بهترین هتل‌های کناکلی، آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌های کناکلی، آنتالیا

آنتالیا از زیباترین ایالت‌های ترکیه در منطقه مدیترانه‌ای است که با این که برخی از شهرهای آن مثل آنتالیا، آلانیا یا کمر شناخته شده‌تر از بقیه نقاط هستند اما سراسر این منطقه سر سبز و ساحلی دیدنی و زیبا زیبا بوده و دارای جاذبه‌های دیدنی فراوانی هستند. تور آنتالیا همیشه شلوغ و پرطرفدار است برای افرادی که می‌خواهند فضای بیشتری برای خودشان داشته باشند و در عین حال از امکانات مناسبی برخوردار باشند شهرستان‌های دیگر این منطقه را توصیه می‌کنیم. کناکلی یکی از این نقاط است که در مقاله‌ای جداگانه جاذبه‌های آن را معرفی کرده‌ایم.

 

Bera Alanya Hotel - Halal All Inclusive

برا هتلی حلال و فوق لاکچری است که همه مکانات و ویژگی‌هایش را به صورت کامل و به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. این هتل در نزدیکی ساحل و منطقه ساحلی خصوصی واقع شده و امکانات جذابی مثل استخرهای روباز و سرپوشیده، سرسره آبی هیجان انگیز و خدمات درمانی و زیبایی و اسپا ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل همگی دارای تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن، حمام خصوصی با سشوار هستند و فضای نشیمن مبله ارائه می‌دهند. از آنجایی که هتل اسلامی و حلال است استخرها و امکانات آبگرم برای مردان و زنان به صورت جداگانه و شامل وان آب گرم، حمام ترکی و سونا و خدمات ماساژ ارائه شده است. همچنین زمین بازی کودکان نیز در محل وجود دارد. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می‌شود و رستوران‌های هتل غذاهای سنتی شامل سالاد و پیش غذا را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید از شیرینی‌های مختلف در شیرینی فروشی لذت ببرید.

آدرس: Merkez Mah.Kuyumcu cad.Kulak mevkii No:12 Konaklı - Alanya- ANTALYA, 07400 Konaklı, Turkey

 

Numa Konaktepe Hotel

هتل ۴ ستاره و لوکس Konaktepe دارای ۲ استخر روباز و یک استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سرسره‌های آبی و منطقه ساحلی خصوصی با صندلی‌های رایگان برای آفتاب گرفتن بوده تنها ۱۵۰۰ قدم از ساحل دریای مدیترانه فاصله دارد. شما می‌توانید در مرکز تناسب اندام تمرین کنید و در سونا یا اتاق ماساژ استراحت به استراحت بپردازید. والیبال ساحلی، میز تنیس و زمین بازی کودکان نیز در دسترس بوده و وای فای رایگان در همه مناطق قابل دسترسی است. اتاق‌ها شامل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای و حمام خصوصی هستند و برخی از اتاق‌ها بالکن زیبا و چشم نواز ارائه می‌دهند. رستوران اصلی هتل صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می‌کند. ۴ بار در ساحل، کنار استخر، در لابی و دیسکو وجود دارد. انواع مختلف میان وعده در طول روز ارائه می‌شود و رستوران الاکارته نیز برای شام در دسترس است.

 

معرفی حمام رومی‌ آنتالیا در سفر به ترکیه

آدرس: Konaklı Mah. D-400 Karayolu üzeri, 07490 Konaklı, Turkey

 

Blue Marlin Deluxe Spa & Resort

این هتلی ۵ ستاره و بی‌نهایت لوکس با ویلاهایی بر روی آب است که معماری منحصر به فرد و خیره کننده آن در همان دم چشم شما را به خود خیره خواهد کرد. این هتل در سواحل کناکلی واقع شده و دسترسی مستقیم به ساحل را فراهم می‌آورد. هتل دارای امکانات مختلفی مانند مرکز تناسب اندام، بار و باغ است و میز پذیرش ۲۴ ساعته، همچنین یک رستوران، یک پارک آبی و یک استخر روباز برای پذیرایی از مهمانان خود ارائه داده و سونا، کارائوکه و باشگاه کودکان در دسترس قرار داده است. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری، حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و کمد لباس، ملحفه و حوله هستند. صبحانه را با منوی آمریکایی و بوفه نوش جان کنید و برای انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها خودتان را به کافه و بار برسانید. به علاوه برای تفریح و سرگرمی می‌توانید به تنیس روی میز، دارت و اسکواش بازی بپردازید و یا به دوچرخه سواری بروید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

آدرس: YELKEN SOKAK NO:4 KONAKLI, 07490 Konaklı, Turkey

 

Haydarpasha Palace Hotel

هتل حیدرپاشا پالاس در کناکلی در ۱۳ کیلومتری ساحل اولاس و در منطقه پیک نیک واقع شده و رستوران، بار و وای فای رایگان در سراسر هتل ارائه می‌دهد. این هتل دارای استخر روباز فصلی و مرکز آبگرم، پارکینگ خصوصی رایگان و چشم‌انداز دریا، کوه یا استخر در اتاق‌ها بوده و اقامتی خاطره انگیز را رقم می‌زند. این هتل ۵ ستاره لوکس با امکانات جذاب و آنچنانی معماری بسیار زیبایی دارد که شما را به یاد داستان‌های کلاسیک و پادشاهی می‌اندازد. اتاق‌ها در اینجا همگی دارای دکوراسیونی لوکس و راحت، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های خارجی، کمد و اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا و حمام اختصاصی با دوش و حوله هستند. این در حالی است که برخی از اتاق‌ها نمایی دیدنی به بیرون هم ارائه می‌دهند. از استخر و اسپا و خدمات درمانی، ماساژ و سالن بدنسازی، و امکانات بی‌شمار جذاب دیگر استفاده کنید.

 

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید مارک آنتالیا

آدرس: Türkler Alanya, 07407 Konaklı, Turkey

۲۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران