معرفی هتل پرگ آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل پرگ آنتالیا

در میان انبوه انتخاب‌ها میان هتل‌های متنوعی که برای سفر به آنتالیا پیشنهاد می‌شوند، برگزیدن مکانی که کاملا با ایده‌آل شما همخوانی داشته باشد، گاهی کمی سخت به نظر می‌آید و از همین روست که ما همیشه در مقتدرسیر تابان، سعی کرده‌ایم تا با معرفی هتل‌های متنوع این شهر، انتخاب را برایتان راحت‌تر کنیم. امروز هم به سراغ هتل پرگ آنتالیا که اقامتگاهی لوکس و جذاب در مکانی عالی‌ست رفته‌ایم.

 

کوتاه درباره هتل پرگ آنتالیا

چرا باید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید؟ این اولین سوالی است که درباره هر اقامتگاهی در سفر به ذهن گردشگران می‌رسد و درباره هتل لاکچری پرگ، امکانات بسیار جذاب، موقعیت جغرافیایی عالی، فضای لوکس و مجلل، خدمات دهی بسیار خوب و همچنین تنها اجازه‌ی اقامت افراد بالای ۱۸ سال می‌تواند بعضی از دلایل این انتخاب باشند.

تمامی بخش‌های این هتل زیبا برای این که روزهایی آرامش بخش را در سفر به تور آنتالیا سپری کنید، طراحی شده‌اند و یک اسکله‌ی چوبی به همراه تخت‌های آفتاب گیری نیز، امکان آبتنی و لذت بردن از آفتاب گرم این مقصد محبوب گردشگری در ترکیه را برایتان فراهم خواهد آورد. از نظر معماری، بنای اصلی و فضای داخلی اتاق‌ها، نشانه‌هایی از معماری ابنیه تاریخی حوضه مدیترانه را در خود می‌بینند اما کاملا مدرن هستند و معماری امروزی بر هر چیز دیگری در آن‌ها غالب است. با این حال به هر سمت این مجموعه که نگاه کنید، زیبایی چشم نوازی را مشاهده خواهید کرد که در کنار منظره‌ی جذاب دریا، همه چیز را تکمیل می‌کند.

عکس: booking.com

 

 

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل پرگ آنتالیا

اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل تنوع بسیار خوبی دارند و نمی‌توان تمامی ویژگی‌های هر کدام را یک به یک عنوان کرد، به همین خاطر، لیست وار مشخصاتشان را در ادامه خواهیم گفت. اما این نکته مهم است که تمامی واحدهای اقامتی هتل پرگ آنتالیا، دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، گاوصندوق اختصاصی، مینی‌بار و لوازم مورد نیاز در سرویس بهداشتی است.

 

۱۲ بوتیک هتل‌ محبوب در منطقه کالیچی آنتالیا

عکس: booking.com

 

 

  • اتاق دلوکس رو به باغ: ارزان‌ترین واحدهای هتل پرگ آنتالیا که بین ۲۵ تا ۳۰ متر مربع وسعت داشته و یک بالکن اختصاصی برایشان در نظر گرفته شده است. گنجایش این واحدها دو نفر بوده و اغلب آن‌ها رو به استخر قرار گرفته‌اند.
  • اتاق دلوکس رو به دریا: این اتاق‌ها نه تنها منظره دریا را در مقابل دارند، بلکه دارای فضایی به بزرگی ۲۸ تا ۴۰ متر مربع هستند. این واحدها نیز دو نفره بوده و دارای بالکن هستند و از نظر ظاهری، تفاوتی با اتاق‌های قبلی ندارند.
  • سوییت جونیور: یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در هتل -مخصوصا برای زوج‌های جوان- سوییت جونیور بوده که فضایی لوکس و زیبا داشته، رو به دریاست و می‌توان از بالکن آن، یک منظره‌ی عالی را تماشا کرد.
  • سوییت غاری: این سوییت‌ها اگر چه ۳۰ تا ۴۰ مربع وسعت دارند اما بر روی صخره قرار گرفته‌اند و از همین رو به این نام خوانده می‌شوند. از نظر ظاهری و امکانات اما کاملا شبیه به سوییت جونیور بوده و آن‌ها نیز دارای بالکن اختصاصی هستند.
  • سوییت اینفینیتی تراس: و اما می‌رسیم به انتخاب‌های لاکچری که اولین آن، اینفینیتی تراس بوده که نه دارای ۱۰۰ مربع وسعت است که البته ۶۳ متر آن را تراس بزرگ به همراه جکوزی و امکانات VIP تشکیل می‌دهد. این گزینه مخصوصا برای ماه عسل عالی بوده و یکی از گزینه‌های جذاب در هتل پرگ آنتالیا محسوب می‌شود.
  • سوییت اینفینیتی کینگ تراس: همان ویژگی‌های واحد قبلی را تصور کنید با این تفاوت که اینفینیتی کینگ تراس ۱۴۷ متر مربع است که ۸۲ متر مربع آن مریوط به تراسی چوبی و بسیار زیبا همراه با امکانات عالی و لاکچری است.
  • سوییت پنت هاوس کِلی: این سوییت ۶۶ متری همان طور که از اسمش پیداست، یکی از دو گزینه پنت هاوس هتل بوده که طراحی داخلی بسیار شیک و زیبایی داشته، دارای دو بالکن است و پنجره‌های بزرگ و شیشه‌ای آن، تصویری عالی از سواحل آنتالیا را برایتان به نمایش می‌گذارد.
  • سوییت پنت هواس گریس: و در آخر، یکی دیگر از پنت‌ هاوس‌های هتل که ۶۶ متر مربع وسعت داشته و در کنار تمام ویژگی‌های پنت هاوس قبلی، یک سونا اختصاصی و حمام شیک و خاص را نیز به مهمانان خود هدیه می‌کند.

عکس: booking.com

 

از دیگر امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به دستگاه نسپرسو و کپسول‌هایی با طعم‌های مختلف، دم نوش‌های طبیعی، استفاده از متریال عالی برای ملحفه‌ها و امکان انتخاب بین سه نوع بالش مختلف (پر غاز، ویسکو یا رفلاکس) نام برد.

 

هتل پرگ آنتالیا کجاست؟

این هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده از ساحل مرملی (Mermerli Beach) دور است و بر خلاف بسیاری از هتل‌‌های بزرگ و لوکس آنتالیا، در حاشیه شهر نبوده و مراکز خریدی همچون مارک آنتالیا (Markantalya) دقایقی از این مکان دور هستند و شما پای پیاده می‌توانید به سراغ جاذبه‌های گردشگری محبوبی در شهر قدیم بروید. دروازه هادریان (Hadrian's Gate) نیز تنها چند قدم با شما فاصله دارد. در واقع موقعیت مکانی هتل پرگ، یکی از ویژگی‌های مهم آن‌جا به حساب می‌آید که دسترسی شما را به مراکز مهم گردشگری در خود آنتالیا، رستوران‌ها، مراکز خرید و بسیاری از مراکز تفریحات شبانه ممکن کرده و همه چیز در دسترستان خواهد بود.

 

اقامت در هتل‌های رمانتیک آنتالیا

عکس: booking.com

 

 

رستوران‌ها و بارهای هتل پرگ آنتالیا

تنها یک رستوران برای این هتل در نظر گرفته شده اما همین رستوران مجلل و بسیار عالی، امتیازی مثبت برای هتل محسوب می‌شود. اگر چه این رستوران در کل دارای منویی است که شامل غذاهای محلی و بعضی از غذاهای بین‌المللی می‌شود، اما استفاده از مواد اولیه محلی و بهره بردن از یک سرآشپز عالی که مشکلی با شکست تابوهای معمول آشپزی ترکی را ندارد، مکانی استثنایی برای صرف غذا را پدید آورده است و همه‌ی این‌ها در کنار منظره‌ی دریا و فضای بسیار شیک رستوران، ترکیبی شگفت‌انگیز می‌سازد.

این رستوران یک بخش بار نیز دارد و همچنین در اسکله چوبی هتل نیز، نوشیدنی سرو می‌شود. البته بار اختصاصی هتل پرگ آنتالیا که در کنار رستوران واقع شده، فضایی کاملا مجزا داشته و تنوع بسیار جذابی در نوشیدنی‌های خود دارد. همچنین شما می‌توانید، نوشیدنی‌های گرم از جمله قهوه را نیز در آن‌جا برای خود سفارش دهید.

عکس: booking.com

 

اسکله اختصاصی هتل پرگ آنتالیا

شاید نبود ساحل اختصاصی برای این هتل بعضی‌ها را از اقامت در این مجموعه جذاب منصرف کند اما به جای ساحل، هتل پرگ آنتالیا که در واقع بر روی یک صخره سنگی ساخته شده، دارای یک اسلکه چوبی اختصاصی بوده که به دریا ساخته شده است و از آن‌جا برای آفتاب گرفتن و همچنین آبتنی در آب می‌توانید استفاده کنید. تخت‌های متعددی برای آفتاب گرفتن در آن‌جا مهیا شده است و بالای همین اسکله، یک فضای دیگر نیز برای نشستن مهیا گشته است. 

شب‌ها این محل با نورپردازی بسیار جذاب، جلوه‌ای متفاوت پیدا کرده و در تمام ساعات روز می‌توان از آن استفاده کرد. البته همان طور که گفتیم، یکی دو ساحل بسیار معروف شهری در نزدیکی هتل واقع شده‌اند و دسترسی شما به این مکان‌ها و همچنین امکانات لازم برای تفریحات آبی نیز مهیاست.

 

هتل ۵ ستاره‌ کلاب سرا آنتالیا

عکس: booking.com

 

نکاتی که درباره هتل پرگ آنتالیا باید بدانید

  • پذیرش افراد زیر ۱۸ سال در این هتل انجام نمی‌شود
  • بردن حیوانات خانگی به هتل پراگ ممنوع است
  • اسکله اختصاصی در فصل زمستان بسته خواهد بود
  • شاتل فرودگاهی با پرداخت مبلغ اضافی در دسترس خواهد بود
  • اینترنت رایگان بی‌سیم به صورت رایگان و با سرعت بالا ارائه می‌شود
  • صبحانه رایگان بسیار خوب هر روز صبح سرو می‌شود
  • تمامی اتاق‌ها مجهز به تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای هستند
  • هتل از فرودگاه آنتالیا ۸ کیلومتر فاصله دارد

عکس: booking.com

 

آدرس: Gençlik Mahallesi, 1311. Sk. No:5, Muratpaşa, 07100 Antalya

شماره تماس: 00902422420210

 

منبع ۱

منبع ۲

۳۱ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران