مهیج‌ترین بازی‌های دیزنی‌لند شانگهای برای تفریخ همه خانواده

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
مهیج‌ترین بازی‌های دیزنی‌لند شانگهای برای تفریخ همه خانواده

دیزنی‌لند شانگهای یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های تفریحی این شهر است. جایی که نه تنها برای کودکان مکانی رویایی محسوب می‌شود، بلکه بزرگ‌ترها نیز در آن ساعات خوشی را خواهند گذراند. البته ما در این مقاله به همه‌ی جذابیت‌های پارک نخواهیم پرداخت و از رستوران‌ها و کافه‌هایش نمی‌گوییم، بلکه تنها به بهترین بازی‌های آن اشاره می‌کنیم. سواری‌ها و ماجراجویی‌هایی که هر کدام به نحوی شما را در این سرزمین جادویی به وجد می‌آورند.

 


 نبرد بر سر گنجینه سونکن


سری فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب در بین سنین مختلف از طرفداران بی‌شماری برخوردار است و به همین خاطر در دیزنی‌لندهای همه‌ی جهان، سواری‌های مختلفی برای آن ساخته شده. در شانگهای اما شما سوار بر قایق می‌شوید تا در یک غار طولانی به دیدن کشتی مروارید سیاه، جک اسپارو و بسیاری از شخصیت‌های این سری بروید که همگی به شکلی عالی ساخته شده‌اند. مجموعه‌ی این سواری هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ درصد کل هزینه‌ی پارک را روی دست مسئولین گذاشته و تنها مشکل شما با آن، صحبت کردن به زبان چینی جک اسپارو خواهد بود!

 

 راهنمای گردش ۴۸ ساعته در شانگهای 

 

 

 دیزنی‌لند شانگهای

 


پرواز پیتر پن


این سواری بسیار محبوب در پارک، بیشتر مختص به کودکان و نوجوانانی بوده که با داستان پیتر پن آشنایی دارند. مسیر سواری با دکورهای فیزیکی و دیجیتال مخلوط شده و فضایی بسیار زیبا را پدید آورده که داستانی از این شخصیت پرطرفدار را به تصویر می‌کشد. دو نکته مهم در مورد این سواری وجود دارد؛ اول اینکه مشکل زبان دیگر در این مورد که کلا موزیکال است وجود نداشته و دیگر اینکه، بهتر است در شب سراغ این سواری بروید که جلوه‌ای بهتر دارد.

 

 

 دیزنی‌لند شانگهای

 


موتورهای نوری ترون


زمانی که بازسازی فیلم ترون به سینماها آمد، غیر از خود فیلم، مسابقه موتورهای نوری که در فضای دیجیتال انجام می‌شد، طرفداران زیادی پیدا کرد. این رولرکوستر در مسیر داخلی و بیرونی جریان دارد اما بخش جذاب آن وقتی است که داخل سالن می‌شوید و نورپردازی جالب سالن شما را با خود به درون گرید فضایی می‌برد. بعد از دزدان دریایی کاراییب، بیشترین بلیط فروشی در دیزنی لند شانگهای مختص به این رولر کوستر است.

 

 مهیج‌ترین تم‌پارک‌های اطراف شانگهای؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت از سفر 

 

 

 دیزنی‌لند شانگهای

 


کمپ اکتشاف


یکی از بازی‌های غیر از رولر کوستر یا دیگر سواری‌هایی که برای شما در لیست آورده‌ایم، این مسیر چالشی است که مناسب بزرگسالان بوده و شبیه به پارک‌های جنگلی می‌ماند که در آن مسیرهایی با طناب و چوب کار گذاشته‌اند. این مسیر بسیار جذاب با توجه به شاخه‌های مختلفی که دارد، گنجایش نفرات زیادی داشته، شدیدا مفرح است و زمان زیادی در پارک از شما نمی‌گیرد.

 

 

  کمپ اکتشاف

 


خروش رودخانه


وقتی می‌خواهید وارد قایق‌های این بازی جذاب شوید، بارانی‌های سبکی به شما داده می‌شود تا خیس نشوید، چون قرار است در آب‌های خروشان این رودخانه مصنوعی بهتان خوش بگذرد! مسیر این سواری حدود ۵ دقیقه طول می‌کشد و جدا از آب خروشان رودخانه، چند سورپرایز نظیر کروکودیل‌های مصنوعی، غار و چیزهای دیگر نیز در آن تعبیه شده تا جذابیتی مضاعف به آن داده شود.

 

فعالیت‌های رایگان و تقریبا رایگان شانگهای که می‌توانید از آن لذت ببرید

 

 

  خروش رودخانه

 


سالن جنگ ستارگان


سالن بزرگ جنگ ستارگان در دیزنی‌لند شانگهای یکی دیگر از سالن‌های بسیار پرطرفدار در این پارک است که مدت زمان زیادی نیست ساخته شده. جاذبه‌های زیادی در این بخش وجود دارد که نمی‌شد یکی از آن‌ها را جدا کنیم. سواری در میلینیوم فالکن با افکت پرواز با سرعت نور، بازی با شمشیر نوری در سالن افکت‌های تصویری، بازی با ربات‌ها، ملاقات با دارث ویدار و کایلو رن و بسیاری دیگر بازی‌ها و فعالیت‌هایی که در این سالن می‌توانید به انجام برسانید.

 

 

  سالن جنگ ستارگان

 


نجات سیاره‌ی باز لایتر


یکی دیگر از بخش‌های جذاب برای کودکان نوجوان در پارک که به دنیای انیمیشن بسیار محبوب "داستان اسباب‌بازی‌ها" می‌رود و شما را همراه با شخصیت‌های محبوب این کارتون، به سیاره‌ای می‌برد تا در مسیر، داستانی کوتاه و زیبا را مشاهده کنید. در این مسیر به نوعی یک بازی شلیک نیز می‌توانید انجام دهید که کمی مسیر قصه به واسطه آن تغییر می‌کند. سواری یاد شده برای تمامی اعضای خانواده جذاب خواهد بود و از آن لذت خواهند برد، هم کودکانی که چه انیمیشن را دیده باشند چه نه، وارد دنیایی فانتزی می‌شود و هم بزرگ‌سالانی که سال‌ها با دنیای این انیمیشن خاطره داشته‌اند.

 

 

  نجات سیاره‌ی باز لایتر

 


از دیگر سواری‌های جذاب این پارک بازی فوق‌العاده می‌توان به تارزان: صدای جنگل، جت پک، داستان پریان طلایی و ... اشاره کرد که هر کدامشان به داستان‌هایی از انیمیشن‌ها یا فیلم‌های دیزنی متعلق هستند.

۲۱ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران