معرفی هتل سلکتیوم آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل سلکتیوم آنتالیا

امروز هم قصد داریم به معرفی یکی دیگر از ریزورت‌های ۵ ستاره لاکچری در آنتالیا بپردازیم. قبلا چندین نمونه از چنین هتل‌هایی را به شما معرفی کرده بودیم، اما سلکتوم لاکچری ریزورت، تفاوت‌های زیادی با دیگر ریزورت‌هایی دارد که تا به حال در تور آنتالیا، در آن‌ها اقامت داشته بودید. یک مجموعه بزرگ، بسیار مجلل و مملو از امکانات تفریحی و رفاهی بی‌پایان که اقامتی فوق‌العاده را در این سفر برایتان رقم خواهد زد.

 

معرفی کوتاهی از سلکتوم لاکچری ریزورت

مجموعه بزرگ سلکتوم لاکچری ریزورت -که یکی از چند هتل این برند در آنتالیا است- در بلک، یکی از پرطرفدارترین مناطق آنتالیا برای اقامت گردشگران، واقع شده است.این مکان بسیار بزرگ اقامتی، با طراحی فوق‌العاده زیبا در زمینی به مساحت ۹۵ هزار متر مربع ساخته و همچون یک مکان جادویی و متفاوت، برای اقامت در سفر به این شهر خواهد بود.

اگر برای تفریح این مکان را انتخاب می‌کنید، با چندین استخر، زمین‌های ورزشی متعدد، محیط‌های بازی بازی بزرگسالان و کودکان، ساحلی بزرگ با محیط محافظت شده برای شنا و خیلی چیزهای دیگر مواجه خواهید شد و اگر می‌خواهید از یک اقامت آرام در محیطی مجلل لذت ببرید، اتاق‌های شیک، اسپای لاکچری و رستوران‌های فوق‌العاده این هتل انتظار شما را خواهند کشید.

 سلکتوم لاکچری ریزورت به واقع همان چیزی است که هرکس از سفر به آنتالیا می‌خواهد، جایی که همه چیز را یک جا در یک مجموعه و آن هم به شکل فوق‌ لاکچری تهیه دیده و برای انواع سفرها، از تورهای دو نفره و ماه عسل تا سفرهای خانوادگی مناسب خواهد بود.

انتخاب از میان اتاق‌ها و سوییت‌های متنوع

یکی از ویژگی‌های این هتل، تنوع بسیار خوب در میان اتاق‌ها و سوییت‌هایی است که برای مسافران خود تهیه دیده. اما در هر حال، انتخاب شما به یک اقامتگاه لاکچری و زیبا منجر می‌شود. اتاق‌ها و سوییت‌ها هر کدام با طرح و رنگ مختص به خود شکل گرفته‌اند و در آن‌ها می‌توانید امکانات عمومی را به صورت کامل داشته باشید و در کنارش اینترنت رایگان، سیستم مالتی‌مدیای مدرن به همراه تلوزیون بزرگ، کنترل تمامی چراغ‌ها از راه دور و ... را نیز داشته باشید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

ابتدا کمی از اتاق‌ها بگوییم. فضای بزرگ و لاکچری اتاق‌های سلکتوم لاکچری ریزورت از ۴۵ متر آغاز می‌شود و حتی همین "اتاق‌های لاکچری" که ارزان‌ترین در هتل هستند نیز، دارای جکوزی اختصاصی و مبلمان عالی بوده و ما می‌توانید از میان مناظر دریا یا جنگل، یکی را انتخاب کنید. اتاق‌های دلوکس، سوپریور و خانوادگی، بیشتر در اندازه و البته طراحی داخلی متفاوتند و از نظر امکانات فرق چندانی ندارند. البته اتاق‌های خانوادگی گاهی با داشتن فضاهای جداگانه در محیط بیرونی هتل واقع شده‌اند و به صورت دو اتاق کوچک ۴۰ متری‌اند و برای کودکان و نوجوانان نیز، اتاق زیبای جداگانه در آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اما به سراغ سوییت‌های سلکتوم لاکچری ریزورت برویم که در این بخش اوضاع کاملا متفاوت بوده و انتخاب‌های شما از اقامتگاه‌های بسیار جذاب و مجلل ۱۲۴ متری آغاز می‌شود. این واحدها همگی دالای مبلمان کامل و شیک، منظره‌ی جنگل یا دریا، تراس بزرگ، حمام‌های لاکچری و .. هستند. باقی سوییت‌ها فضاهای بزرگ‌تر از ۱۶۰ متر تا ۴۵۰ متر دارند و همچنین یک سوییت پرزدنشیال نیز برای این مکان در نر گرفته شده که ۵۰۰ متر مربع وسعت داشته و هر آن امکاناتی که باید، در محیطی فوق‌العاده لوکس و عالی در آن تعبیه شده است.

امکانات تفریحی در سلکتوم لاکچری ریزورت‌

احتمالا در طول اقامت خود در این هتل، نتوانید از تمامی امکانات تفریحی که برایتان تدارک دیده شده استفاده کنید. این هتل مجموعه ۹ استخر دارد که شامل استخر روباز بسیار بزرگ، استخرهای روباز خانوادگی و کودکان، استخرهای سرپوشیده با آب گرم شده برای تمامی فصول و حتی استخر سرپوشیده، پر شده با آب دریا را می‌شود. همچنین یک پارک آبی کاملا مجهز با چندین و چند سرسره و تونل آبی، بازی‌های متنوع و حتی رودخانه آرام در آن تعبیه شده که بازی‌هایش هم برای کودکان و نوجوانان خوب است و هم بزرگسالان بازی‌های مخصوص به خود را دارند.

 

معرفی هتل لاکچری Rixos Downtown آنتالیا

همچنین نباید فراموش کرد که سلکتوم لاکچری ریزورت‌ دارای یک ساحل و اسکله اختصای نیز هست و با مراقبت‌های ویژه و محافظت از ساحل، امکان شنا در آب برای مسافران وجود داشته، برای استراحت محل‌های متنوعی برایتان تدارک دیده شده و همچنین می‌توانید از امکانات بازی‌های آبی نیز در این هتل استفاده کنید.

به تمامی این امکانات، ۱۲ زمین تنیس، سالن‌ بازی‌‌های رومیزی، سالن بازی کودکان، سالن نمایش فیلم برای کودکان، زمین فوتبال چمن مصنوعی کوچک و خیلی چیزهای دیگر را نیز اضافه کنید!

رستوران‌ها و کافه‌های سلکتوم لاکچری ریزورت

بهتر است خیلی وارد جزییات رستوران‌ها و بارهای این هتل نشویم، تنها این را در نظر بگیرید که مجموعا ۹ رستوران و ۱۱ کافه و بار برای این مجموعه در نظر گرفته شده است که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاها از غذاهای دریایی تا غذاهای ایتالیایی، ترکی و حتی ژاپنی را سفارش داده و در محیط‌های بسیار لاکچری و خاص تا مکان‌های خانوادگی را انتخاب نمایید. همچنین در کافه‌ها و بارها نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرها برای مسافران هتل سرو می‌شود و شما می‌توانید کنار استخر یا حتی ساحل نیز نوشیدنی خود را سفارش دهید.

 

معرفی هتل Granada Luxury Belek آنتالیا

نکات مهم درباره سلکتوم لاکچری ریزورت

  • امکان همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل را ندارید
  • امکانات لازم برای اقامت کودکان در هتل تعبیه شده که می‌توانید آن‌ها را درخواست کنید
  • کشیدن سیگار در محیط‌های عمومی، اتاق و سوییت‌های هتل ممنوع است
  • هتل دارای یک مجموعه‌ی اسپای لاکچری نیز هست که با پرداخت پول می‌توانید از آن استفاده کنید
  • برنامه‌های تفریحی متعدد از جمله کنسرت در این هتل برگزار می‌شود
  • سالن اجتماعات و همچنین سالن جشن برای سلکتوم در نظر گرفته شده که از پیش باید آن‌ها را رزرو کنید

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران