هم شاهد این هستیم که آب گرم و مناسب شنا است. به همین دلیل توریست‌ها تا جای ممکن از فرصت‌ها استفاده می‌کنند. اما این موج شلوغی برای خیلی‌ها خوشایند نیست، افرادی که به کنج خلوت‌تری نیاز دارند و کلا روحیه انزواطلبی دارد، یا افرادی که بعد از ماه‌ها استرس کاری به دنبال رفع خستگی و تمدد اعصاب هستند. بنابراین شهرستان‌های مجاور و نقاط توریستی کوچک‌تر مورد توجه قرار می‌گیرند. آوسالار یکی از این جاهای جذاب و زیبا است که در حاشیه دریای مدیترانه واقع شده و تعیلاتی خاطره‌انگیز را ارائه می‌دهد.

 

Selene Beach & Spa Hotel - Adult Only

این هتل که در فاصله ۱ دقیقه‌ای از ساحل در آوسالار واقع شده، جایی برای اقامت توریست‌های بزرگسال است. این هتل دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن استراحت مشترک است.اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا است که با فضای سبز زیبایی در باغ روح‌نوازش ارائه می‌دهد که می‌توانید در آن استراحت کنید. اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان، هر کدام دارای حمام اختصاصی هستند از امکانات کلی اتاق‌های این هتل هستند در حالی که همه این‌ها میز و تلویزیون صفحه‌تخت و قسمت نشیمن ارائه می‌دهند اما در جزئیات با هم متفاوت هستند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان است. هتل سلن دارای تراسی دلباز هم هست که در آن می‌توانید از تماشای مناظر اطراف و هواخوری لذت ببرید. این هتل اساسا برای استراحت بزرگسالان طراحی شده و امکانات و ویژگی‌های مخصوص زیادی ارائه می‌دهد.

 

آدرس: Turkler Mah., Golcuk Mevkii No:11, Alanya, 07407 Avsallar, Turkey

 

White City Resort Hotel - Ultra All Inclusive

این هتل ۵ ستاره و لوکس در منطقه فوگلا واقع شده و با امکانات برجسته‌ای مثل استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز اسپا و اتاق‌های مدرن از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. به علاوه این هتل ساحلی دارای یک منطقه ساحلی خصوصی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتابی رایگان است. اتاق‌های وایت سیتی ریزورت که به سبک معاصر تزئین شده‌اند، دارای تلویزیون، تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان هستند. همه اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند و برخی از اتاق‌ها منظره دریا نیز دارند. صبحانه روزانه به سبک بوفه باز سرو می شود. این رستوران هم خدمات آلاکارته و هم بوفه را برای ناهار و شام ارائه می دهد. مرکز اسپا شامل سونا و امکانات ماساژ می‌شود و یک مرکز تناسب اندام مجهز نیز در محل موجود است. به علاوه در طول روز می‌توانید از نوشیدنی‌های تازه در بار لذت ببرید.

 

معرفی هتل ۳ ستاره Himeros Beach آنتالیا

 

آدرس: Fugla Mevkii Avsallar, 07410 Avsallar, Turkey

 

Annabella Diamond Hotel - All Inclusive

هتل آنابلا دیاموند از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره آنتالیا است که در کنار دریا یک ساحل شنی خصوصی با صندلی‌های استراحت رایگان و چترهای آفتاب ارائه می‌دهد. این هتل دارای یک استخر روباز با ۳ سرسره آبی، اتاق های مجهز به تهویه مطبوع و مرکز اسپا بوده و اقامتی رویایی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. اتاق‌ها با سلیقه با مبلمان مدرن تزئین شده‌اند و همه آن‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و وای فای رایگان هستند. در هر اتاق یک بالکن وجود دارد و برخی از اتاق‌ها منظره‌ای به دریای مدیترانه نیز دارند. به علاوه رستوران آنابلا غذاها را به سبک بوفه باز سرو می‌کند. بارها انواع نوشیدنی‌های غیراسلامی و  اسلامی را در طول روز ارائه می‌دهند. یک مرکز تناسب اندام مجهز در هتل وجود دارد‌ و بعد از تمرین، می‌توانید در حمام ترکی استراحت کنید یا از سونا لذت ببرید. یک استخر سرپوشیده نیز در سایت موجود است. فضای هتل عمیقا زیبا و مدرن و دوست داشتنی است و تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما رقم می‌زند. به علاوه این هتل برای اقامت خانواده‌ها نیز انتخابی عالی است.

آدرس: Incekum - Avsallar, 07470 Avsallar, Turkey

 

Numa Bay Exclusive Hotel - Ultra All Inclusive

این یکی دیگر از هتل‌های لوکس ۵ ستاره در فاصل یک دقیقه‌ای ساحل است که با استخر روباز و زمین بازی کودکان به استقبال مهمانانش می‌رود. این هتل دارای تراس و منظره ای از دریا بوده و مهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران لذت ببرند. وای فای رایگان در سراسر ملک و پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. به علاوه برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند و برخی از واحدها دارای منظره‌ای از استخر یا باغ هستند. البته تمامی این اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش هستند و برای راحتی شما، حمام و لوازم بهداشتی رایگان نیز در دستزس قرار داده شده است. به علاوه در اینجا آرایشگاه هم وجود دارد که می‌توانید با هزینه اضافی از امکانات آن بهره مند شوید. به علاوه این هتل دارای یک منطقه ساحلی خصوصی است و کرایه ماشین را هم در دسترس شم قرار داده است.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

آدرس: Gölcük Mevkii Türkler Mah., 07407 Avsallar, Turkey

 

Pegasos Club

هتل لوکس Pegasos Club واقع در آوسالار، چند قدمی ساحل Incekum، اقامتگاه‌هایی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و بار ارائه می‌کند.در  اینجا یکی از هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا است که دارای پذیرش ۲۴ ساعته و باشگاه کودکان بوده و مهمانان می‌توانند از پارک آبی، نوشیدنی و سالن استراحت مشترک بهره مند شوند. در هتل، هر اتاق یک کمد دارد و دارای تهویه مطبوع، گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت است در حالی که اتاق‌های خاصی در این هتل دارای بالکن هستند. اگرچه در تمامی این اتاق‌ها یک مینی بار برای مهمانان فراهم شده است. صبحانه کانتیننتال و بوفه هر روز در اقامتگاه موجود است و یک زمین بازی مخصوص کودکان هم ارائه می‌دهد تا خانواده‌ها با آرامش خاطر از اقامت در اینجا لذت ببرند. اما شما می‌توانید در هتل پینگ پنگ و دارت بازی کنید و سرگرم شوید.

آدرس: Incekum Kasabası Alanya Antalya, 07400 Avsallar, Turkey

 

Granada Luxury Beach-Ultra All Inclusive

این هتل ۵ ستاره و شیک که ۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد در در آوسالار واقع شده و با ۴ دقیقه پیاده روی از ساحل عمومی آوسالار، دارای اقامتگاه‌هایی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و مرکز تناسب اندام است. از جمله امکانات مختلف این ملک می‌توان به بار، سالن مشترک و باغ اشاره کرد. همچنین این هتل دارای استخر سرپوشیده، سونا، سرگرمی‌های عصرانه و پذیرش ۲۴ ساعته است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، چای خوری برقی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و به علاوه اتاق‌های گرانادا لاکچری بیچ-آل اینکلوسیو دارای ملحفه و حوله هستند. مهمانان اقامتگاه می‌توانند صبحشان را با صبحانه بوفه شروع کنند و از روزی آفتابی و سرگرم کننده لذت ببرند. به علاوه دارای زمین بازی است تا بچه‌ها هم مثل پدر و مادرها بتوانند از سفر  اقامت‌شان لذت ببرند و سرگرم شوند. شما نیز می‌توانید در هتل پینگ پنگ و دارت بازی کنید. به علاوه کرایه ماشین نیز در دسترس است.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

آدرس: Avsallar Mahallesi İncekum Caddesi No72 Alanya, 07410 Avsallar, Turkey

 

Azura Deluxe Resort & Spa - Ultra All Inclusive

از دیگر هتل‌های درجه یک و لوکس اینجا هتل آزورا است که با یک ساحل خصوصی، یک استخر روباز با یک پارک آبی و یک مرکز اسپا به استقبال مهمانان خود می‌رود و اقامتی رویایی و فراموش نشدنی را برای آنان رقم می‌زند. وای فای در تمامی مناطق این هتل رایگان است و اتاق‌های مدرن نیز به تهویه مطبوع، بالکن و صندوق امانات مجهز شده‌اند. یک مینی بار و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای در هر واحد موجود است و بیشتر اتاق‌ها دارای منظره دریا هستند. میهمانان می‌توانند غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را از رستوران بوفه اصلی هتل، ۳ رستوران آلاکارت و اسنک بار امتحان کنند. نوشیدنی‌های غیراسلامی یا غیر اسلامی در ۵ بار در محل به صورت رایگان ارائه می‌شود و رستوران‌های الاکارته شامل غذاهای دریایی، عثمانی و ایتالیایی بهترین تجربه سفرتان را برای شما رقم می‌زنند. مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده لذت ببرند. مرکز اسپا شامل سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ و حمام است. مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را می‌توان در یک مکان از جمله بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه‌سواری، غواصی و ورزش‌های آبی لذت برد. در اینجا خدمات دربان ارائه می‌شود. پارکینگ در محل امکان پذیر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ترتیب داده می‌شود.

آدرس: Incekum Mh. 76 Avsallar / Alanya / Antalya / Turkey, 07440 Avsallar, Turkey

 

Pegasos Resort

این اقامتگاه ساحلی واقع در آوسالار، چند قدمی ساحل اینککوم، امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و مرکز تناسب اندام ارائه می‌کند. از جمله امکانات مختلف آن می‌توان بار، یک سالن مشترک، و همچنین یک باغ اشاره کرد. به علاوه این ملک دارای سرگرمی‌های عصرانه و میز پذیرش ۲۴ ساعته است. در این هتل، هر اتاق مجهز به کمد دیواری بوده و ملحفه و حوله ارائه می‌دهد به علاوه امکاناتی مثل تهویه مطبوع، گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت نیز در نظر گرفته شده است همچنین واحدهای لوکس دارای بالکن هستند. صبحانه قاره‌ای هر روز در پگاسوس ریزورت در دسترس است.

 

هتل ۵ ستاره و جذاب Lara Barut Collection در آنتالیا

آدرس: Incekum Kasabasi. Incekum mh D400 cd N.7 Alanya, 07470 Avsallar, Turkey

۱۱ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران