اقامت در هتل‌های بلدیبی، آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامت در هتل‌های بلدیبی، آنتالیا

تور آنتالیا تقریبا معروف‌ترین مقصد تابستانی در ترکیه است که در حاشیه دریای مدیترانه واقع شده و چندین شهر کوچک و بزرگ دیگر را شامل می‌شوند که همگی در تابستان به مقصدی توریستی تبدیل می‌شوند. شاید نه به اندازه شهر آنتالیا اما هنوز هم افرادی هستند که ترجیح می‌دهند از آن شلوغی افراطی شهر آنتالیا به جاهای آرام‌تری پناه ببرند که همان طیبایی و طبیعت را دارند. ما نیز در اینجا برای اقامتی بهتر و متفاوت‌تر بهترین هتل‌های بیلدیبی را بررسی می‌کنیم.

 

Amara Premier Palace Hotel

هتل آمارا پریمیر پالاس واقع در کنار دریای بلدیبی، دارای ساحل خصوصی، استخرهای سرپوشیده و روباز و سرسره‌های آبی است و با امکانات فوق‌العاده‌ای مثل اسپا شامل سونا، حمام ترکی، ماساژ و درمان های مختلف از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و بهترین اقامت را برای آن‌ها رقم می‌زند. اتاق‌های هتل آمارا پریمیر پالاس با دکوراسیون مدرن مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی و وای فای رایگان هستند و همه آن‌ها دارای بالکن و منظره دریا، کوه یا باغ هستند. به علاوه سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است. رستوران اصلی صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز سرو می‌کند جدا از این که ۴ رستوران الاکارته با غذاهای خاور دور، ایتالیایی و عثمانی و غذاهای دریایی وجود دارد که هر چیزی که فکرش را بکنید برایتان حاضر و مهیا می‌کنند.

 

معرفی هتل Trendy Lara در آنتالیا

آدرس: Bahcecik Mah. 38.Sok No:1 Beldibi Antalya, 07985 Beldibi, Turkey

 

Dosinia Luxury Resort-Ultra All Inclusive

این هتل همه چیز تمام لوکس در بلدیبی و ۳ دقیقه پیاده‌روی از ساحل بلدیبی قرار گرفته و اقامتگاه‌هایی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. این ملک دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، و همچنین یک بار و یک باغ بوده و همچنین استخر سرپوشیده، حمام، سرگرمی‌های عصرانه و میز پذیرش ۲۴ هم برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانان خود ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای خوری برقی، دوش، دمپایی و کمد و همینطور ملحفه و حوله هستند و در هر اتاق یک گاوصندوق قرار داده شده، در حالی که اتاق‌های خاصی در اینجا یک پاسیو و برخی دیگر نیز منظره استخر را برای مهمانان فراهم می‌کنند. در هتل هر اتاق با ملحفه و حوله همراه است. مهمانان هتل Dosinia Luxury Resort-Ultra All Inclusive هر روز صبح می توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند و روزی بی‌نظیر را آغاز کنند. به علاوه هتل زمین بازی برای بچه‌ها تدارک دیده که اقامت خانواده‌ها را دلپذیرتر می‌کند در حالی که می‌توانید دارت بازی کنید. به علاوه کرایه ماشین نیز در دسترس است. از نزدیک‌ترین جاها ساحل گوینوک در ۲۰ دقیقه پیاده‌روی و پارک ساحلی Beldibi در ۶.۱ کیلومتری هتل قرار دارند.

آدرس: Beldibi Mah. Baskomutan Ataturk Cd. No:508 Kemer / Antalya, 07994 Beldibi, Turkey

 

Baia Kemer Club

اینجا یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا است. این هتل با ساحل خصوصی، ۵ استخر روباز و حمام ترکی، زمین تنیس، تیراندازی با کمان و زمین مینی فوتبال طوری طراحی شده تا شما از هر دقیقه اقامت در اینجا لذت ببرید. نه تنها اینترنت بی‌سیم رایگان در همه جا در دسترس است بلکه چیزی که انتظارش را ندارید این است که آن‌ها دوره‌های غواصی برای تمامی سطوح مهارتی برگزار می‌کنند. اتاق‌های بایا کمر کلاب با تهویه مطبوع دارای تلویزیون LCD ماهواره‌ای، صندوق امانات و بالکن هستند و حمام خصوصی مجهز به دوش و سشوار ارائه می‌دهند. همچنین رستوران‌های آلاکارته غذاهای مدیترانه‌ای و غذاهای مخصوص گوشت و کباب ارائه می‌دهند. Pool Bar، Sunset Beach Bar و Terrace Lounge نیز برای نوشیدنی‌های سرد و گرم ایده‌آل هستند. مهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام، امکانات ماساژ و ایروبیک بهره مند شوند. زمین بازی، استخر کودکان و مینی کلاب موجود است و می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز و بیلیارد لذت ببرید.

 

معرفی هتل Adam & Eve آنتالیا

آدرس: Cifte Cesmeler Mah. Ataturk Cad. No:147 Beldibi, 07985 Beldibi, Turkey

 

Grand Ring Hotel

هتل گرند رینگ با ارائه یک استخر روباز، یک منطقه ساحلی خصوصی و یک رستوران، در بلدیبی واقع شده و دسترسی به وای فای را برای مهمانان خود فراهم آورده است. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، بالکن و مینی بار است و حمام خصوصی با سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی رایگان نیز دارد، امکانات اضافی شامل صندوق امانات و ملحفه می‌شود. میهمانان می توانند از برنامه ورزشی خود در مرکز تناسب اندام هتل پیروی کنند و یک مربی ورزشی حرفه‌ای فعالیت‌ها را سازماندهی می‌کند و یک کلوپ شبانه نیز وجود دارد. شما می‌توانید در کنار استخر بزرگ هتل روی تخت‌های آفتابی دراز بکشید و یا به گروه ورزش صبحگاهی و یوگا ملحق شوید.

آدرس: Göynük Mah. Başkomutan Atatürk Cad. No:512 Beldibi / Kemer, 07980 Beldibi, Turkey

 

Onkel Resort Hotel

این اقامتگاه در کنار ساحل قرار گرفته و اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. این هتل دارای یک ساحل خصوصی، و اتاق‌های تهویه‌ هوا با Wi-Fi رایگان و بالکن مبله با چشم‌انداز پانوراما است. اتاق‌های هتل اونکل ریزورت دارای مبلمان مدرن هستند و به تلویزیون صفحه تخت و مینی بار مجهز شده‌اند در حالی که فقط برخی اتاق‌ها دارای کمد دیواری و قسمت نشیمن جداگانه هستند. صبح‌ها، هتل اونکل ریزورت صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند جدا از این که چندین رستوران وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی را ارائه می‌دهند. همچنین دارای یک بار ویتامین، و یک کلاب هم هست. شما می توانید در یک صندلی آفتابگیر کنار استخر روباز استراحت کنید یا از ماساژ لذت ببرید. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام است و سالن‌های استراحت در کنار ساحل با سقف‌های کاهگلی نیز ارائه می‌دهد. هیچ شکی نیست که اینجا می‌توانید اقامتی فوق‌العاده و رویایی را تجربه کنید.

 

معرفی بهترین هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا

آدرس: Atatürk Cad. Çifteçeşmeler Mevkii Beldibi 3 Konyaaltı, 07220 Beldibi, Turkey

 

Seagull Hotel

هتل Seagull که درست در کنار دریا قرار دارد، دارای یک ساحل خصوصی با پرچم آبی و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با منظره دریا یا کوه است. به علاوه امکانات متعددی از جمله استخر روباز، سونا، حمام ترکی و فعالیت‌های ورزشی را ارائه هم می‌دهد. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون شیک دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، یخچال، گاوصندوق و حمام اختصاصی هستند و هر اتاق بالکنی دل انگیز ارائه می‌دهد. رستوران اصلی صبحانه، ناهار و شام را به‌ سبک بوفه باز و با گزینه‌های غذاخوری در فضای داخلی و خارجی سرو می‌کند. می توانید از غذاهای منتخب از غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید. بار استخر، ویتامین بار و بار ساحلی نوشیدنی‌های گوارا و کوکتل‌های عجیب و غریب را در طول روز و شب سرو می‌کنند. در کنار همه این‌ها شما می‌توانید با ماساژ استراحت کنید یا از مرکز تناسب اندام هتل سیگل بهره مند شوید. تیم سرگرمی فعالیت‌های روزانه را سازماندهی و نمایش‌های شبانه اجرا می‌کند. یک مینی کلاب نیز برای مهمانان جوان در دسترس است تا همه بتوانند از اقامت در اینجا نهایت لذت و استفاده را ببرند.

آدرس: Göynük Mahallesi, Başkomutan Atatürk Caddesi no.173 Beldibi - Kemer, Antalya - Türkiye, 07985 Beldibi, Turkey

 

Selcukhan Hotel

این هتل که در فاصله ۳ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده استخرهای روباز و چشم اندازی از کوه‌های توروس ارائه می‌دهد و دارای سونا و اتاق‌های تهویه مطبوع با بالکن خصوصی است. به علاوه وای فای رایگان در مناطق عمومی قابل دسترسی است. نکاه جذاب‌تر این که هتل دارای باغی است که در آن می‌توانید از بوی باطراوت درختان پرتقال و لیموترش لذت ببرید. همه اتاق های سلکوخان مجهز به مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای و خط تلفن مستقیم هستند و هر کدام حمام با دوش و سشوار هم ارائه داده‌اند. مهمانان می‌توانند در جکوزی هتل استراحت کنند یا به حمام ترکی بروند به علاوه یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان با سرسره آبی نیز برای رفاه همه مهمانان با هر سنی که هستند در نظر گرفته شده. مهمانان می‌توانند از بازی مینی گلف یا تنیس روی میز لذت ببرند و از مرکز تناسب اندام و رایانه‌‌های مجهز به اینترنت استفاده کنند. رستوران‌های بزرگ و سرپوشیده هتل سلکوخان غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند در حالی که مهمانان همچنین می‌توانند از نوشیدنی در بار استخر لذت ببرند.

 

معرفی هتل رکسوس سانگیت آنتالیا

آدرس: Göynük Mah. Başkomutan Atatürk Cad. No:42 Beldibi Kemer, 07075 Beldibi, Turkey

 

More Hotel

هتل مور در ۱۰۰ متری ساحل واقع شده و دارای یک منطقه ساحلی خصوصی با صندلی‌های آفتاب گیر و چتر آفتابی رایگان است. به علاوه یک استخر روباز و دسترسی رایگان به وای فای در مناطق عمومی نیز تدارک دیده شده تا شما بتوانید چه در ساحل چه در هتل آبتنی کنید. همه اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در More دارای تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و بالکن هستند و حمام خصوصی دارای دوش و سشوار ارائه می‌دهند همچنین این اتاق‌ها منظره دریا یا کوه را به اتاق‌تان می‌آورند که تماشای آن‌ها باعث آرامش شما خواهد شد. رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می‌کند و تمام وعده‌های غذایی را می‌توان هم در داخل و هم در فضای باز در کنار محوطه استخر یا در تراس میل کرد به علاوه بعد از ظهر چای و کیک ارائه می‌شود و بار استخر برای نوشیدنی‌های با طراوت ایده آل است. شما در اینجا همه چیز در دسترس خواهید داشت و می‌توانید از اقامتتان در بلدیبی نهایت لذت و استفاده را ببرید.

آدرس: Bahcecik Mah. ataturk Cad. No:134 Beldibi, 07985 Beldibi, Turkey

۰۹ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران