معرفی بهترین بوتیک هتل‌های شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
معرفی بهترین بوتیک هتل‌های شانگهای

شانگهای با ۲۴ میلیون نفر جمعیت یکی از مهم‌ترین و شلوغ‌ترین شهرهای چین است و بندر آن نیز بسیار پویا و از لحاظ اقتصادی مهم است. این شهر نوظهور همیشه در چین از اهمیت تجاری و استراتژیکی برخوردار بوده اما با سرعت رشدی که داشته نقش آن بیش از پیش مشخص شده است. حالا نه فقط تجار بلکه مردم هم مشتاق بازدید از آن هستند. در سفر با تور چین به این شهر تاریخی می‌توانید در بهترین بوتیک‌ هتل‌های آن اقامت کرده و از بودن در محیطی صمیمی و دوستانه‌تر احساس آرامش کنید. در تور شانگهای به بهترین بوتیک هتل‌های شهر بروید.

 

The Waterhouse at South Bund

واترهاوس شانگهای یک مکان شیک و پر زرق و برق  است که در یک ساختمان سه طبقه واقع شده که روزی مورد استفاده ارتش ژاپن بود. آن‌ها در دهه ۱۹۳۰ از ساختمان این هتل استفاده می‌کردند اما حالا تبدیل به بوتیک هتلی زیبا و جذاب شده است. معماران هنری معتقدند این هتل مفهومی برای افرادی که می‌خواهند در جایی فوق‌العاده . بدون از تجمل بمانند انتخابی فوق‌العاده است. هر ۱۹ اتاق این هتل دارای دزدگیر، یک دستگاه قهوه جو ، مینی بار، یخچال و یک کاناپه  راحت برای استراحت هستند.

 

معرفی ۸ سوغاتی عالی در سفر به شانگهای

The Waterhouse 

آدرس: 1-3 Maojiayuan Road, Huangpu Qu Shanghai Shi, 200010, China

 

Pudi Boutique Hotel Fuxing Park Shanghai

 فقط گردشگران نیستند که عاشق بوتیک هتل پودی می‌شوند این اقامتگاه برعکس اغلب هتل‌های دیگر از حیوانات اهلی میزبانی کرده و اگر بخواهید جایی بروید که نمی‌شود آن‌ها را همراه خود ببرید در این هتل مراقبت ۲۴ ساعته از حیوانات خانگی با پرستارانی مهربان و مجرب وجود دارد که می‌توانید سگ یا گربه‌تان را به دستان مطمئن آنان بسپارید. اتاق‌ها در داخل با تم سنتی تزئین شده‌اند و فضای چینی را به خوبی منتقل می‌کنند.

Pudi Boutique Hotel

آدرس: 99 Yandang Road, Huangpu Qu Shanghai Shi, China

 

URBN Boutique Shanghai

این اولین هتل چینی سازگار با محیط زیست است که داخل آن با مواد تجدیدپذیر تزدیین شده و همین ویژگی آن را محبوب و برجسته کرده است. مخصوصا برای افرادی که طرفدار محیط زیست هستند این فاکتوری بسیار مهم محسوب می‌شود. در اینجا نه تنها از لوازم چوبی برای دکوراسیون داخلی استفاده شده بلکه از نظر مصرف انرژی هم به طبیعت دوستی توجه شده است. اتاق‌های مهمان با دکوراسیون سیاه و سفید از سبک استودیویی ساده پیروی می‌کنند و دارای نمای زیبایی رو به باغ هستند. این از زیباترین هتل هایی است که در عین سادگی بهترین اوقات را برای شما رقم می‌زند.

 

۵ تفریح متفاوت در سفر به شانگهای چین

URBN Boutique

آدرس: 183 Jiaozhou Road, Jingan Qu Shanghai Shi, China

 

Crowne Plaza Century Park Shanghai

کرون پلازا تنها پنج دقیقه با مرکز نمایشگاه بین‌المللی جدید شانگهای فاصله دارد. این بوتیک هتل شیک دارای فضایی لوکس است که در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی به نقاط اصلی شهر را برای شما آسان می‌کند. سوئیت‌ها دکوراسیونی مطابق با استانداردهای پنج ستاره دارند و در آن‌ها از مبلمان شیک و حمام‌های مرمر، اتاق نشیمن استفاده شده است با اقامت دراین هتل شما دسترسی به یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، خدمات اسپا، رستوران معتبر چینی و خدمات مراقبت از کودک برخوردار خواهید شد. همچنین، چشم انداز زیبای پانورامای هتل نیز شما را کاملا مسحور خود خواهد کرد.

Crowne Plaza Century 

آدرس: Shang Hai Shi Ji Huang Guan Jia Ri Jiu Dian Pudong Xinqu Shanghai Shi, China

 

Wanda Reign on the Bund

وقتی ثروتمندترین مرد چین یک هتل بوتیک ایجاد می‌کند باید تصور را بکنید که قرار است با چه چیزی روبرو شوید. این هتل اولین پروژه ساخت Wang Jianlin است به عنوان اولین هتل ۷ ستاره باشکوه شانگهای در تمام شهر شهرت دارد. ۱۹۰ اتاق میهمان در دو سبک مجزا طراحی شده اند که شامل مجموعه مدرن هنری " trendy" و اتاق‌های چوبی "نوبِل" می‌شود. این هتل دارای رستورانی جذاب و قابل توجه هم هست.

 

بهترین همبرگرهایی که می‌توانید در مرکز شهر شانگهای پیدا کنید

Wanda Reign

آدرس: Huangpu Shanghai, China

 

Hotel Massenet at Sinan Mansions

این عمارت‌های استعماری مربوط به دهه ۱۹۲۰ هستند. این هتل شیک و بسیار زیبا کاملا ارزش تجربه اقامتی فوق‌العاده را دارد. ۶۰ ویلای مرتفع با باغ‌های خصوصی، خدمات فوق العاده، محیطی زیبا و آرام و سرویس پیشخدمت‌هایی خونگرم و محترم خلاصه‌ای از آن چیزی است که در اینجا انتظار شما را می‌کشد.. اگر قیمت‌ها از بودجه شما خارج هستند، می‌توانید فقط از رستوران پر زرق و برق Aux Jardins  واقع در این هتل زیبا استفاده کنید و از یک وعده کامل لذت ببرید.

Hotel Massenet at Sinan 

آدرس: Huangpu Qu Shanghai Shi, 200025, China

 

Metropolo Classiq Shanghai Nanjing Road (East)

این بوتیک هتل شیک طی سال‌های اخیر بر تحول جاده نانجینگ تاثیر داشته و به محلی محبوب برای خریدهای لوکس و جذاب بین مردم تبدیل شده است. این هتل دارای ۱۶۵ سوییت جذاب ۴ ستاره است که امکانات رفاهی جذاب و کاملی را ارائه می‌دهند.

 

بهترین بازارهای محلی شانگهای برای خریدی آسان

 Metropolo Classiq Shanghai

آدرس: 9 Nanjing East Road, Wai Tan, Huangpu Qu Shanghai Shi, 200002, Chin

۱۱ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران