معرفی هتل‌های ساحلی برای گردشگران تور آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل‌های ساحلی برای گردشگران تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای مهم و توریستی ترکیه است که معروف‌ترین شهر و پایتخت آن نیز هست. این شهر یکی از مراکز تفریحی و گردشی ترکیه است که با جاذبه‌های متعددی از باقی مانده‌های تاریخی تا مراکز خرید مدرن پوشیده شده است. هر سلیقه و سبکی از سفر به این منطقه، مخصوصا شهر آنتالیا لذت خواهد برد مخصوصا ساحل دوستان که عمده گردشگران تور آنتالیا را تشکیل می‌دهند. در اینجا ما هتل‌های برجسته ساحلی را معرفی می‌کنیم با در سفر بعدی‌تان اقامتی ساحلی را تجربه کنید.

 

Ramada Resort by Wyndham Lara

این هتل با ۳۳۰ متر، ساحل خصوصی یکی از اقامتگاه‌های مجلل و زیبای آنتالیا است که امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. به جز ساحل خصوصی در اینجا شما می‌توانید از استخر بزرگ روباز همراه با ۴ سرسره آبی هم لذت ببرید. به علاوه اگر علاقه‌مند به ورزش‌های آبی هستید می‌توانید در مدرسه غواصی و کلوپ ورزش‌های آبی ثبت نام کنید و یا به اسپا و خدمات سلامتی آن‌ها ملحق شوید. شما می‌توانید در سالن بدن‌سازی فعالیت کنید و برای استراحت به حمام ترکی، سونا و یا ماساژ بروید. اتاق‌ها کاملا لوکس و مجهز به امکانات استاندارد هستند. در ضمن شما می‌توانید در ۶ رستوران لاکارته آن هر غذایی که بخواهید را پیدا کنید.

 

راهنمای معروف‌ترین محله‌های آنتالیا

آدرس: Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:333 Aksu Antalya , 07160 Lara, Turkey

 

Lara Barut Collection

این هتل فوق‌العاده لوکس در فاصله ۱۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و ۸ رستوران لاکارته‌ای که در خود جای داده عملا نیاز شما را به بیرون رفتن برطرف کرده است. امکانات اینجا شامل ساحل مخصوص بزرگسالان، حمام ترکی، استخرهای روباز و سرپوشیده همراه با سرسره‌های آبی و باشگاه ورزشی می‌شود. اتاق‌های بزرگ این مجموعه شامل بالکن، میز و صندلی و اتاق نشیمن همراه با تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، و مینی‌بار می‌شود. شما می‌توانید در مرکز اسپا و خدمات درمانی و زیبایی استراحت کنید و یا در یکی از زمین‌های اسکواچ، تنیس، مینی گلف و مرکز ورزش‌های آبی وقت بگذرانید.

آدرس: Güzeloba Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 07235 Muratpaşa,Antalya , 07100 Lara, Turkey

 

Limak Lara De Luxe Hotel&Resort

هتل ۵ ستاره مجلل Limak Lara De Luxe که در ساحل لارا واقع شده دارای ۴ رستوران لاکارته، حمام ترکی، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده، وان آب داغ و طیفی از درمان‌های مختلف است. در اینجا شما می‌توانید از ماساژ بدن و ماساژهای موضعی دست و پا و مزایای دیگر استفاده کنید. اتاق‌های لوکس دارای مبلمان شیک ترکی با اتاق نشیمن بزرگ و تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. برخی از اتاق‌ها دارای یک وان آبگرم و تراس با چشم‌انداز دریا هستند. به علاوه همه مهمانان به محض ورود سبد میوه دریافت می‌کنند. شما می‌توانید در رستوران‌های هتل از خوردن غذاهای هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی، ترکی و غذاهای مختلف بین‌المللی لذت ببرید. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با مرکز شهر آنتالیا فاصله داشته و دارای پارکینگ رایگان است.

 

بهترین کافه‌های آنتالیا برای نوشیدن یک فنجان قهوه ترک

آدرس: Kemerağzı, Lara Turizm Yolu, 07110 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Asteria Kremlin Palace

همانطور که از نام این هتل پیداست با الهام از کرملین ساخته شده و به شما این فرصت را می‌دهد تا در دل ترکیه و در حاشیه دریای مدیترانه بودن در کاخ کرملین روسیه و کاوش در معماری این کشور را تجربه کنید. هتل آستریا کرملین پالاس با داشتن یک ساحل اختصاصی و انتخاب گسترده‌ای از استخرها، امکانات ورزشی ۵ ستاره آبی ارائه می‌دهد. این هتل all-inclusive ۶ رستوران و ۷ کافه را با طیف بی‌شماری از انتخاب‌ها در اختیار شما می‌گذارد به طوری که اصلا کمبود چیزی را حس نخواهید کرد. به علاوه برای خانواده‌های دارای فرزند هم امکانات تفریحی در نظر گرفته شده تا بچه‌ها بتوانند تفریح کنند، و بزرگ‌ترها از این فرصت برای استراحت بهره ببرند. در مرکز درمان و اسپا می‌توانید از ماساژ، جلبک درمانی، و جوان‌سازی پوست استفاده کنید. طیف وسیعی از امکانات در اینجا وجود دارد که توضیح همه آن‌ها از حوصله این مقاله خارج است.

آدرس: Özlü Mahallesi, Kundu Mahallesi, Tesisler Cd. No:440, 07110 Aksu, Turkey

 

Crowne Plaza Antalya

این هتل ۵ ستاره مجلل در ساحل معروف کنیالتی واقع شده، در اوایل سال جاری مورد بازسازی قرار گرفته است. شما در این هتل می‌توانید از امکاناتی مثل استخرهای سرپوشیده و روباز، اسپا و خدمات درمانی و وای‌فای رایگان استفاده کنید. اتاق‌های مهمان با حمام خصوصی و مدرن، تلویزیون صفحه تخت و بالکن رو به دریا راحتی کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما در اینجا با ۳ رستوران و بوفه صبحانه از غذاهای ترکی تا بین‌اللملی را در دسترس خواهید داشت. کرون پلازا به سلامتی مهمانان اهمیت زیادی می‌دهد، و در کنار باشگاه تناسب اندام مجهز به تجهیزات پزشکی قلبی و عروقی هم است.

۷ تفریح ماجراجویانه در سفر به آنتالیا

آدرس: Gürsu, Akdeniz Blv. 304. Sokak, 07070 Konyaaltı/Antalya, Turkey

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران