پارک بازی شهر مشاغل کارالند در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
پارک بازی شهر مشاغل کارالند در مشهد

یکی از معروف‌ترین پارک‌های بازی مخصوص کودکان در دنیا، پارک‌های زنجیره‌ای کیدزانیا محسوب می‌شود که در آن شغل‌های مختلفی شبیه سازی شده تا بچه‌ها هنگام بازی با هم سن و سال‌های خود، با مهارت‌های مختلف نیز آشنا شوند. پارک بازی شهر مشاغل کارالند نیز برداشتی از همین پارک است که توانسته با دکور و خدمات خیلی خوب، در مشهد به محبوبیت مناسبی بین بچه‌ها برسد و خیلی از گردشگرانی که به تور مشهد رفته‌اند نیز، بچه‌های خود را برای بازی به این مکان می‌برند. اگر تا به حال چیزی از کارالند نشنیده‌اید، با ما همراه باشید تا این پارک دوست داشتنی را به شما معرفی نماییم.

 

پارک بازی شهر مشاغل کارالند

همانطور که گفتیم، این پارک بازی جذاب که مختص به کودکان است، فضایی بوده که به صورت یک شهر طراحی شده و ماکتی از شغل‌های مختلف در آن ساخته شده است. کودکان ۳ تا ۱۳ سال بدون حضور والدین و با کمک مربیان، در هر شغلی که خواستند مشغول به کار شده و می‌توانند کارهای مختلف را در آن‌ها به انجام برسانند. در واقع سعی شده تا با شبیه سازی شغل‌ها، کودکان در فضایی شاد و همراه بازی، به یادگیری اصول پایه مشاغل بپردازند و البته ساعتی را همراه هم سن و سال‌های خود در تور مشهد شاد باشند.

 

معرفی مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مشاغل و غرفه‌های کارالند

در مجموع ۱۸ شغل و غرفه در این مجموعه وجود دارد که بچه‌ها بسته به سلیقه خود می‌توانند در آن‌ها مشغول شوند. بچه‌ها می‌توانند در هر نوبت که به پارک مراجعه می‌کنند، شغل‌های مختلفی را امتحان کنند، فقط باید در نظر گرفت که هر کدام از این شغل‌ها محدودیت‌هایی دارند. بعضی از غرفه‌های بسیار پرطرفدار میان بچه‌ها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

  • آتش‌‌نشانی: یکی از هیجان‌انگیز‌ترین و پرطرفدارترین بخش‌های پارک، آتش‌نشانی است که برای بچه‌های بالای ۴ سال مناسب بوده و تنها ۶ کودک در هر نوبت ظرفیت دارد. در ۲۰ دقیقه‌ای که کودکان شما آتش‌نشان می‌شوند، همراه با مربی به جنگ آتش‌های مصنوعی رفته و کار گروهی را همراه هم تمرین می‌کنند.

  • کارائوکه: در این جا بچه‌ها می‌توانند توانایی خود در خواننده شدن را ارزیابی کنند و یاد بگیرند که چطور خود را ریتم آهنگ‌ها هماهنگ کنند.
  • خانه باربی: خیلی از دختر بچه‌هایی که به کارالند می‌آیند، جذب محیط صورتی و جذاب خانه باربی شده و آن‌جا را برای بازی انتخاب می‌کنند. این مکان برای بچه‌های بالای ۳ سال مناسب بوده و ۳۰ دقیقه می‌توانند در آن‌جا مشغول بازی شوند. خانه باربری جزو غرفه‌های بزرگ بوده و دارای استخر توپ هم هست و عروسک‌های زیادی در آن‌جا وجود دارد که بچه‌ها را برای مدت‌ها سرگرم می‌کند.

 

۱۰ مورد از تفریحات رایگان در مشهد

  • آموزش خلبانی: این غرفه را هم پسرها و دخترهایی که رویای خلبانی را در سر می‌پرورانند، امتحان کرده و در گروه‌های دو نفره به مدت ۱۰ دقیقه در آن‌جا مشغول می‌شوند.

  • پیست دوچرخه سواری: یکی دیگر از فعالیت‌های تفریحی که ربطی به شغل‌ها ندارد اما یک غرفه پرطرفدار میان بچه‌هاست، پیست دوچرخه سواری بوده که بچه‌ها در آن با دوچرخه‌های مخصوص و البته مسیری امن به سواری می‌پردازند. دوچرخه‌ها ۱۰ تاست و هر کودک در هر نوبت ۳ دقیقه سواری خواهد کرد.

 

سفر به مشهد در ایام کرونایی

  • سینما: در سینمای کارالند، بچه‌ها در کنارهم به تماشای کارتن‌های جذاب سه بعدی می‌پردازند و لحظاتی شاد را کنار هم خواهند داشت. این سینما نیز ظرفیت ۱۰ کودک در هر نوبت را دارد و از جمله فعالیت‌هایی به شمار می‌رود که حتما در لیست کارهای بچه‌ها هنگام مراجعه به کارالند باید باشد.

مینی‌پارک کارالند

در کنار تمام شغل‌هایی که بچه‌ها می‌توانند به انجامشان مشغول باشند، یک پارک کوچک با چند بازی ساده وجود دارد تا بتوانند در محیطی امن، همراه بچه‌های دیگر بازی هم کنند. البته فضای این پارک بسیار کوچک است و تنها دو سرسره و تاب و چند بازی خیلی ساده در آن گنجانده شده و چیز چندان چشمگیری نیست.

 

اقامت در هتل‌های ارزان قیمت مشهد

نکات پایانی در رابطه با پارک مشاغل کارالند

  • این پارک فضایی برابر با هزار متر مربع دارد
  • یک همراه با کودک در پارک حضور خواهد داشت اما در فعالیت‌ها دخالتی ندارد
  • واحد پولی داخل بازی بعد از تهیه بلیط به او داده می‌شود که برای انجام بازی‌ها و شرکت در مشاغل باید از آن استفاده کند
  • شما می‌توانید به صورت آنلاین بلیط تهیه کرده و سانس مورد نظر خود را از قبل انتخاب کنید

آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر،نبش خیابان گلشن،برج آرمیتاژ گلشن طبقه سوم

شماره تماس: ۳۸۳۳۵۳۰۰-۰۵۱

ساعت کاری : ۱۰:۳۰ صبح الی ۲۳

۱۰ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران