معرفی هتل Sherwood Exclusive Lara در آتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل Sherwood Exclusive Lara در آتالیا

وقتی برنامه‌ی یک سفر مجلل و جذاب را برای تور آنتالیا می‌چینید، مسلما باید به دنبال یک هتل ۵ ستاره‌ی ایده‌آل در جایی مناسب باشید. ساحل لارا یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سواحل آنتالیا بوده که به خیلی از مراکز تفریحی شهر نزدیک است. هتلی هم که امروز قصد معرفی آن را داریم، در همین ساحل قرار گرفته و از نظر امکانات تفریحی، یکی از بهترین‌ها در این منطقه به حساب می‌آید. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره هتل شروود اکسکلوسیو لارا برایتان بگوییم.

 

درباره برند شروود و هتل شروود اکسکلوسیو لارا بیشتر بدانیم

شروود (Sherwood) یکی از برندهای مطرح در صنعت هتل‌ سازی در آنتالیا به حساب می‌آید که در حال حاضر ۸ هتل در جاهای مختلف دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل اکسکلوسیو بِلِک، شروود دریمز، شروود دریم ورد و ... اشاره کرد. تمامی این هتل‌ها، اقامتگاه‌هایی ۵ ستاره با امکانات بسیار خوب هستند اما از بسیاری جهات، هتل لارا در میان تمام شعبات شروود، از همه بیشتر محبوب است.

این هتل ۵ ستاره‌ی لوکس با فضایی بسیار بزرگ و طراحی زیبا دارای یک ساحل اختصاصی بوده و تا فضایی اصلی ساحل لارا که اکثر گردشگران در آن‌جا حضور می‌یابند، ۴ دقیقه پیاده فاصله دارد. از نظر امکانات تفریحی، هر چیزی که بخواهید را در این محل خواهید داشت. از استخرهای متعدد و بازی‌های آبی گرفته تا سالن بازی‌های کامپیوتری و میزی، زمین‌های ورزشی و خیلی چیزهای دیگر که سفری عالی را برای شما رقم خواهند زد. تنوع اتاق‌ها و همچنین امکاناتی که از آن‌ها یاد کردیم، باعث شده تا هتل شروود لارا هم برای آن‌هایی که دو نفره به سفر آنتالیا می‌روند مناسب باشند و هم یک انتخاب خیلی خوب برای خانواده‌ها به حساب بیاید. در ادامه بیشتر در مورد امکانات این هتل برایتان خواهیم گفت.

 

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

 

انتخاب‌های متنوع در میان‌ اتاق‌ها و سوییت‌های هتل شروود

اول از هم باید از طراحی داخلی اتاق‌هاب گوییم. چیزی که درباره تمامی واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد، طراحی مدرن و شیک بوده که با رنگ بندی دلنشین برای مهمانان تهیه دیده شده است. سرویس بهداشتی و حمام حتی در ارزان‌ترین واحدها نیز شیک و عالی‌ است و برای همه‌ی واحدها بالکن در نظر گرفته شده. اما اگر دنبال تجمل هستید و طراحی‌های پر زرق و برق و خاص را می‌پسندید، تنها بعضی از سوییت‌های این هتل مناسب شما هستند چون عمده توجه طراحان هتل، بر روی راحتی و امکانات بوده و هتل شروود، چنین اقامتگاهی به حساب می‌آید.‌

از امکاناتی که در تمامی اتاق‌ها مشاهده خواهید کرد می‌توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی بار، تلوزیون بزرگ هوشمند به همراه اکانت استریم موزیک، میز آرایش و البته اینترنت پر سرعت بی‌سیم اشاره کرد. اتاق‌های دلوکس با ۲۹ متر مربع نیز ارزان‌ترین انتخاب شما خواهد بود که به جز تعدادی محدود، همگی رو به دریا قرار داشته و از روی بالکن این واحدها، می‌توانید منظره‌ای زیبا را به تماشا بنشینید. اتاق‌های خانوادگی با ۴۰ متر مربع و اتاق‌های خانوادگی جونیور با ۳۵ متر مربع از دیگر انتخاب‌های شما در زمینه‌ی اتاق‌ها هستند که هر دو قابلیت میزبانی تا ۴ نفر را دارند.

در زمینه‌ی سوییت‌ها، انتخاب‌های شما تنوع بیشتری نیز پیدا می‌کند. سوییت‌های خانوادگی که بین ۴۵ تا ۵۷ متر مربع وسعت دارند، یک انتخاب عالی به حساب می‌آیند. سوییت‌های جکوزی که تعداد آن‌ها در این هتل زیاد نیست، ۴۸ متری هستند و گنجایش دو نفر را دارند. طراحی این واحدها بسیار زیبا و دلباز بوده و یک مبلمان کامل در آن‌ها تعبیه شده است و البته یک بالکن بزرگ دارد. همانطور که از اسم این واحدها پیداست، داشتن یک جکوزی عالی در حمام، ویژگی مهم آن‌ها به حساب می‌آید.

سوییت اسکای ۵۹ متری بوده و دارای جکوزی بزرگ، حمام و سرویس بهداشتی لوکس، مبلمان کامل، بالکن بزرگ و خیلی امکانات دیگر بوده و همچنین یک سری سرویس دهی‌های خاص از جمله نوشیدنی رایگان، پیشخدمت اختصاصی، امکانات همیشه در دسترس در ساحل و ... نیز برای مهمانان این واحدها در نظر گرفته می‌شود. سوییت‌های کینگ که ۱۰۹ متر مربع مساحت دارند نیز دارای تمامی امکانات سوییت‌های اسکای هستند با این تفاوت که ظهری مجلل و زیبا داشته، ترانسفر خصوصی از فرودگاه نیز شامل مهمانانش می‌شود و یک سری سرویس‌های مخصوص برای خانم‌ها از جمله آرایش رایگان و چیزهایی از این دست و یک سری سرویس دهی نیز برای بچه‌ها از جمله غذای مخصوص نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده است.

در آخر گفتن این نکته نیز ضروری است که افراد با معلولیت‌های جسمی، اتاق‌های مخصوص خود را دارند که در واقع همان اتاق‌های دلوکس به حساب می‌آید اما برای این گونه افراد بهینه سازی شده است.

 

سفر به آنتالیا در ماه‌های مختلف سال

ساحل اختصاصی، استخرهای متنوع، پارک آبی و تفریحات دریایی

از ویژگی‌های مهم هتل شروود لارا، داشتن یک ساحل اختصاصی ۱۶۰ متری و یک اسکله‌ی چوبی بزرگ است که در آن‌جاها تخت‌های بزرگ و بسیار عالی، مبلمان و سایه‌بان تهیه دیده شده تا هر کسی هر جور که دوست داشت از فضای جذاب لب دریا لذت ببرد. در این ساحل اختصاصی، حوله به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده و کابین‌های تعویض لباس نیز وجود دارد. ساحل اختصاصی دارای یک فضای بازی، یک تاب زیبا برای عکس گرفتن و محیط امن برای شناست.

اما غیر از ساحل، شما در ۶ استخر روباز و همچنین دو استخر سر پوشیده هتل نیز می‌توانید شنا کنید. استخر اصلی مجموعه در قطع استاندارد المپیک درست شده و استخر آب گرم همراه با جکوزی نیز ۴۲۰ متر مربع وسعت دارد. استخر مخصوص بازی‌های آبی، استخر کودکان، استخر آرام و یک استخر کوچک برای مینی کلاب کودکان، دیگر استخرهای روباز هتل را شکل می‌دهند. در محیط سرپوشیده نیز یک استخر ۲۲۰ متر مربعی و یک استخر مناسب کودکان تهیه دیده شده است. در نظر داشته باشید که تمامی این استخرها از آب شیرین پر شده‌اند.

اما اگر اهل بازی‌های آبی هستید، حسابی در شروود خوش خواهید گذراند. این هتل دارای یک پارک آبی کوچک اما با امکانات عالی بوده و برای بچه‌ها نیز امکانات کاملا مجزا برای بازی در استخر مخصوص خودشان تهیه دیده است. در ساحل اختصاصی هتل نیز شما می‌توانید با اماکانات خود مجموعه، ورزش‌هایی مثل جت اسکی، اسکی روی آب، تویوب سواری، قایق سواری و خیلی چیزهای دیگر را نیز تجربه نمایید.

 

تجربه سفر به آنتالیا با کودکان

دیگر تفریحات هتل شروود لارا

بخش‌های تفریحی هتل اصلا به استخرها و ساحل اختصاصی این مجموعه ختم نمی‌شود و خیلی چیزهای دیگر است که در زمان اقامت شما در این مجموعه، سرگرمتان خواهد کرد. اول این که هتل دارای زمین‌های ورزشی متعدد شامل زمین چمن مینی فوتبال، زمین تنیس استاندارد، زمین والیبال و همچنین مجموعه‌ی تیراندازی با کمان است و صبح‌ها نیز برنامه‌ی ورزشی ایروبیک گروهی در آن‌جا برگزار می‌شود.

سالن بازی بزرگ هتل دارای دو خط بولینگ استاندارد بوده، بازی‌های میزی همچون بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و امثلهم در آن‌جا در نظر گرفته شده و از طرفی می‌توانید چندین بازی کامپویتری، بازی‌های آرکید و ورزش‌هایی همچون دارت را در آن‌جا انجام دهید. برای بچه‌ها هم چندین و چند بازی در نظر گرفته شده است.

مضاف بر همه‌ی این‌ها، شب‌ها اجراهای زنده از قبیل تردستی، برنامه‌های رقص، کنسرت موسیقی و خیلی چیزهای دیگر نیز برگزار می‌شود و کلاب شبانه و دیسکو هتل نیز شما را از مراکز این چنینی خارج از مجموعه بی‌نیاز می‌کند. در مجموع امکانات تفریحی هتل واقعا عالی بود و کلاب کودکان نیز به خوبی بچه‌ها را در موقع سفر به آنتالیا سرگرم نگه خواهد داشت.

مرکز اسپا و سلامتی و سالن ورزش

شروود لارا دارای یکی از مراکز اسپای بسیار لوکس در آنتالیاست که امکانات کامل و سرویس دهی فوق‌العاده‌ای دارد. این مرکز اسپا و سلامتی لاکچری دارای حمام ترکی، اتاق بخار، اتاق‌های ماساژ و .. بوده و در کنار انواع سرویس‌های ماساژ، پکیج‌های مراقبت از پوست و بدن، مانیکور و پدیکور، آب درمانی و ... را نیز ارائه می‌دهد. طراحی داخلی این مجموعه واقعا چشم نواز است و محیط آرامش بخش آن، لحظات فوق‌العاده را در طول سفر برایتان رقم می‌زند.

سالن ورزشی هتل با نام MoreFit نیز یک سالن بزرگ با امکانات کامل بوده و ظرفیت تعداد ورزش کنندگان زیادی دارد. پس اگر اهل ورزشی روزانه هستید، در این هتل همه چیز برای شما فراهم خواهد بود.

خوراکی و نوشیدنی

تعداد رستوران‌ها و بارهای هتل شروود لارا به ۱۹ عدد می‌رسد که مسلما گفتن از همه‌ی آن‌ها در حوصله‌ی این نوشته نمی‌گنجند. هتل دارای ۶ رستوران اصلی بسیار شیک و لوکس بوده که هر کدام غذاهای متفاوتی را ارائه می‌کنند. Woodland رستوران مرکزی هتل است که فضایی بسیار بزرگ دارد و صبحانه رایگان به صورت بوفه باز در آن‌جا سرو شده و یک منوی متنوع برای سلیقه‌های متفات در خود دارد.

اگر اهل غذاهای ترکی خوشمزه هستید، می‌توانید به Turquoise A’la Carte بروید که بهترین‌ها را به روی میز می‌برد، Basilico A’la Carte یک رستوران ایتالیایی فوق‌العاده‌ست، Selenge A’La Carte رستوران شرقی بوده که کباب‌های مغولی، غذاهای دریایی، نودل و ... در آن‌جا پخت می‌شود، Sea Food A’la Carte همانطور که از اسمش پیداست برای غذاهای دریایی در نظر گرفته شده و Robin's Snack نیز یک رستوران مخصوص فست فود و میان وعده است که با ظاهری زیبا در کنار استخر قرار گرفته است.

در هر گوشه‌ای از هتل از جمله در کنار استخر و در ساحل یک بار خیلی خوب در نظر گرفته شده که همه‌ی طول روز می‌توانید در آن‌جاها برای خود نوشیدنی سفارش دهید. همچنین یک بار مخصوص انواع آبمیوه و آب سبزیجات نیز در کنار مجموعه اسپا وجود دارد که مسلما بعد از ساعاتی درون اسپا، به آن‌جا سر خواهید زد.

 

۷ تفریح زمستانی که در سفر به آنتالیا می‌توانید انجام بدهید

نکات پایانی درباره هتل شروود لارا

  • کلاب YOO برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال در هتل در نظر گرفته شده تا بچه‌های هم سن و سالِ مهمان هتل، بتوانند در کنار هم به خوشگذرانی در طول سفر بپردازند
  • امکان بردن حیوان خانگی به هتل را ندارید
  • هتل حدودا ۱۵ دقیقه با ماشین از فرودگاه دور است
  • اینترنت رایگان در همه جای هتل در دسترس شما خواهد بود
  • مجموعه دارای چند باغ بزرگ برای قدم زدن و استراحت نیز هست
  • سرویس نگهداری کودک در این مکان در نظر گرفته شده
  • برای اجاره‌ی سالن کنفرانس باید از چند روز قبل با مجموعه هماهنگی کرده و البته مبلغ اضافی برای آن پرداخت نمایید.

۳۰ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران