بهترین بوتیک‌های لباس زنانه در شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین بوتیک‌های لباس زنانه در شانگهای

شانگهای شهری فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی است که می‌توان به خوبی زندگی مدرن امروزی را در کنار خط زمانی گذشته در آن دنبال کرد. در حالی که شانگهای بیشتر برای تکنولوژی، تجارت و سرمایه گذاری شناخته شده است، اما جنبه‌های دیگر هم دارد. مثلا اگر در محله فرانسوی‌های شانگهای قدم بزنید بیش از ظرفیت یک شهر در آن بوتیک‌های زنانه می‌یابید. با وجود گزینه‌های زیادی که وجود دارد از کجا می‌خواهید بهترین جاهای خرید لباس زنانه را تشخیص دهید؟ در تور شانگهای به این بوتیک‌های لباس زنانه سر بزنید.

 

(Dutch Items Shanghai (DIS

DIS یک نام تجاری مد هلندی است که در سال 2006 در شانگهای تأسیس شد و یکی از برترین مراکز خرید شانگهای است. این برند بر روی طرح‌های اروپایی برای طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها، از اندازه اروپایی 32 به 46 (XXS تا XXL ) تمرکز کرده است. این یکی از بهترین برندهایی است که می‌توانید در شانگهای محصولات آنان را تهیه کنید. تعهد اخلاقی این گروه تجاری به شدت بالا بوده و مواد اولیه خود را تنها از کارخانه‌هایی تهیه می‌کنند که محصولات با کیفیت و درجه یک تولید می‌کنند. علاوه بر لباس با برند خود، DIS دارای مارک‌های هلندی Stills and Alchemist و همچنین کفش‌های وارداتی است.

آدرس: Block K, Room 111 376 Wukang Rd, Xuhui Shanghai, 200031, China

 

Lolo Love Vintage

حیاط ورودی Lolo Love Vintage دقیقا مثل سفر زمان به گذشته است. این بوتیک توسط Lolo Lou که به ملکه لباس‌های قدیمی شهرت دارد تاسیس شد. این بوتیک بر روی لباس‌های قدیمی زنانه اروپا و آمریکا تمرکز دارد. با این که بوتیک درباره لباس‌های زنانه است اما به همینجا بسنده نکرده و چیزهای بیشتری را زیر نام  خود قرار داده است. بنابراین ممکن است شما با کفش، جواهرات، کالاهای خانگی، عروسک‌های قدیمس، لباس عروسی قدیمی و موارد دیگر مواجه شوید.

 

۱۰ مرکزخرید معروف شهر شانگهای

آدرس: 2 Yongfu Rd, Xuhui District, Shanghai, China, 200031

 

Shang Xia

شانگ ژیا را طراح لباس Jiang Xiong Er با هدف پیوند سنت چینی همراه با سبک زندگی قرن 21 ام تاسیس کرد. شانگ شیا با حمایت از مارک لوکس هرمس، طیف گسترده‌ای از کالاها، از لباس زنانه گرفته تا مبلمان را بر می‌گیرد. امکان ندارد وارد این بوتیک شوید و پول زیادی خرج نکنید. شهرت این بوتیک به حدی زیاد شد که شعبات آن به پاریش و پکن هم راه یافتند. نگران قیمت‌ها نباشید کیفیت بالای محصولات شهرت این نام تجاری را توجیه می‌کند. اما به طور کلی برای خرید در این شهر زیبا و بزرگ پیشنهاد می‌کنیم راهنمای کامل خرید در شانگهای را نیز مطالعه کنید تا تجربه بهترین خرید را داشته باشید.

آدرس: 233 Huaihai Middle Rd, Huangpu District, Shanghai, China, 200000

 

Jinzhiyuyue

آیا دوست دارید با لباس‌هایی از شانگهای برگردید که در هیچ جای دیگری نمی‌توان پیدا کرد؟ به بوتیک Jinzhiyuyue بروید. در این بوتیک شما می‌توانید لباس‌هایی موصون به Qipao را پیدا کنید که در واقع لباس‌های زنانه مربوط به دهه 1920 شانگهای هستند. Jinzhiyuyue دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، الگوها، و اندازه‌های مختلف است و اطمینان حاصل می‌کند که هر کسی لباس متناسب خود را پیدا کند.

 

۵ خیابان‌ معروف شانگهای برای خرید

آدرس: 210弄 Taikang Road, Da Pu Qiao, Huangpu Qu Shanghai Shi, China

 

Susantseng

برند مد اتریشی-تایوانی Susantseng در حال ایجاد فضایی جذاب برای مد دوستان با پارچه‌های پشمی کشمیری، لباس‌های ابریشمی و ژرسه و طراحی‌های جذاب قرن 21 امی در هنگ کنگ و شانگهای است. هدف این برند ارائه کالاهای زیبا، ظریف و زنانه (در عین حال معاصر) است که به منظور ایجاد خلاقیت و اعتماد به نفس زنان طراحی شده‌اند. تمامی موارد و محصولاتی که در زیر سایه این برند عرضه می‌شوند در ایتالیا و اسپانیا ساخته شده‌اند.

آدرس: 118 Nanchang Rd, Huangpu District, Shanghai, China, 200020

 

Griss BCN

مالک این بوتیک سوفیا مگر بومی بارسلونا است که طرح‌های مدیترانه‌ای را به شانگهای آورده است. خط لباس شخصی وی در حال حاضر در حال راه‌اندازی است، اما تا زمان انتشار آن، فروشگاه لباس‌های زنانه شیک را که به طور مستقیم از ایتالیا و فرانسه وارد می‌شوند، عرضه می‌کند.

 

بهترین نودل بارهای شانگهای

آدرس: 614 Julu Rd, Jingan District, Shanghai, China, 200000

 

Alter

به راحتی می‌توان ادعا کرد شانگهای غرق در مد کلاس بالا است، با این همه برخی از برندهای لوکس خارجی توجهات مردم و توریست‌ها را به خود جلب می‌کنند. وارد آلتر شوید و مجموعه لباس‌های مجلسی آن را بررسی کنید. این بوتیک سعی دارد برندهای اروپایی باکیفیت اما غالبا نادیده گرفته شده اروپایی را وارد بازار شانگهای کند. شما اینجا لوئیز ویتون یا بربری را پیدا نمی‌کنید. در عوض، از مارک‌هایی مانند رابرت رودریگز، هلموت لنگ، هاوس هارلو، سوپر فاین و ویکتوریا بکهام لباس‌های مختلفی می‌یابید. این بوتیک دو ویژگی جذاب دارد. اول این که به اندازه برندهای درجه یک اروپایی لازم به پرداخت هزینه‌های آنچنانی نیست دوم این که کیفیتی که به دست می‌آورید هم کم‌تر از برندهای اول دنیا نیست.

 

زیباترین معابد شانگهای که باید ببینید

آدرس: Xintiandi Style, Shop L116, 245 Madang Rd, Huangpu District, Shanghai, China, 200000

۱۱ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران