معرفی پارک آبی آکوالند آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی پارک آبی آکوالند آنتالیا

یکی از بهترین گزینه‌های سفر در تعطیلات تابستان تور آنتالیا می‌باشد. چرا که آنتالیا به عنوان شهر ساحلی و توریستی می‌تواند لحظات فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم بزند. اصلی‌ترین تفریحات در این شهر تفریحات آبی و دریایی می‌باشد. به همین دلیل در این مطلب به معرفی پارک آبی آکوالند آنتالیا خواهیم پرداخت.

 

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا با کنار هم قرار دادن مجموعه‌ای بزرگ و بی‌نظیر از تفریحات آبی توانسته است محیطی هیجان انگیز و مناسب برای تمامی سنین را ایجاد کند. در این پارک آبی اکثر تفریحات هیجان انگیز را می‌توانید پیدا کنید. به جرات می‌توانیم بگوییم این پارک در دسته مجهزترین پارک‌های آبی ترکیه قرار گرفته است. از جمله تفریحات مهیا شده در پارک آبی آکوالند آنتالیا عبارتند از:

 

  • سرسره‌های آبی بزرگ و هیجان‌انگیز

اصلی‌ترین قسمت تمامی پارک‌های آبی سرسره‌های آن می‌باشد. در پارک آبی آکوالند آنتالیا سعی شده است تا متنوع‌ترین انواع سرسره‌ها در آن کار گذاشته شوند. گردشگران می‌توانند بارها و بارها هیجان استفاده از این سرسره‌های آبی بزرگ و طویل را تجربه کنند. برای این کار باید از پله‌ها بالا بروید و خود را به بالاترین نقطه سرسره برسانید. این پله‌ها ذهن شما را درگیر نکنید زیرا به قدری غرق در هیجان خواهید بود که خستهگی بالا رفتن از این سرسره‌ها را به هیچ وجه احساس نخواهید کرد. انتهای این سرسره‌ها به استخر آب ختم می‌شود.

 

 ۱۰ تفریح آبی و دریایی که در آنتالیا حتما باید آنها را تجربه کنید 

 پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

  • استخر شنا

در پارک آبی آکوالند در آنتالیا استخر جداگانه‌ای برای استراحت و شنای گردشگران تعبیه شده است. در اطراف این استخر تخت‌هایی برای دراز کشیدن و استفاده از نور آفتاب قرار داده شده است. می‌توانید نوشیدنی خود را بردارید و با لذت بردن از موسیقی زنده در کنار استخر دراز بکشید و تنش و استرس را از خود دور کنید.

 

 پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

  • رودخانه‌ای با موج‌های مصنوعی برای علاقه‌مندان به قایق‌سواری

اگر علاقه زیادی به تجربه قایق‌سواری بر روی موج‌های خروشان دارید در پارک آبی آکوالند این امکان نیز برای شما فراهم شده است. در این پارک آبی روزخانه‌ای به طول سیصد متر ساخته شده است که موج‌های مصنوعی در آن ایجاد می‌شوند. شما می‌توانید ساعت‌ها در این بخش به قایق‌سواری مشغول شوید و لحظات خوشی را بگذرانید.

 

  ۷ مرکز خرید برتر آنتالیا در سال ۲۰۱۹ 

 پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

  • سقوط آزاد از ارتفاع ۷۰ متری

هیجان‌انگیزترین بخش پارک آبی آکوالند تجربه سقوط آزاد از ارتفاع ۷۰ متری است. در قسمتی از این پارک بانجی جامپینگ انجام می‌شود. به این صورت که عاشقان هیجان و آدرنالین با طنابی که به خود وصل کرده‌اند از ارتفاع ۷۰ متری به سمت پایین می‌پرند. البته خبر خوب اینجاست که در این مجموعه زیر پای خود آب وجود دارد و شما به سمت آب پرتاب خواهید شد. به همین دلیل تجربه بانجی جامپینگ در پارک آبی آکوالند هیچ خطری نخواهد داشت.

 

  بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا 

 پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

  • تماشای رقص دلفین‌ها و شنا با آن‌ها

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که از حیوانی مثل دلفین خوشش نیاید. در پارک آبی آکوالند در آنتالیا این حیوانات باهوش و با نمک را آموزش داده‌اند. در نتیجه حرکت‌های بسیار جالب و دیدنی را از خود به نمایش می‌گذارند. البته باید بگوییم که برای تماشای این نمایش بی‌نظیر باید بلیط جداگانه‌ای را تهیه کنید. بعد از اتمام نمایش در صورت تمایل می‌توانید وارد آب شوید و با دلفین‌ها شنا کنید.

 

 پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

  • در پارک آبی آکوالند نگران گشنگی نباشید

قرار است روز بسیار هیجان انگیزی را در این پارک آبی بگذرانید. به همین دلیل طبیعی است که به فکر رفع گشنگی و تامین انرژی برای ادامه روز باشید. خوشبختانه در این پارک رستورانی تعبیه شده است. گردشگران می‌توانند در تایم ناهار به این رستوران بروند. انواع غذاهای سنتی ترکی و یا فست فود را میل کنند.

 

  راهنمای گردش ۴۸ ساعته در آنتالیا ، مروارید مدیترانه 

 پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

مسیر رفتن به پارک آبی آکوالند در آنتالیا

آنتالیا به طور کلی یک شهر ساحلی کوچکی در جنوب ترکیه می‌باشد. به همین دلیل در سفر با تور آنتالیا نیازی نیست که استرس گشتن در داخل شهر را داشته باشید. تمامی مکان‌های دیدنی به همدیگر نزدیک هستند. پارک آبی آکوالند نیز در وسط شهر آنتالیا قرار دارد. با کرایه تاکسی درون شهری به راحتی می‌توانید به این پارک دسترسی داشته باشید.

 

پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

البته قبل از ورود به این پارک آبی باید بلیط ورودب تهیه کنید. شما می‌توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری این بلیط را تهیه کنید. بلیط‌های این مجموعه در دو نوع می‌باشند. در نوع اول فقط هزینه ورود به پارک را می‌دهید. در نوع دوم علاوه بر هزینه ورود می‌توانید به صورت رایگان از بوفه و رستوران آن نیز استفاده کنید. هزینه بلیط از ۳۰ تا ۵۰ لیر متغیر می‌باشد.

توصیه می‌کنیم تا هر آنچه که فکر می‌کنید در پارک آبی نیاز خواهید داشت را با خود ببرید. زیرا هزینه خرید در داخل پارک آبی بیشتر است.

۲۳ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران