ریزورت لارا باروت کالکشن آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
ریزورت لارا باروت کالکشن آنتالیا

آنتالیا هتل‌های بزرگ زیاد دارد اما هتلی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از هر اقامتگاه دیگری متمایز می‌کند. مجموعه‌ای بزرگ در منطقه لارا که از جمله برترین انتخاب‌ها در سفر با تور آنتالیا به حساب می‌آید. همراه ما باشید تا درباره ریزورت لارا باروت کالکشن (Lara Barut Collection) بیشتر برایتان بگوییم.

 

درباره لارا باروت کالکشن آنتالیا

برند کالکشن کار خود را از سال ۱۹۷۱ در ترکیه آغاز کرد و به سرعت به یک برند بین‌المللی در زمینه هتل و گردشگری بدل شد. لارا باروت کالکشن که در منطقه لارا -از جمله بهترین مناطق توریستی آنتالیا- قرار گرفته از این قاعده مستثنی نیست و در زمره ریزورت‌های لاکچری با امکانات گسترده قرار می‌گیرد. این مجموعه بسیار بزرگ یک طراحی شیک و مجلل دارد که در همه جای هتل از جمله فضای بیرونی و سرسبز آن‌جا می‌توانید این روند را مشاهده کنید.

در مورد امکانات هتل بیشتر برایتان خواهیم گفت اما برای این که یک آشنایی کلی با ریزورت لارا باروت کالکشن داشته باشید، باید بگوییم که این مجموعه دارای یک ساحل اختصاصی بزرگ و مجهز و یک اسکله چوبی است، چندین استخر بزرگ و کوچک و یک پارک آبی نسبتا بزرگ و مجهز دارد، چندین زمین ورزشی در آن‌جا تعبیه شده، کلاب کودکان و تفریحات مختلف برای کم سن و سال‌ها دارد، چندین رستوران فوق‌العاده عالی برایش تعبیه شده و اتاق‌ها و سوییت‌های متنوعی هستند که بینشان می‌توانید انتخاب کنید. این ریزورت زمین بسیار بزرگی دارد که بخش زیادی از آن را باغ‌های سرسبز در بر گرفته و یک فضای عالی را برای توریست‌های تور آنتالیا به وجود می‌آورد.

 

اتاق‌ها و سوییت‌های ریزورت لارا باروت کالکشن آنتالیا

اتاق‌ها و سوییت‌های ریزورت لارا باروت کالکشن در سه بخش این مجموعه قرار گرفته‌اند. قسمتی از هتل که به اصطلاح بخش دریاچه است که شامل چندین ساختمان کوچک و بزرگ و یک استخر مرکزی می‌باشد، از اتاق‌های سوپریور ۴۳ تا ۴۷ متری تشکیل شده است. این اتاق‌ها دارای محیط شیک و زیبا، طراحی داخلی مدرن، تلوزیون بزرگ ۵۵ اینچی، دستگاه نسپرسو، گاو صندوق اختصاصی، مینی‌بار، سشور، سیستم تهویه هوای مطبوع و ... برخرودار بوده و تا سه نفر گنجایش دارند.

در این بخش از هتل، سوییت‌های دیزاینر جونیور با ۵۵ تا ۵۸ متر مربع فضا و طراحی داخلی شیک‌تر و همچنین واحدهای پنت‌هاوس را مشاهده خواهید کرد که پنتهاوس‌ها دارای ۷۰ تا ۷۴ متر مربع فضا بوده، جکوزی اختصاصی دارند و امکانات بیشتری برایشان در نظر گرفته شده است.

 

نکاتی که قبل از سفر به آنتالیا باید بدانید

در بخش باغ نیز اتاق‌های دلوکس با همان ترکیب و همان امکانات در نظر گرفته شده با این تفاوت که این اتاق‌ها در این بخش از هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا، ۳۴ تا ۳۷ متر مربع وسعت دارند. سوییت‌های خانوادگی هم دراین محل قرار دارند که ۶۵ تا ۷۳ مربع بوده و از اتاق‌ها جدا تشکیل شده‌اند و تا ۵ نفر امکان اقامت در آن‌ها وجود خواهد داشت. سوییت‌های خانوادگی که در همکف هستند و دسترسی راحت به استخر دارند، ۹۰ تا ۹۵ متر هستند.

در بخش "خانه اصلی" نیز اتاق‌های دلوکس دواره با همان شکل و شمایل وجود داشته و ۳۸ تا ۴۰ متر‌ی‌اند. یک سری اتاق دلوکس ۴۸ تا ۵۰ متری هم هستند که رو به دریا واقع شده‌ و امکانات آن‌ها کمی بیشتر از واحدهای معمولی بوده و مبلمان کامل‌تری دارند.

برای این بخش از هتل چندین نوع سوییت مختلف در نظر گرفته شده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. سوییت‌های گوشه‌ای ارزان‌ترین بوده و تقریبا شبیه به اتاق‌ها هستند اما گنجایش تا ۴ نفر دارند، سوییت‌های دیزاینر طراحی شاد با نورهای نئون داشته، ۷۰ متری هستند، سوییت‌های گرند دیزاینر با اتاق‌های بزرگ رو به دریا و یک تراس بسیار بزرگ و ۱۰۸ متر مربع فضا از شما میزبانی خواهند کرد، و سوییت‌های دیزاینر ۳۶۰ درجه ۵۷ متری هستند و فقط برای دو بزرگسال ارائه خواهند شد. واحدهای ۳۶۰ درجه لاکچری و گران‌قیمت بوده و همه چیز در آن به شکلی ایده‌آل طراحی شده است تا یک اقامت ویژه را در آن‌هاتجربه کنید.

البته مجموعه لارا باروت کالکشن، یک سری ویلاهای اختصاصی نیز داشته که در فضایی کاملا مجزا از ساختمان‌های اصلی هتل واقع شده‌اند، همگی دارای استخر اختصاصاصی و فضای خصوصی‌اند و طراحی مجلل و فوق‌العاده زیبایی دارند. این واحدها همگی رو به دریا ساخته شده‌اند و امکانات کاملی را در اختیار مهمانانشان می‌گذارند.

 

سفر به آنتالیا در ماه‌های مختلف سال

رستوران‌های معرکه‌ی لارا باروت کالکشن آنتالیا که تمامی ندارند

همان طور که در ابتدای نوشته گفتیم، چندین و چند رستوران برای لارا باروت کالکشن در نظر گرفته شده که هر کدام نوعی غذا را در محیطی زیبا به روی میز می‌برند. در واقع هر کدام از رستوران‌ها نه تنها در منو بلکه از نظر ظاهر نیز کاملا با هم متفاوت هستند. برای مثال، رستوران تیرمیس، یک فضای مجلل و لوکس سرپوشیده دارد که در آن، غذاهای محلی به شیوه‌ای سالم سرو می‌شوند و از طرف دیگر، کیرپی رستورانی در محیط روباز با صندلی‌های چوبی است که انواع کباب و غذاها مدیرانه‌ای را پخت می‌کند.

غذاهای دریایی، غذاهای مدیترانه‌ای، پیتزا، پاستا و انواع غذاهای ایتالیایی و همه جور غذای بین‌المللی در این جا پیدا خواهید کرد. از جمله جاهای متفاوت در این مجموعه می‌توان به سوشی بار ایرو اشاره کرد که سرآشپزی حرفه‌ای و عالی داشته و در کنار انواع سوشی‌های فوق‌العاده خوشمزه، چند نوع غذای ژاپنی دیگر نیز پخت می‌کند. یک رستوران کاملا گیاهی و بدون گلوتن نیز در این محل وجود دارد که برای صرف غذایی سالم، می‌توانید از آن‌جا استفاده کنید.

لارا باروت کالکشن همچنین داری کافه و شیرینی پزی، چندین بار مختلف در جاهای متفاوت از جمله کنار استخر و در ساحل است و در کلاب اختصاصی ریزورت نیز، اسنک و انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌شود.

استخرها، پارک آبی و ساحل اختصاصی لارا باروت کالکشن آنتالیا

 اولین چیزی که احتمالا بچه‌ها به محض ورود به هتل چشمان را بگیرد، پارک آبی بزرگی است که در مجموعه لارا باروت کالکشن تعبیه شده. این پارک بزرگ دارای چندین سرسره و تونل آبی و بازی‌های هیجان انگیز است که سنین مختلف می‌تواند در آن‌جا بازی کنند. تعداد استخرهای تفریحی ریزورت نیز جمعا به ۶ عدد می‌رسد که در سایز‌های مختلف طراحی شده‌اند و بعضی‌ها مخصوص بزرگسالان بوده، بعضی‌ها خانوادگی و یکی نیز مخصوص کودکان و نوجوانان است. فضای بیرونی این استخرها نیز به زیبایی طراحی شده و تخت‌هایی برای استراحت نیز گنجانده شده است.

ساحل اختصاصی لارا باروت کالکشن نیز بسیار بزرگ است و یک اسکله چوبی زیبا نیز دارد که هم برای تفریحات آبی هم برای استراحت و هم شنا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این ساحل تخت و آلاچیق برای استراحت در نظر گرفته شده و با رسیدگی عالی، همیشه تمیز و دوست داشتنی است. گوشه‌ای از این ساحل نیز یک بار برای سفارش انواع نوشیدنی در نظر گرفته شده. در واقع از نظر استخر و تفریحات آبی، کم‌تر اقامتگاهی را با کیفیت لارا باروت کالکشن پیدا می‌کنید و از این نظر در تور آنتالیا، بهترین انتخاب همین محل است.

 

هتل ۵ ستاره‌ کلاب سرا آنتالیا

کلاب کودکان و نوجوانان در لارا باروت کالکشن آنتالیا

کلاب‌های کودکان و نوجوانان در ۴ بخش برای سنین ۰ تا ۳ سال، ۴ تا ۸ سال، ۸ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال در نظر گرفته شده است. اولین گروه باری استار نام دارد که مربیان مجرب مهد کودکی، بچه‌های خردسال تا سه سال را نگهداری کرده و با آن‌ها به بازی می‌پردازند. دو گروه بعدی در کیدر کلاب، بازی‌های فراوانی دارند که می‌توانند انجام دهند. در این کلاب، افرادی با لباس شخصیت‌های کارتونی با بچه‌ها بازی کرده، پارک اختصاصی برایشان در نظر گرفته شده و مجموعه‌ای متنوع از بازی‌ها در اختیارشان قرار داده می‌شود.

لول کلاب اما قضیه‌اش کاملا متفاوت است و شامل بخش‌های بسیار متنوعی می‌شود. افراد ۱۳ تا ۱۸ سال هر نوع تفریحی که دلشان بخواهد را در آن‌جا امتحان می‌کنند و البته می‌توانند، خیلی‌هایشان را همراه با دیگر نوجوانان تجربه کنند. از پلی‌استیشن و بیلیارد و فوتبال دستی، تا کارائوکه، تمرین گرافیتی، فوم پارتی و ... برای این دسته از مهمانان فراهم شده است.

زمین‌های ورزشی ریزورت لارا باروت کالکشن آنتالیا

گفتن از این بخش، خودش به یک مقاله مجزا احتیاج دارد! اما به طور خلاصه اگر بخواهیم توضیح دهیم، در زمینه ورزش، چند بخش برای مهمانان در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها آکادمی ورزشی بوده و شامل انواع سالن‌ها و مربیان ورزشی برای ورزش‌های هوازی، یوگا، فیتنس، پلاتس و ... می‌شود. زمین‌های ورزشی هم شامل تنیس، مینی گلف، بانجی فلای، باشگاه ورزشی، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، تیراندازی با اسلحه، اسکواش، تنیس روی میز، بسکتبال، دارت، بدمینتون و ... خواهد بود. در واقع زمین‌ها ورزشی این مجموعه تمامی ندارند! در نهایت اگر نیاز به آرامش داشتید، می‌توانید به مجموعه اسپا و سلامت نیز مراجعه نمایید.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره بلک در آنتالیا

دیگر بخش‌های تفریحی ریزورت لارا باروت کالکشن آنتالیا

هنوز چیزهای زیادی برای گفتن از این ریزورت باقی مانده اما برای این که سرتان را درد نیاوریم، تنها اشاره به این داشته باشیم که در هتل، جشن‌های باشکوه، نمایش‌های موزیکال، کنسرت‌های موسیقی و خیلی برنامه‌های این چنینی نیز برگزار شده و کلاب شبانه نیز در خود هتل به راه است و نیاز نیست به بیرون از آن‌جا مراجعه کنید. اگر در سفر به آنتالیا، ریزورت لارا باروت کالکشن انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که از هر نظر بهتان خوش خواهد گذشت.

 

هتل ۵ ستاره مگاسرای وست بیچ آنتالیا

نکات پایانی درباره ریزورت لارا باروت کالکشن

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید.
  • تنها بچه‌های تا یک سال در این رایگان هستند.
  • هتل به صورت اولترا آل انکلوسیو است و استفاده از تمام امکانات هتل رایگان خواهد بود.
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در اختیارتان گذاشته می‌شود.
  • فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰ کیلومتر است.

آدرس: Güzeloba Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 07235 Muratpaşa,Antalya , 07100 Lara

شماره تماس: ۰۰۹۰۴۴۴۹۶۰۰

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۲ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران