۶ مکان برای خوردن صبحانه عالی در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
۶ مکان برای خوردن صبحانه عالی در مشهد

صبحانه وعده‌ای مهم در طول روز محسوب می‌شود، اما در سفر این وعده از اهمیت بیشتری نیز برخوردار بوده چون قرار است انرژی شما برای یک روز پر از گردش و تفریح را فراهم کند. از همین رو همیشه پیشنهاد ما این است که وعده صبحانه را در سفر جدی بگیرید. مخصوصا در تور مشهد که به رستوران‌های خوب و غذاهای خوشمزه‌اش معروف است.

اما در میان این همه رستوران و کافه مختلف در مشهد، کدام را برای خوردن صبحانه انتخاب کنیم؟ این سوالی است که قصد داریم در نوشته‌ی امروز به دنبال جوابش باشیم.

 

رستوران هتل بین المللی قصر

یکی از انتخاب‌های بسیار خوبی که شما در مشهد دارید، رفتن به رستوران‌های هتل‌های ۵ ستاره و خوب مشهد است. یکی از بهترین این‌ها بدون شک رستوران هتل بین‌المللی قصر است که صبحانه را از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می‌کنند. البته فضایی که برای خوردن صبحانه در نظر گرفته شده، بخش اصلی رستوران نیست اما ظرفیت بسیار بالایی داشته و با ۱۵۶ قلم غذای مختلف، یکی از ایده‌آل‌ترین جاهای برای صرف صبحانه به حساب می‌آید.

کافه رستوران تراس مشهد

کافه رستوران تراس مشهد، جایی عالی در تمام طول روز برای خوردن غذا، صرف نوشیدنی یا دسر است. این مکان مساحتی حدود ۸۰۰ متر داشته و بخش رستوران و کافه‌ی آن از هم جداست و با منظره‌ی زیبایی که در اختیارتان می‌گذارید، مکانی متفاوت برای صرف غذاست. مخصوصا اگر برای صبحانه به این محل برود و از بوفه باز آن استفاده نمایید. بوفه صلحانه تراس شامل انواع صبحانه‌های سرد، گرم، چند نوع نان، نوشیدنی‌های مختلف و میوه‌های فصل می‌شود و تنوعی خوب برای شما همراه خواهد داشت.

 

جاذبه‌های تفریحی سد چالیدره مشهد

رستوران هتل درویشی مشهد

همانطور که گفتیم رستوران‌های مخصوص هتل‌های لوکس که صبحانه‌ای عالی سرو می‌کنند، در مشهد زیاد است و ما تنها همین دو مورد را برایتان ذکر می‌کنیم. هتل معروف درویشی نیز با ارائه صبحانه عالی، میزی برای تمام سلایق می‌چیند و شما می‌توانید از میان تنوعی بسیار خوب در میان غذاهای گرم و سرد مختلف، چیزهایی که باب میلتان هست را جدا کرده و میل نمایید. هتل درویشی یک مکان لوکس و ۵ ستاره‌ است و میز صبحانه‌ی آن نیز ۲۰۰ نوع غذای مختلف را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

۷ پارک دیدنی مشهد برای یک تفریح خانوادگی

مجموعه غذاهای سنتی آبشار

البته شما می‌توانید یک صبحانه‌ی سنتی در فضایی عالی را نیز در مجموعه غذاهای سنتی آبشار که از بهترین رستوران‌های مشهد هستند نیز سفارش دهید. این مکان نسبت به دیگر جاهایی که برایتان معرفی کردیم متفاوت بوده و خوراکی‌هایی همچون املت، خوراک لوبیا، عدسی و ... را در لیست دارد و سینی غذا نیز به شکلی سنتی برایتان سرو می‌شود. البته بیشتر فضای محل سنتی بوده وگرنه اگر دوست داشته باشید می‌توانید سالاد ماکرونی، ژامبون، سوسیس، کیک‌های خانگی و خیلی چیزهای متنوع دیگر را نیز در میز صبحانه انتخاب نمایید!

رستوران نارمک

نارمک با ۳۵ سال سابقه، یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد به حساب می‌آید. بوفه باز رستوران این محل با مجموعه‌ای کامل از غذاهای مختلف، یک انتخاب عالی برای شروع روز محسوب می‌شود. در کنار انتخاب غذاهای گرم و سرد مختلف، وجود میوه‌های فصلی، کیک‌های متنوع و همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم و آبمیوه، باعث می‌شود رستوران نارمک در لیست امروز ما قرار بگیرد.

 

بهترین زمان سفر به مشهد مقدس

کافه لئون در آبادگران مشهد

خوردن صبحانه در یک مجتمع تفریحی می‌تواند لذت مضاعفی داشته باشد. برای این که بهترین تجربه را در آبادگران داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم برای خوردن صبحانه به سراغ کافه لئون در این منطقه از مشهد بروید. البته طرفداران نوشیدنی‌های بر پایه قهوه این مکان را خوب می‌شناسند، اما جدا این دست نوشیدنی‌های گرم، صبحانه‌ی مدرن و بسیار خوشمزه‌ای نیز در این مکان سرو می‌شود که حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغش بروید. این کافه نیز همچون دیگر جاهایی که در نوشته معرفی کردیم، به صورت بوفه باز است.

کافه بیکری نانو

آخرین پیشنهاد ما به شما کافه بیکری نانو است که با محیط بسیار راحت و دنجی که دارد، تفاوت آشکاری با فضای بزرگ و شلوغ هتل‌های ۵ ستاره برایتان به همراه خواهد داشت. کافه بیکری نانو هم دکور شیک و زیبایی دارد و هم صبحانه‌ای فوق‌‌العاده همراه با شیرینی‌ها و نان‌ها تازه و خوشمزه را برایتان تدارک می‌بیند.

 

تجربه‌ی سفر به مشهد با قطارهای لوکس

۲۲ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران