معرفی دیزنی لند شانگهای یکی از هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های چین

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
معرفی دیزنی لند شانگهای یکی از هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های چین

شانگهای یکی از مهیج‌ترین و زیباترین شهرهای چین است که بعد از پکن مقصد اصلی گردشگران این کشور به حساب می‌آید. شهری پر از رویداد و جمعیت که شب‌ها زیر نور چراغ‌های رنگی نئونی روشن است و روزها زیر آفتاب طلایی. شهری با آسمان‌خراش‌های بلند و مردمان کوتاه قامت بزرگ دل. شهری که رستوران و کافه و هتل درجه یک در خود کم ندارد و صاحب برترین امکانات تفریحی، اقامتی و رفاهی چین است. در سفرتان به این شهر اگر به دنبال آشنایی با یک شهربازی معروف هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا دیزنی‌لند این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. شهری که هم برای یک تفریح خانوادگی جذاب است و هم برای یک تفریح مجردی.

 


دیزنی لند شانگهای سرزمین هیجان‌انگیز ماجراجویی‌ها


دیزنی لند شانگهای یکی از معروف‌ترین دیزنی لندهای شرق آسیاست که محال ممکن است افرادی خانوادگی به شانگهای سفر کنند و به این پارک نروند. جاییکه شما و خانواده‌تان را غرق می‌کند در ماجراجویی و خوش گذرانی. جاییکه خاطره‌های فراموش نشدنی برایتان می‌سازد و تصویر مهیجی از شانگهای در ذهنتان باقی می‌گذارد. اگر می‌خواهید با وسایل بازی و بخش‌های مختلف این پارک بیشتر آشنا شوید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

 راهنمای گردش ۴۸ ساعته در شانگهای 

 

 

دیزنی لند شانگهای

 


۱- تِرَن تِرون


این ترن مخصوص بزرگسالان است. ترنی که با سرعتی سرسام‌آور شما را در ریلی طولانی به حرکت درمی‌آورد و همچنان که با سرعت پیش می‌رود، شما را در جهت‌های مختلف نیز می‌چرخاند. ترنی که آدرنالین خون‌تان را بالا می‎برد و به این زودی‌ها پایین نمی‌آورد. این ترن امنیت بالایی دارد و هنگامیکه سوار آن می‌شوید خیالتان از این بابت راحت راحت باشد.

 

 

دیزنی لند شانگهای

 


۲- پیوستن به داستان دزدان دریایی


اگر به فیلم دزدان دریایی ۲ علاقه‌مند هستید و می‌خواهید فقط با چشمانتان آن را نبینید بلکه با تمام حواستان در این فیلم غرق شوید باید به سینمای چهار بعدی این پارک بروید. جاییکه بخش‌هایی از این فیلم را برایتان پخش و بازسازی می‌کند تا خودتان نیز به جای ببیننده، مشارکت کننده در قصه‌ی آن نیز باشید. این بخش از پارک برای نوجوانان بسیار جذاب است. بنابراین اگر به همراه فرزندان نوجوان خود به دیزنی لند رفته‌اید حتما به این بخش از پارک نیز سری بزنید.

 

 ۱۲ موزه‌ی معروف شانگهای که بیشترین بازدیدکنندگان را دارند 

 

 

دیزنی لند شانگهای

 


۳- قایق سواری


در این بازی شما می‌توانید سوار قایق شوید و از مسیرهای پرپیچ و خم هیجان‌انگیز بگذرید و به هیجان بیایید. هیجانی که فقط ناشی از قایق سواری نیست بلکه به دلیل دیدن تمساح‌ها و جانواران‌های رعب‌آور شبیه‌سازی شده نیز هست.

 

 

دیزنی لند شانگهای

 


۴- پرواز پیتر پن


افکت‌های صوتی، فضاهای بازسازی شده، تصویرها و استفاده ار عناصر دیگر حسی و حرکتی همه و همه باعث می‌شوند فرزندان شما در این تفریح یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی داشته باشند. تفریحی که در آن سوار قایق می‌شوند و همچون شخصیت‌های کارتونی که بارها آن را دیده‌اند وارد ماجراجویی و فرآیند کشف کردن می‌شوند. پیتر پن دیزنی لند شانگهای به اندازه‌ی پیتر پن ایالت فلوریدای آمریکا پرطرفدار است و همین امر باعث شده است نزد گردشگران بسیار معروف باشد.

 

 مهیج‌ترین تم‌پارک‌های اطراف شانگهای؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت از سفر 

 

 

دیزنی لند شانگهای

 


۵- همراه شدن با ماجراجویی‌های وینی پو


وینی پو از شخصیت‌های کارتونی محبوب کودکان است که در این پارک فضایی فراهم آمده تا فرزندان شما بتوانند مانند وینی وارد ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز و بامزه شوند. ماجراهایی که طی آن با موجودات عجیب و غریب آشنا می‌شوند، از طوفان و باد و باران عبور می‎کنند و دست آخر دوست‌های جدید پیدا می‌کنند. تجربه‌ی این بازی برای کودکان ۳ تا ۱۰ سال بسیار ماندگار و خاص است.

 

 

دیزنی لند شانگهای

 


۶- اوج گرفتن بر فراز افق


اگر می‌خواهید وقتی در شانگهای هستید سری هم به کالیفرنیا بزنید و از بالا این ایالت را به نظاره بنشینید و لذت ببرید باید به دیزنی لند بروید. جاییکه از طریق شبی‌سازی I MAX فضایی را برای شما فراهم می‌آورد که به صورت مجازی کالیفرنیا را سیر کنید. مجازی که رفته‌رفته برایتان تبدیل به واقعیت می‌شوید و باور می‌کنید در کالیفرنیا هستید. این تجربه‌ی هجان‌انگیز شاید برای کودکان زیاد جذاب نباشد اما قطعا برای بزگسالان خاص و فراموش ناشدنی است. تجربه‌ای که در آن جسم شما روی یک صندلی در دیزنی لند شانگهای نشسته‌ است اما خیال شما به پرواز درآمده و به کالیفرنیا می‌رسد.

 

 فعالیت‌های رایگان و تقریبا رایگان شانگهای که می‌توانید از آن لذت ببرید

 

 

دیزنی لند شانگهای

 


۷- آلیس در سرزمین عجایب


اگر فیلم آلیس در سرزمین عجایب تیم برتون را دیده‌اید و حالا می‌خواهید خودتان نیز به این سرزمین قدم بگذارید باید بدانید این امکان در این پارک برای شما فراهم آمده است. امکانی که بیشتر برای دختران نوجوان جذاب است و تصاویر خاطره‌انگیزی در ذهن آنها می‌سازد. البته امکانی برای آنها نیز فراهم می‌آورد که عکس‌های خاص از خودشان بیندازند و به عنوان یادگاری از این پارک همیشه با خود داشته باشند.

 

 بهترین رستوران‌های خانوادگی شانگهای برای صرف یک غذای خوش‌طعم چینی

 

 

دیزنی لند شانگهای

 


۸- فانتازیا (Fantasia)


چرخ و فلک این پارک که یکی از بازی‌های مشهور آن به حساب می‌آید به شکل انیمیشن فانتازیا طراحی شده است و همین امر به شهرت آن اضافه کرده است. چرخ و فلکی که برای یک تفریح خانوادگی بسیار مناسب است.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران