۱۰ رستوران شانگهای برای خوردن بهترین غذاهای ایتالیایی

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
۱۰ رستوران شانگهای برای خوردن بهترین غذاهای ایتالیایی

شانگهای یکی از شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای چین است که بعد از پکن جزو پرگردشگرترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید. شهری با مردمان سخت‌کوش و پرتلاش که با بهترین امکانات از مهمانانشان پذیرایی می‌کنند. شهری که هتل‌ها و رستوران‌های درجه یک کم ندارد و به دلیل جاذبه‌های تفریحی مدرن و امروزی‌اش همواره پرطرفدار است. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به غذاهای چینی زیاد علاقه‌ای ندارید و می‌خواهید غذاهای غیر چینی نوش جان کنید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران عالی این شهر برای نوش جان کردن غذاهای ایتالیایی را خدمتتان معرفی کنیم. غذاهای لذیذی که در سراسر دنیا پرطرفدار هستند.


۱- Ginger by The park


یک رستوران کوچک و دنج در فضای خارجی یک پارک باشکوه که اگر به منویش نگاهی بیندازید لذیذترین غذاها را می‌توانید بیابید. غذاهایی که اشتهای شما را باز می‌کنند. غذاهایی مانند آلفردوهای درجه یک با چاشنی‌های خاص اروپایی. رستورانی که قیمت غذاهایش چندان گران نیست و با خیال راحت می‌توانید در آن سفارش غذا بدهید.

 

بهترین نودل بارهای شانگهای

 

 

Ginger by The park

 


۲- Elefante


یک فود تراک عالی در فضای شهری. جاییکه در کنار غذاهای پر سس ایتالیایی می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های اسپانیایی را نیز با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که در منطقه ژوهوی شانگهای واقع شده است و قیمت غذاهایش در نسبت با رستوران‌های دیگر شانگهای متعادل‌تر است. رستورانی که به پاستاهایش معروف است و تعداد زیادی از مشتریان چینی‌اش تنها برای نوش جان کردن پاستا به آن می‌روند. شما اما با رفتن به این رستوران می‌توانید غذاهای متنوع‌تر و متفاوت‌تری سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Elefante

 


۳- Pop American Brasserie


در یک فضای واقع شده در ارتفاع و در جاییکه یک چشم‌انداز ویژه از شانگهای به شما ارائه می‌دهد می‌توانید به رستورانی بروید که در آن بهترین غذاهای اروپایی و ایتالیایی سرو می‌شوند. رستورانی لوکس که فضای بالکنش در روزهایی از سال که هوا مطبوع است بسیار شلوغ و پرطرفدار است. رستورانی که قیمت غذاهای منویش چندان ارزان نیست اما بدون شک اگر بوجه‌ی خوبی برای سفر به شانگهای دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما به آن بروید و حداقل یک وعده‌ی غذایی خود را در آن نوش جان کنید.

 

۷ رستوران ویژه‌ی شانگهای مخصوص گیاهخواران

 

 

Pop American

 


۴- Cottons antings


یک کافه رستوران آمریکایی که با رفتن به آن بهترین برگرها را در کنار برخی پیتزاها و پاستاها می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که شب‌ها در آن یک بند موسیقی می‌نوازد و حال و هوایی خاص به آن می‌بخشد. رستورانی که قیمت غذاهایش نسبتا معقول است و به شما توصیه می‌کنیم اگر رژیم غذایی خاصی ندارید و در سفر به شانگهای می‌خواهید شکم‌گردی کنید حتما یک بار هم به این کافه رستوران تشریف ببرید.

 

 

 

Cottons antings

 


۵- Commune Social


یک رستوران کوچک و با صفا در بخش کوچکی از شهر شانگهای که فضای بیرونی دنجی دارد و به خاطر خاص بودن نوع سرو غذاهایش در میان گردشگران معروف شده است. رستورانی که تلاش دارد میان غذاهای چینی و اروپایی تلفیقی مناسب ایجاد کند و آنها را در قالب بشقاب‌های کوچک به مهمانانش ارائه کند.

 

۱۰ چایخانه‌ی معروف شانگهای شهر تفریحات مدرن و سنتی

 

 

Commune Social

 


6- Light & Salt on the bund


یک مکان نقلی در یک بالکن دنج کوچک که میزهایش زیر نور موضعی روشن می‌شوند و دکورش به سیاق دهه‌ی ۱۹۲۰ میلادی آرایش یافته است. رستورانی که در شهر شانگهای واقع شده است و با رفتن به آن می‌توانید برای ساعاتی خوش بگذرانید و در کنار سفارش غذاهای چینی، غذاهای ایتالیایی و رشته‌ای نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که لوکس نیست اما باصفا و شیک است و همین امر باعث شده در میان گردشگران خاص و دوست‌داشتنی به حساب آید.

 

 

Light & Salt

 


۷- Table no. 1


در یک پاسیوی جذاب، در جاییکه سرآشپز آن یک اروپایی است رستورانی در شهر شانگهای واقع شده است که با رفتن به آن جدای از آنکه می‌توانید دست کم برای یک ساعت در یک محیط هنری محاصره شوید، می‌توانید بهترین راویولی‌های شانگهای را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. دکور این رستوران آکنده از نقاشی‌های مینیمالیستی است.

 

معروف‌ترین رستوران‌های حلال در شانگهای

 

 

Table no. 1

 


۸- Hai by Goga


یک رستوران اروپایی آمریکایی که هم یک فضای سرپوشیده‌ی عالی دارد و هم یک فضای روباز متفاوت. رستورانی که به بخش سنتی و قدیمی شانگهای یک چشم‌انداز ویژه دارد و با برترین غذاهای اروپایی و آمریکایی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستورانی که جدای از غذاهای ایتالیایی، غذاها و دسرهای فرانسوی نیز می‌توانید در منوی آن بیابید.

 

 

Hai by Goga

 


۹- Tops the Banyan Tree


در طبقه‌ی فوقانی هتل بانیان تِری شانگهای یک رستوران ویژه واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید درحالیکه شهر زیر پایتان است بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که جزو رستوران‌های لوکس شانگهای به حساب می‌آید و قیمت غذاهایش گران است. بنابراین اگر با بودجه‌ای کم به شانگهای سفر کرده‌اید قید رفتن به این رستوران را بزنید.

 

معرفی کافه‌های جذاب با تم‌های خاص و عجیب در شانگهای

 

 

Tops the Banyan

 


۱۰- M on the Bund


یک رستوران اروپایی شیک و زیبا که جزو رستوران‌های رمانتیک شانگهای نیز به حساب می‌آید. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید نوشیدنی‌ها و غذاهای اروپایی سفارش بدهید و درحالیکه در یک فضای دل‌انگیز قرار دارید آنها را نوش جان کنید. رستورانی که جزو رستوران‌های لوکس شانگهای به حساب می‌آید و قیمت غذاهایش گران است.

 

 

M on the Bund

۲۶ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران