هتل های ۴ ستاره شانگهای چین

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
هتل های ۴ ستاره شانگهای چین

شانگهای، بزرگ‌ترین شهر چین، دیدنی‌های هیجان‌انگیزی را برای مسافرانش به ارمغان می‌آورد. اما در عین حال، انواع اقامتگاه‌ها را در هر سطحی از بودجه در خود جای داده که امکاناتی کامل را برای استراحت و سپری کردن روزهای سفر رقم می‌زنند. با اینحال اگر دغدغه مالی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم اقامت در یکی از برترین هتل های ۴ ستاره شانگهای را تجربه کنید.

 

هتل میا 

سفر مجازی و مفرحمان به برترین هتل های ۴ ستاره شانگهای را از هتل Mia شروع می‌کنیم که در ۲.۸مایلی معبد Longhua و معبد Jing'an واقع شده و چشم اندازی جالب توجه از منظره شهر را ارائه می‌دهد. بعلاوه ایستگاه قطار جنوبی شانگهای، در ۳.۷ مایلی و فرودگاه بین المللی شانگهای هونگچیائو، در ۶.۲ مایلی هتل قرار دارند.

در اینجا و در سفر با تور شانگهای، با امکاناتی جذاب از جمله تراس آفتابگیر، رستوران، وای فای رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ خصوصی، مرکز اسپا و تناسب اندام از مهمانان پذیرایی می‌شود. همچنین خدمات دربان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، امکانات برگزاری جلسات وضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و سالن استراحت مشترک با تلویزیون نیز فراهمند.

در ضمن تمام اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت و عایق صوتی بوده و از سوکت نزدیک تخت، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام خصوصی همراه با حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و همچنین آشپزخانه برخوردارند.

آدرس: No. 955 Panyu Road, Xuhui, 200030 Shanghai, China

عکس: booking.com

 

هتل آتور 

از دیگر هتل های ۴ ستاره شانگهای در سفر با تور چین، می‌توان به هتل Atour اشاره کرد. اینجا اتاق‌های خانوادگی را در خود جای داده که دارای تهویه مطبوع و عایق صوتی بوده و با انواع وسایل و شرایط آسایش و راحتی، روزهایی خاطره انگیز را برای مهمانانش رقم می‌زند از جمله: فضای نشیمن، میز مطالعه، ملحفه، تلویزیون صفحه تخت کابلی، آشپزخانه، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار.

در عین حال روم سرویس، انبار چمدان، فکس و فتوکپی، خدمات خشکشویی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن نیز در دسترسند.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی‌ها نیز باید گفت ایستگاه قطار جنوبی شانگهای در ۵.۲ مایلی، خیابان هونگچیائو در ۵.۷ مایلی، معبد Longhua در ۶.۴ مایلی و معبد Jing'an در ۸.۸ مایلی هتل واقع شده‌اند. بعلاوه برج مروارید شرقی ۱۰ مایل، برج جین مائو ۱۱ مایل و فرودگاه بین المللی شانگهای هونگچیائو ۳.۱ مایل از محل اقامت فاصله دارند.

آدرس: 5th Floor, No. 66, Yinting Road, Minhang, 200000 Shanghai, China

 

معرفی دو فرودگاه‌ بزرگ و مهم شانگهای

عکس: booking.com

 

هتل اورنج 

هتل Orange، از دیگر هتل های ۴ ستاره شانگهای بوده و در ۶.۱ مایلی معبد Jade Buddha و ۶.۲ مایلی معبد Jing'an واقع شده است. این اقامتگاه با امکاناتی نظیر رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، ایستگاه شارژ خودروهای برقی، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، فکس و فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، کانتینر فروش تنقلات و نوشیدنی به استقبال مهمانانش می‌آید.

همچنین هر روز صبح، بوفه صبحانه آسیایی و گیاهی نیز در دسترس است. در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های ماندارین، انگلیسی و چینی با مهمانان در تعاملند و اطلاعاتی مفید راجع به گشت و گذار در این محدوده ارائه می‌دهند.

اتاق‌های راحت و جادار این هتل که در شمار برترین هتل های ۴ ستاره شانگهای است، همگی مجهز به تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت و عایق صوتی بوده و از چشم اندازی به منظر شهر، سوکت نزدیک تخت، ملحفه، کمد لباس،  فضای نشیمن، میز مطالعه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، آشپزخانه، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند.

گفتنی است این اقامتگاه حدود ۶.۷ مایل از ایستگاه قطار شانگهای، ۱۰ مایل از برج مروارید شرقی، ۱۰ مایل از برج جین مائو و ۲۸ مایل از دیزنی لند شانگهای فاصله دارد و این هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: No.1980, Cao'an Rd, Jiading District, 200070 Shanghai, China

عکس: booking.com

 

هتل گرین کورت پالاس 

در ادامه گشت و گذار در میان برترین هتل های ۴ ستاره شانگهای، سری هم می‌زنیم به هتل Green Court Place که روزهایی به یادماندنی را همراه با تراس، باغ، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، مرکز اسپا و تناسب اندام و وای فای رایگان به ارمغان می‌آورد. بعلاوه مهمانان از امکاناتی جذاب نظیر پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، میز تور، وسایل بازی در فضای باز برای کودکان، روم سرویس، فکس، فتوکپی و نگهبانی ۲۴ ساعته نیز بهره مند هستند.

اتاق‌های خانوادگی این هتل نیز از تهویه مطبوع، بالکن و کفپوش چوبی یا پارکت برخوردارند و همگی دارای ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، فضای نشیمن مبله، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری و وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، مایکروویو و یخچال هستند.

به لحاظ دسترسی‌ها نیز باید گفت این هتل ۳.۱ مایل از مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای، ۴.۳ مایل از مرکز مالی جهانی شانگهای، ۴.۳ مایل از برج جین مائو و ۱۵ مایل از فرودگاه بین المللی شانگهای هونگچیائو فاصله دارد.

آدرس: No. 567, Zaozhuang Road, Pudong, 200122 Shanghai, China

 

راهنمای خرید سیم کارت در چین

عکس: booking.com

 

هتل اس اس ای دبلیو 

هتل بوتیک SSAW از دیگر هتل های ۴ ستاره شانگهای بوده و در موقعیت ایده آلی در کنار باغ یو و در منطقه شلوغ هوانگپو، در مجاورت میدان مردم و جاده نانجینگ قرار دارد. ایستگاه متروی Yu Garden، تنها ۲ دقیقه پیاده روی و فرودگاه بین المللی پودنگ ۴۵ دقیقه رانندگی از این اقامتگاه فاصله داشته و در عین حال ظرف ۴۰ دقیقه رانندگی، می‌توانید خود را به  دیزنی لند شانگهای برسانید.

در اینجا جذابیت‌هایی نظیر تراس آفتابگیر، باغ، مبلمان فضای باز، بار، رستوران، مرکز اسپا و خدمات ماساژ، سالن تناسب اندام، دسترسی به اینترنت زمین بازی کودکان برخوردار خواهید شد. ضمن اینکه خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته،  روم سرویس، خدمات خشک شویی، فکس و فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، فضای مخصوص سیگار کشیدن و شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌شوند. از طرفی، امانت گرفتن کتاب‌های چینی و انگلیسی از کتابخانه هتل رایگان است.

برای شکم گردی در این اقامتگاه که از محبوب‌ترین هتل های ۴ ستاره شانگهای به شمار می‌آید  نیز جای نگرانی نیست! زیرا لابی هتل، قهوه و چای ایتالیایی رایگان ارائه می‌دهد. در روزهای گرم، مهمانان می‌توانند صبحانه، ناهار، چای بعد از ظهر یا شام خود را در پاسیو، در فضای باز، همراه با تماشای منظره‌ای خیره‌کننده از خط افق میل کنند.

در نهایت اتاق‌های ضد حساسیت این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت و عایق صوتی بوده و امکاناتی کامل را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند از جمله: ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار. ضمن اینکه برای اطمینان از کیفیت خواب مهمانان، همه اتاق‌ها مجهز به پرده سیاه و تشک‌های مارک‌دار هستند.

آدرس: No. 839 Ren Min Road, Huangpu, 200001 Shanghai, China

عکس: booking.com

 

هتل رادیسون کالکشن هایلند 

هتل Radisson Collection Hyland، اقامتگاه‌هایی را در مرکز منطقه تجاری ارائه می‌دهد و جزو برترین هتل های ۴ ستاره شانگهای محسوب می‌شود . این هتل که در امتداد جاده محبوب نانجینگ واقع شده، کمتر از ۰.۶ مایل تا موزه تاریخی باند و ۱۲ مایل فرودگاه بین المللی هونگچیائو فاصله دارد.

این مکان دارای ۳ گزینه غذاخوری و پارکینگ خصوصی قابل شارژ است. اسپای هتل، ماساژهای آرامش بخش ارائه می‌دهد و در عین حال، یک مرکز تناسب اندام مجهز برای تمرین نیز در دسترس است. این اقامتگاه همچنین، به صورت ۲۴ ساعته خدمات کرایه خودرو و ترانسفر فرودگاهی را ترتیب می‌دهد.

به لحاظ گزینه‌های شکم گردی نیز باید گفت این هتل، رستوران چینی Mao و کافی شاپ Mosaic را در خود جای داده که صبحانه و منوی ناهار و شام را ارائه می‌دهد. بعلاوه، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز در دسترسند. نوشیدنی‌های سبک نیز، در کلاب لانژ سرو می‌شوند.

ضمن اینکه اینترنت سیمی در اتاق‌ها، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشک شویی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و آرایشگاه برای مهمانان فراهمند. همچنین پرسنل این اقامتگاه در میان برترین هتل های ۴ ستاره شانگهای، به زبان‌های ماندارین، انگلیسی و چینی مسلط بوده و تعاملی صمیمانه را با مهمانان برقرار می‌کنند.

اتاق‌های خانوادگی نیز شرایطی عالی را برای گذراندن روزهایی مفرح در طول سفر رقم می‌زنند و از تهویه مطبوع، عایق صوتی، سوکت نزدیک تخت، ملحفه، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت کابلی، مینی بار، آشپزخانه، حمام اختصاصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند. در نهایت باید گفت تمامی اتاق‌های جذاب این اقامتگاه، به زیبایی با وسایل چوبی تزئین شده‌اند و چشم انداز زیبایی از مناظر شهری شانگهای را ارائه می‌دهند.

آدرس: No.505 East Nanjing Road (2 / F check in), Huangpu District, Huangpu, 200001 Shanghai, China

 

بهترین رستورانهای پکن چین

عکس: booking.com

۲۷ خرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران