معرفی هتل Calista Luxury Resort آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل Calista Luxury Resort آنتالیا

از هتلی لوکس در آنتالیا چه انتظاری دارید؟ اتاق‌های راحت، پنجره‌های رو به دریا، رستوران‌های عالی و همچنین مراکز مختلف برای فعالیت‌های تفریحی؟ پس Calista Luxury Resort بدون شک انتخابی عالی برای شماست چون این هتل نه تنها تمامی این‌ها که گفتیم را در بهترین شرایط دارد، بلکه امکانات بیشتری نیز برای مهمانانش فراهم کرده است.

 

معرفی Calista Luxury Resort در آنتالیا

از دور که به این هتل نگاه می‌اندازید، با مجموعه‌ای بزرگ مواجهید که رستوران آن روی اسکله‌ای زیبا در دل آب واقع شده است. محیط آن سرسبز بوده و همه چیز در ساحل برای مسافران تدارک دیده شده است. اما Calista از آن دست هتل‌هایی در آنتالیا است که زمستان‌ها نیز بودن درآن لذت بخش خواهد بود. جایی که همیشه برنامه‌های تفریحی دارد و محیط‌های سرپوشیده در آن تعبیه شده تا در هر زمانی از سال بتوانید از بودن در آن لذت ببرید.

 

  بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا 

 Calista Luxury Resort

 

اتاق‌ها و امکانات رفاهی

وقتی صحبت از انتخاب اتاق یا ویلا در Calista Luxury Resort می‌شود، انتخاب‌های شما واقعا زیاد است. از اتاق‌ها و سوییت‌های معمولی با فضای بزرگ گرفته تا اتاق ماه عسل، ویلای ۶ نفره، سوییت‌های لوکس، ویلای VIP و ... . در مجموع این انتخاب‌ها در ۱۲ دسته می‌گنجند که بعضا میان همان‌ها نیز جزییاتی متفاوت است. در همه‌ی آن‌ها نیز تمامی امکانات رفاهی لحاظ شده و از همه نظر عالی و شیکل به نظر می‌رسند.

 

 Calista Luxury Resort

 

تفریحات آبی

این هتل دارای یک استخر بزرگ و عالی است و یک استخر زیبای سرپوشیده با امکانات عالی در اطرافش نیز آن را همراهی می‌کند. اگر تابستان به این مکان سفر کنید، خواهید دید که تمامی امکانات برای تفریحات آبی در نظر گرفته شده است. بعضی از این امکانات به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و بعضی نیز به شما کرایه داده می‌شوند.

 

  معرفی برترین اسپا هتل‌های آنتالیا 

 Calista Luxury Resort

 

زمین‌های ورزشی

در این هتل لوکس و جذاب، چندین زمین ورزشی در نظر گرفته شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به زمین چمن فوتبال ، زمین والیبال ساحلی، زمین گلف و زمین تنیس اشاره کرد. در واقع‌ این‌ها همه جزوی از مجموعه ورزشی Calista Luxury Resort هستند  یک سالن بدنسازی با امکانات کامل نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده و اگر تیم‌های ورزشی نیز این محل را بخواهند، زمین‌های تمیرن و زمین اصلی فوتبال در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 

 Calista Luxury Resort

 

اسپا و مرکز سلامتی

اسپای این هتل Callos نام دارد و مجموع مساحت آن چیزی حدود ۲۵۰۰ متر مربع است. یک اسپای لوکس و زیباکه حمام سنتی ترکی را نیز در خود دارد و سرویس‌های متنوعی برای مشتریانش فراهم کرده است.

 

 ۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا 

 Calista Luxury Resort

 

برنامه‌های متنوع برای سال نو میلادی و روزهای سال

سال نوی میلادی ۲۰۲۰، برنامه‌های متنوعی از جمله ۴ کنسرت بزرگ و جشن‌های پر تعداد برای مهمانان در نظر گرفته شده و شام مخصوص نیز در رستوران هتل سرو می‌شود. در تمامی روزهای سال در محل مخصوص این هتل جشن‌های مختلف برگزار می‌شود اما در روزهای خاص سال همیشه می‌توانید روی برنامه‌های متنوع هتل Calista حساب باز کنید.

 

 Calista Luxury Resort

 

فعالیت‌های گروهی

برنامه‌های گروهی با مربیان مجرب برای سنین مختلف در نظر گرفته می‌شود که در کلاب‌های مخصوص آنان جریان دارد. رنج سنی کودکان، خرد سالان و نوجوانان برنامه‌های خاص به خود را دارند و این فرصت را پیدا می‌کنند تا با همسن و سالان خود که از دیگر نقاط دنیا به هتل Calista آمده‌اند بازی کنند، فیلم ببینند و به تفریحات متنوع بپردازند.

 

 یک روز هیجان‌انگیز در ساحل کنیالتی آنتالیا

 Calista Luxury Resort

 

رستوران‌ها و کافه‌ها

مجموعا ۸ رستوران برای این هتل در نظر گرفته شده است. Bellum که به نوعی رستوران اصلی این محل به حساب می‌آید، غیر از صبحانه‌ها، برای ناهار و شام غذاهای ترکی و غذای بین‌المللی سرو می‌کند. La Carne À La Carte رستورانی برای غذاهای آمریکایی و بخش دیگرش مختص به غذاهای دریایی است. رستوران دیگری برای غذاهای اصیل عثمانی در نظر گرفت شده است و رستوران Sakura مختص غذاهای ژاپنی و شرق دور است. یک رستوران ایتالیایی و یک رستوران VIP که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند نیز در Calista لحاظ شده تا همه چیز به کامل‌ترین شکل ارائه شده باشد.

 

  بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا؛ شهر غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای

 Calista Luxury Resort

 

برنامه‌های مخصوص عروسی

اگر بخواهید می‌توانید برنامه‌ی ازدواج خود را نیز در این هتل برنامه‌ریزی کنید. جایی که با سالن‌های مخصوص و لوکس می‌تواند یک عروسی رویایی را برایتان رقم بزند. پکیج‌های عروسی این محل متنوع هستند و از طرفی قیمت آن‌ها در طول سال متفاوت است و باید با مسئولان آن برای قیمت تماس بگیرید.

۱۴ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران