معرفی هتل Granada Luxury Belek آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل Granada Luxury Belek آنتالیا

برای یک سفر مجلل با تور آنتالیا، همیشه انتخاب از میان هتل‌های لوکس پرتعداد این شهر کار سختی است. اما در میان هتل‌های بی‌شماری که تفریحات مخصوص بزرگسالان را ارائه می‌کنند، Granada Luxury Belek جایی عالی برای سفری خانوادگی به حساب می‌آید.

 

کوتاه درباره هتل Granada Luxury Belek

بلک یکی از مناطق مهم توریستی در آنتالیا به حساب می‌آید که چندین هتل بزرگ و معروف را در خود داشته و بیش از ۳۰۰ روز آفتابی را در طول سال به خود می‌بیند. یک منطقه‌ی سرسبز و زیبا که در کنار سواحل دیدنی، جنگلی جذاب و رودخانه‌ای بزرگ را میزبانی می‌کند. هتل لاکچری گرانادا نیز در همین منطقه بنا شده که مجموعه‌ای بزرگ و جذاب از امکانات رفاهی و بخش‌های تفریحی است و بدون شک، روزهایی عالی را در سفر به این شهر برایتان رقم می‌زند.

یکی از نکات مهمی که در مورد هتل گرانادا وجود دارد، محیط خانوادگی و امکاناتی است که برای تمام اعضای خانواده لحاظ شده و باعث می‌شود از بسیاری هتل‌های لاکچری آنتالیا متامیز باشد. هتلی که طراحی دیدنی دارد و شامل یک ساختما بسیار زیبا و استخر‌های متعدد و پارک آبی بزرگ است. با این توصیفات، نگاهی بندازیم به امکانات و بخش‌های مختلف این هتل مجلل، بزرگ و بسیار زیبا.

اقامتگاه‌هایی که در هتل گرانادا می‌توانید انتخاب کنید

از اتاق‌های دو نفره تا ویلاهایی که گنجایش ۷ نفر را دارند، این هتل برای همه با هر سلیقه و هر جمعی که به تور آنتالیا آمده‌اند، انتخابی درخور ارائه می‌کند. از اتاق‌های استاندارد دو نفره شروع کنیم که همگی به زیبایی طراحی شده و محیطی شاد و در عین حال مجلل را برای شما به همراه دارند. اتاق‌های بزرگ‌تری هم هستند که گنجایش بیشتری دارند و اتاق‌های دوگانه که با یک در به هم متصل هستند.

 

معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

در آن سمت شما انواع سوییت‌ها را خواهید داشت که جدا از گنجایش بیشتری، دکوری عالی داشته و دارای بالکن اختصاصی، پنجره‌ی بزرگ و صد البته فضایی بازترند. و در نهایت ویلاهای بزرگ ۶-۷ نفره که در بخش‌هایی مجزا از ساختمان اصلی در نظر گرفته شده، بعضا جدا از باغ و فضای اختصاصی، دارای استخر مجزا نیز هستند.

البته گفتن از همه‌ی امکانات و جزییات اتاق‌ها و سوییت‌ها به یک مطلب بسیار طولانی احتیج دارد، اما به این نکات بسنده کنید که اتاق‌ها و ویلاها و فضاهای مختلف هتل دارای اینترنت رایگان بوده، امکانات کافی برای تهیه نوشیدنی‌های گرم برایتان مهیاست، گاو صندوق در اتاق‌ها وجود دارد و امکانات رفاهی و همچنین سرویس بهداشتی عالی برای هر کدام در نظر گرفته شده که البته برای سوییت‌های گران قیمت این سرویس بهداشتی مجلل‌تر از دیگر انتخاب‌ها خواهد بود.

امکانات تفریحی و استراحت

مهم‌ترین بخش تفریحی این هتل زیبا، پارک بزرگ آبی آن است که همچون یک پارک کامل عمل کرده و انواع بازی‌ها را در قالب چند استخر و همچنین یک رود آرام برای مهمانان به همراه خواهد داشت. همچنین اطراف محل پارک آبی، چندین بازی در محوطه سرسبز نیز تهیه دیده شده که بچه‌ها می‌توانند از آن‌ها نیز استفاده کنند.

البته فراموش نکنید که یک استخر بسیار بزرگ، اتاق بازی و چندین بخش دیگر نیز وجود دارد که بزرگ‌ترها نیز می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. اما کوچک‌ترها یک کلاب بازی و پارک بازی کوچک نیز دارند که در آن‌ها نیز می‌توانند روزهایی متنوع و مفرح را برای خود بسازند.

 

سفر به آنتالیا و تجربه تور خصوصی قایق‌های لوکس

هتل لاکچری گراندا دارای یک ساحل بزرگ و اختصاصی نیز هست که امکانات گسترده‌ای در آن برای شما تهیه دیده شده و شما می‌توانید در ساحل نیز برای خود نوشیدنی سفارش دهید. در این ساحل شما می‌‌توانید از امکانات گسترده برای تفریحات آبی و همچنین زمین‌های ورزشی نیز استفاده کنید که بعضی از آن‌ها برایتان هزینه‌ی اضافی در پی خواهید داشت.

در آخر اشاره‌ای کنیم به مجموعه‌ی اسپا و سلامتی هتل گرانادا که یکی از مجلل‌ترین‌ها و بهترین‌ها در آنتالیا به حساب می‌آید و با یک استخر داخلی، امکاناتی عالی، طراحی کم‌نظیر و همچنین بخش‌هایی همچون جکوزی، سونا، اتاق بخار و ...، بدون شک شما را راضی خواهد کرد.

غذا و نوشیدنی

تقریبا هر ساعتی از روز که بخواهید، می‌توانید غذایی عالی و منویی متنوع را در رستوران‌های این هتل تجربه کنید. دو رستوران اصلی در محیط سر پوشیده و فضای باز در نظر گرفته شده و یک رستوران مخصوص اسنک و میان وعده که غذاهای عالی دارد. همچنین می‌توانید غذاهای ژاپنی، غذاهای محلی ترک‌، انواع شیرینی و انواع شکلات‌ها و دسرها را نیز در این مکان سفارش دهید.

چندین بار نیز در نقاط مختلف هتل وجود دارد که باعث می‌شود در کنار ساحل، کنار استخر، بخش‌های مخصوص استراحت و حتی اتاق خود و در همه‌ی ساعات رو، بتوانید برای خود نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

 

بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا

۱۳ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران