بهترین هتل‌های شانگهای در سال ۲۰۲۳

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین هتل‌های شانگهای در سال ۲۰۲۳

انتخاب هتل مناسب، یکی از ابتدایی‌ترین قدم‌ها برای داشتن یک تعطیلات بی‌نقص در طول سفر است. وقتی هم پای تور چین و سفر به شهرهای بزرگ این چنینی به میان بیاید، اهمیت انتخاب هتل، بسیار بیشتر می‌شود. در نوشته‌ی امروز، ما مجموعه‌ای از هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد که در دسته‌های مختلف مثل هتل با قیمت مناسب، بوتیک هتل یا هتل‌ خانوادگی گنجانده می‌شود. همراه ما باشید و تجارب خود از حضورتان در هتل‌های شانگهای را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

هتل پنینسولا شانگهای ( The Peninsula Shanghai)

هتل پنینسولا شانگهای یکی از برترین اقامتگاه‌های ۵ ستاره شانگهای است که در منطقه باند (The Bund) واقع شده و فاصله‌ آن‌جا تا مرکز خرید خیابانی نانجینگ شرقی تنها ۵ دقیقه است. این هتل، دارای استخر سرپوشیده بزرگ، مرکز اسپا و سلامتی لوکس و عالی، سالن ورزشی و چندین رستوران لاکچری دارد که رستوران‌های آن همگی به سمت رودخانه بوده و منظره‌ای زیبا در مقابل دارند.

اتاق‌های بسیار شیکی برای این هتل در نظر گرفته شده و همچنین چند نوع سوییت نیز وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها برای اقامت انتخاب نمایید. در اتاق‌ها از بهترین متریال ممکن استفاده شده و تمامی امکانات مورد نیازتان را در همه‌ی اتاق‌ها پیدا خواهید کرد.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های شانگهای

آدرس: No. 32 The Bund, Zhongshan Dong Yi Road, Huangpu

شماره تماس: 0085229262888

 

هتل ماندارین اورینتال پودونگ شانگهای ( Mandarin Oriental Pudong, Shanghai)

وقتی به ماندارین اورینتال می‌روید، قدم به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شانگهای خواهید گذاشت. این مجموعه به خاطر داشتن بهترین امکانات، خدمات دهی فوق‌العاده و قرار گیری در مکانی خیلی خوب که دسترسی شما به مراکز خرید شانگهای را ممکن می‌کند، معروف است.

هتل ماندارین اورینتال نیز دارای مرکز اسپا و سلامتی بوده و چند مورد از بهترین رستوران‌های شانگهای را در خود دارد. همچنین اتاق‌های این هتل رو به رودخانه بوده و در کنار امکانات عالی رفاهی و ظاهری فوق‌العاده شیک، منظره‌ای زیبا را نیز در مقابل شما به تصویر می‌کشد.

آدرس: No.111, South Pudong Road, Pudong District

شماره تماس: 00862120829888

 

هتل فیرمونت پیس شانگهای ( Fairmont Peace Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های فوق‌العاده زیبا و لوکس در خیابان باند شانگهای که از هر نظر، برازنده قرار گیری در لیست بهترین هتل‌های این شهر است. این مجموعه بسیار لوکس در بنایی زیبا رو به رودخانه واقع شد و در خود، چند رستوران شیک، یک استخر سرپوشیده بزرگ و همچنین امکاناتی از قبیل مرکز اسپا و سلامتی، سالن ورزشی، اینترنت پرسرعت رایگان، بار و ... دارد و از نظر خدمات دهی نیز، امتیازات فوق‌العاده‌ای از مهمانان خود گرفته است.

قرار گیری در باند، دسترسی به این مجموعه را به مراکز خرید معروف و چندین جاذبه‌ی گردشگری مهم شانگهای فراهم کرده و از طرفی، امکانات خوبی از جمله دیگر رستوران‌های برتر شانگهای، کلاب‌های محبوب و چیزهایی از این دست نیز در دسترستان خواهد بود. از نظر موقعیت جغرافیایی و همچنین امکانات، فیرمونت پیس جزو بهترین‌هاست و اتاق‌هایش نیز از تنوع و طراحی داخلی شیکی برخوردار هستند. از نکات خوب دیگر در مورد این مجموعه، وجود اتاق‌های تک نفره بوده که برای آن‌ها که برای تجارت به تور چین می‌روند و در عین حال می‌خواهند در هتلی شیک اقامت داشته باشند، گزینه‌ی خیلی خوبی به حساب می‌آید.

آدرس: No 20 East Nanjing Road, Huangpu

شماره تماس: 00862161386888

 

هتل فور سیزن شانگهای (Four Seasons Hotel Shanghai)

این هتل در روزهای اخیر به رگنت شانگهای پودونگ (Regent Shanghai Pudong) تغییر نام داده است اما به هر دو اسم آن را می‌شناسند. مجموعه با تمامی امکانات و همان طراحی باقی مانده است و می‌توانید در استخر زیبا و معروفش با آن دیوار شیشه‌ای که شهر را زیر پایتان به نمایش می‌گذارد شنا کرده و لحظاتی عالی را در این اقامتگاه لاکچری داشته باشید. فور سیزن شانگهای در منطقه پودونگ قرار گرفته است و باعث می‌شود که دسترسی از آن‌جا به بسیاری جاذبه‌های شهری راحت باشد.

البته خود هتل، بسیاری از امکاناتی که مورد نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد. رستوران‌های بسیار شیک، مرکز اسپا و سلامتی، استخر سرپوشیده، چند بار خیلی خوب، روفتاپ عالی و ... از امکانات این هتل به حساب می‌آیند. یکی از رستوران‌های این مجموعه، کاملیا نام دارد که یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در کل شانگهای است و حتی مسافران هتل نیز برای صرف غذا در آن‌جا، باید از قبل میز رزرو نمایند.

 

هتل‌های ارزان شانگهای را بشناسید

آدرس: 210 Century Avenue, Pudong

شماره تماس:00862162568888

 

هتل ایندیگو شانگهای (Hotel Indigo Shanghai)

یکی دیگر از هتل‌های بسیار عالی در باند که ساختمان بلند آن کنار رودخانه و جایی که کشتی‌های تفریحی پهلو می‌گیرند، از بخش‌های مختلف باند کاملا مشخص است. این مجموعه نیز دارای یک استخر بزرگ با دیوارهای شیشه‌ای بوده و در میان اتاق‌هایش، اقامتگاه‌های خانوادگی خوبی پیدا خواهید کرد. هتل ایندیگو به خاطر امکانات مختلفی که دارد، هم به زوج‌های جوان، هم خانواده و هم آن‌هایی که برای کسب و کار سفر به شانگهای را انتخاب کرده‌اند، می‌توان پیشنهاد کرد.

این هتل نیز دارای رستوران‌های معرکه‌ای بوده که یکی از آن‌ها در طبقه سوم و دیگری در طبقه ششم واقع شده و نمایی زیبا از شهر را هم در پیش رو دارند. در کنار طراحی چشم نواز این رستوران‌ها، غذاهای با کیفیت، از دیگر مشخصه‌های آن‌ها به شمار می‌رود. اتاق‌های شیک و در در عین حال شاد، سالن ورزشی مجهز، اینترنت رایگان بی‌سیم با سرعت بالا و ... از دیگر امکانات این مجموعه به حساب می‌آید.

آدرس: 585 Zhong Shan Dong Er Road, Huangpu

شماره تماس: 008608001813885

 

کری هتل پودونگ شانگهای (Kerry Hotel Pudong)

این هتل در واقع زیر مجموعه هتل‌های شانگری لا در شانگهای به حساب می‌آید و سه ساختمان بزرگ و مجموعه ۵۷۴ اتاق و سوییت را شامل می‌شود. فضای سبزی نسبتا بزرگ برای این هتل در نظر گرفته شده و چند بار و رستوران نیز در جاهای مختلف آن وجود دارد. برای این مکان، یک مرکز ورزشی تهیه دیده شده که تنها شامل یک سالن فیتنس نبوده و زمین تنیس سرپوشیده و ورزش‌های دیگر را نیز در خود دارد. همچنین بچه‌ها هم می‌توانند، در پارک سرپوشیده مخصوص خود که بزرگ هم هست، به تفریح بپردازند.

کری هتل پودونگ دارای فضای شیکی بوده و این تجمل را اتاق‌های آن نیز به ارث برده‌اند. از نظر خدمات دهی در رتبه بهترین هتل‌های شانگهای جای گرفته و از نظر مکانی نیز، به مراکز مختلف توریستی شانگهای نزدیک است.

 

موزه‌ها گالری‌های باورنکردنی در شانگهای

آدرس: No 1388 Hua Mu Road, Pudong

شماره تماس: 00862161698888

 

هتل لانگهام شانگهای (The Langham)

هتل لانگمان از هتل‌های خاص شانگهای به حساب می‌آید. جایی در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای با ماشین از میدان مردم و ۱۵ دقیقه‌ای با ماشین از باند که از طرفی، از فرودگاه شانگهای نیز خیلی دور نیست. وقتی در هتل لانگهام اقامت داشته باشید، دور تا دور شما را کلاب‌ها، بارها، رستوران‌ها و کافه‌های معروف گرفته است و شب‌ها این نقطه از شهر، شور و شوق مضاعفی را به خود می‌بیند.

خود هتل، در کنار یک استخر سرپوشیده بزرگ، مجموعه اسپا و سلامتی چوان را میزبانی کرده و دارای امکانات مختلفی رفاهی در اتاق‌هایش است. اتاق‌ها و سوییت‌های بسیار شیک و مجللی در خود دارد که هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد و خدمات هتل نیز به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. در مجموع اقامت در این هتل، در کنار آرامش محیط داخلی، روزهایی شاد را نیز در محله‌ای فوق‌العاده برایتان به همراه خواهد داشت.

آدرس: 99 Madang Road, Huangpu

شماره تماس: 00862123302288

 

هتل کمپانیل شانگهای باند (Campanile Shanghai Bund)

از دیگر هتل‌های جذاب باند که حدودا ۹۰۰ متر از باغ یو فاصله دارد و دارای چند رستوران و بار بوده و فاصله‌ی آن تا ایستگاه مترو تنها ۴۰۰ متر است. این هتل سه ستاره با قیمت پایینی و امکانات عالی، انتخابی فوق‌العاده برای کسانی است که در شانگهای، نمی‌خواهند مبلغ زیادی را بابت هتل خرج کنند. البته امکانات زیادی از جمله چندین رستوران و کلاب و همچنین مراکز تفریحی مختلف و مراکز خرید در اطراف هتل واقع شده‌اند که خیلی از آن‌ها حتی پای پیاده نیز در دسترس هستند. تمامی اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع با امکان تغییر دما در هر اتاق بوده و گاو صندوق الکترونیک بزرگ برایشان در نظر گرفته شده است.

اتاق‌های این مجموعه شیک بوده و از رنگ‌های شاد در آن‌ها استفاده شده است، دارای تلوزیون بزرگ، اینترنت پر سرعت بی‌سیم و دستگاه چای و قهوه ساز هستند و از هر باباتر از انتظار شما از یک هتل سه ستاره خواهند بود. خدمات دهی، هزینه پایین، کیفیت اتاق‌ها و خدمات در کنار موقعیت مکانی بسیار خوب باعث شده تا هتل کمپانیل انتخابی عالی برای این سفر باشد.

 

گشت و گذار در پارک‌های شانگهای

آدرس: No. 33 Fujian South Road Huangpu District, Huangpu

شماره تماس: 00862163260505

 

هتل و اسپا پولی شانگهای (The Puli Hotel And Spa)

بر خلاف هتل بالا، پولی یکی از لاکچری‌ترین و گران‌ترین هتل‌های شانگهای بوده و با فضایی استثنایی و بسیار زیبا از شما میزبانی خواهد کرد. این مکان دارای بخش‌های مختلفی بوده که شامل پارک، مرکز اسپا، اتاق ورزش، سالن استراحت و ... می‌شود و همچنین گنجایش آن در بیشترین حالت ممکن، تنها ۱۵۰ مهمان است.

این مجموعه فوق‌العاده چندین جایزه بین‌المللی برده و در کنار مرکز اسپا و سلامتی، چند رستوران بسیار خوب و اتاق‌هایی دارد که همه به شکل سنتی طراحی شده اما از جدیدترین و به روزترین امکانات بهره می‌برند و همین لذت اقامت در این هتل را دو چندان می کند.

آدرس: 1 Changde Road, Jing'an

شماره تماس: 00862132039999

 

منبع

 

۲۹ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران