۸ رستوران ایتالیایی در مشهد برای خوردن بهترین پیتزاها

جاذبه‌های گردشگری مشهد
۸ رستوران ایتالیایی در مشهد برای خوردن بهترین پیتزاها

مشهد یکی از پر مسافرترین شهرهای ایران است که به احتمال خیلی زیاد هر ایرانی حداقل یک بار به آن رفته است. شهری زیارتی که جاذبه‌های سیاحتی نیز در خود کم ندارد. شهری که بازارهایش از بازارهای معروف ایران به حساب می‌آیند و در پناه پارک‌های کوهستانی‌اش می‌شود آب و هوا عوض کرد و خوش گذراند. شهری که بهترین هتل‌های ایران را در خود جای داده است و با بهترین امکانات رفاهی از مهمانانش میزبانی می‌کند. در سفرتان با تور مشهد به این شهر اگر به دنبال برترین رستوران‌های ایتالیایی هستید همراه ما باشید تا ۸ رستورانی که با رفتن به آنها می‌توانید بهترین پیتزاها و پاستاها را نوش جان کنید یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- رستوران لیو


یک رستوران ایتالیایی عالی، نسبتا کوچک اما دنج. رستورانی که در همان بدو ورود بوی غذاهای لذیذش مشام شما را پر می‌کند تا بی‌تاب‌شان شوید. رستورانی که قیمت غذاهای منویش مناسب است و بهترین پاستاها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش حان کنید. رستورانی که نبش خیابان آزادی شماره یک این شهر واقع شده است و شب‌های پر رونقی دارد.

 

تمام چیزهایی که باید در مورد شهر مقدس مشهد بدانید

 

 

رستوران لیو

 


۲- رستوران می شف


یک رستوران عالی در فضایی صمیمی و دوستانه. رستورانی که بدون شک می‌توانید پیتزاهای فراموش ناشدنی در آن نوش جان کنید. رستورانی که پیتزاهای پر پنیر درست می‌کند و برای یک شب خاطره‌انگیز خانوادگی در مشهد بسیار مناسب است. قیمت غذاهای این رستوران نیز چندان گران نیست و اگر با بودجه‌ی نه چندان زیاد به مشهد سفر کرده‌اید این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رستورانی که در خیابان بزرگمهر شمالی شماره ۲ واقع شده است.

 

 

رستوران می شف

 


۳- رستوران نارون


یک رستوران درجه یک و ایتالیایی خاص که تمامی غذاهایش به سبک اصیل طبخ می‌شوند. رستورانی که در منویش ۵۰ عنوان غذای عالی وجود دارد و با رفتن به آن می‌توانید یک شب فراموش ناشدنی برای خودتان بسازید. رستورانی که پاستاهایش در سراسر مشهد مشهور است و طرفداران زیادی دارد. ظرفیت این رستوران در حدود ۱۵۰ نفر و برای صرف ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که در خیابان فرهاد ۲۵ واقع شده است و دور و اطرافش فضای پارک ماشین بسیار دارد.

 

۱۰ رستوران برتر مشهد که سراغ غذاهای متفاوت و خوشمزه را می‌توانید از آنها بگیرید

 

 

رستوران نارون

 


۴- رستوران ایتالیایی میلان


رستورانی ویژه که قیمت غذاهایش اندکی گران است اما بدون شک ارزشش را دارند. رستورانی که پاستاها و راویولی‌های درجه یک دارد و برای وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که در بلوار سجاد و خیابان بزرگمهر شمالی شماره ۲ واقع شده است و باید بدانید جای پارک مناسبی اطراف آن وجود ندارد.

 

معرفی بهترین کافه‌های شهر مشهد

 

 

رستوران ایتالیایی میلان

 


۵- رستوران ایتالیایی ویوا


یک رستوران عالی با دکوری شیک. رستورانی که فضای دلنشینی دارد و با رفتن به آن می‌توانید خاص‌ترین پیتزاها را نوش جان کنید. رستورانی که نبش وکیل آباد شماره ۱۳ واقع شده است و فضای امن و راحتی دارد. به هنگام مراجعه به این رستوران می‌توانید غذاهای ایتالیایی با کیفیت را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

رستوران ایتالیایی ویوا

 


۶- رستوران ایتالیایی بونو


یک رستوران ویژه که کارکنانی کاملا حرفه‌ای دارد. رستورانی که در فضا و دکور فوق‌العاده‌اش می‌توانید بهترین پیش غذاها، غذاها و دسرهای ایتالیایی را نوش جان کنید. رستورانی که پاستاهایش معروف هستند و در مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسار واقع شده است. رستورانی که برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 

رستوران ایتالیایی بونو

 


۷- رستوران ایتالیایی پای


یک رستوران کوچک اما با صفا. رستورانی که فضای دلنشین و پرسکوتی دارد و در آن می‌توانید پیتزاها و راویولی‌های فراموش ناشدنی سفارش بدهید. رستورانی که در میان جوانان شهر مشهد معروف است و چند وقتی می‌شود که گردشگران این شهر نیز به آن گرایش پیدا کرده‌اند. رستورانی که در بلوار هنرستان نرسیده به خیابان صارمی واقع شده است و برای وعده‎های غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. قیمت غذاهای این رستوران مناسب است و اگر با بودجه‌ی خیلی زیاد به مشهد سفر نکرده‌اید می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای نوش جان کردن غذا باشد.

 

 

رستوران ایتالیایی پای

 


۸- رستوران ایتالیایی متسو


یک رستوران خوب برای آنهایی که می‌خواهند در جاییکه هم کافه است و هم رستوران غذاهایشان را نوش جان کنند. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای ایتالیایی نوش جان کنید و بعد از غذایتان نیز برترین قهوه‌های مشهد را سفارش بدهید. رستورانی که قیمت غذاهایش منویش مناسب است و در میدان تلویزیون شهر مشهد واقع شده است.

 

 

رستوران ایتالیایی متسو

۱۱ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران