معرفی هتل‌های نزدیک به مرکز خرید مارک آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل‌های نزدیک به مرکز خرید مارک آنتالیا

مارک آنتالیا یکی از مراکز خرید بسیار معروف در شهر آنتالیا است که به کار خود را در سال ۲۰۱۳ و در فضایی به بزرگی ۵۲ هزار متر مربع آغاز کرده است. این مرکز تجاری جذاب، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در آنتالیا است و چند پاساژ دیگر را نیز در نزدیکی خود می‌بیند. به همین واسطه، اگر قصد خرید در طول سفر دارید، پیشنهاد می‌کنیم، در میان هتل های آنتالیا، به سراغ آن‌هایی بروید که نزدیک به این مرکز خرید واقع شده‌اند و هم بعضی از بهترین‌هایشان را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم.

 

کوتاه درباره مرکز خرید مارک آنتالیا

همان‌طور که گفتیم، خیلی‌‌ها در تور آنتالیا، به سراغ این مرکز خرید بزرگ و متنوع می‌روند. این مجموعه در کنار میزبانی از ۱۵۰ برند ترک و بین‌المللی، دارای یک مجموعه سینمایی مدرن و چندین رستوران و کافه نیز هست. از جمله برندهای معروفی که در مارک آنتالیا با آن‌ها مواجه خواهید شد، می‌توان به برشکا، گلدن رز، ال سی واکیکی، فلورمار، دیفکتو، لاکوست، منگو، زارا، گپ، کوتون و مک اشاره کرد. البته این را هم باید در نظر بگیرید که در مجموع، مارک آنتالیا یک مرکز خرید لوکس به حساب می‌آید اما در نهایت، فروشگاه‌هایی هم هستند که بتوانید، اجناس با کیفیت با قیمت متوسط در آن‌‌جاها برای خرید پیدا کنید.

مارک آنتالیا در بلوار ینر اولوسوی در خیابان آزالپ قرار گرفته و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است. قرار گیری در مرکز شهر و جایی که به راحتی از طریق سیستم حمل و نقل عمومی آنتالیا می‌توان به آن‌جا دسترسی پیدا کرد، از ویژگی‌های مثبت مرکز خرید و هتل‌های آنتالیا که در این منطقه قرار گرفته‌اند، محسوب می‌شود.

 

معرفی هتل‌های آنتالیا نزدیک به این مرکز خرید

اما در ادامه به معرفی هتل‌های محبوب و خوبی که در نزدیکی مرکز خرید مارک آنتالیا واقع‌ شده‌اند بپردازیم:

هتل Eski Masal Hotel در آنتالیا

این هتل شیک و نسبتا کوچک، یک انتخاب عالی برای شما در نزدیکی مارک آنتالیا خواهد بود. هتلی که امتیازات عالی آن به خاطر خدمات بسیار خوب و همچنین محیط زیبا و قیمت مناسب آن است. این هتل جدا از اتاق‌های زیبا و امکانات بسیار خوب، دارای یک استخر کوچک و باغی برای استراحت و نشستن است و در همان جا نیز می‌توانید نوشیدنی برای خود سفارش دهید.

Eski Masal Hotel دارای اینترنت رایگان بوده و تا مرکز خرید ۲-۳ دقیقه پیاده دور است و اگر خواستید به ساحل آنتالیا نیز بروید، می‌توانید با ۵ دقیقه پیاده روی به یکی از بهترین سواحل این شهر برسید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

آدرس: Barbaros Mah. Mescit Sok. No:25/1 Kaleici, Kaleici

 

هتل Casa SUR در آنتالیا

Casa SUR یک مکان خاص در آنتالیا است که با اقامتگاه های ساحلی معمولی در میان هتل‌های آنتالیا کاملا متفاوت بوده و با محیطی سرسبز و دنج، اقامتی متفاوت را برایتان به همراه خواهد داشت. این مکان چیزی حدود ۵۰۰ متر از مرکز خرید و به همین مقدار از ساحل دریا فاصله دارد و به همین دلیل از نظر موقعیت جغرافیایی، برایتان ایده‌آل خواهد بود.

اتاق‌ها، باغ و تمام فضاهای این هتل نسبتا کوچک، به زیباترین شکل طراحی شده و از نظر قیمتی نیز در رده متوسط قرار می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید در کنار اتاق‌ها، خانه‌های این مجموعه را نیز اجاره کنید و در تور آنتالیا، در آن‌ها اقامت داشته باشید.

آدرس: Barbaros Mahallesi, Kandiller Sokak 3 Kaleiçi Muratpasa, Kaleici

 

هتل Best Western Plus Khan Hotel در آنتالیا

اینجا یکی از هتل‌های چهار ستاره آنتالیا در نزدیکی مرکز خرید مارک آنتالیا است که با ساختمان بزرگ، اتاق‌های متعدد، یک استخر جذاب روباز، بالکن‌های شخصی و امکانات عالی، یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا برای اقامت شما در این شهر به حساب می آید.

انتخاب‌های زیادی در Best Western Plus Khan Hotel خواهید داشت و می‌توانید از اتاق‌های نسبتا ارزان قیمت تا سوییت‌های بزرگ، یا آپارتمان‌های سه خوابه را انتخاب نمایید. مهمانان هتل می‌توانند صبحانه بوفه باز هتل را به رایگان دریافت کنند و همچنین با پرداخت مبلغی، از اسپای اختصاصی این مکان بهره ببرند.

 

معرفی هتل ۳ ستاره Himeros Beach آنتالیا

آدرس: Kazim Ozalp Cad. No: 55

 

هتل Adalya Port Hotel در آنتالیا

هتل بندری Adalya دیگر انتخاب ما در بین هتل‌های چهار ستاره در نزدیکی مرکز خرید مارک آنتالیا است. یک هتل فوق العاده جذاب که طراحی زیبایی در محیط داخلی‌اش دارد و تم کلاسیک دکورش، در جای جای هتل به خوبی به چشم می‌آید. در این مکان خبری از امکانات لاکچری و تجملات نیست، اما امکانات کامل هتل به بهترین شکل در اختیار شما قرار می‌گیرد و خدمات دهی نیز آنقدر خوب است که تقریبا همه‌ی مسافران Adalya  از آن به خوبی یاد کرده‌اند.

این هتل دارای یک رستوران اختصاصی، اتاق‌های خانوادگی، اینترنت رایگان بی‌سیم و بار اختصاصی بوده و با توجه به این که فضایی اختصاصی در بندر به خود اختصاص داده است، امکاناتی برای آفتاب گرفتن و استراحت در این بندر برای شما مهیا کرده است و شما می‌توانید در آب نیز به شنا بپردازید. Adalya نه تنها در میان اقامتگاه های نزدیک به مرکز خرید، بلکه در کل، میان هتل‌های آنتالیا یک انتخاب عالی برای اقامت در این شهر است.

 

معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

آدرس: Iskele Sk No:72, Kaleici

 

هتل Bilgehan Hotel در آنتالیا

آخرین گزینه‌ی ما در میان هتل‌های آنتالیا، نزدیک‌ترین اقامتگاه در لیستمان به مرکز خرید مارک آنتالیا است. این هتل مجلل و زیبا با دارا بودن ۱۵۰ اتاق و سوییت و همچنین ۳ رستوران اختصاصی و چند بار در جاهای مختلف هتل، یکی دیگر از انتخاب‌های شما در آنتالیاست که البته قیمتی به نسبت بالاتر از دیگر گزینه‌های امروز ما دارد.

هتل Bilgehan تقریبا چسبیده به مرکز خرید مارک آنتالیاست و با داشتن تراس بالای سقف، می‌توانید از آن‌جا منظره‌ای جذاب از دریا را نیز به تماشا نشسته و شب‌ها نیز برای خوردن نوشیدنی به آن‌جا بروید. در کنار امکانات رفاهی مختلف و اینترنت رایگان، این مکان دارای یک مرکز اسپای اختصای نیز هست و برنامه‌های تفریحی نیز در مدت اقامت شما در آن‌جا، ترتیب داده می‌شود.

 

جذاب‌ترین ریزورت‌های ساحلی لوکس آنتالیا

آدرس: Tahilpazari Mahallesi, Adnan Menderes Blv. No 1

۰۹ آذر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 21 مرداد 1402)

نظرات کاربران