هتل آل اینکلوسیو لیماک لارا در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل آل اینکلوسیو لیماک لارا در آنتالیا

برند لیماک از جمله اسم‌های آشنا در لیست هتل‌های ۵ ستاره‌ در منطقه است که چندین اقامتگاه‌ جذاب در جاهای مختلف ترکیه و چندین کشور دیگر جهان هم دارد. هتل این مجموعه با الهام از هتل‌ها و ساختمان‌های آسیایی و در فضایی بسیار بزرگ ساخته شده و یکی از انتخاب‌های عالی در تور آنتالیا به شمار می‌رود. ریزورت لیماک لارا، یک مجموعه لاکچری و خانوادگی بوده و فضایی شاد و دوست داشتنی دارد. همراه ما باشید تا بیشتر از این مجموعه برایتان بگوییم.

 

درباره ریزورت ۵ ستاره لیماک لارا

همان طور که از اسم این ریزورت پیداست، لیماک در ساحل لارا واقع شده که یکی از بهترین نقاط تفریحی در آنتالیا است. مجموعه‌ای بزرگ و مفرح که ۵ رستوران و یک مرکز اسپا و سلامتی فوق‌العاده در خود داشته، دارای چندین استخر و بخش‌های تفریحی است و فضای شیک و مجللی دارد.

ویژگی‌های زیادی در باره ریزورت لیماک لارا وجود دارد که باعث می‌شود، این مکان را برای اقامت در طول سفر به آنتالیا به شما معرفی کنیم. اتاق‌های شیک، بزرگ و متنوع، امکانات رفاهی خیلی خوب، ساحل اختصاصی، فضای خانوادگی و شاد و تفریحات مختلفی که در این مکان امکان تجربه‌ی آن‌ها را دارید، بخشی از این ویژگی‌ها به حساب می‌آید. لیماک لارا، امتیازات خیلی خوبی را از مسافرانش دریافت کرده و جزو بهترین‌ها در این شهر به حساب می‌آید.

اتاق‌ها و سوییت‌های لیماک لارا

 ۶ انتخاب برای اقامت در این ریزورت خواهید داشت که سه تای آن‌ها، شامل اتاق‌های این مجموعه و سه تای دیگر، سوییت‌های مختلفی هستند که در لیماک لارا برایتان تهیه دیده شده است.‌ اتاق‌ها پایه و ارزان‌ترین انتخاب در آن‌جا، اتاق‌های اکونومی است که فضایی به بزرگی ۳۲ متر مربع دارند. این واحدها رو به دریا نیستند  اما دارای فضای داخلی و شیکی بوده که گنجایش دو بزرگسال و یک خردسال را دارند. اتاق‌های استاندارد که کمی بزرگ‌تر هستند، دقیقا همان واحدهای اکونومی به شمار می‌آیند با این تفاوت که رو به دریا ساخته شده‌اند و منظره‌ی بسیار بهتری را پیش روی شما به نمایش می‌گذارد.

 

۵ پارک ملی جذاب در استان آنتالیا

اتاق‌های خانوادگی اما به صورت دوبلکس درست شده‌اند و ۶۵ متر مربع وسعت دارند. این واحدها دارای اتاق خواب مجزا، جکوزی، یک تخت دو نفره، یک تخت تک نفره، یک مبل تخت شو و رو به استخر بوده و ظرفیت آن‌ها ۳+۱ به همراه یک خردسال است. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی نظیر مبلمان، تلوزیون بزرگ به همراه کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای، تهویه هوای مطبوع، مینی‌بار، گاو صندوق اختصاصی، روم سرویس ۲۴ ساعته، بالکن، میز تحریر، دستگاه چای و قهوه ساز و ... در نظر گرفته شده و اینترنت نیز به صورت بی‌سیم در تمام نقاط هتل در دسترس شما خواهد بود.

مجموعه لیماک لارا دارای سه نوع سوییت است که کوچک‌ترین آن‌ها، سوییت جونیور به شمار می‌رود. یک واحد ۴۵ متری که در کنار امکانات اتاق‌های معمولی هتل، دارای جکوزی، تراس بزرگ و فضای شیک‌تری نسبت به اتاق‌های استاندارد دارد. از طرفی گرند سوییت ۷۰ متری هستند و جدا از موارد گفته شده، اتاق‌های متصل به هم داشته و دارای یک میز نهار خوری چهار نفره نیز هست. هر دوی این سوییت‌ها، غیر از سرویس حمام شیک، جکوزی به صورت جدا در نظر گرفته شده و از فضای حمام جداست.

در نهایت گران‌ترین واحدهای اقامتی در این ریزورت، سوییت‌های دلوکس جکوزی بوده که ۶۵ متری هستند، فضای داخلی آن‌ها بسیار شیک است و به خدمات بیشتری نیز برای این واحدها ارائه می‌شود.

 

روش‌های حمل و نقل عمومی در آنتالیا

غذا و نوشیدنی

 رستوران‌های لیماک لارا تنوع خیلی خوبی دارند اما همه‌ی آن‌ها در تمامی فصول باز نیستند و برخی در فصل سرما غیر فعال می‌شوند. رستوران اصلی مجموعه، رستورن Zen است که گنجایشی تا ۱۲۰۰ نفر داشته و صبحانه آن مملو از انتخاب‌های متنوع و صبحانه بین‌المللی بوده که به صورت بوفه باز ارائه می‌شود. همچنین منو خوبی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده و یک محیط صرف غذا نیز برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است. در کنار این مکان، رستورانی با نام Laila Snack در نظر گرفته شده که در محیط روباز قرار دارد، تنها تابستان‌ها در دسترس است و البته بیش‌تر برای میان وعده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 رستوران Revan برای غذاهای اصیل ترکی در نظر گرفته شده و با فضای شیک خود و نوشیدنی‌های متنوعی که ارائه می‌کند، جایی عالی برای صرف شام به حساب می‌آید اما این رستوران نیز تنها برای فصل گرم در دستر خواهد بود. اما همیشه می‌توانید برای صرف غذای ایتالیایی به La Cucina رفته و از غذاهای این کشور لذت ببرید.

در نهایت اگر اهل غذاهای ژاپنی، هند یا تایلندی هستید، باید به سراغ رستوران Far East بروید که منو متنوع، دکور جالب و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ای ارائه می‌کند. البته این رستوران نیز تنها تا زمانی فعال هست که هوا برای آبتنی گرم خواهد بود.

در کنار لانژ لابی که مجموعه‌ای کامل از نوشیدنی‌های سبک و سنگین را ارائه می‌کند و فضای بزرگ و شیکی دارد، باری با عنوان Oasis و در کنار لابی و دیسکو و بار After Ten نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است. همچنین Tea House نیز کافه‌ای بسیار عالی در نزدیکی استخر است که برای صرف نوشیدنی‌های گرم مختلف، باید به آن‌جا بروید. غیر از گزینه‌ی آخر، تمامی بارهای مجموعه در تمامی فصول باز هستند.

در نهایت کافه -شیرینی فروشی Sakura نیز در محیط هتل وجود دارد که در فضایی شیک و مجلل، انواع شیرینی‌های پخت روز و نوشیدنی‌های مختلف را ارائه خواهد کرد.

 

در آنتالیا، چه غذایی را کجا بخوریم؟

امکانات تفریحی هتل لیماک لارا

محیط این هتل بسیار بزرگ است و بخش‌های زیادی از آن برای تفریحات مختلف در نظر گرفته شده. حیاط اصلی دارای چندین استخر مختلف است که یکی از این استخرهای برای بازی‌های آبی با سرسره‌های بزرگ بوده و یک استخر کم عمق برای کودکان نیز در کنارش گذاشته‌اند که بازی‌های مختلف برای این سنین را در اختیارشان می‌گذارد. دیگر استخرها بزرگ هستند و در کنارشان تخت‌های مختلف برای استراحت و آفتاب گرفتن تهیه دیده شده. به طور کلی محیط هتل زیباست و دارای فضای سبز کافی هم هست. همچنین، استخر سرپوشیده مجموعه نیز وسعت خوبی دارد و در کنارش ۳ جکوزی و سالن بخار نیز تعبیه شده.

ساحل اختصاصی مجموعه‌ی لیماک لارا امکانات گسترده‌ای در خود دارد که باعث می‌شود، از تمام کلاب‌های بازی‌های آبی در آنتالیا بی‌نیاز شوید. این ریزورت ۵ ستاره بازی‌هایی همچون اسکی روی آب، بانانا، پارا سیلینگ، جت اسکی و ... را برای شما مهیا کرده و گردش‌های قایق سواری را نیز برای مهمانان برپا می‌کند. تمامی بازی‌های غیر موتوری در ایام تابستان رایگان هستند اما برای انجام باقی آن‌ها، حتما باید مبلغی اضافی را پرداخت کنید.

سالن ورزشی لیماک لارا در تمامی طول سال با امکانات عالی به صورت رایگان در اختیار مهمانان است تا بخواهند در ایام سفر به آنتالیا نیز، ورزش خود را ادامه دهند. اما یکی از ویژگی‌های خیلی خوب هتل، سالن بزرگ آن است که مجموعه‌ای از تفریحات مختلف را در آن‌جا برای مهمانانش تهیه کرده. اول از همه، هر شب نمایش‌های بزرگ موزیکال در این مکان برگزار می‌شود که اجرای آن‌ها به عهده آکروبات باز‌های حرفه‌ای، رقاصان بین‌المللی و گروه‌های فوق‌العاده است. همچنین در سالن‌های مختلف، ورزش‌هایی مثل اسکواش، دارت، تنیس روی میز، بولینگ، بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و ... مهیا شده و یک سینمای کوچک نیز در مجموعه وجود دارد که جدا از فیلم‌های مختلف، برای کودکان و نوجوانان نیز به نمایش انیمیشن می‌پردازد. از دیگر تفریحات مجموعه می‌توان به زمین تیر اندازی با کمان، کلاس‌های آشپزی، نایت کلاب، مینی گلف، اسنورکلینگ، اسب سواری و تورهای ماهیگیری اشاره کرد.

 

فعالیت‌های مناسب کودکان در سفر به آنتالیا

از بچه‌ها گفتیم، باید این را نیز ذکر کنیم که دو کلاب مخصول برای کوچک‌ترها وجود دارد که یکی مینی کلاب و دیگر تین کلاب نام دارد. در مینی کلاب، بچه‌های ۴ تا ۱۲ سال همراه با مربیان مجرب و به صورت گروهی با دیگر بچه‌ها، به تفریح در هتل می‌پردازند و نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال هم برای تفریحات مخصوص به خود، به سراغ تین کلاب می‌روند. بازی‌ها و امکانات گسترده برای کودکان  و نوجوانان، نمایش‌های مختلف مربوط به این سنین و بازی‌های گروهی، خاطرات خوشی را برای بچه‌ها در این محل، رقم خواهد زد.

مرکز اسپا و سلامتی

در نهایت، حتما باید از مرکز اسپا و سلامتی لیماک لارا نیز برایتان بگوییم که در سال ۲۰۰۷ نوسازی اساسی را تجربه کرده و به  جایی مدرن، شیک و با امکانات کامل تبدیل شده است. سرویس‌های ماساژ مختلفی برای این کار در نظر گرفته شده که در قالب پکیج‌های متنوع ارائه می‌شوند. مثل ماساژ تایلندی، ماساژ سنگ، ماساژ آیورودا و ... . همچنین این مکان شامل یک مرکز زیبایی، مراقبت پوست و مو، حمام ترکی و چیزهایی از این دست هم می‌شود. استفاده از امکانات مرکز اسپا هم رایگان است و تنها سرویس‌های ماساژ و استفاده از سالن زیبایی، هزینه‌ی بیشتری روی دستتان می‌گذارد.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

نکات پایانی درباره ریزورت ۵ ستاره لیماک لارا

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • گرفتن تخت مناسب برای خردسالان زیر یک سال رایگان است
  • ساحل اختصاصی هتل به غیر از امکانات تفریحی دارای تخت‌های متعدد، آفتاب‌گیر و حتی سرو نوشیدنی بوده و فضای آن نیز کاملا به مهمانان هتل اختصاص دارد
  • تمامی اتاق دارای گاو صندوق اختصاصی هستند، بخش‌های عمومی دارای دوربین مدار بسته بوده و بخش امانات نیز در هتل وجود دارد
  • مجموعه لیماک هتل‌های دیگری نیز در آنتالیا، قبرس، مقدونیه، یالوا، استانبول، آنکارا و چند شهر دیگر نیز دارد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران