تم پارک‌ اسمورف‌های دنیا در شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
تم پارک‌ اسمورف‌های دنیا در شانگهای

اسمورف‌ها یکی از شخصیت‌های محبوب بین نسل‌های مختلف هستند که داستان آن‌ها را در قالب انیمیشن، کتاب‌های مصور و فیلم‌های سینمایی دنبال کرده‌ایم. دنیای جذاب این موجودات آبی‌رنگ، حتما می‌تواند بستری عالی برای یک پارک بازی باشد و خب اولین پارک بازی اسمورف‌های جهان نیز در شانگهای افتتاح شده و شما می‌توانید با همراه شدن در تور چین و با رفتن به این مکان، یک روز عالی و شاد را سپری کنید.

 

تم‌پارک اسمورف‌ها

در روزهای که همه‌ی دنیا از جمله چین درگیر ویروس کرونا بود، پروژه‌ی بلند مدت این شهر که تم پارک اسمورف‌ها یکی از مهیج‌ترین پارک‌های شانگهای بود، افتتاح شد. این پارک سرپوشیده‌ی فوق‌العاده زیبا در مجموع تفریحی و هتل‌های Dream City شانگهای واقع شده، بخشی از پروژه بزرگ "شیمائو واندرلند" بوده و مساحدی به اندازه ۸ هزار متر مربع دارد. البته بخش کوچکی از پارک نیز در فضای باز قرار داده‌اند که بیشتر جنبه‌ی ظاهری دارد و بازی‌ها همه در محیط سر پوشیده واقع شده‌اند.

تم پارک اسمورف‌ها سه دنیای فانتزی دارد که با طراحی بسیار عالی، حس و حال بودن در دنیایی را به شما می‌دهد که انگار در اندازه اسمورف‌ها هستید. این سه دنیا یکی بخش "جنگل فانتزی" با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع است که آن را می‌‌توان جذاب‌ترین بخش پارک به حساب آورد که یک خرج اساسی روی دست سازنده‌ها گذاشته است. دهکده اسمورف‌ها از طرفی احتمالا بیشتر محبوب بچه‌ها و آن‌هایی باشد که می‌خواهند عکس‌های جالب در این پارک بازی بگیرند. دهکده‌ای ۳ هزار متر مربعی که مملو از خانه‌ها و فروشگاه‌های اسمورفی و بازی‌های مختلف است.

 

بهترین پارک ها و فضای سبز شانگهای

اما بخش سوم پارک "خانه گارگامل‌ها" نام دارد که مربوط به دشمنان خونی اسمورف‌ها هست. این مکان هیجان انگیز با بازی‌های جالب قیمت متفاوت پارک محسوب می‌شود و مساحت آن نیز چیزی حدود ۲۵۰۰ متر مربع است. پارک مجموعا ۲۹ جاذبه‌های مختلف و بازی‌های متنوع دارد که شامل سواری‌های واقعیت مجازی بوده و برای سنین مختلف و جمع‌های خانوادگی، عالی به نظر می‌آید.

فضاها، بازی‌ها و جاذبه‌های تم پارک اسمورف‌ها

یکی از نکات بسیار عالی درباره تم‌پارک اسمورف‌های شانگهای، استفاده از دکورهای بزرگ، بازی‌های فیزیکی متنوع و همچنین استفاده توامان از تکنولوژی‌های روز است. به این ترتیب تا جایی که در حال حاضر امکان آن وجود داشت، یک دنیای فانتزی فوق‌العاده ساخته شده تا کودکان و نوجوانان بتوانند لحظاتی فراموش نشدنی را در آن‌ها سر کنند و با توجه به این که تمامی فضاهای پارک به صورت سرپوشیده درست شده، از لحاظ نورپردازی واقعا عالی‌ست و هیچ وقت هم نیاز نیست نگران آب و هوای شانگهای باشید و هر زمان از سال که به تور شانگهای بروید، می‌توانید به این مکان نیز سری بزنید.

برای گردش در این پارک، خوشبختانه راه ساده‌ای دارید، چون تابلوهای راهنما همه به زبان انگلیسی نیز درج شده‌اند. اما وقتی پای به میان بیاید، انتخاب‌های شما عالی هستند. از چرخ و فلکس‌هایی که می‌توانید به صورت خانوادگی سوارشان شوید تا هزار توی آینه‌ای که فوق‌العاده زیبا و لذت بخش خواهد بود.

در کنار ترن‌هوایی‌های مجازی که ازشان صحبت کردیم که ترکیبی از تکنولوژی‌های حرکتی و عینک‌های واقعیت مجازی هستند، سواری‌های فیزیکی بزرگ و عالی نیز ساخته شده که برای دقایقی شمار ا به یک سرعت خوب به حرکت در می‌آورند. البته فکر نکنید این‌جا همه چیز برای بچه‌هاست، بلکه بزرگ‌ترها نیز می‌توانند چالش‌های مخصوص به خود را داشته باشند و از آن‌ها لذت ببرند.

اما نباید فراموش کنید که یکی از بهترین فعالیت‌ها‌ در این پارک بازی گرفتن عکس‌های مختلف است. شما در هر سه دنیای فانتزی این پارک بازی می‌توانید عکس‌های جالبی در کنار شخصیت‌های اسمورفی معروف بگیرید. یک سری از دکورها هم عملا برای عکاسی تهیه دیده شده‌اند.

یکی دیگر از نکات عالی در مورد پارک، فعالیت‌های جمعی است. در کنار مراسم آواز خوانی و نمایش‌های موزیکال، چند مربی پارک با لباس‌های عجیب و دوست داشتنی، بچه‌ها را گرد هم می‌آورند و مسابقات مختلف از جمله طناب کشی، بازی‌های توپی و نقاشی برگزار می‌کنند.

 

حقایق جالب در مورد شانگهای

دیگر بخش‌های تم پارک اسمورف‌ها

یک مکان برای گرفتن عکس در این تم پارک وجود دارد که صورت شما به صورت دیجیتال به حالت اسمورفی در آورده و در نهایت می‌توانید نسخه چاپی آن را نیز خریداری کرده و با خود یادگار ببرید. تم پارک اسمورف‌ها یک حوضچه‌ ماهی دارد که بچه‌ها می‌توانند در آن‌جا به ماهی‌ها غذا بدهند و در نهایت رستوران و کافه‌هایی با همان تم پارک نیز ساخته شده تا بتوانید برای سفارش غذا و نوشیدنی، به آن‌ها مراجعه کنید.

 

کارهایی که نباید در سفر به شانگهای انجام دهید

۰۸ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران