معرفی هتل‌های ساحلی آنتالیا (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل‌های ساحلی آنتالیا (قسمت دوم)

آنتالیا به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه مقصد گردشگری بسیاری از توریست‌ها از سرتاسر دنیا واقع شده است. به خصوص توریست‌های ایرانی به دلیل همسایگی که بین ایران و ترکیه وجود دارد و همچنین عدم نیاز به دریافت ویزا علاقه زیادی به سفر با تور آنتالیا دارند. به خصوص اگر فصل تابستان را برای رفتن به این شهر زیبا و ساحلی انتخاب کرده‌اید می‌توانید لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را با تفریحات متنوع ساحلی و دریایی برای خود رقم بزنید. یکی از بهترین کارها برای بهره بردن از لحظه به لحظه سفر خود در آنتالیا رزرو یکی از هتل‌های ساحلی آن است. این شهر هتل‌های ساحلی متنوعی را دارا است. بنابراین گردشگران می‌توانند بسته به سلیقه و علاقه‌ای که دارند یکی از آن‌ها را رزرو کرده و سفری فوق‌العاده را تجربه کنند. ما نیز در این مقاله سعی کرده‌ایم تا پرطرفدارترین هتل‌های ساحلی آنتالیا را بررسی و معرفی کنیم.

 

نووم گاردن ساید هتل (Novum Garden Side Hotel)

اگر اهل رفت و آمد مکرر به ساحل هستید نووم گاردن ساید هتل گزینه‌ای بی‌نظیر برای اقامت شما در سفر به آنتالیا خواهد بود. چرا که این هتل با داشتن ساحلی اختصاصی در فاصله ۲۰۰ متری از اتاق‌ها بهترین موقعیت دسترسی به دریای مدیترانه را برای مسافران خود ایجاد کرده است. علاوه بر آن این هتل دارای یک استخر روباز بزرگ می‌باشد که با درختان نخل احاطه شده است. همچنین مسافران می‌توانند در فصل‌های سرد سال از استخر سرپوشیده و اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه مطبوع لذت ببرند. به خصوص اگر به همراه همسر خود تور آنتالیا را رزرو کرده باشید این هتل امکان خوردن یک شام رمانتیک در کنار استخر را برای شما عزیزان فراهم می‌کند. در کنار تمامی این موارد مهمانان هتل می‌توانند از بار ساحلی در طول روز برای خوردن تنقلات و نوشیدنی‌های خنک استفاده کنند. نووم گاردن ساید در دسته هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا قرار دارد.

 

چگونه از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر بروید؟

 

هتل آرکادیا (Arcadia Hotel)

هتل آرکادیا دارای چشم‌اندازی لذت بخش از طبیعت زیبای آنتالیا است. مسافران این هتل می‌توانند در کنار مناظر عالی از ساحل سیرالی در چند قدمی آن نهایت استفاده را بکنند. این ملک دارای محوطه‌ای فوق‌العاده سرسبز و باغ مانند می‌باشد. همچنین اتاق‌های آن از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار هستند و دسترسی به Wi-Fi  در سرتاسر این مجموعه رایگان است. پس اگر قصد اقامت در یکی از هتل‌های ساحلی آنتالیا را دارید این اقامتگاه با داشتن یک منطقه ساحلی خصوصی گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. اگر دوست دارید تا اتاقی با  چشم انداز کوه یا دریا را داشته باشید حتما قبل از رزرو باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. از نظر بسیاری از توریست‌ها این مجموعه زیباترین هتل ساحلی در آنتالیا است که منظره‌های بی نظیری را برای مسافران خود عرضه می‌کند.

 

ویلا هتل تامارا (Villa Hotel Tamara)

برای کسانی که دوست دارند در محیطی دنج و آرام اقامت داشته و زیاد اهل مکان‌های لاکچری و زرق و برق‌دار نیستند ویلا هتل تامارا آنتالیا را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل با داشتن موقعیت مکانی عالی و سبک معماری بی‌نظیر آن توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند. تامارا یک هتل سنگی با اتاق‌هایی مجهز به بالکن خصوصی است. از جمله امکانات این هتل بی‌نظیر می‌توان به دو استخر روباز که یکی از آنها پر از آب دریا بوده و یک سکوی آفتابگیر در ساحل دارد اشاره کرد. شما می‌توانید در سکو این استخر دراز کشیده و زیر نور آفتاب به تماشای چشم انداز پانوراما از دریای مدیترانه بپردازید و در عین حال از نوشیدنی خنک خود لذت ببرید. از نظر گردشگران این هتل کوچک موقعیت مکانی عالی در ساحل آنتالیا دارد.

 

برگزاری مراسم عروسی در ۱۱ مکان عالی در آنتالیا

 

هتل آنابلا دیاموند (Annabella Diamond Hotel)

از دیگر هتل‌های ساحلی آنتالیا می‌توان هتل آنابلا دیاموند را نام برد. این هتل در کنار دریا قرار گرفته و با داشتن ساحل شنی خصوصی فضایی بی‌نظیر برای لذت بردن از دریا و تفریحات آبی آنتالیا را فراهم کرده است. مسافران این هتل می‌توانند در فصا تابستان بر روی صندلی‌های آفتاب‌گیر قرار گرفته در زیر چتر آفتابی دراز کشیده و به صورت رایگان از فضا و آرامش آن لذت ببرند. این هتل دارای یک استخر روباز با ۳ سرسره آبی، اتاق‌های مجهز به امکانات رفاهی کامل و یک مرکز اسپا است. علاوه بر آن یک استخر سرپوشیده نیز در درون ساختمان آن قرار دارد که سبب شده در فصل‌های به غیر از تابستان نیز گردشگران بسیاری اقامت در این هتل را ترجیح دهند. طبق گفته گردشگران این هتل یکی از شیک‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین هتل‌های ساحلی آنتالیا است.

 

آروم باروت کالکشن (Arum Barut Collection)

برای کسانی که دوست دارند در هتلی ۵ ستاره با ساحلی اختصاصی در آنتالیا اقامت داشته و از فضای لوکس آن لذت ببرند، هتل آروم باروت کالکشن را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل لوکس در منطقه‌ای به نام سیده واقع در ساحل آنتالیا قرار دارد. اتاق‌های این اقامتگاه دارای امکانات کامل رفاهی و بالکن خصوصی می‌باشند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به استخرهای روباز، زمین مینی گلف و اسپا اشاره کرد. شما با رزرو یکی از اتاق‌های هتل آروم باروت کالکشن می‌توانید از سواحل مخصوص بزرگسالان لذت برده و سفری به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. ببرند. مجموعه آروم باروت طیف گسترده‌ای از خدمات درمانی و زیبایی را ارائه می‌دهد و دارای استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا است.

 

هتل آلوا دونا اکسکلوسیو (Alva Donna Exclusive Hotel & Spa)

هتل آلوا دونا اکسکلوسیو یک هتل ۵ ستاره با یک ساحل خصوصی و اسپا در آنتالیا است. این هتل اقامتگاهی بی‌نظیر برای کسانی است که دسترسی آسان به ساحل خصوصی هتل برای آن‌ها در الویت اول قرار دارد. آلوا دونا اکسکلوسیو در منطقه بلک آنتالیا واقع شده و از فرودگاه‌ آنتالیا تنها ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. به طوری که مسافران می‌توانند توسط ترانسفر فرودگاهی هتل دسترسی آسان و سریعی به آن داشته باشند. همچنین فاصله آن از مرکز شهر آنتالیا تنها ۵۰ کیلومتر است. این هتل بی‌نظیر دارای کلاب شبانه اختصاصی است. بنابراین کسانی که علاقه زیادی به شب زنده‌داری داشته و دوست دارند از لحظه به لحظه سفر خود استفاده کنند می‌توانند ساعات خود را در آن بگذرانند. شما با اقامت در این هتل نیازی به نگرانی بابت پیدا کردن یک رستوران خوب را نخواهید داشت. چرا که هتل خود دارای رستوران‌های متنوعی با منو غذایی ایتالیایی، مکزیکی، ترکی و ... است. بخش هیجان انگیز اقامت در این هتل استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره های آبی آن است که برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار جذاب هستند.

 

۱۳ فعالیت متفاوت و جذاب در آنتالیا

 

هتل باغ فلورا (Flora Garden Hotel)

هتل باغ فلورا واقع در کنار دریا، دارای یک ساحل شنی خصوصی به طول ۸۵۰ متر است. این هتل که توسط درختان کاج احاطه شده، از یک استخر روباز و امکانات اسپا برخوردار می‌باشد. این هتل معمولا توسط زوج‌هایی که دوست دارند سفری دونفره و رمانتیک داشته باشند ترجیح داده می‌شوند. چرا که شما در این مجموعه شاهد میزهای و صندلی‌های دو نفره در کنار استخر خواهید بود. اکثر اتاق‌های هتل دارای منظره دریا هستند. این اقامتگاه با دکوراسیون زیبا و رنگارنگ دارای سونا و حمام بوده و بهترین امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. علاوه بر تمامی این موارد شما می‌توانید اتاق‌هایی را با استخر خصوصی رزرو کنید.

رستوران هتل مجموعه‌ای از غذاهای متنوع بین‌المللی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام به آنجا رفته و شکم خود را با غذای دلخواه سیر کنید. مرکز شهر آنتالیا در فاصله ۲۰ کیلومتری هتل و فرودگاه آنتالیا در فاصله ۸۵ کیلومتری آن قرار دارد. در صورت تمایل می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی برای حمل و نقل استفاده کنید.

 

اکسکلوسیو لوکا هتل (Lukka Exclusive Hotel)

مورد بعدی از بهترین هتل‌های ساحلی آنتالیا که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل اکسکلوسیو لوکا نام دارد. این هتل با داشتن فضای آرامش بخش و طراحی داخلی دوست داشتنی و البته ساحل اختصاصی توانسته به یکی از بهترین‌های آنتالیا تبدیل شود. این هتل چشم‌اندازی مشرف به دریای مدیترانه داشته و از استخر روباز و جکوزی برخوردار می‌باشد. گردشگران می‌توانند با اقامت در این مجموعه از استخر بزرگ آن برای شنا استفاده کرده و تجربه غواصی در دریا مدیترانه را به دست آورند. مدیریت این هتل تورهای هیجان‌انگیزی از قبیل رفتینگ و قایق رانی، پاراگلایدر یا سافاری را برگزار می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی در آن‌ها شرکت کنند. فاصله این هتل از مرکز شهر مشکین دشت تقریبا ۸ دقیقه است.

 

هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara)

هتل لیبرتی لارا با یک ساحل خصوصی در دریای مدیترانه و یک استخر بزرگ احاطه شده با نخل‌ها و سرسره‌های آبی توانسته نام خود را در لیست بهترین هتل‌های ساحلی آنتالیا بگنجاند. این هتل از اتاق‌هایی با رفاه کامل برخوردار بوده و منظره‌ای زیبا از دریا را به نمایش می‌گذارد. برای اینکه از منظره زیبای هتل حین اقامت لذت ببرید توصیه می‌کنیم اتاق‌های بالکن‌دار آن را رزرو کنید. این هتل دارای چند رستوران با منو غذایی متنوع است که رستوران اصلی آن غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. شما این فرصت را خواهید داشت تا در کنار استخر نشسته و در هوایی مطبوع و محیطی دلنیشن از خوردن غذای خود لذت ببرید. علاوه بر آن می‌توانید غذاهای مدرن ترکی و غذاهای ایتالیایی را در دیگر رستوران‌های هتل میل کنید. این هتل لوکس به شما فرصت تفریح در دو زمین تنیس با منظره دریا، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و زمین والیبال ساحلی را نیز ارائه می‌دهد.

علاوه بر بزرگسالان در هتل لیبرتی لارا امکانات تفریحی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال کودکان می‌توانند در استخر کم عمق شنا کرده و از سرسره‌های آبی آن لذت ببرند. فرودگاه آنتالیا تقریبا ۱۵ کیلومتر تا هتل لیبرتی لارا فاصله دارد.

 

برترین فعالیت‌های تفریحی در آنتالیا

۲۶ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران