تفریح‌ در پارک آبی Land of Legends آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
تفریح‌ در پارک آبی Land of Legends آنتالیا

این پارک در ۳۰ کیلومتری مرکز آنتالیا واقع شده است و یکی از مهمترین پارک‌های آبی کشور ترکیه به شمار می‌آید. پارکی که بخشی از یک هتل ۵ ستاره است و یکی از مهیج‌ترین بخش‌های آنتالیا محسوب می‌شود. پارکی که در خود ۴۳ سرسره و ۸ استخر مشهور دارد و به همین دلیل هم برای تفریح‌های خانوادگی مکان مناسبی است و هم برای تفریحات مهیج‌ دوران جوانی. در سفرتان با تور آنتالیا اگر می‌خواهید با تفریحات هیجان‌انگیزی که در این پارک می‌توانید انجام بدهید آشنا شوید همراه ما باشید تا ۶ تفریح مهیج پارک آبی Land of Legends آنتالیا را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- استخر موج

رفتن به آنتالیا یعنی رفتن به نقطه‌ای پر از سواحل درجه یک که در آنها می‌توانید ساعت‌ها زمان سپری کنید و خوش بگذرانید اما سواحل این جزیره آرام و ساکت‌ هستند. در سفرتان به آنتالیا اگر می‌خواهید موج را تجربه کنید و متوجه شوید ساحل خروشان کجاست باید به این استخر تشریف ببرید. استخری که هرچند دقیقه یک بار با سوتی به همه‌ی افرادی که در پارک آبی هستند اعلام می‌کند که قرار است موج تولید کند و همه را به خود فرامی‌خواند. استخری که طرفداران زیادی دارد و به هنگام موج، افراد زیادی را به خودش می‌کشاند. استخری که هرچقدر به عمق آن بروید، موج‌های سهمگین‌تری شما را فرامی‌گیرند. موج‌هایی که شما را در خودشان غرق می‌کنند و برایتان هیجان به ارمغان می‌آورند. نکته‌ی مهمی که درباره این استخر باید بدانید آن است که افراد زیر ۱۲ سال بدون همراه نمی‌توانند پا به این استخر بگذارند. بنابراین اگر در یک سفر خانوادگی به این پارک رفته‌اید این نکته را در نظر داشته باشید.

 

معرفی سرزمین شنی یا سندلند آنتالیا

Land of Legends 

۲- سرسره چاله عمیق

این سرسره یکی از سرسره‌های مشهور این پارک است که با تیوپ‌های دونفره می‌توانید سوار آن شوید. سرسره‌ای که شما را مارپیچ می‌چرخاند تا در دل یک گودال بزرگ رهایتان کند و برایتان از چرخیدن در آن گودال هیجان بیافریند. سرسره‌ای که اگر برای ماه عسل در آنتالیا هستید و برای تفریح به این پارک رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم لیز خوردن در آن را تجربه کنید. چرا که یک تجربه‌ی عالی دونفره است. برای لذت بردن از این تفریح باید از فروافتادن نترسید و اتفاقا به استقبال آن هم بروید.

Land of Legends

۳- کافه‌ها و بوفه‌های غذا

این پارک در خود کافه‌ها و بوفه‌های درجه یک زیادی دارد. کافه‌ها و بوفه‌هایی که بهترین فست‌فودهای ترکی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌هایی که نوشیدنی‌های خنک و همینطور گرم فوق‌العاده‌ای دارند تا از طریق مزه‌ها برای شما خاطره‌های فراموش نشدنی بسازند. رفتن به این پارک احتمالا بیش از نیمروز شما را به خودش اختصاص می‌دهد. بنابراین نگران گرسنگی یا تشنگی نباشید و از حضور داشتن در کافه‌های این پارک استقبال کنید. البته ممکن است این کار هزینه‌ای به شما تحمیل کند اما اگر دنبال هیجان هستید این هزینه را به جان بخرید.

 

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

Land of Legends

۴- تماشای دلفین‌ها

یکی از بهترین تفریحات خانوادگی که در عین حال برای خردسالان و نوجوانان بسیار هیجان‌انگیز است رفتن به استخر دلفین‌های این پارک است. استخری که در آن دلفین‌های بازیگوش و در عین حال باهوش به اجرای برنامه‌ می‌پردازند. برنامه‌ی این دلفین‌ها رقص دسته جمعی است که بدون شک خیلی بانمک است. دور این استخر را یک استادیوم ۱۸۰۰ نفری پوشانده است که خیلی از اوقات تمامی صندلی‌های آن برای تماشای رقص دلفین‌ها از سوی تماشاگران پر می‌شوند.

 

۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا

Land of Legends

۵- سرسره U شکل

سراغ این سرسره را در تمامی پارک‌های آبی مشهور جهان می‌توانید بگیرید. در این پارک نیز می‌توانید سوار آن شوید و حسابی به هیجان بیایید. سرسره‌ای که شکلی مانند حرف U انگلیسی دارد و مسافرانش را در دو سویش بالا می‌برد و پایین می‌آورد. سرسره‌ای که باید دو نفری سوار آن شوید. سرسره‌ای که سرعتش در بیشترین حالت به ۲۸۰ متر بر ثانیه می‌رسد و به صفر رسیدن سرعت آن معمولا ۳۰ ثانیه زمان می‌برد. بنابراین این سرسره می‌تواند به اندازه ۳۰ ثانیه شما را به هیجان بیاورد.

Land of Legends

۶- سرسره فضا پیما

سرسره‌ای به طول ۸۹ متر در این پارک وجود دارد که می‌تواند فریاد شما را از هیجان به آسمان بلند کند. سرسره‌ای که با سرعت ۱۲۰ متر بر ثانیه شما را درون لوله‌اش می‎‌چرخاند و پایین می‌آورد. سرسره‌ای که با تیوپ‌های ۱، ۲ و ۳ نفره مجاز به استفاده از آن هستید. این سرسره در میانه‌اش یک چاله‌ی فضایی دارد که شما را در خودش گرفتار می‌کند.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا

Land of Legends

۱۷ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران