معرفی هتل لاکچری Rixos Downtown آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل لاکچری Rixos Downtown آنتالیا

قبلا چندین بار درباره هتل‌های بزرگ و زیبای آنتالیا گفته‌ایم، اما Rixos Downtown از خیلی جهات متفاوت با دیگر هتل‌هایی است که قبلا به شما معرفی کرده‌ایم. این هتل همچون یک اقامتگاه بسیار لوکس شهری است که در طبیعتی زیبا واقع شده و با ساحل اختصاصی و زمین‌های بازی متعدد، یک مجموعه‌ی کامل برای سفر با تور آنتالیا محسوب می‌شود. البته که گفتن از این هتل در یک مطلب کوتاه نمی‌گنجد، اما ما سعی کرده‌ایم در این نوشته، توضیحاتی کوتاه از بخش‌های مختلف Rixos Downtown را برایتان بازگو کنیم.

 

کلیاتی درباره Rixos Downtown آنتالیا

Rixos Downtown مسلما برای کسانی که می‌خواهند بروند و تمام شهر را بگردند و بیشتر زمان خود را بیرون از هتل بگذرانند جای مناسبی نیست. این اقامتگاه گران قیمت با داشتن رستوران‌های لوکس، بارهایی که انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می‌کنند و بخش‌های تفریحی متعدد، می‌تواند شما را کاملا نسبت به تفریگاه‌های دیگر بی‌نیاز کند.

این بستر کاملا مجلل به شما انتخاب‌های زیادی می‌دهد که از اتاق‌ها تا فعالیت‌های مختلف را شامل می‌شود و همه‌ی این‌ها با وجود یک ساحل اختصاصی عالی و امکانات کامل در آن، تکمیل می‌شود.

 

گشتی خاطره‌انگیز در آکواریوم آنتالیا

اتاق‌ها و سوییت‌هایی که می‌توانید در Rixos Downtown انتخاب کنید

اگر چه در جزییات، بسیاری از سوییت‌ها و اتاق‌ها با هم متفاوت هستند، اما در کلیات شما ۸ انتخاب خواهید داشت. برای مثال در میان اتاق‌ها سه مدل مختلف وجود دارد که اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های لوکس با نمای دریا و اتاق‌های مرتبط با نمای دریا را شامل می‌شود. از نظر امکانات رفاهی و طراحی داخلی، همه‌ی این اتاق‌ها فوق‌العاده زیبا و مجلل طراحی شده و شامل تراس اختصاصی هستند، اما از نظر فضا و همچنین منظره‌ی پیش روی تراس، با هم تفاوت خواهند داشت.

در میان سوییت‌ها کمی اوضاع متفاوت است و در کنار بزرگی و کوچکی، سوییت‌ها در برخی موارد امکانات متفاوتی نیز دارند. برای مثال سوییت‌های جونیور که ارزان‌ترین هستند، دارای سرویس مبلمان و تراس بزرگ بوده، در صورتی که سوییت‌های اکسکیوتیو، دارای دو سرویس بهداشتی و حمام و همچنین یک تراس بسیار بزرگ هستند.

 

بهترین خوردنی‌های لذیذ در آنتالیا

در مجموع چیزی که مهم است، کیفیت بالای تمام اجزای استفاده شده در این اتاق‌هاست که به شکلی زیبا در کنار هم قرار داده شده‌اند و اگر شما حتی کم‌ترین هزینه را برای اتاق‌های استاندارد کنید، باز هم انتظارات شما از بودن در یک هتل ۵ ستاره لوکس برآورده خواهد شد.

انتخاب‌های متعدد در میان خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی در کلاس جهانی

رستوران‌هایی که برای Rixos Downtown در نظر گرفته شده، از بهترین‌ها در آنتالیا محسوب می‌شوند. سه رستوران که یکی نمای ۳۶۰ درجه در بالای هتل برای شما به ارمغان می‌آورد و جدا از صبحانه کامل بوفه باز با کیفیتی بالا، شام و نهار نیز به ارائه غذاهای متنوع بین‌المللی می‌پردازد. در دو رستوران دیگر نیز می‌توانید غذاهای ترک، غذاهای دریایی و چندین مدل غذاهای دیگر را میل کنید.

 

۸ ورزش آبی هیجان انگیز در آنتالیا

 در زمینه‌ی بار و نوشیدنی‌های مختلف نیز، Rixos Downtown کاملا دست پر بوده و ۴ انتخاب مختلف در جاهای متفاوت هتل برای شما در نظر گرفته شده و شما در ساعات مختلف روز، مخصوصا شب‌های اقامت خود در این مکان، می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

فعالیت‌های تفریحی و تجهیزات ورزشی

یکی از چیزهایی که Rixos Downtown را با بسیاری هتل‌های دیگر متمایز می‌کند، امکانات بی‌شمار ورزشی آن است. شما جدا از چندین استخر بزرگ و عالی در جایهای مختلف هتل، می‌توانید در چند زمین تنیس، فوتبال روی چمن مصنوعی، سالن بازی‌های رومیزی و همچنین سالن تمرینات بدن‌سازی بسیار مجهز آن به ورزش و تفریح بپردازید.

 

سفر به آنتالیا و تجربه تور خصوصی قایق‌های لوکس

غیر از سالن پخش فیلم و چند جای دیگر در هتل که برای تفریحات در نظر گرفته شده است، ساحل اختصاصی Rixos Downtown نیز با امکاناتی عالی و آبی شفاف و دلچسب انتظار شما را می‌کشد. شما می‌توانید بدون نیاز به شرکت‌های خارج از هتل، با استفاده از امکاناتی که هتل در اختیار شما قرار می‌دهد (که البته برایتان هزینه‌ی اضافی دارد) به انجام انواع ورزش‌های آبی نیز بپردازید. در نهایت یادتان نرود که شب‌ها برنامه‌ی موسیقی و رقص نیز در هتل برپاست و حتما در آن‌ها نیز شرکت نمایید.

اما در سفر با تور ترکیه بچه‌ها را نیز فراموش نکنیم، آن‌ها کلاب مخصوص به خود را داشته که در آن به انجام فعالیت‌های مختلف از جمله نقاشی و بازی با دیگر بچه‌ها خواهند پرداخت و مربیان کار بلدی نیز بالای سرشان خواهند بود. همچنین آن‌ها نمایش فیلم مخصوص به خود، یک پارک آبی کوچک و همچنین فضای بازی مناسب برای کودکان و نوجوانان را نیز در اختیار خواهند داشت.

 

آب و هوای آنتالیا در فصل‌های مختلف

۲۳ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران