بهترین هتل‌های شانگهای که هرگز دوست ندارید ترکشان کنید

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین هتل‌های شانگهای که هرگز دوست ندارید ترکشان کنید

شانگهای از برجسته‌ترین شهرهای چین ، جاییست که همه چیز با سرعت بالایی در آن ترقی و رشد می‌کند. اما چینی‌ها به خوبی می‌داند کجا باید از سرعت خود بکاهد و آرام پیش برود. شما می‌توانید در سفر با تور چین در بهترین هتل‌های شهر نه تنها آرام بگیرید و استراحت کنید بلکه جایی برای تفریح نیز خواهید داشت. شما نه تنها در اتاق خود احساس شاهانه‌ای خواهید داشت بلکه در رستوران‌های ۵ ستاره غذا می‌خورید و در باغ‌های هنری قدم خواهید زد. ما در اینجا هتل‌هایی را معرفی می‌کنیم که هرگز دوست ندارید ترک‌شان کنید.

 

 

The Langham Shanghai Xintiandi

یکی از هتل‌های فوق‌العاده شانگهای که زوج‌های جوان عاشق اقامت در آن هستند لانگهام است. ظاهر این هتل با لوک‌های شیشه‌ای جذاب از همان ابتدا نظرها را به خود جلب می‌کند. از داخل اما همه چیز چند برابر مدرن و لوکس است. اتاق‌ها همگی شیک و فول امکانات بوده و آرامش و رفاه را برای شما به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید در رستوران سه ستاره میشلین منحصر به فرد آن غذا بخورید، به اسپا و استخر بروید و از خدمات درمانی و ماساژ بهره ببرید. به سالن بدن‌سازی بروید و یا وقت خود را در کافه بگذرانید. سونا، جکوزی، شاتل فرودگاه و ده‌ها ویژگی دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

کاخ تابستانه آمان شانگهای ؛ همچون امپراطورها به سفر بروید

 

 

The Langham Shanghai

 

 

آدرس: 99 Madang Rd, Huangpu District, Shanghai, China, 200000

تلفن: +86 21 2330 2288

 

 

Grand Hyatt

این هتل ۵ ستاره برجسته که یکی از بهترین هتل‌های شانگهای محسوب می‌شود بر بالای برج Jin Mao قرار گرفته و برای سال‌ها به عنوان مرتفع‌ترین هتل دنیا شناخته می‌شد. در این هتل ۵۴۸ اتاق فول امکانات درجه یک و کاملا نهایی ارائه می‌شود که بنا به شرایط گروه‌های گردشی ابعاد و جزئیات متفاوتی ارائه می‌دهند. شما می‌توانید غذای خود را در یکی از ۷ رستوران لاکچری آن بخورید و برای اوقات فراغت و ساعت‌های پایانی شب به یکی از دو کافه موجود در محل هتل بروید. شما می‌توانید در استخر داخلی در هر زمانی از سال شنا کرده و از خدمات اسپا و سالن بدن‌سازی استفاده کنید.

 

 

Grand Hyatt

 

 

آدرس: 88 Century Ave, LuJiaZui, Pudong Xinqu, Shanghai Shi, China, 200121

تلفن: +86 21 5049 1234

 

 

The Puli

پولی را می‌توان اولین اقامتگاه لاکچری شانگهای در داخل شهر دانست. این هتل و اسپا که بین خیابان نانجینجگ دبلیو و بزرگراه یان‌آن قرار گرفته دارای اتاق‌های فوق‌العاده و تخت‌هایی بزرگ و بزرگ و راحت است است. اما چیزی که این هتل را متمایز می‌کند اصلا آن ۲۲۹ اتاق و سوییت آنچنانی‌اش نیست بلکه خدمات و امکانات کلاس بالایی است ارائه می‌دهد. شما می‌توانید گوهر واقعی این هتل را در خدمات استخر داخلی، خدمات اسپای کامل، سالن‌های ورزشی، اتاق بخار، جکوزی و استخر بی‌نهایت آن دانست. شما می‌توانید از ماساژ و خدمات درمانی استفاده کنید و اوقات بسیار دل‌انگیزی را در این هتل سپری کنید.

 

معرفی برترین هتل‌های لاکچری شانگهای برای سفری لوکس به چین

 

 

The Puli

 

 

آدرس: 1 Changde Rd, JingAnSi, Jingan Qu, Shanghai Shi, China, 200040

تلفن: +86 21 3203 9999

 

 

هتل URBN شانگهای

این هتل چشمگیر و برجسته در خیابان دوره استعماری فرانسووی و درست در قلب شانگهای واقع شده است. این هتل یکی از اقامتگاه‌های لوکس و طبیعت دوست شانگهای هم هست که سعی می‌کند از مواد بازیافت‌پذیر و بی‌ضرر به طبیعت استفاده کند. به علاوه در فضای این هتل یک انبار سابق مربوط به کارخانه ای هم وجود دارد که اصلا به خاطر فضای مدرن آن متوجه نخواهید شد. این هتل تنها ۲۶ اتاق ارائه می‌دهد و استفاده از گل و گیاهان سرسبز در همه جای ظاهر آن دیده می‌شود. این هتل زیبا شما را از فضای شلوغ شهری دور کرده و به محیطی آرام همچون حیاط خلوتی زیبا ارائه می‌دهد تا اوقات دل‌انگیزی را در آن تجربه کنید.

 

 

هتل URBN شانگهای

 

 

آدرس: 183 Jiaozhou Rd, Jingan Qu, Shanghai Shi, China, 200000

تلفن: +86 21 5153 4600

 

 

Hotel Indigo Shanghai on the Bund

مدیر هتل ایندیگو می‌گوید: "ما نمی‌خواستیم تنها فضای هتل را به سمت شانگهای ۱۹۳۰ حرکت دهیم بلکه می‌خواستیم در کنار حفظ سبک و سیاق گذشته، المان‌های مدرن را هم داشته باشیم." شما می‌توانید در یکی از ۱۸۴اتاق لوکس این هتل اقامت کنید و از امکانات و ویژگی‌های کامل آن‌ها بهره‌مند شده و از منظره افق شهر پشت پنجره لذت ببرید. ایندیگو میزبان سه رستوران مختلف با منوهایی چشمگیر و متنوع است. به علاوه شما می‌توانید در تمام طول سال از استخر داخلی و سرپوشیده هتل نیز استفاده کنید. اما چیزی که این هتل را متفاوت می‌کند کافه روی سقفی آن است که منظره‌ای بی‌نهایت چشمگیر از شانگهای را پیش چشمانتان ترسیم می‌کند.

 

معروف‌ترین رستوران‌های حلال در شانگهای

 

 

Hotel Indigo Shanghai

 

 

آدرس:  No 585 Zhongshan Dong Er Road, Shanghai, China, 200010

تلفن: +86 21 3302 9999

۰۵ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران