معرفی ۱۱ کلاب شبانه برتر شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
معرفی ۱۱ کلاب شبانه برتر شانگهای

شانگهای را نمی‌توان با هیچجا مقایسه کرد. جاهای خاصی در این شهر هستند که برای تفریحات شبانه و شرکت در پارتی‌های پر سر و صدا می‌توانید به آن‌جاها مراجعه کنید. اما این نقص در تعدد کلاب‌های بزرگ و مدرن در عوض جای دیگری جبران می‌شود. کلاب‌های فوق‌العاده جذابی هستند که در تور شانگهای می‌توانید به سراغشان بروید و از طرفی عموما این کلاب‌ها ورودی رایگان دارند و همگی در مرکز شهر و نزدیک به خیلی از هتل‌های معروف قرار گرفته‌اند. برای راحت‌تر شدن کار شما، ما لیستی از بهترین کلاب‌های شانگهای برایتان جمع کرده‌ایم تا انتخاب را برایتان راحت‌تر نماییم.

 

Bar Rouge

اگر اهل جشن‌های شبانه هستید، قبلا به شانگهای سفر کرده‌اید و تا به حال اسم Bar Rouge به گوشتان نخورده، حتما یک جای این مسیر را اشتباه رفته‌اید! این مکان نمادی برای تفریحات شبانه در شهر به حساب می‌آید و با منظره‌ی باشکوهش، فضای شیک و شادی که برای مشتریان به همراه دارد و همچنین موسیقی بسیار خوبی که هر شب در آن‌جا پخش می‌شود، بهترین انتخاب در شب‌های شانگهای خواهد بود. برای رفتن به این مکان حتما باید لباسی شیک و مجلسی بپوشید و بر خلاف بسیاری دیگر از کلاب‌ها، باید ۱۰۰ یوان ورودی پرداخت کنید.

 

خوش‌مزه‌ترین غذاها در بهترین رستوران‌های چین

 آدرس: No.18 Zhongshan Dong Yi Road, The Bund

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۷۰ یوان  |  شروع قیمت میزها: ۳ هزار یوان

 

M1NT

یکی دیگر از کلاب‌های بسیار معروف در "باند" که در طبقات بالایی برجی معروف واقع شده و یک محوه رقص بسیار بزرگ با دکوری فوق‌العاده و نورپردازی عالی دارد. M1NT یکی از معروف‌ترین کلاب‌های شانگهای است که بخش زیادی از مشتریان آن‌ها، گردشگرانی هستند که به آن‌جا سفر کرده‌اند. این مکان نیز کد لباسی نسبتا سخت‌گیرانه‌ای داشته و شما نمی‌توانید با شلوار کوتاه یا کتانی وارد آن‌جا شوید. جالب این که در کنار تمام زرق و برق و هیاهوی M1NT، یک آکواریوم کوسه نیز در آن‌جا گذاشته شده که در نوع خودش جالب است.

آدرس: 24/F, 318 Fuzhou Rd. 200000 Hongkou

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۱۰۰ یوان  |  شروع قیمت میزها: هزار یوان

 

Le Baron

همان لحظه‌ای که وارد کلاب Le Baron می‌شود، رنگ تند قرمز و دکور بسیار زیبای این محل، مجذوبتان خواهد کرد. Le Baron از سال ۲۰۱۴ کار خود را در این محل باز کرده و هر شب از ساعت ۱۰:۳۰ شب کار خود را شروع می‌کند. البته شما می‌توانید، قبل از این ساعت به باغ روفتاپ ساختمان رفته، نوشیدنی و غذا بخورید و سپس برای ادامه‌ی شب، وارد جشن‌های شلوغ و جذاب Le Baron شوید. یک دیسکوبال بزرگ در بالای محوطه رقص وجود دارد که در روزهای آخر هفته باز می‌شود و هر هفته سورپرایزی برای مهمانان دارد. این را در نظر بگیرید که بعضی اوقات، DJهای معروف خارجی برای اجرا به این محل می‌آیند که در آن روزها هم باید انتظار پرداخت ورودی داشته باشید و هم این که قیمت میزها نیز به شکل قابل توجه گران‌تر خواهد بود.

آدرس: Xuhui District

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۶۰ یوان  |  شروع قیمت میزها: ۳ هزار یوان

 

MYST

MYST یکی از برندهای معروف در زمینه‌ی کلاب در جهان به شمار می‌رود و شعبه آن‌ها در شانگهای، یکی از بهترین کلاب‌های این شهر به شمار می‌رود. موسیقی عالی با بهترین کیفیت در آن‌جا پخش شده و همچنین بخش VIP نیز در نظر گرفته شده که با کرایه میزهای آن‌جا، می‌توانید در محیطی متفاوت‌تر بنشینید. محوطه رقص این سه بخش دارد و بزرگ‌ترین در کل شانگهای به شمار می‌رود. در طول سال، چندین بار DJهای به نام برای اجرا به آن‌‌جا می‌آیند. در واقع غیر از مواقعی که چنین هنرمندانی در لیست هستند، شما می‌توانید به رایگان وارد کلاب شوید.  MYST از آن جاهایی است که مخصوصا آخر هفته به سرعت پر می‌شود و اگر می‌خواهید، شانسی برای ورود به آن‌جا داشته باشید، باید ساعت ۱۰:۳۰ و زمان شروع به کار کلاب در آن‌جا باشید.

 

۱۱ مورد از جذاب‌ترین تفریحات چین

آدرس: 1123 Yan'an Zhong Lu, near Fumin Lu Jing'an District

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۶۰ یوان  |  شروع قیمت میزها: ۸ هزار یوان

 

Fusion

این کلاب زیر مجموعه گروه "سینو" یکی از بزرگ‌ترین کلاب‌داران شانگهای است و هم از نظر بصری و هم از نظر سلیقه موسیقیایی و جلوه‌های نوری، بسیار شبیه به MYST است. البته محوطه‌ی رقص این مجموعه از آن‌جا کوچک‌تر بوده و تجهیزات صوتی MYST نیز تا حدی بهتر است. با این حال به راحتی می‌توان Fusion را در لیست بهترین کلاب‌های شانگهای قرار داد. این محل نیز در طول سال DJهای معروفی به خود می‌بیند. این هنرمندان چه از جاهای مختلف چین و چه از کشورهای اروپایی به این محل برای اجرا می‌آیند و آن روزها گویی یک کنسرت بزرگ و شاد برپاست. در این محل نیز غیر از چنین مواقعی، در شب‌های دیگر شما بدون ورودی می‌توایند به کلاب وارد شوید.

آدرس: Xintiandi, South Block, Building 6, Floor 5 Huangpu

 شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۶۰ یوان  |  شروع قیمت میزها: ۶ هزار یوان

 

M2

زمانی این محل جایی شاد برای رقص و خوش گذرانی بود اما در حال حاضر بیشتر به یک جای لاکچری بدل شده که اغلب مشتریانش تنها برای سفارش نوشیدنی و دور هم نشستن به آن‌جا می‌آیند. در واقع M2 برای کسانی خوب است که همراه یک جمع شاد به تور شانگهای رفته‌اند و در کنار هم می‌توانند در این محل حسابی خوش بگذرانند. در غیر این صورت، پیشنهاد می‌کنیم، تنها آخر هفته‌ها به M2 بروید که جمعیت بیشتری به این کلاب آمده، محوطه رقص پر می‌شود و جلوه‌های نوری شما را به وجد می‌آورند. فارق از مواردی که گفتیم، نباید فراموش کرد که از نظر جلوه‌های نوری، سیستم صوتی و دکور داخلی، کم‌تر کلابی را در حد و اندازه‌های M2 در شانگهای پیدا خواهید کرد.

آدرس: Hong Kong Plaza, 4/F, 283 Huaihai Zhong Lu, near Huangpi Nan Lu

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۵۰ یوان

 

ASL

این مکان یکی از جدیدترین کلاب‌های بزرگ در شانگهای بوده که خیلی هم در بین جوانان محلی محبوبیت کسب کرده و بیشتر همان‌ها به آن‌جا می‌روند تا این که در تیر رس گردشگران باشد. در این جا نیز می‌توانید هم نوشیدنی سفارش داده و هم این که میزی برای خود کرایه کنید. محوطه رقص نسبتا کوچک است و کیفیت صدا و موسیقی عالی و در کنار هم فضایی شاد، جوانانه و صمیمی ایجاد می‌کند که در خیلی از کلاب‌های لاکچری شانگهای آن را تجربه نخواهید کرد. برای ورود به این محل حتما باید لباس شیک بپوشید و نیازی به پرداخت ورودی نخواهید داشت.

 

محبوب‌ترین جاذبه‌ها و فعالیت‌ها در شانگهای

آدرس: 2/F, 88 Tongren Lu, near Anyi Lu Jing'an District

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۷۰ یوان  |  شروع قیمت میزها: ۴ هزار یوان

 

Monkey Champagne

این کلاب قدیمی در پشت رستوران Bonobo واقع شده  و خیلی اوقات آنقدر سریع پر می‌شود که نمی‌توانید واردش شوید. با این حال اگر مشتری رستوران باشید، حتما اجازه‌ی ورود به کلاب Monkey Champagne را نیز به دست می‌آورید. این سالن نسبتا کوچک از دو بار بزرگ، یک محوطه رقص و فضای مخصوص DJ تشکیل شده و یک بخش مربوط به VIP هم دارد که کرایه میز در آن‌جا نسبتا گران است. در اغلب اوقات برای بودن در این مکان، حتما باید میزی کرایه کنید و مثل خیلی کلاب‌های دیگر تنها با سفارش نوشدنی کار شما راه نخواهد افتاد.

آدرس:  38 Donghu Lu, near Xinle Lu Xuhui District

شروع قیمت میزها: ۳ هزار یوان

 

The Nest

این مکان کار خود را در سال ۲۰۱۵ آغار کرد و با توجه اسم و رسمی که برند The Nest داشت، به سرعت مشتریان زیادی برای خود جمع کرد. از نظر قیمتی این مکان و دو موردی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، وضعیت بهتری نبست به گزینه‌های قبل‌تر دارند و کلاب‌های خیلی لاکچری به حساب نمی‌آیند. با این حال، The Nest‌ با نوشیدنی‌های مرغوب، موسیقی عالی که با کیفیت بسیار خوب پخش می‌شوند، نورپردازی دلنشین و بدون نیاز به پرداخت ورودی، انتخابی عالی برای خوشگذرانی در شب‌های شانگهای خواهد بود.

آدرس: 6/F, 130 Beijing Dong Lu, near Huqiu Lu Huangpu District

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۷۰ یوان  |  شروع قیمت میزها: ۴ هزار یوان

 

UNICO

شنیدن صدای موسیقی لاتین در دل یک کلاب عالی در منطقه "باند" شانگهای، واقعا لذت بخش خواهد بود. این مکان مجموعه‌ای فوق‌العاده جذاب و شاد است که در آخر هفته، این موسیقی لاتین به دست نوازندگان و به صورت زنده اجرا می‌شود. محوطه رقص این محل بسیار کوچک است و در کل مجموعه UNICO بار و کلابی کوچک به حساب می‌آید، با این حال جمعیت زیادی هر شب به آن‌جا می‌رود و به خوش گذرانی می‌پردازند. همچنین در ساعات اولیه شب، شما می‌توانید از منوی این محل، برای خود غذا سفارش داده و خود را برای شبی به یاد ماندنی آماده کنید.

 

با ۸ تم پارک برتر چین آشنا شوید

آدرس: Three on the Bund, 2/F, 3 Zhongshan Dong Yi Lu, near Guangdong Lu Huangpu District

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۷۰ یوان  |  شروع قیمت میزها: هزار یوان

 

Arkham

این مکان جزو کلاب‌های زیرزمینی شانگهای محسوب شده اما با موسیقی عالی، DJهای خیلی خوب، فضای فوق‌العاده شاد و نوشیدنی‌های عالی خود، شبی نیست که گنجایش آن به صورت کامل پر نشود. قیمت نوشیدنی‌ها در این محل ارزان بوده و همچنین نیازی به پرداخت ورودی به آن‌جا را نخواهید داشت. برنامه‌های این کلاب از ۱۰ شب آغاز می‌شود و تا پاسی از صبح ادامه خواهد داشت اما بهتر است برای داشتن بهترین تجربه از کلاب Arkham، آخر هفته به این محل بروید.

آدرس: Xuhui District, Wulumuqi Rd

شروع قیمت نوشیدنی‌ها: ۳۰ یوان 

۲۵ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران