اقامت در هتل‌های رمانتیک آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامت در هتل‌های رمانتیک آنتالیا

تور آنتالیا یکی از زیباترین و رمانتیک‌ترین مقاصد ترکیه است که سالانه زوج‌های بی‌شماری برنامه ماه عسل‌شان را در این منطقه توریستی برنامه ریزی می‌کنند. با وجود سواحل ماسه سفید، آب و هوای گرمسیری و معتدل، امکانات و ورزش‌های آبی و طیف وسیعی از امکانات لوکس و مدرن چه کسی هست که بخواهد همچین مقصدی را از دست بدهد؟ اگرچه وقتی بحث اقامت در میان باشد با وجود طیف وسیع و بی‌شماری از هتل‌ها که در منطقه وجود دارد امکان تشخیص و انتخاب در بین آن‌ها کمی دشوار می‌شود با این همه در این مقاله می‌خواهیم به بررسی هتل‌های عاشقانه آنتالیا بپردازیم.

 

هتل آکرا (Akra Hotel) در آنتالیای ترکیه

این هتل ۵ ستاره شیک و زیبا که در کنار دریا و در مرکز شهر واقع شده، موقعیت مکانی جذابی داشته و می‌توانید در کنار دسترسی به ساحل و امکانات لوکس داخل هتل، از خیابان‌های سرزنده شهر همراه با فضای آرام و گرم مناظر مدیترانه لذت ببرید. بالکن‌هایی با چشم‌انداز دریای مدیترانه یا کوه‌های توروس در تمام اتاق‌های آکرا وجود دارد و اتاق‌های به سبک معاصر آن دارای تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و وای‌فای رایگان هستند. همچنین هتل آکرا دارای چندین رستوران و بار است. Pablito Bistro غذاهای انتخابی از غذاهای ترکی و بین‌المللی شامل غذاهای متنوعی از جمله غذاهای دریایی، نان‌های تازه تهیه شده، پیتزا، غذاهای کبابی و پاستا را سرو می‌کند. به علاوه غذاهای ارگانیک و طیف وسیعی از تنقلات موجود است. رستوران آسمانی با چشم‌اندازی از کوه‌های بی نظیر خلیج، دریای مدیترانه و شهر نیز در طبقه دهم هتل واقع شده است. در کنار این‌ها مرکز سلامتی شامل سونا، حمام ترکی و طیف وسیعی از ماساژ می‌شود و میهمانان می‌توانند در باشگاه مجهز تمرین کنند یا در زمین‌های استراحتگاه تنیس بازی کنند.

 

تابستانی لذت بخش با تور آنتالیا

 

آدرس: Lara Yolu Muratpaşa, 07100 Antalya, Turkey

 

هتل سیبل آنتالیا (Sibel Hotel) در ترکیه

این هتل زیبا و سفید قاب‌های پنجره‌ای چوبی که ۲ دقیقه پیاده تا برج Hidirlik با چشم‌اندازهای پانوراما از دریای مدیترانه فاصله دارد، باغی با درختان نخل، پرتقال و توت دارد که حال و هوای بسیار بانشاطی را در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل سیبل دارای تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با دوش و توالت هستند و وای فای رایگان در سراسر سالن در دسترس است. همچنین در داخل هتل نیز غذا سرو می‌شود که در صورت تمایل می‌توانی همان‌جا میل کنید. صبحانه به صورت بشقاب پر از غذا سرو می‌شود و نوشیدنی‌های تازه را می‌توان از بار سفارش داد. فرودگاه آنتالیا ۱۴ کیلومتر تا هتل سیبل فاصله دارد و سرویس رفت و برگشت در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. به علاوه پارکینگ خصوصی رایگان در دسترس است. فضای داخلی هتل به شدت جذاب و صمیمی است و با اقامت در آن حس می‌کنید به خانه یکی از دوستان‌تان رفته‌اید.

آدرس: Kilicaslan Mah. Firin Sok. No:30 Muratpasa/Kaleici, Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

 

هتل پاسیو در آنتالیا (Patio Hotel) ترکیه

این هتل در بخش تاریخی شهر یعنی کالیچی آنتالیا، در خانه‌ای به سبک عثمانی با پنجره‌های خلیجی واقع شده است. اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان ارائه می‌کند و ساحل کنیالتی آنتالیا تنها ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین هتل پاسیو دارای رستوران سبک الاکارته است که غذاهای محلی سرو می‌کند و یک منطقه غذاخوری در فضای باز نیز دارد به علاوه بار در طول روز نوشیدنی ارائه می‌دهد. دروازه هادریان ۶۰۰ متر دورتر است و ترمینال اتوبوس در ۹ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۱۶ کیلومتری ملک قرار دارد.

 

معرفی مرکز خرید آگورا در آنتالیا

آدرس: Kilicarslan Mah Hesapci Gecidi Sok No 5 Kaleici , Kaleici, 07000 Antalya, Turkey

 

هتل وایت گاردن آنتالیا (White Garden Hotel-Adult Only) ترکیه

این هتل با معماری سبک شهر قدیمی خود دارای استخر روباز، حیاط و تراس روی پشت بام با چشم‌اندازی از کوه‌های توروس در نزدیکی آنتالیا و دریای مدیترانه است. آب اتاق‌ها توسط انرژی خورشیدی گرم می‌شود و فضای داخلی کاملا مدرن است بنابراین از کلیه امکانات روز برخوردار خواهید بود. اتاق‌های مهمان وایت گاردن دارای سقف‌های بلند و کف‌های کاشی‌شده و سفید هستند و شامل تهویه مطبوع، عایق صدا و تلویزیون نیز می‌شوند. شما می‌توانید هر روز صبح، از یک صبحانه سالم با میوه‌های فصلی در حیاط لذت ببرید و صبح‌تان را بانشاط شروع کنید. این هتل مختص ورود و اقامت بزرگسالان است و خانواده‌های دارای فرزند نمی‌توانند در آن بمانند بنابراین فضای هتل آرام و به دور از هیاهو مناسب استراحت و خلوتی عاشقانه است. از دیگر امکانات اینجا می‌توان پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد.

آدرس: Kaleiçi Kılıçaslan Mah. Hesapçi Geçidi No : 9, Kaleici, 07100 Antalya, Turkey

 

هتل اونکل رادا اپارت (Onkel Rada Apart Hotel) در آنتالیا ترکیه

هتل اونکل رادا آپارت با یک استخر روباز فصلی در آنتالیا در منطقه مدیترانه ترکیه واقع شده و آکواریوم آنتالیا تنها ۵ کیلومتر با ملک فاصله دارد و به راحتی در دسترس است. در این هتل پارکینگ خصوصی رایگان در محل فراهم شده و فضای داخلی آن با ساختمان‌های بزرگ و محوطه وسیع به شدت چشمگیر است. همه واحدها دارای بالکن، تهویه مطبوع و قسمت غذاخوری و قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای هستند. آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد. فر، توستر، قهوه ساز و کتری نیز همگی در این آشپزخانه موجود است و ملحفه نیز در اتاق‌ها ارائه شده است. نکته برجسته این که هتل اونکل رادا آپارت دارای مرکز اسپا و تراس نیز بوده و میهمانان می‌توانند از رستوران هتل استفاده کنند. همچنین تحویل مواد غذایی و ناهار بسته بندی شده در صورت درخواست در دسترس است.

 

در آنتالیا، چه غذایی را کجا بخوریم؟

آدرس: Liman Mah. 33 Sok. Onkel Residence Konyaaltı, 07130 Antalya, Turkey

 

هتل کورنر پارک (The Corner Park Hotel) در آنتالیا ترکیه

این هتل ۴ ستاره که تنها ۵۰ متر با ساحل کنیالتی فاصله دارد، اتاق‌های بزرگی با بالکن و رستوران با چشم‌انداز دریای مدیترانه ارائه می‌کند. همه اتاق‌های هتل دارای تلویزیون LCD ماهواره‌ای و مینی بار هستند و اینترنت بی‌سیم رایگان و حمام اختصاصی ارائه می‌دهند. مهمانان در تور آنتالیا می‌توانند از وعده‌های غذایی خوشمزه در رستوران لذت ببرند یا از تراس بزرگ در فضای باز با چشم‌انداز آب لذت ببرند. همچنین یک اسنک بار و بار استخر برای نوشیدنی‌های گوارا و غذای سبک نیز وجود دارد.

آدرس: Arapsuyu Mahallesi, Akdeniz Bulvarı, 603. Sokak, No:2 Konyaalti, 07070 Antalya, Turkey

 

هتل کرون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Antalya) در ترکیه

کرون پلازا آنتالیا که در امتداد ساحل معروف کنیالتی قرار دارد، اقامتگاه‌های ۵ ستاره مجلل و چشم‌اندازهای باز از دریای مدیترانه را ارائه می‌دهد. این هتل که در سال ۲۰۲۰ بازسازی شده و دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، اسپای وسیع و وای فای رایگان است. در اتاق‌ها، مهمانان می‌توانند از تلویزیون صفحه تخت تعاملی لذت ببرند یا از بالکن منظره دریا را تحسین کنند. در برخی از اتاق‌های مجلل کرون پلازا، فضای نشیمن و حمام آبگرم نیز وجود دارد. همچنین کرون پلازا آنتالیا دارای ۳ رستوران است که صبحانه بوفه و غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کنند و وعده‌های غذایی را می‌توان در داخل یا در تراس میل کرد. این هتل سلامت و رفاه مهمانان را در اولویت قرار داده و مرکز تناسب اندام پیشرفته دارای تجهیزات قلبی عروقی و وزنه را در خدمات خود گنجانده است. پنجره‌های کف تا سقف، منظره‌ای از آنتالیا دارند. مرکز اسپا زئوس دارای سونا فنلاندی، حمام ترکی و روسی است. کرون پلازا آنتالیا تعهدات قانونی خود را با رعایت استانداردهای بهداشتی رعایت می‌کند. کارکنان خوش برخورد مهمانان را در طول اقامت حمایت خواهند کرد. میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات فعال است. مرکز فرهنگی آتاتورک ۵.۳ کیلومتر از کرون پلازا فاصله دارد.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه کاس آنتالیا

آدرس: Akdeniz Bulvari Gursu Mah 306. Sk. Konyaalti, 07070 Antalya, Turkey

 

هتل فالکون (Falcon Hotel) آنتالیا در ترکیه

هتل فالکون، اقامتگاهی ۴ ستاره است که در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته، و دارای یک ساحل خصوصی، استخرها و یک باغ چمن است که مشرف به دریای مدیترانه است و حمام سنتی ترکی، سونا و زمین تنیس ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای کف پارکت و بالکن با منظره خشکی و دریا بوده و دارای تهویه مطبوع و مجهز به مینی بار و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. همچنین حمام‌های خصوصی دارای سشوار هستند. هتل فالکون بوفه باز داخلی و خارجی را در رستوران اصلی ارائه می‌دهد که غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. در رستوران و همه بارها نوشیدنی در دسترس است. مهمانان می‌توانند از ماساژ آرامش‌بخش لذت ببرند یا از مرکز تناسب‌اندام دیدن کنند. این هتل دارای استخر روباز با سرسره آبی و زمین تنیس بوده و دسترسی به وای فای در فضاهای عمومی و اتاق‌ها رایگان است. محله تاریخی کالیچی آنتالیا فقط ۵ کیلومتر با هتل و با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان را ارائه می‌دهد.

آدرس: Sirinyali Mah. 1512 Sok. No:3 Lara, 07160 Antalya, Turkey

 

ریزورت و اسپای پورتو بلو آنتالیا (Porto Bello Hotel Resort & Spa) در ترکیه

این اقامتگاه مجلل ۵ ستاره در ساحل کنیالتی و در نزدیکی مرکز شلوغ آنتالیا واقع شده و دارای استخر روباز، زمین تنیس و اسپای مدرن است. اتاق‌های مهمان در Porto Bello Resort & Spa دارای بالکن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و قسمت نشیمن هستند و همه اتاق‌ها مینی بار دارند. همچنین مهمانان پورتو بلو می‌توانند طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی را در رستوران‌های هتل میل کنند که در داخل یا خارج از رستوران سرو می‌شود، همچنین می‌توانید در کنار آن نوشیدنی هم سفارش دهید. گزینه‌های رفاهی در این هتل شامل سونا، جکوزی و خدمات ماساژ می‌شود و استخر روباز آن با درختان نخل احاطه شده است. همچنین یک باشگاه ورزشی مدرن با تجهیزات پیشرفته قلب و عروق وجود دارد.

 

برگزاری مراسم عروسی در ۱۱ مکان عالی در آنتالیا

آدرس: Liman Mah.1. Sok. Konyaalti, 07070 Antalya, Turkey

 

منبع

۰۹ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران