معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

آنتالیا مقصدی ایده‌آل برای مسافران ایرانی است. یک شهر ساحلی بسیار زیبا که در کنار دارا بودن مراکز طبیعی بسیار دیدنی و سواحل فوق‌العاده، دارای مراکز تاریخی مهم و البته اماکن تفریحی متعدد است. اما یکی دیگر از چیزهایی که آنتالیا به آن معروف است، داشتن هتل‌های پنج ستاره و لوکس متعدد است که انتخاب را برای مسافران تور آنتالیا سخت می‌کند. امروز ما به سراغ یکی از این هتل‌ها رفته‌ایم که از بسیاری جهات ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. در ادامه همراه ما باشید با معرفی هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا.

 

نگاهی به هتل تایتانیک دلوکس

هتل تایتانیک دلوکس در راستای موفقیت‌های هتل‌های زنجیره‌ای تایتانیک ساخته شده و یکی از مکان‌های کم‌نظیر برای اقامت در آنتالیا است. جایی با ۲۰۰ هزار متر مربع مساحت که از یک سمت ساحل اختصاصی به دریای مدیترانه دارد و از سمت دیگر رودخانه‌ی زیبای Besgoz را در پیش رو دارد. کار به این جا ختم نمی‌شود و باید این را هم در نظر بگیرید که پشت این هتل زیبا یک جنگل درخت کاج وجود دارد تا فرصت‌های طبیعت گردی شما را به حداکثر برساند. خود هتل نیز یک مکان لوکس و زیباست که همه چیز در خود دارد. از مکان‌هایی رویایی برای استراحت و دراز کشیدن کنار استخر و ساحل گرفته تا پارک آبی، زمین فوتبال با چمنی استاندارد، چندین رستوران و خیلی چیزهای دیگر.

 

آشنایی با بهترین جاذبه‌های طبیعی آنتالیا

 

قبل از هر چیز، اتاق‌های هتل تایتانیک دلوکس

مجموع اتاق‌های این هتل به ۶۰۰ تا می‌رسد. بخش زیادی از این اتاق‌ها نوع استاندارد و سوپریور هستند. معدود سوییت‌هایی نیز در این مکان وجود دارد که بعضی خانوادگی، بعضی سوییت‌های دلوکس و یکی دو سوییت خاص در کنار رودخانه هستند که قیمت بالاتری نسبت به اتاق‌های دیگر هتل دارند.

 

 

اتاق‌ها در مجموع تفاوت‌های زیادی نداشته و همگی دارای طراحی شیک، منظره‌ای دیدنی، تلویزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت کاملا رایگان بی‌سیم، حمام و سرویس بهداشتی بسیار خوب، دستگاه‌های دم کردن چای و قهوه و دیگر امکانات رفاهی خواهد بود و همه چیز انتظار شما از یک هتل ۵ ستاره را از نظر رفاهی برآورده می‌کند.

 

پیشنهاد اسپا و ماساژ در سفر با تور تابستانی آنتالیا

 

زمین‌های ورزشی، استخر‌های متعدد و مراکز تفریحی

آمار و ارقام در این رابطه از حد تصور بالاتر است. تایتانیک دلوکس ۱۱ استخر، یک مرکز آب گرم، یک زمین فوتبال چمنی استاندارد، باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل، امکانات بسیار عالی برای فعالیت‌ها و ورزش‌های آبی و همچنین زمین گلف، زمین تنیس، سالن بیلیارد و بازی‌های رومیزی است. اما تنها این اعداد بازگو کننده واقعیت ماجرا نیستند. ۱۰ استخر روباز این مکان تقریبا می‌توان گفت یک استخر بسیار بزرگ را تشکیل می‌دهند که قدم زدن از اول تا آخر آن حدود ۱۵ دقیقه زمان می‌برد. در این مکان یک استخر عمیق در اندازه استاندارد برای شنا تعبیه شده که به آن المپیک می‌گویند.

 

چگونه از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر بروید؟

titanic

 

باشگاه ورزشی این هتل تجهیزاتی کامل داشته و در بخش‌های تفریحی دیگر نیز همچنین کیفیتی را مشاهده می‌کنید. برای رفتن به ساحل، قایق‌های شیک و جالبی شما را به ساحل می‌برند و همان جا انواع امکانات برای بازی‌ها و ورزش‌های آبی برای شما فراهم آمده است و همچنین می‌توانید بازی‌های ساحلی از جمله والیبال را نیز تجربه کنید. یک باشگاه شبانه نیز خود هتل دارد که برنامه‌های متعددی برای گردشگران تعبیه شده و شب‌های شادی را برایتان رقم می‌زند.

کودکان و نوجوانان نیز جدا از استخر مخصوص خود، یک پارک بازی مخصوص نیز دارند و باشگاهی نیز برایشان در نظر گرفته شده است. بخشی از استخر بزرگ روباز این هتل دارای ۵ سرسره بزرگ است که در واقع یک پارک بازی جمع و جور را برای همه پدید آورده است. واقعیت این است که هتل آنقدر بزرگ و پر از امکانات است که احتمالا در سفر خود، خیلی از مراکز آن را نبینید.

 

 لیسیان آنتالیا یکی از بهترین مسیرهای طولانی پیاده‌روی دنیا

 

رستوران‌ها

 همانطور که گفتیم، این هتل دارای ۹ رستوران است که غذاهای مختلفی از ترکی، ایتالیایی، فست فود و ... را شامل می‌شود. سرآشپزهای بسیار خوبی در این رستوران‌ها کار می‌کنند و تقریبا تمامی مسافران از غذای این هتل راضی بوده‌اند.

 

۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا

 

نکاتی در مورد هتل تایتانیک دلوکس

  • با توجه به این که بسیاری از امکانات این هتل به صورت روباز است، ماه‌های گرم سال موقعیت مناسب‌تری برای رفتن به این هتل به حساب می‌آید.
  • هتل از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا حدود ۴۵ دقیقه فاصله دارد.
  • بخش اسپا و ماساژ این مجموعه بسیار مجهز بوده و با داشتن حمام ترک، حمام بخار، استخر آب نمک و ... به عنوان یک اسپای درمانی نیز می‌توان به آن نگاه کرد.

 

۰۶ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران