معرفی ۸ سوغاتی عالی در سفر به شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
معرفی ۸ سوغاتی عالی در سفر به شانگهای

شانگهای یکی از بزرگترین و توریستی‌ترین شهرهای چین است که در پاییز و بهار و زمستان و تابستان پذیرای مهمان است. شهری مدرن که در آن می‌توانید تفریحات امروزی انجام بدهید. شهری پر از مرکزخرید که بهترین خریدهای عمرتان در آنها رقم می‌خورد. شهری که هتل‌هایش لوکس و پرامکانات هستند. شهری که رستوران‌هایش نه تنها غذای چینی که غذاهای بین‌المللی نیز سرو می‌کنند. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به دنبال خرید سوغات هستید و نمی‌دانید چه باید بخرید همراه ما باشید تا ۸ سوغاتی مشهور این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- مروارید

در فروشگاه‌های این شهر می‌توانید مرواریدهای زیادی را بیابید که به عنوان تزئینی در جواهرات مختلف به کار می‌روند. مرواریدهایی زیبا و جذاب که خرید جواهرات آنها گران و جزو کالاهای لوکس به شمار می‌آیند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید برای خودتان و یا عزیزان‌تان یک هدیه‌ی عالی از شانگهای بخرید، جواهرات مروارید نشان از گوشواره و گردنبند تا دستبندهای این شهر را از نظر بگذرانید. جواهرفروشی‌های این شهر فروشگاه‌های معتبری هستند که با خیال راحت می‌توانید در آنها خرید کنید.

 

برترین برندها در مرکز خرید Super Brand شانگهای

شانگهای

۲- ابریشم

شانگهای شهر ابریشم است. در این شهر شما می‌توانید انواع مختلف ابریشم در کالاهای گوناگون را خریداری نمایید. کالاهایی از جمله انواع لباس‌ها تا روتختی و رومیزی و پرده و ... . در مرکزخریدهای مختلف این شهر و همچنین در بازار ابریشم این شهر شما می‌توانید ابریشم‌های مختلف که کیفیت متفاوتی دارند را خریداری کنید. این پارچه یکی از سوغاتی‌های رایج است که گردشگران زیادی آن را تهیه می‌کنند.

شانگهای

۳- چای

ما در ایران بهترین چای را داریم. چایی بدون افزودنی و خالص. اما اگر دوست دارید چای چینی نیز خریداری کنید این کار را می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف شهر شانگهای نیز انجام بدهید. چینی‌ها نیز چای‌های بدنی ندارند. چای‌های سبزی که غالبا برای لاغری و همینطور مشکلات تنفسی و گوارشی خوب هستند. این چای‌ها را می‌توانید با قیمت‌های مناسب خریداری کنید و به عنوان سوغات با خودتان بیاورید. چای‌هایی که گران نیستند و به تعداد مناسب می‌توانید از آنها خریداری کنید.

 

بهترین بازارهای محلی شانگهای برای خریدی آسان

شانگهای

۴- صنایع دستی

چین یکی از کشورهایی است که صنایع دستی متفاوت و جالب توجهی دارد. صنایعی که هم تزئینی هستند و هم کاربردی. صنایعی که می‌توانید آنها را به عنوان سوغات خریداری کنید و به عنوان هدیه‌های خوب به نزدیکان و اطرافیان‌تان کادو بدهید. سوغاتی‌هایی که نسبتا ارزان قیمت هستند و جنبه‌ی هنری دارند. در سفرتان به شانگهای و با مراجعه به بازارهای مختلف این شهر می‌توانید صنایع دستی موجود در این شهر را بیابید و بخرید اما اگر قصد دارید صنایع دستی لوکس خریداری کنید باید به فروشگاه‌های این شهر تشریف ببرید. فروشگاه‌هایی که اجناس‌شان گران و در عین حال لوکس هستند.

 

۷ اسپای لوکس شانگهای؛ بهترین‌های شرق آسیا

شانگهای

۵- اشیای سرامیکی

اشیای سرامیکی یکی دیگر از سوغاتی‌های خوب است که در سفر با تور شانگهای می‌توانید آنها را تهیه کنید. اشیایی که غالبا وسایل تزئینی هستند و ظرافت کار آنها شگفت‌انگیز است. اشیایی که برخلاف تصور حمل و نقل آنها سخت نیست و به راحتی می‌توانید آنها را جابه‌جا کنید. چرا که بسته‌بندی‌های مناسبی دارند. اشیایی که دایره‌ی اشکال‌شان هم حیوانات هستند و هم اسطوره‌های چینی. این سوغاتی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خرید باشد. چرا که حجم کمی دارد و برای حمل و نقل شما را به دردسر نمی‌اندازد.

شانگهای

۶- بادبزن

بادبزن جایگاه مهمی در مد مربوط به شرق آسیا دارد. احتمالا در تبلیغ لباس‌های زنانه‌ی شرق آسیایی زیاد دیده‌اید که مدل‌ها بادبزن نیز دست می‌گیرند. در سفرتان به شانگهای یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای خانم‌ها خریداری کنید بادبزن است. بادبزن‌هایی که می‌توانند به عنوان وسایل دکوری نیز مورد استفاده قرار گیرند. چرا که طرح‌های شیک و متنوعی دارند. بادبزن‌هایی که در شانگهای می‌یابید قیمت‌های متفاوتی دارند. چرا که برخی از آنها ساخته‌ی دست هستند و برخی‌های دیگرشان در مقیاس صنعتی تولید شده‌اند.

 

۷ غذای خوش‌طعم شانگهای

شانگهای

۷- پوستر افراد مشهور

امروزه پوسترهای کاغذی افراد مشهور را در تمام دنیا می‌توانید به راحتی خریداری کنید اما خریدن پوستر شخصیت‌های مشهور چینی از شانگهای به عنوان سوغاتی خودش یک لطف دیگر دارد. در این شهر شما می‌توانید پوستر مائو و یا افراد دیگر را بخرید به عنوان یادگاری سفر به دوستان و نزدیکان خود هدیه بدهید.

شانگهای 

۸- نانکین

نانکین پارچه‌ای شبیه به باتیک است که یک پارچه‌ی تزئینی و هنری به شمار می‌آید و شما می‌توانید آن را به عنوان سوغات چین خریداری نمایید. پارچه‌ای که برای صنعت مربوط به آن امروزه موزه‌ای در شهر شانگهای وجود دارد. این پارچه به عنوان انواع کوسن، لباس و رومیزی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

راهنمای گردش ۴۸ ساعته در شانگهای

شانگهای

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران