معرفی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

به تور آنتالیا که می‌روید، باید یک هتل خوب و مفرح هم برای چنین مقصدی انتخاب کنید. یک هتل عالی ساحلی با اتاق‌های شیک، ساحل دنج، امکانات تفریحی مختلف و خیلی چیزهای دیگر تا سفر شما را به بهترین شکل ممکن رقم بزند. هتلی که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم، چنین ویژگی‌هایی دارد. یک هتل لوکس و عالی‌ست که هرچه که بخواهید را برایتان آماده کرده. همراه ما باشید تا در ادامه به معرفی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا بپردازیم.

 

کوتاه درباره هتل گرند پارک لارا (Grand Park Lara) در آنتالیا

این هتل زیبا و بزرگ فضایی به اندازه ۳۵ هزار متر مربع دارد و شامل چند بنای بزرگ که ده‌ها اتاق و سوییت را در خود جای داده، فضای سبز، چند استخر، بخش‌های تفریحی و یک ساحل زیبا می‌شود. این هتل در یک منطقه عالی ساحلی قرار گرفته و تقریبا تمامی اتاق‌ها، می‌توانند از منظره‌ی دریا به خوبی لذت ببرند. این مجموعه دارای مراکز تفریحی مختلف، چند رستوران، مرکز اسپا و سلامتی و بسیاری امکانات دیگر است. فاصله‌ی هتل گرند پارک لارا تا مرکز آنتالیا حدود ۸ کیلومتر بوده و تا فرودگاه آنتالیا۱۴ کیلومتر فاصله دارد که برای هتل‌های این چنینی، کاملا چیزی طبیعی است.

اتاق‌های هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

این مجموعه بزرگ و زیبا، اتاق‌های متعددی را در خود جای داده که به چهار دسته تقسیم می‌شوند. تمامی این اتاق‌ها دارای فضای شیک و زیبایی بوده و همگی یک سری از امکانات پایه از جمله مینی‌بار همرا با نوشیدنی‌های سبک،اینترنت رایگان بی‌سیم بدون محدودیت و پرسرعت، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای و سیستم تهویه هوای مطبوع که از داخل اتاق کنترل می‌شوند، هستند. برای آشنایی بیشتر با واحدهای اقامتی گرند پارک لارا، مروری بر ویژگی‌های هر کدام از انتخاب‌ها خواهیم داشت.

  • اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها ۲۲ متر مربعی هستند و به جز دو فرد بالغ، یک کودک نیز می‌تواند در آن‌جا اقامت داشته باشد. این اتاق‌ها به دو شکل دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره ارائه شده و همگی آن‌ها رو به استخر و باز قرار گرفته‌اند.
  • اتاق‌های خانوادگی: از نظر طراحی، این اتاق‌ها دقیقا شبیه به اتاق‌های استاندارد هستند، شیک و مدرن بوده و از رنگ‌های شاد در آن‌ها استفاده شده است. این اتاق‌ها ۳۶ متر مربع وسعت داشته و از دو اتاق مرتبط تشکیل شده‌اند که در یکی یک تخت دو نفره و در یکی دیگر دو تخت یک نفره قرار دارد و گنجایش آن‌ها تا ۴ نفر است.
  • اتاق‌های خانوادگی الیت: واحدهای ۵۰ متری این مجموعه شبیه به سوییت‌های کوچکی هستند که تا ۶ نفر گنجایش داشته که البته یکی دو نفر روی مبل تخت شو باید بخوابند. البته همین امر باعث شده که از سه اتاق مرتبط این واحدها، یکی پذیرایی شیکی باشد که مبلمان کاملی دارد و فضای نسبتا خوبی را در اختیار مهمان‌ها می‌گذارد. به طور کلی اتاق‌های الیت بزرگ و شیک‌تر طراحی شده‌اند و البته از دیگر انتخاب‌های شما در این هتل، گران‌تر هم هستند.
  • اتاق‌های مخصوص برای افراد با معلولیت جسمی: این اتاق‌های ۲۲ متری از نظر ظاهر و امکانات شبیه به اتاق‌های استادارد هستند با این تفاوت که یک سری امکانات برای افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا دارای معلولیت‌های دیگر هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز بتوانند، مثل دیگر افراد از سفر به آنتالیا لذت ببرند.

 

۵ پارک ملی جذاب در استان آنتالیا

رستوران‌ها و بارهای هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

دو رستوران، یک رستوران بار و چندین بار برای این مکان در نظر گرفته شده که همگی در کنار هم، یک ترکیب عالی را برای سفر شما خواهند ساخت. ابتدا از رستوران اصلی هتل گرند پارک لارا برایتان بگوییم که زفیرانتس (Zephyrantes) نام دارد و در آن‌جا غذاهای ترکی با کیفیتی عالی پخت و به روی میز برده می‌شوند. البته صبحانه بوفه باز این هتل نیز در رستوران زفیرانتس سرو می‌شود، جایی که انتخاب‌های متنوع و بسیار با کیفییتی برای شما هر روز صبح آماده می‌شود. دیگر رستوران این مکان، مربوط به غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای است که اتفاقا خیلی هم طرفدار دارد. پپرمینت اِلا کارته (Peppermint A la Carte) رستوران بسیار خوبی‌ست و غذاهای آن نیز از صیدهای روز و مواد اولیه تازه پخت می‌شود.

انتخاب دیگر شما برای صرف غذا تولیپ بیسترو و بار (Tulip Bistro & Bar) است. این رستوران دارای یک فضای باز و یک سالن سرپوشیده بوده و اگر هوا خوب باشد، می‌توانید برای صرف غذا، به محیط بیرونی رفته، غذاهای بین‌المللی بسیار خوشمزه میل کنید و از منظره‌ی زیبای دریا استفاده ببرید.

اما در بخش بارها اوضاع خیلی خوب است. تقریبا در هر گوشه از این مجموعه‌ی بزرگ یک بار خوب برای صرف نوشیدنی پیدا خواهید کرد. در کنار استخر اصلی، در لابی بزرگ و دو سه جای دیگر بار در نظر گرفته شده و همچنین یک بار ساحلی هم هست تا بتوانید در کنار دریا هم نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهید. در این میان هالیهوک پاب بار (Hollyhock Pub Bar) با توجه به دکور زیبا، پخش موسیقی و حال و هوای خاصش، با دیگر بارهای هتل کمی تفاوت دارد، در غیر این صورت، همگی نوشیدنی‌های عالی سرو می‌کنند.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

استخرها و ساحل اختصاصی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

این هتل مجموعا دارای ۴ استخر است که یکی از آن‌ها استخر بزرگی بوده که دارای چند سرسره آبی عالی هم هست و به همین دلیل، بچه‌ها هم در این هتل حسابی خوش می‌گذرانند. البته دیگر استخرهای هتل فضای آرام‌تری دارند و با تخت‌ها و آفتاب گیر برای استراحت و عالی هستند. ساحل اختصاصی هتل گرند پارک لارا نیز بخشی از ساحل لارا را در اختیار دارد که ۲۰۰ متر طول داشته، فضای امن برای شنا در آن وجود دارد و جدا از امکانات رفاهی از جمله تخت‌ها و آفتاب‌گیرهای متعدد و بار اختصاصی، دارای فضای باز ماسه‌ای و حتی یک زمین والیبال ساحلی نیز هست. همچنین یک سری از امکانات انجام ورزش‌های آبی نیز برای این محل برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

کلاب کودکان هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

اگر در سفر با کودکان در آنتالیا هستید، حتما خوشحال خواهید شد که در هتلی اقامت داشته باشید که دارای کلاب مخصوص آن‌ها باشد، چون به این ترتیب، بچه‌ها می‌توانند همراه با هم سن و سالان خود به تفریح پرداخته و از طرفی مربیان مجرب نیز مراقب آن‌ها باشند. فضای اختصاصی کودکان در هتل گرند پارک لارا با نام کلاب کودکان کوری و دوستان (Cory & Friends Kids Club) یک فضای بازی سرپوشیده و روباز را شامل شده که در هر دوی این محیط‌ها، بازی‌های بسیار متنوعی در نظر گرفته شده است. این کلاب مخصوص بچه‌های ۴ تا ۱۲ سال بوده، چندین مربی در آن مشغول خواهند بود، زمین‌ها ورزشی برای مهمانان در نظر گرفته شده و حتی فعالیت‌هایی مثل نمایش، رنگ آمیزی صورت، نقاشی گروهی و ... نیز در آن‌جا برگزار می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های فضای باز در آنتالیا

سالن بدنسازی و زمین‌های ورزشی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

اگر اهل ورزش‌های سنگین هستید و نمی‌خواهید در طول سفر ورزش خود را ترک کنید، یک سالن بدنسازی کاملا مجهز و عالی در هتل وجود دارد که به آن‌جا مراجعه کنید. همچنین برای آن‌ها که اهل ورزش‌های هوازی هستند، یک سری تمرینات گروهی هر روز صبح برگزار می‌شود که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. جدا از این‌ها، امکان انجام چندین ورزش دیگر را هم در هتل دارید. مثل واترپولو، مینی فوتبال، والیبال و ... که البته با توجه به حضور مهمانان دیگر، می‌توانید به صورت گروهی آن‌ها را انجام دهید.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

مرکز اسپا و سلامتی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

یکی از خوبی‌های هتل گرند پارک لارا، وجود یک مرکز اسپا و سلامت شیک و بزرگ است که تیمی عالی و حرفه‌ای داشته که از جاهای مختلف دنیا در آن‌جا استخدام شده‌اند. اتاق‌های خصوصی ماساژ و ماساژورهای کاربلد که با روغن‌های گیاهی به ماساژ می‌پردازند، روش‌های مختلفی مثل شیاتسو، سوئدی، بالیایی، ماساژ سبک و... را برای انتخاب پیش پای شما می‌گذارند. به طور کلی پکیج‌های مختلفی هستند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

مثل خیلی دیگر از بهترین اسپاهای آنتالیا یا دیگر شهرها این ترکیه می‌بینید، یک بخش اختصاصی به عنوان حمام ترکی نیز در نظر گرفته شده است که با سنگ‌های مرمر زیبا، طراحی چشم گیری نیز دارد. اتاق بخار، سونا، جکوزی و بخش‌های متنوع دیگری نیز برای این مرکز اسپا و سلامت در نظر گرفته شده.

نمایش‌های بزرگ و جشن‌های متنوع در گرند پارک لارا آنتالیا

جدا از تمامی بخش‌های تفریحی این هتل، در گرند پارک لارا، هر شب برنامه‌های مختلفی برای مهمانان تور آنتالیا هتل برگزار می‌شود که از جشن‌های موزیکال بزرگ، تردستی، شعبده بازی و ... را شامل می‌شود. همچنین هتل هر شب به یک کلاب بزرگ نیز تبدیل می‌شود و با نورپردازی جذاب و آهنگ‌های جذاب، شب‌هایی عالی را برای شما رقم می‌زند و شما را از مراجعه به مراکز خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند.

 

تفریحات آنتالیا در چهار فصل سال

نکات پایانی درباره هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

  • نمی‌توانید حیوانات خانگی را با خود به هتل ببرید.
  • خرسالان تا دو سال به صورت رایگان پذیرش شده و بدون هزینه اضافی، تخت مخصوص در اتاق قرار می‌گیرد.
  • هتل دارای فضای سبز و باغ‌های بزرگ است و بخش‌هایی برای باربیکیو وجود دارد که با هزینه اضافی برایتان مهیا می‌شود.
  • تمامی بخش‌های هتل جز سرویس فرودگاه و بعضی از امکانات مرکز اسپا رایگان هستند.

آدرس: Kemerağzı Tesisler Cad. No: 339 Lara-Aksu-Antalya / TURKEY, 07100 Lara

شماره تماس: 00902423524444

منبع ۱

منبع ۲

۰۲ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران