معرفی هتل ۴ ستاره‌ی فالکون آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل ۴ ستاره‌ی فالکون آنتالیا

ریزورت‌ها و هتل‌های ساحلی، همیشه انتخاب اول گردشگرانی است که به تور آنتالیا می‌روند. البته این گونه هتل‌ها، عموما از مرکز شهر کمی دور هستند و در عوض با امکانات تفریحی و همچنین ساحل اختصاصی، اقامتی مفرح را در این شهر زیبا برایتان به ارمغان خواهند آورد. هتل فالکون که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت نیز، یکی از همین هتل‌های ساحلی است که از سال ۱۹۹۳ به فعالیت مشغول است و انتخابی معرکه برای سفر شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا از این هتل بیشتر برایتان بگوییم:

 

اطلاعات کلی درباره هتل فالکون

این هتل ۴ ستاره همانطور که گفتیم، سال‌های زیادی است که در این گوشه از آنتالیا، به دور از همهمه‌ها و شلوغی‌های مرکز شهر، میزبان توریست‌هاست. البته از سال ۱۹۹۳ که فالکون شروع به کار کرده، بارها نوسازی شده است و کاملا یک هتل مدرن و در عین حال زیبا بوده که امکانات رفاهی خیلی خوبی را در اختیار مهمانانش می‌گذارد. این مجموعه در فاصله‌ی ۵ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و در عین این که به راحتی با تاکسی می‌توانید به هر جایی که می‌خواهید بروید از طرفی فضای آرامش بخش اطراف شهر را نیز در اختیار خواهید داشت.

این هتل در استایل مدیترانه‌ای ساخته شده و دارای اتاق‌های با دکور مدرن، فضای بزرگ، چند استخر، منظره‌ای فوق‌العاده جذاب و مجموعه‌ای کامل است که در کنار امکاناتی رفاهی، روزهایی شاد و جذاب را هم برایتان رقم می‌زند. در واقع شما می‌توانید در باغ سرسبز هتل قدم زده و از بالای تپه به منظره‌ی دریا نگاه کنید و از آن طرف در جشن‌های شبانه شرکت کرده و حسابی خوش بگذرانید. هتل فالکون آنتالیا دارای مرکز اسپا و سلامتی، زمین‌های ورزشی، چند رستوران و بار و خیلی چیزهای دیگر است که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

 

بهترین هتل‌‌های آنتالیا با زمین گلف اختصاصی

اتاق‌های هتل فالکون

یکی از نقاط ضعف درباره این هتل، نبود تنوع کافی در میان اتاق‌های این مجموعه است. در هتل فالکون تنها ۲ دسته اتاق وجود دارد که می‌توانید در میانشان انتخاب کنید.

اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌های ۲۲ متر مربعی، بیشترین واحدهای اقامتی هتل را به خود اختصاص داده و دارای طراحی داخلی و نورپردازی شیک هستند. پنجره‌های بزرگ، سرویس خواب با کیفیت، میز تحریر و تلوزیون بزرگ از دیگر امکانات این اتاق‌هاست که هم به صورت تخت دو نفره و هم دو تخت یک نفره ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها خود دو دسته می‌شوند که یک سری نمای دریا را برای مهمانان به همراه دارند و یک سری رو به باغ هستند که مسلما آن‌هایی که رو به دریا هستند، گران‌تر خواهند بود. کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن اختصاصی، مینی‌بار، سیستم تهویه هوای مطبوع و چیزهایی از این دست، امکانات این اتاق‌ها را تشکیل می‌دهند.

اتاق‌های سوپریور: این اتاق‌ها همگی رو به دریا بوده و البته با توجه به این که ۳۰ متر مربع هستند و بالکن بزرگ‌تری هم دارند، از پنجره‌هایشان، استخر، باغ و البته نمای کوهستان به خوبی پیداست. این اتاق‌ها به غیر از تخت خواب شیک و نورپردازی زیبایی که در دیگر واحدهای هتل نیز می‌بینیم، دارای حمام و سرویس بهداشتی شیک‌تر و البته مبلمان نیز هستند.  بالکن این اتاق‌ها دارای صندلی و میز بوده، همه‌ی واحدها‌ی ۳۰ متری ضد صدا هستند و دارای یک تخت بیشتر نیز بوده که گنجایش آن‌‌ها را به ۳ نفر افزایش می‌دهد.

غذا و نوشیدنی

رستوران اصلی هتل با طراحی مدرن و دکور سفید رنگ خود، جایی است که صبحانه به صورت بوفه باز و با کیفیت عالی هر روز صبح سرو می‌شود. این رستوران که غذاهای مدیترانه‌ای و چند مدل غذای بین‌المللی و ترکی در آن سرو می‌شود، برای وعده‌های نهار و شام نیز فعال بوده و می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

اما رستوران جذاب و خاص هتل فالکون، A'la Carte که فضایی مجلل و عالی داشته، بخشی از آن روی یک تراس بزرگ رو به دریاست که منظره‌ای فوق‌العاده دارد و در نهایت آن‌جا می‌توانید غذاهای ترکی سفارش دهید. کیفیت غذاها در این رستوران بسیار خوب بوده و البته در میان غذاهای مرسوم ترکی، چند نوع غذای دریایی نیز برای سفارش موجود خواهد بود. البته اگر در سفر به آنتالیا، در هتل فالکون اقامت داشتید، حتما از روز قبل برای حضور در این رستوران، جایی رزرو کنید.

در مجموع ۴ بار نیز در جاهای مختلف هتل واقع شده که شامل یک اسنکر بار، باری بزرگ در لابی هتل، یک بار عالی در کنار استخر و بار اسکوئر در محیط بسته هتل می‌شود. هر کدام این مکان‌ها دارای مشخصه‌های ظاهری خاص خود هستند و بعضا محصوات متفاوتی را نیز ارائه می‌کنند. اسنک بار جای مناسبی برای سفارش آبمیوه و میان وعده بوده و در بقیه جاها نیز، نوشیدنی‌های متنوع و با کیفیتی ارائه می‌شود.

 

هتل ۵ ستاره آی سی هتلز گرین پالاس

تفریحاتی که در هتل فالکون می‌توانید تجربه کنید

یکی از ویژگی‌های هتل فالکون این است که بخش‌های تفریحی متنوعی دارد. ابتدا از استخرهای هتل شروع کنیم که شامل یک استخر اصلی بزرگ و یک استخر با سرسره‌های آبی می‌شود که بیشتر برای کم سن و سال‌ها تهیه دیده شده. یک استخر نیز مخصوص کودکان تهیه دیده شده که عمق کمی‌دارد و بعضی بازی‌های ساده نیز برای آن‌ها تهیه دیده شده است. این نکته را هم فراموش نکنید که هتل فالکون دارای یک استخر سرپوشیده‌ی نسبتا کوچک هم هست که اگر چه در مرکز اسپا واقع شده اما در روزهای سرد سال، امکان استفاده از آن‌جا به رایگان وجود دارد.

در کنار استخر‌های متعدد هتل، در ساحل و همچنین اسکله‌ی هتل فالکون نیز امکانات خیلی خوبی تدارک دیده شده است. با توجه به این که این مکان ساحل شنی ندارد، شما می‌توانید روی اسکله چوبی و با سایه‌بان‌ها و تخت‌های متعددی که قرار داده شده استراحت کنید و همچنین برای شنا نیز به داخل آب بروید. آب تمیز، امکانات تفریحی متنوع برای انجام تفریحات آبی و تجهیزات رفاهی خیلی خوب از امتیازات این بخش از هتل به حساب می‌آید. با این حال مسلما نبود یک ساحل شنی بزرگ ضعف به حساب می‌آید اما شما در چند ده متری هتل می‌توانید به سراغ سواحلی خیلی خوب همان اطراف بروید.

 چند زمین تنیس و زمین والیبال برای هتل فالکون در نظر گرفته شده که هم می‌توانید به صورت شخصی در آن‌جاها بازی کنید و هم با دیگر مسافران هتل به رقابت بپردازید. زمین تنیس استاندارد و بسیار خوب است و تجهیزات مورد نیاز به شما ارائه داده خواهد شد و زمین والیبال نیز به نوعی زمین والیبال ساحلی محسوب می‌شود. سالن بازی‌های هتل نیز شامل تنیس روی میز، بازی‌های کامپیوتری، دارت، کارائوکه و ... می‌شود.

کوچک‌ترها می‌توانند، شب‌ها به تماشای انیمیشن‌های مختلف بپردازند که بر روی پرده‌ای بزرگ و با کیفیت عالی برایشان پخش می‌شود. این مکان یک مینی کلاب نیز به حساب آمده که کودکان ۴ تا ۱۲ سال می‌توانند به آن‌جا مراجعه کرده و با دیگر بچه‌ها در باغ بازی کنند. این مکان به خوبی مدیریت می‌شود و می‌توانید با خیال راحت بچه‌هایتان را برای بازی به آن‌جا بفرستید. از طرفی بزرگ‌ترها نیز می‌توانند شب‌ها به دیسکو بروند و از تفریحات مخصوص به خود لذت ببرند. همین امکانات است که باعث می‌شود، هتل فالکون را هم یک مکان مناسب برای زوج‌ها به حساب بیاوریم و هم خانواده‌ها از حضور در آن‌جا لذت خواهند برد.

 

بهترین هتل‌های کناکلی، آنتالیا

مرکز اسپا و سلامتی

این مرکز شیک و مدرن دارای ۴ بخش سونا، اتاق‌های ماساژ، حمام ترکی و سالن ورزشی می‌شود و همانطور که گفتیم یک استخر کوچک نیز در خود دارد. اتاق‌های ماساژ خصوصی بوده و به صورت تک نفره و زوج می‌توانید، پکیج‌های مختلف ماساژ را سفارش دهید. دو اتاق سونای مجزا نیز برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده که در روزهای شلوغ نیز بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

حمام ترکی مجموعه با سنگ‌های مرمر تزیین شده و محیطی بسیار شیک و زیبا دارد. امکان سفارش پکیج کامل ماساژ حمام ترکی و اتاق ماساژ و ... را تهیه کنید و دو سه ساعتی را در این محل به کسب آرامش و زدودن استرس از خودتان بپردازید. در نهایت اگر اهل ورزش کردن هستید و نمی‌خواهید در طول سفر نیز این عادت خوب را ترک کنید، می‌توانید از سالن ورزش استفاده کنید که تجهیزات بسیار خوب و کاملی در خود دارد و کاملا نیازهای شما را در این رابطه مرتفع خواهد کرد.

دیگر بخش‌های هتل فالکون

مجموعه هتل فالکون دارای یک سالن کنفرانس بزرگ و یک سالن ملاقات نسبتا کوچک است که با هماهنگی قبلی و البته پرداخت مبلغی اضافی، آن‌ها را برای جلسات خود در اختیار بگیرید. این هتل همچنین برای انجام مراسم عروسی یا حتی مراسمات کوچک‌تر نیز امکاناتی را در اختیار شما می‌گذارد.‌ از طرفی بعضی از روزهای خاص همچون کریسمس، برنامه‌های متنوعی در سالن فلامینگو برگزار می‌شود که امکان شرکت در آن‌ها را نیز خواهید داشت. برگزاری کنسرت‌های مختلف، اجرای زنده هنری و چیزهایی از این دست در این سالن نیز ممکن خواهد بود که البته باید بلیط جداگانه برای حضور در آن‌ها تهیه نمایید.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

نکات پایانه درباره هتل فالکون

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را نخواهید داشت
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در تمام محیط‌های هتل از جمله اتاق‌ها و محیط‌های عمومی در دسترس است
  • تمامی امکانات هتل رایگان هستند غیر از بعضی از موارد مثل سرویس‌های ماساژ، خشک شویی، نگهداری از بچه و چیزهایی از این دست
  • تورهای دوچرخه سواری از طرف خود هتل برگزار می‌شود که البته برای شرکت در آن‌ها باید هزینه‌ پرداخت کنید
  • در باغ هتل، تخت‌ها و میزهای مختلفی برای نشستن و استراحت وجود دارد

آدرس: Sirinyali Mah. 1512 Sok. No:3 Lara, 07160 Antalya

شماره تماس: 00902423230640

۱۵ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران