بهترین پارک ها و فضای سبز شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین پارک ها و فضای سبز شانگهای

شانگهای علی رغم شهرت پیشرو و رو به جلو و ظاهر امروزی‌اش، تعدادی پارک‌ و فضای سبز شگفت‌انگیز دارد. در حالی که برخی از آن‌ها در سطح شهر پراکنده و وسیع هستند، دیگر پارک‌ها قسمت‌های پنهان شده‌ای از بهشت ​​هستند و ارزش آن را دارد که اوغات کمی را در آن‌ها خلوت کنید. شانگهای مقصد به روز و مدرن در تور چین است که اقتصاد پویا و ابرشرکت‌های فعال در آن نقشی مهم در چین ایفا می‌کنند. شما در تور شانگهای در کنار بازدید از مدرن‌ترین بخش‌های شهر می‌توانید در پارک‌های زیبا و دل‌انگیز استراحت کرده و روح و روان‌تان را جلا بخشید.

 

پارک مجسمه سازی جینگ آن

نباید پارک جینگ آن و معبدی به همین نام که در نزدیکی آن واقع شده را باهم اشتباه بگیرید. پارک مجسمه‌سازی جینگ آن در اطراف موزه تاریخ طبیعی شانگهای قرار دارد. حتی اگر از موزه بازدید نکنید هم این قسمت از هنر و زیبایی منحصر به فردی برخوردار است که ارزش بازدید و کاوش را دارد. موهبت بزرگ این پارک این است که از نظم و سکوتی برخوردار است که با ورزشکاران و گروه‌های رقص و رزمی به هم نمی‌ریزد. چمن‌های بکر با مجسمه‌های عظیم مدرن، آبنماهای زیبا و بوته گل‌هایی که به حسب فصل تغییر می‌کنند تزئین شده است. حتی یک کافه جالب با پاسیو وجود دارد که در آن می‌توانید هنگام نوشیدن یک فنجان کاپوچینو استراحت کرده و از بودن در محیط هنری آن لذت ببرید. بودن در این محیط مایه آرامش است مخصوصا این که گربه‌های لوسی در گوشه کافه لم می‌دهند تا شما آن‌ها را نوازش کنید.

 

زیباترین باغ‌ها و پارک‌های پکن

 

پارک هوانگپو

سخت است که خود را از منظر‌های زیبای رودخانه هوانگپو که در امتداد محله بوند قرار دارد، با بناهای دوران استعماری و برج‌های سحرانگیز، جدا کنید. با این وجود پارک هوانگپو در میان فشار بیش از حد حسی Bund یک مثلث آرام از چمن‌های سرسبز و بوته‌کاری گل‌های مراقبت شده ارائه می‌دهد. این اولین پارک چینی است که برای بازدید عموم آزاد بوده و قدیمی‌ترین آن‌ها است. مانند اکثر فضاهای سبز شانگهای، لیستی از قوانین در اینجا وجود دارد. در سال ۱۹۱۷، محدودیت‌هایی به صورت تابلو شامل دوچرخه‌سواری، عبور سگ و "جامعه خارجی ممنوع بود اما امروزه میزبان همه مردم است.

 

چگونه از پارک جنگلی ژانگجیاجی بازدید کنیم

پارک جینگ آن

این پارک زیبا و پر سر و صدا که به دلیل معبد درخشان طلایی آن طرف خیابان نامگذاری شده بود، زمانی محل گورستان Bubbling Well Pet Memorial Park محل دفن حیوانات خانگی بود. این پارک شگفت‌انگیز بین بوتیک‌های جذاب احاطه شده و در نزدیکی نانجینگ و مراکز خرید مردن واقع شده و از این لحاظ موقعیت بسیار خوبی دارد. در مرکز پارک Jing’an یک حوض آرام با نیلوفرهای آبی و نیزارها قرار دارد، جایی که می‌توانید روی نیمکت‌های چوبی دراز بکشید و از تماشای لاک پشت‌های بزرگ لذت ببرید و روحتان را آرام کنید‌. اگر فقط به دنبال مکانی آرام و به دور از شلوغی در نزدیکی گروه مادربزرگ‌های اهل شانگهای که زیر درختان دورهم نشسته‌اند، همیشه یک نیمکت آزاد وجود دارد. در بین غریبه‌هایی که شما را نمی‌شناسند راحت باشید و از لمیدن در این پارک لذت ببرید.

پارک Fuxing

گشت و گذار در پارک فوژینگ مانند سفر به تاریخ جذاب شانگهای است. در زمان سلسله مینگ (۱۳۶۸–۱۶۴۴) اینجا باغی خصوصی بود قبل از اینکه فرانسوی‌ها طرح‌های پاریسی را به آن اضافه کرده و در سال ۱۹۰۹ آن را برای عموم باز کنند. دو دهه بعد، این پارک ۹۲۰۰۰ متر مربعی بار دیگر تغییر شکل داد و به زمین رژه‌ای که ارتش ژاپن در آن رژه می‌رفت تبدیل شد. اما حالا همچون تکه‌ای از بهشت ​​است که با گلدان‌های پر از گل بیش با آلاچیق‌های چشمگیر، باغ‌های گل رز معطر، یک برکه درخشان و نیمکت‌های تکیه‌دار به محلی محبوب برای افراد محلی و کودکان تبدیل شده است.

 

معرفی پارک بازی Happy Valley پکن

فضای سبز Xuhui Riverside

اگر می‌خواهید اسکیت بورد، در امتداد یک سطح نرم آهسته دویدن و یا یک دیوار صخره نوردی را امتحان کنید، Xuhui Riverside Green نزدیک موزه لنگ یک مرکز تفریحی است. اینجا زمانی منطقه‌ای صنعتی بود که در مقابل رودخانه Huangpu در منطقه West Bund قرار داشت، اکنون یک نوار به طول ۸.۵ کیلومتر است که با چمن و گیاهان زیادی هم مرز شده است. برای داشتن یک تجربه بهتر به سادگی در امتداد رودخانه عبور کنید و از زیر جرثقیل‌های نارنجی منطقه عبور کنید، که تقریباً مانند یک هنر آوانگارد در برابر افق دوردست پودونگ دیده می‌شوند.

 

بهترین تم پارک‌های پکن برای گردش با بچه‌ها

۲۲ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران